hou je bek!!quote:Op maandag 4 februari 2008 21:59 schreef nicomart het volgende:
Startpost loopt maar 56 topics achter
*pakt een boot*quote:
quote:Yo!
Marlon Vellinga: Hij speelde een prachtige wedstrijd deze week. Hij vocht harder dan al onze andere spelers.
Antoon Struycken: Hij verbetert zich op het gebied van Scoren. Ik denk dat de huidige training voor hem van waarde is.
Antoon Struycken: Hij verbetert zich niet meer tijdens de training. Is hij aan een nieuwe uitdaging toe?
Oké, ik kom binnenkort bij je terug met meer trainingsverslagen.
quote:Op maandag 4 februari 2008 22:41 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
je raad nooit hoe deze speler heet
108364886
Mijn jeugdpull. ik ga em maar trainen op verdedigen voorlopigquote:Taco Schenkhuizen (191378058)
17 jaar en 62 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 25-03-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 480
Loon: 310 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
quote:Hoi!
Hüseyin Gür: Hij heeft een behoorlijk talent op het gebied van Spelhervatting. Hij ontwikkelt dit echter niet optimaal met de huidige training. Denk daar maar eens over na...
Krelis Scheringa: Hij verbetert zich niet meer tijdens de training. Is hij aan een nieuwe uitdaging toe?
Thim Roberti: Het is een lief joch, maar denk niet dat hij de kar trekt wanneer het er op aankomt.
Oké. We praten binnenkort verder.
Uitgedaagd.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:30 schreef rompompom het volgende:
Jeugd friendly anyone? id=1675.
quote:Op maandag 4 februari 2008 22:41 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
je raad nooit hoe deze speler heet
108364886
quote:Speler met ID 108364886 is voor het laatst gezien in een chatroom, waar hij tevergeefs probeerde de anderen ervan te overtuigen dat hij echt 'Niet die grote Schipper uit Aruba' was. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
Jaa de chatroom idd. Dat over Aruba stond er gister trouwens nog nietquote:
Jammerlijk idd...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:32 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom is de Jeugd down, nu kan ik niks instellen voor vanavond![]()
The Youth Academy is temporarily down for maintenance. Unfortunately it takes longer than expected since a large file for some reason doesn't want to be copied. We expect the Youth academy to back online later this evening.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Jammerlijk idd...
05-02-2008 op 11:59 (Global)
The Youth Academy is temporarily down for maintenance for some hours. It will back online later this afternoon again.
/ HT-Team
En inmiddels is het 18:15u, ruim 6 uur later..
grrr daar gaat mn vrijwel zekere overwinningquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:48 schreef Ruudt het volgende:
Heb de 4 teams toegevoegd die nog mee wilden doen met de VJ / GL.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:58 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Jaa de chatroom idd. Dat over Aruba stond er gister trouwens nog niet![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:34 schreef StupidByNature het volgende:
Shit!!!
"Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 930 715 ¤ aan entreegeld."
Mjam! Bekeren loont! (al ruim 3,3 miljoen verdiend nu)
quote:A brilliantly sunny day had enticed a crowd of 177884 to Glimbol.
Gefeliciteerd gozer!! TOPquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:35 schreef StupidByNature het volgende:
4-2!!!!! IK WORDT GEEEEK!!!!!
(Mams: Ron... het is maar een spelletje, het is niet nou zo dat je een echte beker of geld wint of zo....)
Je zit in de finale van de beker?quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:35 schreef StupidByNature het volgende:
(Mams: Ron... het is maar een spelletje, het is niet nou zo dat je een echte beker of geld wint of zo....)
FELI!quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:35 schreef StupidByNature het volgende:
Dat is de andere halve finale, hij had 214750 toeschouwers.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:46 schreef ScudRaket het volgende:
De tering wat een toeschouwers:
[..]
hmm....geen idee eigenlijk....iemand?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:04 schreef Egamer het volgende:
Hmm, vraag mij eigenlijk af. Als ik bijvoorbeeld mijn TS wil boosten, door mijn trainingsintensiteit te verlagen. Ik wil die TS boost dan niet voor komende zondag hebben, maar die week daarop. Moet ik hem dan nu lager zetten of voglende week?
waarom voor volgende week zondagquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:04 schreef Egamer het volgende:
Hmm, vraag mij eigenlijk af. Als ik bijvoorbeeld mijn TS wil boosten, door mijn trainingsintensiteit te verlagen. Ik wil die TS boost dan niet voor komende zondag hebben, maar die week daarop. Moet ik hem dan nu lager zetten of voglende week?
Oeps..ik wou mijn post editten klik ik op quotequote:Op woensdag 6 februari 2008 19:13 schreef Paaskonijn het volgende:
3-1 verloren van de nummer 4 van Mozambique..wel een mooi vlaggetje erbij
Volgende week tegen de nummer 58 uit Azerbijdjaan
Spendeer er maar weer een post aanquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oeps..ik wou mijn post editten klik ik op quote![]()
![]()
hoezo weer? Kheb me foute post geëdit zodat er maar 1 teveel staatquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:37 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Spendeer er maar weer een post aan![]()
Maar: Gratz SbN
Eerste Fok! bekerwinnaar?
Volgende week.. En hou er wel rekening mee dat je m ook weer omhoog moet zetten voor de reset!!!quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:04 schreef Egamer het volgende:
P/D duel?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:52 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
waarom voor volgende week zondagje hebt dan geen wedstrijd
Als ik verlies, dan zal het inderdaad op doelsaldo bepaald worden. Maar ik weet niet met hoeveel tegendoelpunten ik wel of geen kampioen wordt...quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dat was de vorige J-D
Ruststand 0-2.. Hij countert speelt met 5-4-1 en jij had 63% bbz
edit: In het wedstrijdverslag (Friestalig) heb je nog geen kans gehad, wel een gele kaart na 3 minuten voor shirtje-trekken![]()
edit2: Eerste kans in de tweede helft is ook voor hem, echter wordt gemist.. Bij 3 doelpunten verschil ben je kampioen op doelsaldo naar ik aanneem?
Dank je.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Verschil is nu +4 in jouw voordeel waarbij je aanzienlijk meer gescoord hebt.. In onderling duel gaat het dubbelop, dus mag je max met 2 doelpunten verschil verliezen (hij +2, jij -2).. Dat gaat nog lastig worden voor je.. Ik zal het wel even in de gaten houden
Laten we hopen dat het zo blijft.quote:update:
73e minuut 1e kans TMK, bal op de lat. Tussenstand 0-2 (= virtueel kampioen)
Woei.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Eindstand 0-2, ook 2e helft 63%bbz..
[ afbeelding ]
Congrats, op doelsaldo (meer gescoord)
een concurrent voor degradatie?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:53 schreef foetre het volgende:
Zondag even expres verliezen en een concurrent laten degraderen.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:57 schreef REFUSED het volgende:
Wat was ook alweer de eindstand bij de Fok!Cup-finale van gisteren?
Wat een eikelquote:Opmerkelijk: Olav Flinterman had een fout gemaakt die de scheids niet had gezien, en ging het hem zelf vertellen. Dat mag dan wel erover zijn, maar het is wel fijn om te zien dat sommige jongeren nog normen en waarden hebben.
Kom maar op met die Koei-award!!!!quote:Juan José Lepe (119118076) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
23 jaar en 78 dagen, goed in vorm, licht geblesseerd, maar kan spelen
Een sympathiek persoon die kalm en rechtvaardig is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 12-03-2008
Nationaliteit: flag Chile
Total Skill Index (TSI): 53 140
Loon: 17 988 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Gezondheid: licht geblesseerd
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: bovennatuurlijk Passen: uitstekend
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Yep hij heeft veel potentie met z'n team en diegene die er dan in blijft is een prutserquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:49 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
een concurrent voor degradatie?
Hey hey niet zo inhalig he!quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:49 schreef maniack28 het volgende:
Ik had vorige week een speler gekocht, dacht dat het een buitenaardse speler was... zit ik nu te kijken, haalt ie maar 5,5*.. verrek, hoe kan dat? Is het een bovennatuurlijkeEn dat voor 3,3 miljoen
[..]
Kom maar op met die Koei-award!!!!
tering, lekker bezigquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:49 schreef maniack28 het volgende:
Ik had vorige week een speler gekocht, dacht dat het een buitenaardse speler was... zit ik nu te kijken, haalt ie maar 5,5*.. verrek, hoe kan dat? Is het een bovennatuurlijkeEn dat voor 3,3 miljoen
[..]
mooi kan je 3 miljoen spenderen aan mijn wonderbaarlijke mid die op de transferlijst staat (92502805)quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:35 schreef maniack28 het volgende:
Dank jullie wel
3,3 miljoenIk list hem nu voor 3, kijken of ik hem kwijtraak
Na 3 jaar spelen is het wel even genoeg geweest. Tijd van bachelor scriptie komt eraan en best druk met studie. Geen zin om veel tijd in HT te steken, dus ik ga 1x pw inloggen na alle verkopen en dan is het goed.quote:07-02-2008 FKPP gaat in winterslaap
Puttershoek - Met het aantrekken van wat oude rotten die een trainerscarriere ambieren is het laatste hoofdstuk van FKPP aangebroken. Voorlopig althans, want de preses weet nog niet wat er verder met de club gaat gebeuren. Met wat trainees en future coaches in het veld is het makkelijk te managen. Een jaar afzakken en misschien dat het plezier dan weer terug is. En natuurlijk sparen, want geld is er genoeg.
De motivatie om serieus te spelen is even weg. Sorry voor de degradanten dit seizoen.
Zonde, maar ja.. Laat de drang om HT te spelen maar weer snel terug komen ...quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:53 schreef Lennox het volgende:
[..]
Na 3 jaar spelen is het wel even genoeg geweest. Tijd van bachelor scriptie komt eraan en best druk met studie. Geen zin om veel tijd in HT te steken, dus ik ga 1x pw inloggen na alle verkopen en dan is het goed.
Nog contact opgenomen met bondscoach van mn U20. Hij blijft erin, dus als er hier een winger trainer zit die hem wil overnemen...? Na vannacht stijgt hij ws naar bovennatuurlijk. Komt voor 0 op de lijst.
Heb wat FC's aangetrokken en ik denk dat ik 2 17 jarige keepers koop. Dan blijf ik in ieder geval nog wat trainen.
Thanks voor leuke seizoenen hier op fok!hattrick, maar plezier is even helemaal wegMisschien komt het nog eens
Heel jammer! Ik hoop dat t plezier weer snel terug komt. Heel veel suc6 iig met je studie en misschien tot horens.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:53 schreef Lennox het volgende:
[..]
Na 3 jaar spelen is het wel even genoeg geweest. Tijd van bachelor scriptie komt eraan en best druk met studie. Geen zin om veel tijd in HT te steken, dus ik ga 1x pw inloggen na alle verkopen en dan is het goed.
Nog contact opgenomen met bondscoach van mn U20. Hij blijft erin, dus als er hier een winger trainer zit die hem wil overnemen...? Na vannacht stijgt hij ws naar bovennatuurlijk. Komt voor 0 op de lijst.
Heb wat FC's aangetrokken en ik denk dat ik 2 17 jarige keepers koop. Dan blijf ik in ieder geval nog wat trainen.
Thanks voor leuke seizoenen hier op fok!hattrick, maar plezier is even helemaal wegMisschien komt het nog eens
quote:Leonardus Bernlef:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van scoren van goed naar uitstekend.
Visvaldis Miernieks:
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van uitstekend naar formidabel.
been there done that, en zie....ik draai nog steeds mee in spelquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:53 schreef Lennox het volgende:
[..]
mja jammer, maar wel begrijpelijk.. ik heb ook wel al op het punt gestaan om te stoppen, maar van training veranderen is voor mij steeds nog voldoende aanleiding geweest om toch actief te blijven..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:01 schreef -J-D- het volgende:
Heel herkenbaar (op de scriptie na).
Ik rommel ook nog maar wat aan, maar heb veel minder plezier in het spel dan jaren geleden.
Ik log ook nog gewoon in en ben quasi-actief in het spel, maar daar is alles mee gezegd.
De oude garde haakt langzaam af
Grumpey wilde stoppenHet imperium van Jonks brokkelt met de week verder af. Madkow is spoorloos, sirdalord (wie?) zit in WoW-land als ie internet heeft. JD koopt geen namen meer die zo pizza-achtig klinken (Piermarco Pierelli voor de oldbies die het verhaal kennen). Om nog maar niet te spreken over Fugie
Hives
en anderen helden van weleer.
Moment, even een zakdoekje pakken om de traantjes op te vangen.
Paar maanden geleden of zo hebben we er een gehad in Den Bosch en die was superquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:15 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja jammer, maar wel begrijpelijk.. ik heb ook wel al op het punt gestaan om te stoppen, maar van training veranderen is voor mij steeds nog voldoende aanleiding geweest om toch actief te blijven..
Wanneer komt er trouwens weer eens een meeting? (als die ooit nog komt)
Misschien een meet in pijnacker zo eind lente begin zomer.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Paar maanden geleden of zo hebben we er een gehad in Den Bosch en die was super
Als het weer wat warmer wordt, is het wel een leuk idee.
Grumpey roept al jaren dat ie er een wil in A'dam, maar ik hoor er verder maar niets over
Als ik er een organiseer is dat in Nijmegen, Arnhem, Den Bosch of zo.
Later meer.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:43 schreef nicomart het volgende:
misschien een leuke meet op het strand van Aruba deze zomer? Wie heeft er een bootje?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:16 schreef -J-D- het volgende:
ik heb een boot
met een mooie dame maar ze is dood
haar naam is natalie en ze ligt hier in de sloot
en ik pakte haar toen anaal
het was de allermooiste dood van allemaal
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:26 schreef -J-D- het volgende:
Ik ben in vorm, ga nu alvast wat sinterklaasgedichten maken.
Alhoewel, het "afgelopen" jaar 2008 moet er in zitten... ach ze hebben allemaal een saai leven, dat is wel te verzinnen.
quote:Over leeftijd gesproken, ik wil graag de oudste speler in Hattrick aan je voorstellen: Sven Åkerblad uit Zweden. Deze heer van 86 komt uit voor het Zweedse team "Men on a Mission" en is kerngezond. De toekomst van dhr. Åkerblad ziet er helaas niet zo rooskleurig uit, aangezien de missie van deze mannen hem naar de eeuwige jachtvelden zal brengen. Het team is namelijk inmiddels een verkalktbotten-team geworden. Ik hoef er zeker niet bij te vertellen dat de ervaring van dhr. Åkerblad inmiddels goddelijk is?
En dan is dit t vervolg :quote:
quote:Er zijn maar liefst 17 spelers ouder dan 80 jaar. Hiervan komen er 16 uit Zweden. Dat was ook te verwachten omdat de Zweedse competitie nu eenmaal al het langste bestaat. Om die reden is dhr. Vibhu Ravichandran extra interessant. Deze 81-jarige Indiër komt uit voor het team Kolkata.
Eigenlijk vind ik t niet kunnen maar toch is t ook grappig.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=r8jvNFV2-zw
Plaats hier een foute Joran grap #2quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:16 schreef -J-D- het volgende:
ik heb een boot
met een mooie dame maar ze is dood
haar naam is natalie en ze ligt hier in de sloot
en ik pakte haar toen anaal
het was de allermooiste dood van allemaal
[ afbeelding ]
Wie durft het openingsbod van 1.100.000 te doen.quote:Marko Antonijević (154428932)
21 jaar en 8 dagen, zwak in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 22-05-2008
Nationaliteit: Srbija
Total Skill Index (TSI): 5 140
Loon: 1 452 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: TeamKoekje
Waarschuwingen: 2
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: goed
Doelpunten in carrière: 9
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Dat snap ik maar jij en de anderen die veranderingen niet leuk vinden. :quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:07 schreef Yurzinho het volgende:
Ik moet zeggen, dat mijn interesse toch ook wat aan het afnemen is. Maar dat komt denk ik vooral door alle veranderingen die op relatief termijn zijn en worden doorgevoerd...
ach het was hier toch een kutseizoenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:25 schreef AirRaid het volgende:
morgen alweer het eidne van het seizoen
Deze stelling klinkt altijd zo leuk, maar ik heb het altijd een van de meest lege hulzen ooit gevonden. Het is namelijk best relatief tov de richting van de vooruitgang om te bepalen wanneer stilstand ook echt daadwerkelijk achteruitgang is.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar jij en de anderen die veranderingen niet leuk vinden. :
Stil stand = achteruitgang
Misschien kom je wel bij mij. Als ik nie promoveer. Das een lagequote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:02 schreef DeHovenier het volgende:
Ben benieuwd in welke VII ik kom... naar ik hoop een laag geklasseerde
ik ookquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:02 schreef DeHovenier het volgende:
Ben benieuwd in welke VII ik kom... naar ik hoop een laag geklasseerde
ik heb het zelfdequote:Op zondag 10 februari 2008 08:53 schreef Yurzinho het volgende:
Gaat weer lekker...ik mn scouts bellen, krijg ik ineens allemaal vage foutmeldingen in de jeugdopleiding.
Uiteindelijk kon ik er wel weer gewoon bij, maar toen kon ik geen scouts meer bellen
Heb ik ineens een nieuwe speler erbij in mn jeugdopleiding, maar bij die speler staat helemaal geen commentaar van de scout! Weet dus helemaal nix van die gozer...
Aardig, maar gaat vast niet veel opbrengen..quote:Arjan Zobel [playerid=191920238]
17 jaar en 20 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 12-05-2008
Total Skill Index (TSI): 850
Loon: 430 ¤/week
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
op zich wel interesssant voor een verdedigen trainer..quote:Op zondag 10 februari 2008 11:01 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Aardig, maar gaat vast niet veel opbrengen..
Bij mij is het goed gegaan. Maar er is nu ook een melding bij de systeeminfo. Dus ik hoop dat ze het allemaal resetten.quote:Op zondag 10 februari 2008 08:53 schreef Yurzinho het volgende:
Gaat weer lekker...ik mn scouts bellen, krijg ik ineens allemaal vage foutmeldingen in de jeugdopleiding.
Uiteindelijk kon ik er wel weer gewoon bij, maar toen kon ik geen scouts meer bellen
Heb ik ineens een nieuwe speler erbij in mn jeugdopleiding, maar bij die speler staat helemaal geen commentaar van de scout! Weet dus helemaal nix van die gozer...
heb je em al op de lijst gezet? ik bied welquote:Op zondag 10 februari 2008 11:01 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Aardig, maar gaat vast niet veel opbrengen..
quote:Selwyn van Nispen
TSI = 770, 19 jaar en 43 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Je moet ook gewoon uitslapen op zondagquote:Op zondag 10 februari 2008 08:53 schreef Yurzinho het volgende:
staat er voor 0 euro op, bied maar.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
heb je em al op de lijst gezet? ik bied wel
edit:
[..]
Als ik jou was, dan zou ik het niet doen. Ik heb gemiddeld meer HatStats dan jou en zal nu als 7e eindigen (in de 6e). Je kunt beter nog een seizoen in de 7e blijven, je team nog sterker maken en als je dan ongeveer 200 HatStats haalt nog eens een poging in de 6e wagen. Dat is wat ik nu in ieder geval ga doen.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon uitslapen op zondag
Ik heb niks nuttigs gepulled...
Vanavond proberen te winnen, TS is niet best dus ik hoop dat ik het middenveld heb... natuurlijk MOTS en dan maar kijken of het genoeg is om te promoveren, als ik win en de nummer 2 laat punten liggen dan is hetVII
VI
quote:Betere communicatie in de Jeugdopleiding
De Hattrick Football Association (HFA) heeft onlangs een cursus 'communiceren voor beginners' georganiseerd voor jeugdtrainers en scouts van de jeugdopleiding. Ze zijn hierdoor beter in staat om je duidelijk te maken wat ze bedoelen. Hun aanwijzingen zijn gemakkelijker te begrijpen.
Een voorbeeld: scouts zullen je nu altijd minimaal twee aanwijzingen geven wanneer ze een speler evalueren. Ze maken daarbij geen gebruik meer van inschattingen als hopeloos en twijfelachtig omdat deze eerder verwarrend waren dan dat ze voor duidelijkheid zorgden.
Jeugdtrainers hebben een volledig nieuwe terminologie aangeleerd en staan te popelen om deze te gaan gebruiken. Het trainingsrapport zal meer hints bevatten die bovendien ook bruikbaarder zullen zijn. Trainers zullen minder vaak vaardigheidstoenames communiceren, maar zich richten op betere informatie over de vaardigheden, het potentieel van een speler en de weg die hij nog te gaan heeft voordat hij dat potentieel volledig benut.
Hij is nu 17 jaar en 9 dagen, haalt 5 sterren als aanvaller en is de enige van mijn 15 spelers die ik kan pullenquote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Ziaul Husseiny en hij is 15 jaar.
Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Passen, dan zou deze jongen wel eens twijfelachtig kunnen zijn. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment zwak volgens mij.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Ziaul Husseiny (191934880)
17 jaar en 9 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 23-05-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 330
Loon: 270 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Fysiek: fit[
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
Ik ben al zeker van P/D dus vanavond weinig risico --> PICquote:Your team has received 87 400 € because András Májer (76822947), who was formerly a member of your squad, was recently sold for 2 185 000 €.
dude beter stel je een leukere coach aan, denk dat je dan heel wat meer klaar kan spelenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:22 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik ben al zeker van P/D dus vanavond weinig risico --> PIC
Ik zie morgen wel wie mijn tegenstander volgende week is.
Mijn FC staat al te trappelen, maar ik wacht tot mijn huidige trainer daalt naar redelijk...quote:Op zondag 10 februari 2008 13:24 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dude beter stel je een leukere coach aan, denk dat je dan heel wat meer klaar kan spelen
Als ik hiervan niet win vanavond dan weet ik het ook niet meerquote:Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld rampzalig (hoog)
Rechterverdediging waardeloos (zeer hoog)
Centrale verdediging waardeloos (zeer hoog)
Linkerverdediging waardeloos (laag)
Rechteraanval waardeloos (heel laag)
Centrale aanval waardeloos (hoog)
Linkeraanval waardeloos (laag)
HatStats 49
Verdediging 22
Middenveld 9
Aanval 18
HatStats 49
Juich maar niet te vroegquote:Op zondag 10 februari 2008 13:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als ik hiervan niet win vanavond dan weet ik het ook niet meer
wtfquote:Op zondag 10 februari 2008 13:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Juich maar niet te vroeg
check!
hahahahahahaquote:Op zondag 10 februari 2008 13:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Juich maar niet te vroeg
check!
wtfquote:Op zondag 10 februari 2008 13:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Juich maar niet te vroeg
check!
quote:Kapitaal: -188 851 ¤ (1 053 582) ¤
Heb er waarschijnlijk iets teveel voor betaald, echter zit hij redelijk hoog in PM en Passen volgens de vorige eigenaar, daarnaast 'lekker' multiskill en goed karakter+Nationaliteitquote:Kris Grimmius (191014168)
18 jier en 37 dagen, populair, rustig en oprecht
Waardeloos ervaring en goed leiderschap
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 1 730
Loon: 450 ¤/week
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Mwah mocht ik promoveren ga ik gewoon rustig op deze voet verder, dan maar een jaartje op en neer... ik heb ook al wat trainees klaarstaan die minimaal een miljoen Euro opleveren dus mogelijkheden tot versterking van middenveld en aanval zijn er zeker...quote:Op zondag 10 februari 2008 12:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ik jou was, dan zou ik het niet doen. Ik heb gemiddeld meer HatStats dan jou en zal nu als 7e eindigen (in de 6e). Je kunt beter nog een seizoen in de 7e blijven, je team nog sterker maken en als je dan ongeveer 200 HatStats haalt nog eens een poging in de 6e wagen. Dat is wat ik nu in ieder geval ga doen.
quote:Op zondag 10 februari 2008 08:53 schreef Yurzinho het volgende:
Mn team is al lekker aan het leeglopen, dus ik maak sowieso geen kans.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:52 schreef maniack28 het volgende:
Ik zou knetterhard motsen!
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:56 schreef Lennox het volgende:
[..]
Mn team is al lekker aan het leeglopen, dus ik maak sowieso geen kans.
Zijn die economen trouwens nog van nut als je een tiental miljoen op de bank hebt?
goed bezigquote:Op zondag 10 februari 2008 14:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]![]()
![]()
Utopisch spelhervatter (bijna 23jaar) met redelijk scoren zonder bijstats verkocht voor 201k
M'n goed PM, goed Passen, redelijk verdedigen + koppe (18jr59d) Portugese trainee verkocht voor 1,2 mln
Dat betekent dat ik al m'n doelstellingen dit seizoen ruimschoots heb gehaald. Zometeen nog een 'uitstekend' spits verkopen (1e bod van 333k staat al). Straks zo'n 1,3 miljoen op de bank voor een nieuwe winger volgend seizoen, het promoveren van m'n FC en evt. het versterken van m'n verdediging + aantrekken nieuwe spits. Trainingsprogramma zit vol, 'opvolger' is vorige week al aangetrokken:
[..]
Heb er waarschijnlijk iets teveel voor betaald, echter zit hij redelijk hoog in PM en Passen volgens de vorige eigenaar, daarnaast 'lekker' multiskill en goed karakter+Nationaliteit
Best leuk spel eik
11 basis + 5 reserves hequote:Op zondag 10 februari 2008 14:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil wel iemand naar t 1e promoveren maar of ze zijn nog niet oud genoeg of ze zitten nog geen seizoen in mn Jteam
Vorige week een WO dus ik kan ook niet zomaar iemand ontslaan. Ik vind t iig vaag dat ik niet meer dan 16 spelertjes mag hebben.
Welnee, de goals waren allebei SE's. Een negatief onvoorspelbaar event (wie koopt er dan ook onvoorspelbare verdedigers, dan vraag je eromquote:Op zondag 10 februari 2008 13:57 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hahahahahaha![]()
![]()
ultiem bewijs dat middenveld alles is in hattrick
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry voor de outpost uitspatting
Ik had precies hetzelfde. Aangezien het de laatste was, heb ik maar op ja geklikt; ik zie vanavond wat het is.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Ja godverdomme hoe kan ik nou weten of ik op ja of nee moet duwen?
[ afbeelding ]
Die is echt matigquote:Op zondag 10 februari 2008 13:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Juich maar niet te vroeg
check!
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:57 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hahahahahaha![]()
![]()
ultiem bewijs dat middenveld alles is in hattrick
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry voor de outpost uitspatting
Ik heb r tot nu toe geen 1 maar t meerendeel is dan ook 15 of 16. Op 2 van 17 en 1 van 18 na. Die spelen all1 nog niet lang genoeg bij me maar hebben wel redelijke sterren.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:16 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
11 basis + 5 reserves he
meer heb je ook niet nodig (in mijn geval) op het moment maar 4 spelers die ooit wat kunnen opleveren
wat vindt de scout van hem dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb r tot nu toe geen 1 maar t meerendeel is dan ook 15 of 16. Op 2 van 17 en 1 van 18 na. Die spelen all1 nog niet lang genoeg bij me maar hebben wel redelijke sterren.
Edit:
ik zie net dat mn 18 jarige inm 111 dagen bij mn team speelt dus morgen promoveren en dan een nieuwe spelert scouten!!
Dat is waar ja, Thx voor de wake up callquote:Op zondag 10 februari 2008 16:19 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wat vindt de scout van hem dan?
als ie nog niets heeft gezegd over promotie, beter laten zitten omdat de jeugd sneller traint
quote:Carel de Roo (191913430)
17 jaar en 55 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 07-04-2008
Total Skill Index (TSI): 650
Loon: 470 ¤/week
Eigenaar: United Black Panthers
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan heb je nog mazzel gehad.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je hebt een speler verkocht en 2 712 706 ¤ ontvangen.
Slechts 600k verloren door dit geintjeMaar nu heb ik voor dezelfde prijs (3,5 mil):
[team]bla bla (heel erg lange post)[/team]
Levert dik 500k op. Sta alleen wel 3-0 achter tegen de koploper. Volgend seizoen elke week maar een volle bakquote:59385 toeschouwers
Zal eens kieken, heb niet heel veel geld meer en vind die halve trainingsposities een beetje waardeloosquote:Op zondag 10 februari 2008 19:23 schreef Lennox het volgende:
Heb nog een leuke wingback te koop maniack.
Wonderbaarlijk def, uitstekend vleugel, goed passen.
Briljant def, Goed vleugel, Redelijk passen.
Beide hebben op def en vleugel veel extra training. Die onderste op passen ook nog 2 weken (was redelijk bij aankoop).
Sta nu op 7 miljoen euro. Al voor meer dan 3 miljoen geboden en nog paar waar nog op geboden moet worden.
Ga wel richting 20 miljoen straks
Gaat goedquote:Spelers Hoogste bod
Verkopen
Cees Blind
12-02-2008 om 19:27
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Howard Hubbard
11-02-2008 om 11:31
minus totale vergoedingen: - 7%
1 095 000 ¤
(1 018 350 ¤)
Niklas Åkerbratt
Vorige club
11-02-2008 om 00:25
Vorige club: 0,25%
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Paris Gerothodoros
10-02-2008 om 23:29
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Philipp Gahn
10-02-2008 om 23:28
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Pontus Thyén
10-02-2008 om 23:20
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Rudi Teichhaus
10-02-2008 om 23:19
1 325 000 ¤
(1 232 250 ¤)
Enrique Ampurias
10-02-2008 om 23:19
2 082 000 ¤
(1 936 260 ¤)
Totale inkomsten 4 502 000 ¤
Technische speler in de regenquote:Émeric Plaisance's fine footwork caused nothing but headaches for Necdet Erinç.
quote:Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld matig (heel laag)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval zwak (hoog)
Centrale aanval zwak (zeer hoog)
Linkeraanval uitstekend (heel laag)
HatStats 181
Verdediging 70
Middenveld 51
Aanval 60
HatStats 181
Haha, ook waar, maar ik speelde met vleugels naar binnen en beide spitsen naar buiten... normaal liggen ratings voorin hoger dan achterin...quote:
Feli met je kampioenschappen.. Ik ben wonder boven wonder nog 3de geworden in mn jeugd.. na mn 4 - 1 overwinning vanavond tegen The New Vintages..quote:Op zondag 10 februari 2008 23:40 schreef AirRaid het volgende:
3-0 gewonnen, ongeslagen kampioen, slechts 1 gelijkspel hoeven incasseren
jonkies met 4-0 verloren van jong diepfries, keeper er wel al in de 4e minuut afgegaan met een blesure, moest dus een of andere lamzak gaan keepen
Jah dat weet ik nou wel maar hij is nog geen 17!!!quote:04-02-2008 20:05
Wedstrijd George Snitjer: Het wordt tijd om zijn huidige waarde te gaan bepalen en niet te veel te kijken naar wat hij nog kan bereiken in de jeugdopleiding. Ik denk niet dat hij zich nog veel kan verbeteren namelijk.
28-01-2008 21:50
Wedstrijd George Snitjer: Hij werkt hard tijdens de trainingssessies, maar hij krijgt er niet veel voor terug. Je moet kiezen of hij doorstroomt naar de eerste selectie of dat hij een andere loopbaan dan voetbal moet zoeken.
24-01-2008 20:45
Wedstrijd George Snitjer: Baas, ik heb wat problemen met zijn vader. Hij zegt dat het joch niet meer bij de jeugdopleiding moet blijven omdat de training geen effect meer heeft. Hij heeft enigszins gelijk, maar het is niet zijn beslissing. Toch?
07-01-2008 21:50
Wedstrijd George Snitjer: Misschien wordt het tijd voor wat vers bloed in de selectie, baas. Deze jongen verbetert zich bijvoorbeeld helemaal niet meer.
Over 12 dagen wordt ie 17 en dan kan ik m evt eindelijk promoveren. Wat zouden jullie doen? over 5 dagen toch nog ff testen in de spits? Dan begint nl de nieuwe Comp.quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet George Snitjer.
Volgens mij is deze speler bemoedigend op het gebied van Positiespel. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Volgende ronde
Competitie is afgerond (seizoenspauze - 5 dagen)
quote:Een speler uit je team is topscorer van de competitie geworden. Als bonus krijgt je club 10 000 ¤.
Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 207 464 ¤ aan entreegeld.
Feliquote:Op zondag 10 februari 2008 23:40 schreef AirRaid het volgende:
3-0 gewonnen, ongeslagen kampioen, slechts 1 gelijkspel hoeven incasseren
Sorry daarvoor, hij verzwikte z'n enkel, maar 4 wekenquote:jonkies met 4-0 verloren van jong diepfries, keeper er wel al in de 4e minuut afgegaan met een blesure, moest dus een of andere lamzak gaan keepen
Ik ga door.Ik ben kampioen geworden in de premiership en zou wel wat andere tegenstanders willen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hoe gaan we trouwens verder met de jeugdcompetities Fok! Youth Premiership en Fok! Youth Division One?
Gaan er teams stoppen, promoveren dan wel degraderen? En gaan we a.s. zondag al weer door (hoop het wel ivm voorkomen trainingsverlies..)?
Dat begrijp ik barabasquote:Op maandag 11 februari 2008 12:46 schreef Lennox het volgende:
2 van de 3 botjes degraderen natuurlijk nog he, Einstein
ik ga doorquote:Op maandag 11 februari 2008 11:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hoe gaan we trouwens verder met de jeugdcompetities Fok! Youth Premiership en Fok! Youth Division One?
Gaan er teams stoppen, promoveren dan wel degraderen? En gaan we a.s. zondag al weer door (hoop het wel ivm voorkomen trainingsverlies..)?
Ik ga ook door maar blijf wel lekker zitten waar ik zit. (heb toch geen recht op promotie in de jeugdquote:Op maandag 11 februari 2008 13:02 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik ga door
promotie/degradatie zou wel leuk zijn
Ik ga door.. en ik blijf ook lekker zitten waar ik zit aangezien ik 3de ben geworden.. en dus geen recht heb op promotie of degradatie..quote:Op maandag 11 februari 2008 13:02 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik ga door
promotie/degradatie zou wel leuk zijn
Zie t klopt nu al niet meer!quote:Op maandag 11 februari 2008 12:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik barabas
Volgens altid wordt de kampioen vervangen door een bot team; dan zijn t r 2 totaal en zou ik save zijn als t allemaal klopt.
Geen idee hoe we dit seizoen zijn begonnen en waarop een ieder is ingedeeld, je zou echter de nrs 1-2 van Division One en nrs 7-8 van Premiership kunnen laten promoveren/degraderen? Of de eerste resp. laatste 3 van beide divisies? Desnoods wissel je de even (uit Premiership) en oneven (uit Division One) geeindigde teams om voor wat meer variatiequote:Op maandag 11 februari 2008 14:13 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik ga door.. en ik blijf ook lekker zitten waar ik zit aangezien ik 3de ben geworden.. en dus geen recht heb op promotie of degradatie..
Ik vind alles best als ik maar niet bij mn grote vriend terecht kom.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Geen idee hoe we dit seizoen zijn begonnen en waarop een ieder is ingedeeld, je zou echter de nrs 1-2 van Division One en nrs 7-8 van Premiership kunnen laten promoveren/degraderen? Of de eerste resp. laatste 3 van beide divisies? Desnoods wissel je de even (uit Premiership) en oneven (uit Division One) geeindigde teams om voor wat meer variatie
Maniack beheert de Youth Division One toch? En wie de Fok! Youth Premiership? Tot zover mijn 'drammen', mogen jullie (beheerders) nu zelf iets gaan bedenken/verzinnen/antwoorden
Promotions/Degradations. En dat staat ergens aan de linkerkant...quote:Op maandag 11 februari 2008 17:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Waar moet je bij alltid op klikken om te kijken wie er bij je in de competitie komen?
Ik zal eens kijkenquote:Op maandag 11 februari 2008 18:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Promotions/Degradations. En dat staat ergens aan de linkerkant...
Te koop voor 1kquote:Philipp Gahn [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 30 330, 23 jaar en 58 dagen, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Dat weet ik nog net welquote:Op maandag 11 februari 2008 18:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wel eerst even op 'Mijn competitie' klikken.
Mijn hoogste kapitaal ooit is 21 miljoen geweest..alleen had ik toen nog wel een teamquote:Op maandag 11 februari 2008 18:21 schreef Lennox het volgende:
[..]
Te koop voor 1k
Kapitaal: 3 304 200 ¤ (15 563 208) ¤
Moet wel op 20 uit kunnen komen met laatste verkopen
Spits is binnen, alhoewel dit meer een 'test'bod was.., er werd echter niet over heen geboden dus tja.. Een 20jr90d Italiaan met uitstekend scoren, matig vleugelspel en uitstekend Passen (goed voor de nieuwe ME dus) met Koppen. Helaas niet de gehoopte formidabel, echter compenseert het passen een hoopquote:Op maandag 11 februari 2008 18:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Als Alltid het juist heeft ga ik van de 543e IX naar de 1058e VIII
Ik ben nu wat aan het zoeken naar versterkingen, echter met die 1,4mln op de bank is het wel lastig niet onnodig te gaan bieden op ófwel spelers die je niet echt nodig hebt of toch net niet voldoende kwaliteit hebben, maar er wel leuk uit zien... Als eerst die formidabel/uitmuntend spits (bij voorkeur Nederlands) met Koppen er maar komt
Ik weet nog wel een leuke variant: koop allemaal spelers uit de disastrous-jeugdopleiding van Grumpelix voor miljoen per stuk! Je bent iig uniek.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:22 schreef Lennox het volgende:
verhaal
quote:Jarolím Ka¨párek (114470561)
23 jaar en 16 dagen, zwak in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 17-05-2008
Nationaliteit: Česká republika
Total Skill Index (TSI): 33 330
Loon: 19 716 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 1
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 69
Mijn hoogste kapitaal wat ik had met een team was 3 miljoenquote:Op maandag 11 februari 2008 19:15 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Mijn hoogste kapitaal ooit is 21 miljoen geweest..alleen had ik toen nog wel een team
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke variant: koop allemaal spelers uit de disastrous-jeugdopleiding van Grumpelix voor miljoen per stuk! Je bent iig uniek.
dude je ging er toch minder tijd in stekenquote:Op maandag 11 februari 2008 19:18 schreef Lennox het volgende:
Het lijkt me mooi om team te kopen met alleen maar spelers met zelfde achternaam. Alleen is dat geen doen om na te zoeken. Zoek eigenlijk leuke opties om een apart team neer te zetten.
maar hij is 21quote:Op maandag 11 februari 2008 22:15 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
11-02-2008
Ivo ¦váb heeft voor zijn nationale ploeg gespeeld. De bond betaalde een deel van zijn loon, namelijk 19 572 ¤.
Wist helemaal niet dat ie in aanmerking kwam
Nooit in een db gestopt of zo
Hij heeft wel 4 tegengoals gekregen
Zo een zit al lang in een DBquote:Op maandag 11 februari 2008 22:15 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
11-02-2008
Ivo ¦váb heeft voor zijn nationale ploeg gespeeld. De bond betaalde een deel van zijn loon, namelijk 19 572 ¤.
Echt lang zal ie dus niet spelen bij U20quote:Elke speler die 20 is of jonger mag geselecteerd worden voor het jeugdelftal. Mocht een speler 21 worden terwijl hij geselecteerd is, blijft hij wel deel uitmaken van het elftal, maar mag hij geen wedstrijden meer spelen.
voor deze prijs neem ik zijn leeftijd voor liefquote:Lois Molter (38601435) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
29 jaar en 101 dagen, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 22-02-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 20 770
Loon: 13 130 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Klopt, heeft 'ie dan ook niet...quote:
donequote:Op maandag 11 februari 2008 22:34 schreef DeHovenier het volgende:
Oh en kan iemand m'n jeugd uitdagen: Jong Dynamo Delft (398342)
Ik kan in Divisie twee wel een plek vrijmaken; er zit één niet-Fokker bij. Maar wij moeten nog een ronde spelen door fouten in de servers met het genereren van het programma aan het begin van dit seizoen.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:26 schreef DeHovenier het volgende:
Als ik kan overstappen naar een nieuwe jeugdpoule doe ik dat graag, ik zit nu in een poule van 6 mensen waarvan er 2 WO's zijn![]()
quote:Hallo daar,
Jaap Colthof: Ik zeg niet dat hij het vandaag echt liet zien, maar in vergelijking met de andere jongens heeft hij zeker ruimte voor verbetering.
Rudolf Feskens: Ik hoop dat je hem deze week hebt zien spelen. Hij leverde een van zijn beste prestaties tot dusver.
Guillaume Vlot: De huidige training is niet de meest optimale voor hem, wat hij echt nodig heeft is het trainen van zijn Spelhervatting.
Milo Daemen: Hij was in een prima bui deze week. Later hoorde ik dat dit kwam omdat hij jarig was.
Tot zover de samenvatting. Een prettige dag en doe de groeten aan je partner!
Denny Slagboom: Deze wedstrijd heb ik zijn Verdedigen-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu zwak is.
Micha Bosgoed: We hebben deze week ook Passen getraind. Hij lijkt daarin zwak te zijn.
Quirijn Hering: Het gaat goed met zijn Passen-training. Ik denk dat hij al over een paar weken volledig getraind zal zijn.
Denny Slagboom: Geef hem de tijd. Hij heeft het zeker in zich om zich verder te verbeteren als je hem de juiste training geeft.
Guillaume Vlot: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Verdedigen.
Is dat weer zo een 'verbetering' ???quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:00 schreef Yurzinho het volgende:
Best uitgebreid, die nieuwe communicatie![]()
[..]
Heb hem te koop gezet voor 5.5 miljoenquote:Op maandag 11 februari 2008 22:15 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
11-02-2008
Pak em maar eens flink aan ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:52 schreef -J-D- het volgende:
Hey bamibal,
Fio Amsterdam, die bij jou kampioen werd, komt bij mij er bij
Ik zal hem wel even afstraffen ivm die 7-1 tegen jou.
quote:Some good news about Bart van Schagen, he is responding well to the Defending training sessions.
quote:04-02-2008 20:15
Match Bart van Schagen has considerable talent for Set pieces, which he is not improving optimally with the current training regime. Think about that…
02-02-2008 22:00
Match You should consider Bart van Schagen's future. I think he needs senior football to develop his game further. Whether or not that's a good idea, only you can decide.
28-01-2008 20:15
Match You should consider Bart van Schagen's future. I think he needs senior football to develop his game further. Whether or not that's a good idea, only you can decide.
De laatste is pas 1,5 week in mijn JO, en nog 15quote:In this game, I studied Donald Barrink. His Defending is poor I would say.
Ralph Ferwerda is wretched when it comes to Passing, I would say.
Great technique in such a young boy. Yes, I am talking about Donald Barrink.
Ard Nummerdor is not going to respond to Passing training any more.
Komt er als 17-jarige met een paar dagen uit straks..quote:In this game, I studied Tjeerd Arentze. His Winger is excellent I would say.
quote:[quote]Op dinsdag 12 februari 2008 09:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is dat weer zo een 'verbetering' ???
quote:Betere communicatie in de Jeugdopleiding
De Hattrick Football Association (HFA) heeft onlangs een cursus 'communiceren voor beginners' georganiseerd voor jeugdtrainers en scouts van de jeugdopleiding. Ze zijn hierdoor beter in staat om je duidelijk te maken wat ze bedoelen. Hun aanwijzingen zijn gemakkelijker te begrijpen.
Een voorbeeld: scouts zullen je nu altijd minimaal twee aanwijzingen geven wanneer ze een speler evalueren. Ze maken daarbij geen gebruik meer van inschattingen als hopeloos en twijfelachtig omdat deze eerder verwarrend waren dan dat ze voor duidelijkheid zorgden.
Jeugdtrainers hebben een volledig nieuwe terminologie aangeleerd en staan te popelen om deze te gaan gebruiken. Het trainingsrapport zal meer hints bevatten die bovendien ook bruikbaarder zullen zijn. Trainers zullen minder vaak vaardigheidstoenames communiceren, maar zich richten op betere informatie over de vaardigheden, het potentieel van een speler en de weg die hij nog te gaan heeft voordat hij dat potentieel volledig benut.
Ok, ik moet nu ook een seizoen afmaken daar, ik heb nu pas 2 wedstrijden gehad.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kan in Divisie twee wel een plek vrijmaken; er zit één niet-Fokker bij. Maar wij moeten nog een ronde spelen door fouten in de servers met het genereren van het programma aan het begin van dit seizoen.
Geaccepteerd!quote:
Chillquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:14 schreef Grumpey het volgende:
Mijn competitiegenoot heeft supporter voor me gekocht, omdat ik door mijn 10-0 overwinning hem indirect ook kampioen heb gemaakt...
Dus ik ben weer supporter
(tenminste als de betaling binnen is bij het systeem dan)
Ja, dat gaat 'm niet worden dus.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok, ik moet nu ook een seizoen afmaken daar, ik heb nu pas 2 wedstrijden gehad.
En dat zie ik nu pas. Kon m dus gisteren wel promoveren zoals ik van plan was.quote:11-02-2008 21:50
Wedstrijd Raymond Suykerbuijck: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Verdedigen. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
Gezien zn leeftijd en max matig wordt dat ontslag.quote:Raymond Suykerbuijck (192575487) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar en 34 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die rustig en rechtvaardig is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 30-04-2008
Total Skill Index (TSI): 300
Loon: 270 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Opschepperquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:12 schreef Yurzinho het volgende:
Zo...stadion gaat van 32000 naar 42000
ok, daar zit nog wel een groot verschil met mijn stadion van 80.000, ik dacht dat de verschillen op alle vlakken kleiner aan het worden waren maar nog niet op alle dusquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Opschepper
edit: ik ga naar 19300 toeschouwers
Het scheelt dan ook nog 4 divisiesquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ok, daar zit nog wel een groot verschil met mijn stadion van 80.000, ik dacht dat de verschillen op alle vlakken kleiner aan het worden waren maar nog niet op alle dus
Toch maar op de TL gezet voor 0,00 euries.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat zie ik nu pas. Kon m dus gisteren wel promoveren zoals ik van plan was.
[..]
Gezien zn leeftijd en max matig wordt dat ontslag.
Ik heb zojuist een matig keeper van 17 jaar en 3 dagen verkocht voor 7000. Hij had wel waardeloos verdedigen ook, dus dat dreef de prijs flink op.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch maar op de TL gezet voor 0,00 euries.
Waardeloosquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een matig keeper van 17 jaar en 3 dagen verkocht voor 7000. Hij had wel waardeloos verdedigen ook, dus dat dreef de prijs flink op..
quote:RKDEO stelde zich op in een 2-6-2-formatie.De coach had deze spelers uitgezocht om te starten: de Atter - Ståhlbo, D'aine - Rochus, Iloridis, Meurisse, Hugelier, Gournay, Clement - ¦itikovas, Reijnders.
Het zou voor de afwisseling leuk zijn om bijvoorbeeld 2-3 teams te laten promoveren/degraderen/uit te wisselen (dan misschien zelfs 4). Echter, kun je iedereen tijdig bereiken/bereid vinden?quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:46 schreef maniack28 het volgende:
WAT DOEN WE MET DE JEUGDDIVISIES!!!! ????
Ik ben ook wel voor een overstap. Een doelsaldo van 45-5 zegt voldoende denk ikquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Het zou voor de afwisseling leuk zijn om bijvoorbeeld 2-3 teams te laten promoveren/degraderen/uit te wisselen (dan misschien zelfs 4). Echter, kun je iedereen tijdig bereiken/bereid vinden?
Ik wil best in de andere divisie uitkomen, als 7e gewoon in de First Division blijven (wel zo logisch) dat maakt me niet zoveel uit..
Prutser!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik ben ook wel voor een overstap. Een doelsaldo van 45-5 zegt voldoende denk ik
Bij mij was het ook ni spannendquote:1. United Black Panthers 14 12 0 2 64 - 10 +54 36
Je hebt een stukkie terug wat gemist. Maar ff herhalen :quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:46 schreef maniack28 het volgende:
WAT DOEN WE MET DE JEUGDDIVISIES!!!! ????
Division Two loopt toch niet gelijk/synchroon mee, maar een aantal weken achter?? Dus dat zou 1 of meerdere weken training kosten?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:06 schreef foetre het volgende:
[..]
Prutser!!!
Maar ik ben wel voor een herindeling.
Ik zat te denken aan de eerste 3 van Premiers die blijven in de premiership,nummer 4,5 en 6 gaan naar de Division one en van die divisie gaan de eerste 3 naar de premiership.
De nummers 7 en 8 (premiership)gaan naar division two en de nummers 1 en 2 van Two gaan naar de premiership.
Volgende seizoenen gewoon promotie nmmr 1 en 2 degradatie nummers 7 en 8.
[..]
Bij mij was het ook ni spannend
IK VIND HEM EEN PAUPERHOND OK?quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:50 schreef -J-D- het volgende:
GEEN IDEE, WANT DAAR ZIT IK NIET BIJ.
HAD JE MIJN INTERNATIONAL AL GEZIEN?
Toch nog 1-5 gewonnenquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Uitverkoop:
Pascal de Atter (109508975) Keeper
Gunnar Erik Nordby (120969108) Spits
Brice Hugelier (165905147) Verdediger
Raymond Suykerbuijck (192575487) Vleugel mid Trainie
Edit :
[..]
training
![]()
Ik sta wel 0-1 1-2 voor
Jij krijgt gewoon training hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:41 schreef One_conundrum het volgende:
hmm, ik speelde 432 ipv 532 doordat ik een speler toch maar heb ontslagen. Nu heb ik toch nog wel training? Anders wil ik de koe
Div 2 heeft zondag de laatste wedstrijd, het kan dus wel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Division Two loopt toch niet gelijk/synchroon mee, maar een aantal weken achter?? Dus dat zou 1 of meerdere weken training kosten?
Dat is niet fijn. 0-2 achter zie ikquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:28 schreef StupidByNature het volgende:
Manmanman, nog nooit een meer achterlijke wedstrijd gespeeld dan dit. Speel je de finale, heb je met 54% bbz nog geen enkele kans/update/whatever gezien van je team en de wedstrijd is bijna voorbij.
Wat een kutzooi.
doe gewoon de nummers 1 + 2 alleen, anders wordt het een romslomp, en dat eene weekje wachten we wel op div2quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:06 schreef foetre het volgende:
[..]
Prutser!!!
Maar ik ben wel voor een herindeling.
Ik zat te denken aan de eerste 3 van Premiers die blijven in de premiership,nummer 4,5 en 6 gaan naar de Division one en van die divisie gaan de eerste 3 naar de premiership.
De nummers 7 en 8 (premiership)gaan naar division two en de nummers 1 en 2 van Two gaan naar de premiership.
Volgende seizoenen gewoon promotie nmmr 1 en 2 degradatie nummers 7 en 8.
[..]
Bij mij was het ook ni spannend
Idd dan loopt het voortaan gelijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:39 schreef AirRaid het volgende:
[..]
vind ik een goed idee, zo wordt het lekker een beetje gehusseld
en dat eene weekje kunnen we best wel wachten
hee niet zo snel quoten ja, moest mijn text veranderenquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:42 schreef foetre het volgende:
[..]
Idd dan loopt het voortaan gelijk
Ik dacht juist de beste 8 teams van de 3 divisies.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:39 schreef AirRaid het volgende:
[..]
doe gewoon de nummers 1 + 2 alleen, anders wordt het een romslomp, en dat eene weekje wachten we wel op div2
De Gele Rakkertjes is volgens mij geen Fok!kerquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:49 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik dacht juist de beste 8 teams van de 3 divisies.
Maar de premiership kan ook bestaan uit de eerste 4 premiership de eerste 2 van ONE de eerste 2 van TWO:
United Black Panthers
Holloway Wannabes
luna cata
FC KVK
Powerdashers
Kristiansund
Kleintje pils
De Gele rakkertjes
dit vind ik topquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:49 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik dacht juist de beste 8 teams van de 3 divisies.
Maar de premiership kan ook bestaan uit de eerste 4 premiership de eerste 2 van ONE de eerste 2 van TWO:
United Black Panthers
Holloway Wannabes
luna cata
FC KVK
Powerdashers
Kristiansund
Kleintje pils
De Gele rakkertjes
Goed idee.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:53 schreef AirRaid het volgende:
[..]
dit vind ik top
alleen is de gele rakkertje wel van een fokker???? anders zou ik Parels voor de zwijnen erbij pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |