wordt het gat wel grootquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:22 schreef rompompom het volgende:
Bugger, 4 gele kaarten en verloren. Wat een zompig hattrick weekeinde!
ik hetzelfdequote:Op zondag 27 januari 2008 22:01 schreef Wurdsje het volgende:
Fuck vanavond weer een gele kaart gepakt..
quote:1 maal een kaart gekregen Jadran Krsnik (44)
1 maal een kaart gekregen Sylvain Rijper (80)
1 maal een kaart gekregen Barker Jennings (83)
quote:Flevo-speler Tico Klein kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 45e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Marcel Le Bihan moest laten vervangen.
Flevo-speler Gysbert Ossedrijver kon de rest van de wedstrijd vanaf de bank bekijken, want in de 81e minuut kreeg hij zo'n tik op zijn enkel dat hij zich door Tijs Arens moest laten vervangen.
Jammer voor je, 6 punten minder.quote:Flevo's Tico Klein had to watch the rest of the game from the sidelines, after twisting his ankle in the 45:th minute.
Flevo's Gysbert Ossedrijver had to watch the rest of the game from the sidelines, after twisting his ankle in the 81:th minute.
tsssk.. nu sta ik niet meer eerstequote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:22 schreef Ruudt het volgende:
Ik heb 4 teams toegevoegd, zoals beloofd.
De stand met de 4 teams erbij:
[ afbeelding ]
Een WO geeft 0 punten. Althans, zoveel kreeg ik er vorige week.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:27 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
tsssk.. nu sta ik niet meer eerste
hoe zit het met een WO? Dat heb ik hoogst waarschijnlijk komende zondag namelijk..
hee dat is nou precies zoals ik me voelquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:06 schreef Yankee_One het volgende:
Ik waardeer je werk zonder meer Ruudt![]()
Maar had je die teams niet wat eerder kunnen toevoegen?Tis dat ik zondag flink heb gescoord maar anders zou ik me toch een beetje genaaid voelen
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:06 schreef Yankee_One het volgende:
Ik waardeer je werk zonder meer Ruudt![]()
ben ik straks 2x winnaarquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:12 schreef Ruudt het volgende:
Don't panic, het zijn nu twee klassementen (VJ A / B en GL A / B)
Natuurlijk kon ik het niet maken om het nu bij één te houden, vooral omdat deze 4 zich niet hadden ingeschreven.
eindelijk een keer winnaar..quote:Op maandag 11 februari 2008 19:55 schreef qyn het volgende:
Jammer dat ik m'n prestatie van week één niet vaker heb kunnen waarmaken
WO is diskwalificatiequote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:59 schreef Ruudt het volgende:
Eindstand Vinnie Jones / Gary Lineker sz.8:
[ afbeelding ]
JD wint voor de tweede keer het Vinnie Jones klassement met een overtugiende voorsprong van 7 punten op de nummer twee.
Wurdsje is de winnaar van het Gary Lineker klassement, foetre volgt hem op 1 punt.
twistedlogic is de meest wisselvallige speler, hij eindigt in de zwarte middenmoot.
Geluk? Hij verdient minimaal 2 strafpuntenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:24 schreef Ruudt het volgende:
Haha, daar heeft Wurdsje wel geluk gehad met die WO ja.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:57 schreef Ruudt het volgende:
Deelnemers Vinnie Jones / Gary Lineker sz. 9:
Ruudt met Real Club de Culo (501946)
Yurzinho met YMFC (816532)
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:57 schreef Ruudt het volgende:
Deelnemers Vinnie Jones / Gary Lineker sz. 9:
Ruudt met Real Club de Culo (501946)
Yurzinho met YMFC (816532)
-J-D- met Hoolieganzen (362390)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |