Dat is de andere halve finale, hij had 214750 toeschouwers.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:46 schreef ScudRaket het volgende:
De tering wat een toeschouwers:
[..]
hmm....geen idee eigenlijk....iemand?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:04 schreef Egamer het volgende:
Hmm, vraag mij eigenlijk af. Als ik bijvoorbeeld mijn TS wil boosten, door mijn trainingsintensiteit te verlagen. Ik wil die TS boost dan niet voor komende zondag hebben, maar die week daarop. Moet ik hem dan nu lager zetten of voglende week?
waarom voor volgende week zondagquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:04 schreef Egamer het volgende:
Hmm, vraag mij eigenlijk af. Als ik bijvoorbeeld mijn TS wil boosten, door mijn trainingsintensiteit te verlagen. Ik wil die TS boost dan niet voor komende zondag hebben, maar die week daarop. Moet ik hem dan nu lager zetten of voglende week?
Oeps..ik wou mijn post editten klik ik op quotequote:Op woensdag 6 februari 2008 19:13 schreef Paaskonijn het volgende:
3-1 verloren van de nummer 4 van Mozambique..wel een mooi vlaggetje erbij
Volgende week tegen de nummer 58 uit Azerbijdjaan
Spendeer er maar weer een post aanquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oeps..ik wou mijn post editten klik ik op quote![]()
![]()
hoezo weer? Kheb me foute post geëdit zodat er maar 1 teveel staatquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:37 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Spendeer er maar weer een post aan![]()
Maar: Gratz SbN
Eerste Fok! bekerwinnaar?
Volgende week.. En hou er wel rekening mee dat je m ook weer omhoog moet zetten voor de reset!!!quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:04 schreef Egamer het volgende:
P/D duel?quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:52 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
waarom voor volgende week zondagje hebt dan geen wedstrijd
Als ik verlies, dan zal het inderdaad op doelsaldo bepaald worden. Maar ik weet niet met hoeveel tegendoelpunten ik wel of geen kampioen wordt...quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dat was de vorige J-D
Ruststand 0-2.. Hij countert speelt met 5-4-1 en jij had 63% bbz
edit: In het wedstrijdverslag (Friestalig) heb je nog geen kans gehad, wel een gele kaart na 3 minuten voor shirtje-trekken![]()
edit2: Eerste kans in de tweede helft is ook voor hem, echter wordt gemist.. Bij 3 doelpunten verschil ben je kampioen op doelsaldo naar ik aanneem?
Dank je.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Verschil is nu +4 in jouw voordeel waarbij je aanzienlijk meer gescoord hebt.. In onderling duel gaat het dubbelop, dus mag je max met 2 doelpunten verschil verliezen (hij +2, jij -2).. Dat gaat nog lastig worden voor je.. Ik zal het wel even in de gaten houden
Laten we hopen dat het zo blijft.quote:update:
73e minuut 1e kans TMK, bal op de lat. Tussenstand 0-2 (= virtueel kampioen)
Woei.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Eindstand 0-2, ook 2e helft 63%bbz..
[ afbeelding ]
Congrats, op doelsaldo (meer gescoord)
een concurrent voor degradatie?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:53 schreef foetre het volgende:
Zondag even expres verliezen en een concurrent laten degraderen.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:57 schreef REFUSED het volgende:
Wat was ook alweer de eindstand bij de Fok!Cup-finale van gisteren?
Wat een eikelquote:Opmerkelijk: Olav Flinterman had een fout gemaakt die de scheids niet had gezien, en ging het hem zelf vertellen. Dat mag dan wel erover zijn, maar het is wel fijn om te zien dat sommige jongeren nog normen en waarden hebben.
Kom maar op met die Koei-award!!!!quote:Juan José Lepe (119118076) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
23 jaar en 78 dagen, goed in vorm, licht geblesseerd, maar kan spelen
Een sympathiek persoon die kalm en rechtvaardig is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 12-03-2008
Nationaliteit: flag Chile
Total Skill Index (TSI): 53 140
Loon: 17 988 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: licht geblesseerd
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: bovennatuurlijk Passen: uitstekend
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Yep hij heeft veel potentie met z'n team en diegene die er dan in blijft is een prutserquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:49 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
een concurrent voor degradatie?
Hey hey niet zo inhalig he!quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:49 schreef maniack28 het volgende:
Ik had vorige week een speler gekocht, dacht dat het een buitenaardse speler was... zit ik nu te kijken, haalt ie maar 5,5*.. verrek, hoe kan dat? Is het een bovennatuurlijkeEn dat voor 3,3 miljoen
[..]
Kom maar op met die Koei-award!!!!
tering, lekker bezigquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:49 schreef maniack28 het volgende:
Ik had vorige week een speler gekocht, dacht dat het een buitenaardse speler was... zit ik nu te kijken, haalt ie maar 5,5*.. verrek, hoe kan dat? Is het een bovennatuurlijkeEn dat voor 3,3 miljoen
[..]
Kom maar op met die Koei-award!!!!
mooi kan je 3 miljoen spenderen aan mijn wonderbaarlijke mid die op de transferlijst staat (92502805)quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:35 schreef maniack28 het volgende:
Dank jullie wel
3,3 miljoenIk list hem nu voor 3, kijken of ik hem kwijtraak
Na 3 jaar spelen is het wel even genoeg geweest. Tijd van bachelor scriptie komt eraan en best druk met studie. Geen zin om veel tijd in HT te steken, dus ik ga 1x pw inloggen na alle verkopen en dan is het goed.quote:07-02-2008 FKPP gaat in winterslaap
Puttershoek - Met het aantrekken van wat oude rotten die een trainerscarriere ambieren is het laatste hoofdstuk van FKPP aangebroken. Voorlopig althans, want de preses weet nog niet wat er verder met de club gaat gebeuren. Met wat trainees en future coaches in het veld is het makkelijk te managen. Een jaar afzakken en misschien dat het plezier dan weer terug is. En natuurlijk sparen, want geld is er genoeg.
De motivatie om serieus te spelen is even weg. Sorry voor de degradanten dit seizoen.
Zonde, maar ja.. Laat de drang om HT te spelen maar weer snel terug komen ...quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:53 schreef Lennox het volgende:
[..]
Na 3 jaar spelen is het wel even genoeg geweest. Tijd van bachelor scriptie komt eraan en best druk met studie. Geen zin om veel tijd in HT te steken, dus ik ga 1x pw inloggen na alle verkopen en dan is het goed.
Nog contact opgenomen met bondscoach van mn U20. Hij blijft erin, dus als er hier een winger trainer zit die hem wil overnemen...? Na vannacht stijgt hij ws naar bovennatuurlijk. Komt voor 0 op de lijst.
Heb wat FC's aangetrokken en ik denk dat ik 2 17 jarige keepers koop. Dan blijf ik in ieder geval nog wat trainen.
Thanks voor leuke seizoenen hier op fok!hattrick, maar plezier is even helemaal wegMisschien komt het nog eens
Heel jammer! Ik hoop dat t plezier weer snel terug komt. Heel veel suc6 iig met je studie en misschien tot horens.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:53 schreef Lennox het volgende:
[..]
Na 3 jaar spelen is het wel even genoeg geweest. Tijd van bachelor scriptie komt eraan en best druk met studie. Geen zin om veel tijd in HT te steken, dus ik ga 1x pw inloggen na alle verkopen en dan is het goed.
Nog contact opgenomen met bondscoach van mn U20. Hij blijft erin, dus als er hier een winger trainer zit die hem wil overnemen...? Na vannacht stijgt hij ws naar bovennatuurlijk. Komt voor 0 op de lijst.
Heb wat FC's aangetrokken en ik denk dat ik 2 17 jarige keepers koop. Dan blijf ik in ieder geval nog wat trainen.
Thanks voor leuke seizoenen hier op fok!hattrick, maar plezier is even helemaal wegMisschien komt het nog eens
quote:Leonardus Bernlef:
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van scoren van goed naar uitstekend.
Visvaldis Miernieks:
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op scoren steeg hij van uitstekend naar formidabel.
been there done that, en zie....ik draai nog steeds mee in spelquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:53 schreef Lennox het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |