Feliquote:Op zondag 10 februari 2008 23:40 schreef AirRaid het volgende:
3-0 gewonnen, ongeslagen kampioen, slechts 1 gelijkspel hoeven incasseren
Sorry daarvoor, hij verzwikte z'n enkel, maar 4 wekenquote:jonkies met 4-0 verloren van jong diepfries, keeper er wel al in de 4e minuut afgegaan met een blesure, moest dus een of andere lamzak gaan keepen
Ik ga door.Ik ben kampioen geworden in de premiership en zou wel wat andere tegenstanders willen.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hoe gaan we trouwens verder met de jeugdcompetities Fok! Youth Premiership en Fok! Youth Division One?
Gaan er teams stoppen, promoveren dan wel degraderen? En gaan we a.s. zondag al weer door (hoop het wel ivm voorkomen trainingsverlies..)?
Dat begrijp ik barabasquote:Op maandag 11 februari 2008 12:46 schreef Lennox het volgende:
2 van de 3 botjes degraderen natuurlijk nog he, Einstein
ik ga doorquote:Op maandag 11 februari 2008 11:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hoe gaan we trouwens verder met de jeugdcompetities Fok! Youth Premiership en Fok! Youth Division One?
Gaan er teams stoppen, promoveren dan wel degraderen? En gaan we a.s. zondag al weer door (hoop het wel ivm voorkomen trainingsverlies..)?
Ik ga ook door maar blijf wel lekker zitten waar ik zit. (heb toch geen recht op promotie in de jeugdquote:Op maandag 11 februari 2008 13:02 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik ga door
promotie/degradatie zou wel leuk zijn
Ik ga door.. en ik blijf ook lekker zitten waar ik zit aangezien ik 3de ben geworden.. en dus geen recht heb op promotie of degradatie..quote:Op maandag 11 februari 2008 13:02 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik ga door
promotie/degradatie zou wel leuk zijn
Zie t klopt nu al niet meer!quote:Op maandag 11 februari 2008 12:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik barabas
Volgens altid wordt de kampioen vervangen door een bot team; dan zijn t r 2 totaal en zou ik save zijn als t allemaal klopt.
Geen idee hoe we dit seizoen zijn begonnen en waarop een ieder is ingedeeld, je zou echter de nrs 1-2 van Division One en nrs 7-8 van Premiership kunnen laten promoveren/degraderen? Of de eerste resp. laatste 3 van beide divisies? Desnoods wissel je de even (uit Premiership) en oneven (uit Division One) geeindigde teams om voor wat meer variatiequote:Op maandag 11 februari 2008 14:13 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik ga door.. en ik blijf ook lekker zitten waar ik zit aangezien ik 3de ben geworden.. en dus geen recht heb op promotie of degradatie..
Ik vind alles best als ik maar niet bij mn grote vriend terecht kom.quote:Op maandag 11 februari 2008 15:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Geen idee hoe we dit seizoen zijn begonnen en waarop een ieder is ingedeeld, je zou echter de nrs 1-2 van Division One en nrs 7-8 van Premiership kunnen laten promoveren/degraderen? Of de eerste resp. laatste 3 van beide divisies? Desnoods wissel je de even (uit Premiership) en oneven (uit Division One) geeindigde teams om voor wat meer variatie
Maniack beheert de Youth Division One toch? En wie de Fok! Youth Premiership? Tot zover mijn 'drammen', mogen jullie (beheerders) nu zelf iets gaan bedenken/verzinnen/antwoorden
Promotions/Degradations. En dat staat ergens aan de linkerkant...quote:Op maandag 11 februari 2008 17:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Waar moet je bij alltid op klikken om te kijken wie er bij je in de competitie komen?
Ik zal eens kijkenquote:Op maandag 11 februari 2008 18:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Promotions/Degradations. En dat staat ergens aan de linkerkant...
Te koop voor 1kquote:Philipp Gahn [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 30 330, 23 jaar en 58 dagen, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Dat weet ik nog net welquote:Op maandag 11 februari 2008 18:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wel eerst even op 'Mijn competitie' klikken.
Mijn hoogste kapitaal ooit is 21 miljoen geweest..alleen had ik toen nog wel een teamquote:Op maandag 11 februari 2008 18:21 schreef Lennox het volgende:
[..]
Te koop voor 1k
Kapitaal: 3 304 200 ¤ (15 563 208) ¤
Moet wel op 20 uit kunnen komen met laatste verkopen
Spits is binnen, alhoewel dit meer een 'test'bod was.., er werd echter niet over heen geboden dus tja.. Een 20jr90d Italiaan met uitstekend scoren, matig vleugelspel en uitstekend Passen (goed voor de nieuwe ME dus) met Koppen. Helaas niet de gehoopte formidabel, echter compenseert het passen een hoopquote:Op maandag 11 februari 2008 18:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Als Alltid het juist heeft ga ik van de 543e IX naar de 1058e VIII
Ik ben nu wat aan het zoeken naar versterkingen, echter met die 1,4mln op de bank is het wel lastig niet onnodig te gaan bieden op ófwel spelers die je niet echt nodig hebt of toch net niet voldoende kwaliteit hebben, maar er wel leuk uit zien... Als eerst die formidabel/uitmuntend spits (bij voorkeur Nederlands) met Koppen er maar komt
Ik weet nog wel een leuke variant: koop allemaal spelers uit de disastrous-jeugdopleiding van Grumpelix voor miljoen per stuk! Je bent iig uniek.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:22 schreef Lennox het volgende:
verhaal
quote:Jarolím Ka¨párek (114470561)
23 jaar en 16 dagen, zwak in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 17-05-2008
Nationaliteit: Česká republika
Total Skill Index (TSI): 33 330
Loon: 19 716 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 69
Mijn hoogste kapitaal wat ik had met een team was 3 miljoenquote:Op maandag 11 februari 2008 19:15 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Mijn hoogste kapitaal ooit is 21 miljoen geweest..alleen had ik toen nog wel een team
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke variant: koop allemaal spelers uit de disastrous-jeugdopleiding van Grumpelix voor miljoen per stuk! Je bent iig uniek.
dude je ging er toch minder tijd in stekenquote:Op maandag 11 februari 2008 19:18 schreef Lennox het volgende:
Het lijkt me mooi om team te kopen met alleen maar spelers met zelfde achternaam. Alleen is dat geen doen om na te zoeken. Zoek eigenlijk leuke opties om een apart team neer te zetten.
maar hij is 21quote:Op maandag 11 februari 2008 22:15 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
11-02-2008
Ivo ¦váb heeft voor zijn nationale ploeg gespeeld. De bond betaalde een deel van zijn loon, namelijk 19 572 ¤.
Wist helemaal niet dat ie in aanmerking kwam
Nooit in een db gestopt of zo
Hij heeft wel 4 tegengoals gekregen
Zo een zit al lang in een DBquote:Op maandag 11 februari 2008 22:15 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
11-02-2008
Ivo ¦váb heeft voor zijn nationale ploeg gespeeld. De bond betaalde een deel van zijn loon, namelijk 19 572 ¤.
Wist helemaal niet dat ie in aanmerking kwam
Nooit in een db gestopt of zo
Hij heeft wel 4 tegengoals gekregen
Echt lang zal ie dus niet spelen bij U20quote:Elke speler die 20 is of jonger mag geselecteerd worden voor het jeugdelftal. Mocht een speler 21 worden terwijl hij geselecteerd is, blijft hij wel deel uitmaken van het elftal, maar mag hij geen wedstrijden meer spelen.
voor deze prijs neem ik zijn leeftijd voor liefquote:Lois Molter (38601435) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
29 jaar en 101 dagen, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft uitstekend ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 22-02-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 20 770
Loon: 13 130 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Klopt, heeft 'ie dan ook niet...quote:
donequote:Op maandag 11 februari 2008 22:34 schreef DeHovenier het volgende:
Oh en kan iemand m'n jeugd uitdagen: Jong Dynamo Delft (398342)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |