hahahahahahaquote:Op zondag 10 februari 2008 13:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Juich maar niet te vroeg
check!
wtfquote:Op zondag 10 februari 2008 13:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Juich maar niet te vroeg
check!
quote:Kapitaal: -188 851 ¤ (1 053 582) ¤
Heb er waarschijnlijk iets teveel voor betaald, echter zit hij redelijk hoog in PM en Passen volgens de vorige eigenaar, daarnaast 'lekker' multiskill en goed karakter+Nationaliteitquote:Kris Grimmius (191014168)
18 jier en 37 dagen, populair, rustig en oprecht
Waardeloos ervaring en goed leiderschap
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 1 730
Loon: 450 ¤/week
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Mwah mocht ik promoveren ga ik gewoon rustig op deze voet verder, dan maar een jaartje op en neer... ik heb ook al wat trainees klaarstaan die minimaal een miljoen Euro opleveren dus mogelijkheden tot versterking van middenveld en aanval zijn er zeker...quote:Op zondag 10 februari 2008 12:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ik jou was, dan zou ik het niet doen. Ik heb gemiddeld meer HatStats dan jou en zal nu als 7e eindigen (in de 6e). Je kunt beter nog een seizoen in de 7e blijven, je team nog sterker maken en als je dan ongeveer 200 HatStats haalt nog eens een poging in de 6e wagen. Dat is wat ik nu in ieder geval ga doen.
quote:Op zondag 10 februari 2008 08:53 schreef Yurzinho het volgende:
Gaat weer lekker...ik mn scouts bellen, krijg ik ineens allemaal vage foutmeldingen in de jeugdopleiding.
Uiteindelijk kon ik er wel weer gewoon bij, maar toen kon ik geen scouts meer bellen
Heb ik ineens een nieuwe speler erbij in mn jeugdopleiding, maar bij die speler staat helemaal geen commentaar van de scout! Weet dus helemaal nix van die gozer...
Mn team is al lekker aan het leeglopen, dus ik maak sowieso geen kans.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:52 schreef maniack28 het volgende:
Ik zou knetterhard motsen!
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:56 schreef Lennox het volgende:
[..]
Mn team is al lekker aan het leeglopen, dus ik maak sowieso geen kans.
Zijn die economen trouwens nog van nut als je een tiental miljoen op de bank hebt?
goed bezigquote:Op zondag 10 februari 2008 14:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]![]()
![]()
Utopisch spelhervatter (bijna 23jaar) met redelijk scoren zonder bijstats verkocht voor 201k
M'n goed PM, goed Passen, redelijk verdedigen + koppe (18jr59d) Portugese trainee verkocht voor 1,2 mln
Dat betekent dat ik al m'n doelstellingen dit seizoen ruimschoots heb gehaald. Zometeen nog een 'uitstekend' spits verkopen (1e bod van 333k staat al). Straks zo'n 1,3 miljoen op de bank voor een nieuwe winger volgend seizoen, het promoveren van m'n FC en evt. het versterken van m'n verdediging + aantrekken nieuwe spits. Trainingsprogramma zit vol, 'opvolger' is vorige week al aangetrokken:
[..]
Heb er waarschijnlijk iets teveel voor betaald, echter zit hij redelijk hoog in PM en Passen volgens de vorige eigenaar, daarnaast 'lekker' multiskill en goed karakter+Nationaliteit
Best leuk spel eik
11 basis + 5 reserves hequote:Op zondag 10 februari 2008 14:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil wel iemand naar t 1e promoveren maar of ze zijn nog niet oud genoeg of ze zitten nog geen seizoen in mn Jteam
Vorige week een WO dus ik kan ook niet zomaar iemand ontslaan. Ik vind t iig vaag dat ik niet meer dan 16 spelertjes mag hebben.
Welnee, de goals waren allebei SE's. Een negatief onvoorspelbaar event (wie koopt er dan ook onvoorspelbare verdedigers, dan vraag je eromquote:Op zondag 10 februari 2008 13:57 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hahahahahaha![]()
![]()
ultiem bewijs dat middenveld alles is in hattrick
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry voor de outpost uitspatting
Ik had precies hetzelfde. Aangezien het de laatste was, heb ik maar op ja geklikt; ik zie vanavond wat het is.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Ja godverdomme hoe kan ik nou weten of ik op ja of nee moet duwen?
[ afbeelding ]
Die is echt matigquote:Op zondag 10 februari 2008 13:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Juich maar niet te vroeg
check!
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:57 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hahahahahaha![]()
![]()
ultiem bewijs dat middenveld alles is in hattrick
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry voor de outpost uitspatting
Ik heb r tot nu toe geen 1 maar t meerendeel is dan ook 15 of 16. Op 2 van 17 en 1 van 18 na. Die spelen all1 nog niet lang genoeg bij me maar hebben wel redelijke sterren.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:16 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
11 basis + 5 reserves he
meer heb je ook niet nodig (in mijn geval) op het moment maar 4 spelers die ooit wat kunnen opleveren
wat vindt de scout van hem dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb r tot nu toe geen 1 maar t meerendeel is dan ook 15 of 16. Op 2 van 17 en 1 van 18 na. Die spelen all1 nog niet lang genoeg bij me maar hebben wel redelijke sterren.
Edit:
ik zie net dat mn 18 jarige inm 111 dagen bij mn team speelt dus morgen promoveren en dan een nieuwe spelert scouten!!
Dat is waar ja, Thx voor de wake up callquote:Op zondag 10 februari 2008 16:19 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wat vindt de scout van hem dan?
als ie nog niets heeft gezegd over promotie, beter laten zitten omdat de jeugd sneller traint
quote:Carel de Roo (191913430)
17 jaar en 55 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 07-04-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 650
Loon: 470 ¤/week
Eigenaar: United Black Panthers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:49 schreef maniack28 het volgende:
Ik had vorige week een speler gekocht, dacht dat het een buitenaardse speler was... zit ik nu te kijken, haalt ie maar 5,5*.. verrek, hoe kan dat? Is het een bovennatuurlijkeEn dat voor 3,3 miljoen
[..]
Kom maar op met die Koei-award!!!!
Dan heb je nog mazzel gehad.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je hebt een speler verkocht en 2 712 706 ¤ ontvangen.
Slechts 600k verloren door dit geintjeMaar nu heb ik voor dezelfde prijs (3,5 mil):
[team]bla bla (heel erg lange post)[/team]
Levert dik 500k op. Sta alleen wel 3-0 achter tegen de koploper. Volgend seizoen elke week maar een volle bakquote:59385 toeschouwers
Zal eens kieken, heb niet heel veel geld meer en vind die halve trainingsposities een beetje waardeloosquote:Op zondag 10 februari 2008 19:23 schreef Lennox het volgende:
Heb nog een leuke wingback te koop maniack.
Wonderbaarlijk def, uitstekend vleugel, goed passen.
Briljant def, Goed vleugel, Redelijk passen.
Beide hebben op def en vleugel veel extra training. Die onderste op passen ook nog 2 weken (was redelijk bij aankoop).
Sta nu op 7 miljoen euro. Al voor meer dan 3 miljoen geboden en nog paar waar nog op geboden moet worden.
Ga wel richting 20 miljoen straks
Gaat goedquote:Spelers Hoogste bod
Verkopen
Cees Blind
12-02-2008 om 19:27
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Howard Hubbard
11-02-2008 om 11:31
minus totale vergoedingen: - 7%
1 095 000 ¤
(1 018 350 ¤)
Niklas Åkerbratt
Vorige club
11-02-2008 om 00:25
Vorige club: 0,25%
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Paris Gerothodoros
10-02-2008 om 23:29
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Philipp Gahn
10-02-2008 om 23:28
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Pontus Thyén
10-02-2008 om 23:20
0.0 ¤
(0.0 ¤)
Rudi Teichhaus
10-02-2008 om 23:19
1 325 000 ¤
(1 232 250 ¤)
Enrique Ampurias
10-02-2008 om 23:19
2 082 000 ¤
(1 936 260 ¤)
Totale inkomsten 4 502 000 ¤
Technische speler in de regenquote:Émeric Plaisance's fine footwork caused nothing but headaches for Necdet Erinç.
quote:Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld matig (heel laag)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval zwak (hoog)
Centrale aanval zwak (zeer hoog)
Linkeraanval uitstekend (heel laag)
HatStats 181
Verdediging 70
Middenveld 51
Aanval 60
HatStats 181
Haha, ook waar, maar ik speelde met vleugels naar binnen en beide spitsen naar buiten... normaal liggen ratings voorin hoger dan achterin...quote:
Feli met je kampioenschappen.. Ik ben wonder boven wonder nog 3de geworden in mn jeugd.. na mn 4 - 1 overwinning vanavond tegen The New Vintages..quote:Op zondag 10 februari 2008 23:40 schreef AirRaid het volgende:
3-0 gewonnen, ongeslagen kampioen, slechts 1 gelijkspel hoeven incasseren
jonkies met 4-0 verloren van jong diepfries, keeper er wel al in de 4e minuut afgegaan met een blesure, moest dus een of andere lamzak gaan keepen
Jah dat weet ik nou wel maar hij is nog geen 17!!!quote:04-02-2008 20:05
Wedstrijd George Snitjer: Het wordt tijd om zijn huidige waarde te gaan bepalen en niet te veel te kijken naar wat hij nog kan bereiken in de jeugdopleiding. Ik denk niet dat hij zich nog veel kan verbeteren namelijk.
28-01-2008 21:50
Wedstrijd George Snitjer: Hij werkt hard tijdens de trainingssessies, maar hij krijgt er niet veel voor terug. Je moet kiezen of hij doorstroomt naar de eerste selectie of dat hij een andere loopbaan dan voetbal moet zoeken.
24-01-2008 20:45
Wedstrijd George Snitjer: Baas, ik heb wat problemen met zijn vader. Hij zegt dat het joch niet meer bij de jeugdopleiding moet blijven omdat de training geen effect meer heeft. Hij heeft enigszins gelijk, maar het is niet zijn beslissing. Toch?
07-01-2008 21:50
Wedstrijd George Snitjer: Misschien wordt het tijd voor wat vers bloed in de selectie, baas. Deze jongen verbetert zich bijvoorbeeld helemaal niet meer.
Over 12 dagen wordt ie 17 en dan kan ik m evt eindelijk promoveren. Wat zouden jullie doen? over 5 dagen toch nog ff testen in de spits? Dan begint nl de nieuwe Comp.quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar en heet George Snitjer.
Volgens mij is deze speler bemoedigend op het gebied van Positiespel. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Volgende ronde
Competitie is afgerond (seizoenspauze - 5 dagen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |