mja jammer, maar wel begrijpelijk.. ik heb ook wel al op het punt gestaan om te stoppen, maar van training veranderen is voor mij steeds nog voldoende aanleiding geweest om toch actief te blijven..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:01 schreef -J-D- het volgende:
Heel herkenbaar (op de scriptie na).
Ik rommel ook nog maar wat aan, maar heb veel minder plezier in het spel dan jaren geleden.
Ik log ook nog gewoon in en ben quasi-actief in het spel, maar daar is alles mee gezegd.
De oude garde haakt langzaam af
Grumpey wilde stoppenHet imperium van Jonks brokkelt met de week verder af. Madkow is spoorloos, sirdalord (wie?) zit in WoW-land als ie internet heeft. JD koopt geen namen meer die zo pizza-achtig klinken (Piermarco Pierelli voor de oldbies die het verhaal kennen). Om nog maar niet te spreken over Fugie
Hives
en anderen helden van weleer.
Moment, even een zakdoekje pakken om de traantjes op te vangen.
Paar maanden geleden of zo hebben we er een gehad in Den Bosch en die was superquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:15 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja jammer, maar wel begrijpelijk.. ik heb ook wel al op het punt gestaan om te stoppen, maar van training veranderen is voor mij steeds nog voldoende aanleiding geweest om toch actief te blijven..
Wanneer komt er trouwens weer eens een meeting? (als die ooit nog komt)
Misschien een meet in pijnacker zo eind lente begin zomer.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Paar maanden geleden of zo hebben we er een gehad in Den Bosch en die was super
Als het weer wat warmer wordt, is het wel een leuk idee.
Grumpey roept al jaren dat ie er een wil in A'dam, maar ik hoor er verder maar niets over
Als ik er een organiseer is dat in Nijmegen, Arnhem, Den Bosch of zo.
Later meer.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:43 schreef nicomart het volgende:
misschien een leuke meet op het strand van Aruba deze zomer? Wie heeft er een bootje?
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:16 schreef -J-D- het volgende:
ik heb een boot
met een mooie dame maar ze is dood
haar naam is natalie en ze ligt hier in de sloot
en ik pakte haar toen anaal
het was de allermooiste dood van allemaal
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:26 schreef -J-D- het volgende:
Ik ben in vorm, ga nu alvast wat sinterklaasgedichten maken.
Alhoewel, het "afgelopen" jaar 2008 moet er in zitten... ach ze hebben allemaal een saai leven, dat is wel te verzinnen.
quote:Over leeftijd gesproken, ik wil graag de oudste speler in Hattrick aan je voorstellen: Sven Åkerblad uit Zweden. Deze heer van 86 komt uit voor het Zweedse team "Men on a Mission" en is kerngezond. De toekomst van dhr. Åkerblad ziet er helaas niet zo rooskleurig uit, aangezien de missie van deze mannen hem naar de eeuwige jachtvelden zal brengen. Het team is namelijk inmiddels een verkalktbotten-team geworden. Ik hoef er zeker niet bij te vertellen dat de ervaring van dhr. Åkerblad inmiddels goddelijk is?
En dan is dit t vervolg :quote:
quote:Er zijn maar liefst 17 spelers ouder dan 80 jaar. Hiervan komen er 16 uit Zweden. Dat was ook te verwachten omdat de Zweedse competitie nu eenmaal al het langste bestaat. Om die reden is dhr. Vibhu Ravichandran extra interessant. Deze 81-jarige Indiër komt uit voor het team Kolkata.
Eigenlijk vind ik t niet kunnen maar toch is t ook grappig.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=r8jvNFV2-zw
Plaats hier een foute Joran grap #2quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:16 schreef -J-D- het volgende:
ik heb een boot
met een mooie dame maar ze is dood
haar naam is natalie en ze ligt hier in de sloot
en ik pakte haar toen anaal
het was de allermooiste dood van allemaal
[ afbeelding ]
Wie durft het openingsbod van 1.100.000 te doen.quote:Marko Antonijević (154428932)
21 jaar en 8 dagen, zwak in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 22-05-2008
Nationaliteit: Srbija
Total Skill Index (TSI): 5 140
Loon: 1 452 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: TeamKoekje
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: goed
Doelpunten in carrière: 9
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Dat snap ik maar jij en de anderen die veranderingen niet leuk vinden. :quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:07 schreef Yurzinho het volgende:
Ik moet zeggen, dat mijn interesse toch ook wat aan het afnemen is. Maar dat komt denk ik vooral door alle veranderingen die op relatief termijn zijn en worden doorgevoerd...
ach het was hier toch een kutseizoenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:25 schreef AirRaid het volgende:
morgen alweer het eidne van het seizoen
Deze stelling klinkt altijd zo leuk, maar ik heb het altijd een van de meest lege hulzen ooit gevonden. Het is namelijk best relatief tov de richting van de vooruitgang om te bepalen wanneer stilstand ook echt daadwerkelijk achteruitgang is.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar jij en de anderen die veranderingen niet leuk vinden. :
Stil stand = achteruitgang
Misschien kom je wel bij mij. Als ik nie promoveer. Das een lagequote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:02 schreef DeHovenier het volgende:
Ben benieuwd in welke VII ik kom... naar ik hoop een laag geklasseerde
ik ookquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:02 schreef DeHovenier het volgende:
Ben benieuwd in welke VII ik kom... naar ik hoop een laag geklasseerde
ik heb het zelfdequote:Op zondag 10 februari 2008 08:53 schreef Yurzinho het volgende:
Gaat weer lekker...ik mn scouts bellen, krijg ik ineens allemaal vage foutmeldingen in de jeugdopleiding.
Uiteindelijk kon ik er wel weer gewoon bij, maar toen kon ik geen scouts meer bellen
Heb ik ineens een nieuwe speler erbij in mn jeugdopleiding, maar bij die speler staat helemaal geen commentaar van de scout! Weet dus helemaal nix van die gozer...
Aardig, maar gaat vast niet veel opbrengen..quote:Arjan Zobel [playerid=191920238]
17 jaar en 20 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 12-05-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 850
Loon: 430 ¤/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
op zich wel interesssant voor een verdedigen trainer..quote:Op zondag 10 februari 2008 11:01 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Aardig, maar gaat vast niet veel opbrengen..
Bij mij is het goed gegaan. Maar er is nu ook een melding bij de systeeminfo. Dus ik hoop dat ze het allemaal resetten.quote:Op zondag 10 februari 2008 08:53 schreef Yurzinho het volgende:
Gaat weer lekker...ik mn scouts bellen, krijg ik ineens allemaal vage foutmeldingen in de jeugdopleiding.
Uiteindelijk kon ik er wel weer gewoon bij, maar toen kon ik geen scouts meer bellen
Heb ik ineens een nieuwe speler erbij in mn jeugdopleiding, maar bij die speler staat helemaal geen commentaar van de scout! Weet dus helemaal nix van die gozer...
heb je em al op de lijst gezet? ik bied welquote:Op zondag 10 februari 2008 11:01 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Aardig, maar gaat vast niet veel opbrengen..
quote:Selwyn van Nispen
TSI = 770, 19 jaar en 43 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Je moet ook gewoon uitslapen op zondagquote:Op zondag 10 februari 2008 08:53 schreef Yurzinho het volgende:
staat er voor 0 euro op, bied maar.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:11 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
heb je em al op de lijst gezet? ik bied wel
edit:
[..]
Als ik jou was, dan zou ik het niet doen. Ik heb gemiddeld meer HatStats dan jou en zal nu als 7e eindigen (in de 6e). Je kunt beter nog een seizoen in de 7e blijven, je team nog sterker maken en als je dan ongeveer 200 HatStats haalt nog eens een poging in de 6e wagen. Dat is wat ik nu in ieder geval ga doen.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon uitslapen op zondag
Ik heb niks nuttigs gepulled...
Vanavond proberen te winnen, TS is niet best dus ik hoop dat ik het middenveld heb... natuurlijk MOTS en dan maar kijken of het genoeg is om te promoveren, als ik win en de nummer 2 laat punten liggen dan is hetVII
VI
quote:Betere communicatie in de Jeugdopleiding
De Hattrick Football Association (HFA) heeft onlangs een cursus 'communiceren voor beginners' georganiseerd voor jeugdtrainers en scouts van de jeugdopleiding. Ze zijn hierdoor beter in staat om je duidelijk te maken wat ze bedoelen. Hun aanwijzingen zijn gemakkelijker te begrijpen.
Een voorbeeld: scouts zullen je nu altijd minimaal twee aanwijzingen geven wanneer ze een speler evalueren. Ze maken daarbij geen gebruik meer van inschattingen als hopeloos en twijfelachtig omdat deze eerder verwarrend waren dan dat ze voor duidelijkheid zorgden.
Jeugdtrainers hebben een volledig nieuwe terminologie aangeleerd en staan te popelen om deze te gaan gebruiken. Het trainingsrapport zal meer hints bevatten die bovendien ook bruikbaarder zullen zijn. Trainers zullen minder vaak vaardigheidstoenames communiceren, maar zich richten op betere informatie over de vaardigheden, het potentieel van een speler en de weg die hij nog te gaan heeft voordat hij dat potentieel volledig benut.
Hij is nu 17 jaar en 9 dagen, haalt 5 sterren als aanvaller en is de enige van mijn 15 spelers die ik kan pullenquote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Ziaul Husseiny en hij is 15 jaar.
Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Passen, dan zou deze jongen wel eens twijfelachtig kunnen zijn. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment zwak volgens mij.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Ziaul Husseiny (191934880)
17 jaar en 9 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 23-05-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 330
Loon: 270 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit[
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
Ik ben al zeker van P/D dus vanavond weinig risico --> PICquote:Your team has received 87 400 € because András Májer (76822947), who was formerly a member of your squad, was recently sold for 2 185 000 €.
dude beter stel je een leukere coach aan, denk dat je dan heel wat meer klaar kan spelenquote:Op zondag 10 februari 2008 13:22 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik ben al zeker van P/D dus vanavond weinig risico --> PIC
Ik zie morgen wel wie mijn tegenstander volgende week is.
Mijn FC staat al te trappelen, maar ik wacht tot mijn huidige trainer daalt naar redelijk...quote:Op zondag 10 februari 2008 13:24 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dude beter stel je een leukere coach aan, denk dat je dan heel wat meer klaar kan spelen
Als ik hiervan niet win vanavond dan weet ik het ook niet meerquote:Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld rampzalig (hoog)
Rechterverdediging waardeloos (zeer hoog)
Centrale verdediging waardeloos (zeer hoog)
Linkerverdediging waardeloos (laag)
Rechteraanval waardeloos (heel laag)
Centrale aanval waardeloos (hoog)
Linkeraanval waardeloos (laag)
HatStats 49
Verdediging 22
Middenveld 9
Aanval 18
HatStats 49
Juich maar niet te vroegquote:Op zondag 10 februari 2008 13:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als ik hiervan niet win vanavond dan weet ik het ook niet meer
wtfquote:Op zondag 10 februari 2008 13:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Juich maar niet te vroeg
check!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |