quote:[quote]Op dinsdag 12 februari 2008 09:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is dat weer zo een 'verbetering' ???
quote:Betere communicatie in de Jeugdopleiding
De Hattrick Football Association (HFA) heeft onlangs een cursus 'communiceren voor beginners' georganiseerd voor jeugdtrainers en scouts van de jeugdopleiding. Ze zijn hierdoor beter in staat om je duidelijk te maken wat ze bedoelen. Hun aanwijzingen zijn gemakkelijker te begrijpen.
Een voorbeeld: scouts zullen je nu altijd minimaal twee aanwijzingen geven wanneer ze een speler evalueren. Ze maken daarbij geen gebruik meer van inschattingen als hopeloos en twijfelachtig omdat deze eerder verwarrend waren dan dat ze voor duidelijkheid zorgden.
Jeugdtrainers hebben een volledig nieuwe terminologie aangeleerd en staan te popelen om deze te gaan gebruiken. Het trainingsrapport zal meer hints bevatten die bovendien ook bruikbaarder zullen zijn. Trainers zullen minder vaak vaardigheidstoenames communiceren, maar zich richten op betere informatie over de vaardigheden, het potentieel van een speler en de weg die hij nog te gaan heeft voordat hij dat potentieel volledig benut.
Ok, ik moet nu ook een seizoen afmaken daar, ik heb nu pas 2 wedstrijden gehad.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kan in Divisie twee wel een plek vrijmaken; er zit één niet-Fokker bij. Maar wij moeten nog een ronde spelen door fouten in de servers met het genereren van het programma aan het begin van dit seizoen.
Geaccepteerd!quote:
Chillquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:14 schreef Grumpey het volgende:
Mijn competitiegenoot heeft supporter voor me gekocht, omdat ik door mijn 10-0 overwinning hem indirect ook kampioen heb gemaakt...
Dus ik ben weer supporter
(tenminste als de betaling binnen is bij het systeem dan)
Ja, dat gaat 'm niet worden dus.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok, ik moet nu ook een seizoen afmaken daar, ik heb nu pas 2 wedstrijden gehad.
En dat zie ik nu pas. Kon m dus gisteren wel promoveren zoals ik van plan was.quote:11-02-2008 21:50
Wedstrijd Raymond Suykerbuijck: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Verdedigen. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
Gezien zn leeftijd en max matig wordt dat ontslag.quote:Raymond Suykerbuijck (192575487) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar en 34 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die rustig en rechtvaardig is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 30-04-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 300
Loon: 270 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Opschepperquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:12 schreef Yurzinho het volgende:
Zo...stadion gaat van 32000 naar 42000
ok, daar zit nog wel een groot verschil met mijn stadion van 80.000, ik dacht dat de verschillen op alle vlakken kleiner aan het worden waren maar nog niet op alle dusquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Opschepper
edit: ik ga naar 19300 toeschouwers
Het scheelt dan ook nog 4 divisiesquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ok, daar zit nog wel een groot verschil met mijn stadion van 80.000, ik dacht dat de verschillen op alle vlakken kleiner aan het worden waren maar nog niet op alle dus
Toch maar op de TL gezet voor 0,00 euries.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat zie ik nu pas. Kon m dus gisteren wel promoveren zoals ik van plan was.
[..]
Gezien zn leeftijd en max matig wordt dat ontslag.
Ik heb zojuist een matig keeper van 17 jaar en 3 dagen verkocht voor 7000. Hij had wel waardeloos verdedigen ook, dus dat dreef de prijs flink op.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch maar op de TL gezet voor 0,00 euries.
Waardeloosquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een matig keeper van 17 jaar en 3 dagen verkocht voor 7000. Hij had wel waardeloos verdedigen ook, dus dat dreef de prijs flink op..
quote:RKDEO stelde zich op in een 2-6-2-formatie.De coach had deze spelers uitgezocht om te starten: de Atter - Ståhlbo, D'aine - Rochus, Iloridis, Meurisse, Hugelier, Gournay, Clement - ¦itikovas, Reijnders.
Het zou voor de afwisseling leuk zijn om bijvoorbeeld 2-3 teams te laten promoveren/degraderen/uit te wisselen (dan misschien zelfs 4). Echter, kun je iedereen tijdig bereiken/bereid vinden?quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:46 schreef maniack28 het volgende:
WAT DOEN WE MET DE JEUGDDIVISIES!!!! ????
Ik ben ook wel voor een overstap. Een doelsaldo van 45-5 zegt voldoende denk ikquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Het zou voor de afwisseling leuk zijn om bijvoorbeeld 2-3 teams te laten promoveren/degraderen/uit te wisselen (dan misschien zelfs 4). Echter, kun je iedereen tijdig bereiken/bereid vinden?
Ik wil best in de andere divisie uitkomen, als 7e gewoon in de First Division blijven (wel zo logisch) dat maakt me niet zoveel uit..
Prutser!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:58 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik ben ook wel voor een overstap. Een doelsaldo van 45-5 zegt voldoende denk ik
Bij mij was het ook ni spannendquote:1. United Black Panthers 14 12 0 2 64 - 10 +54 36
Je hebt een stukkie terug wat gemist. Maar ff herhalen :quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:46 schreef maniack28 het volgende:
WAT DOEN WE MET DE JEUGDDIVISIES!!!! ????
Division Two loopt toch niet gelijk/synchroon mee, maar een aantal weken achter?? Dus dat zou 1 of meerdere weken training kosten?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:06 schreef foetre het volgende:
[..]
Prutser!!!
Maar ik ben wel voor een herindeling.
Ik zat te denken aan de eerste 3 van Premiers die blijven in de premiership,nummer 4,5 en 6 gaan naar de Division one en van die divisie gaan de eerste 3 naar de premiership.
De nummers 7 en 8 (premiership)gaan naar division two en de nummers 1 en 2 van Two gaan naar de premiership.
Volgende seizoenen gewoon promotie nmmr 1 en 2 degradatie nummers 7 en 8.
[..]
Bij mij was het ook ni spannend
IK VIND HEM EEN PAUPERHOND OK?quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:50 schreef -J-D- het volgende:
GEEN IDEE, WANT DAAR ZIT IK NIET BIJ.
HAD JE MIJN INTERNATIONAL AL GEZIEN?
Toch nog 1-5 gewonnenquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Uitverkoop:
Pascal de Atter (109508975) Keeper
Gunnar Erik Nordby (120969108) Spits
Brice Hugelier (165905147) Verdediger
Raymond Suykerbuijck (192575487) Vleugel mid Trainie
Edit :
[..]
training
![]()
Ik sta wel 0-1 1-2 voor
Jij krijgt gewoon training hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:41 schreef One_conundrum het volgende:
hmm, ik speelde 432 ipv 532 doordat ik een speler toch maar heb ontslagen. Nu heb ik toch nog wel training? Anders wil ik de koe
Div 2 heeft zondag de laatste wedstrijd, het kan dus wel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Division Two loopt toch niet gelijk/synchroon mee, maar een aantal weken achter?? Dus dat zou 1 of meerdere weken training kosten?
Dat is niet fijn. 0-2 achter zie ikquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:28 schreef StupidByNature het volgende:
Manmanman, nog nooit een meer achterlijke wedstrijd gespeeld dan dit. Speel je de finale, heb je met 54% bbz nog geen enkele kans/update/whatever gezien van je team en de wedstrijd is bijna voorbij.
Wat een kutzooi.
doe gewoon de nummers 1 + 2 alleen, anders wordt het een romslomp, en dat eene weekje wachten we wel op div2quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:06 schreef foetre het volgende:
[..]
Prutser!!!
Maar ik ben wel voor een herindeling.
Ik zat te denken aan de eerste 3 van Premiers die blijven in de premiership,nummer 4,5 en 6 gaan naar de Division one en van die divisie gaan de eerste 3 naar de premiership.
De nummers 7 en 8 (premiership)gaan naar division two en de nummers 1 en 2 van Two gaan naar de premiership.
Volgende seizoenen gewoon promotie nmmr 1 en 2 degradatie nummers 7 en 8.
[..]
Bij mij was het ook ni spannend
Idd dan loopt het voortaan gelijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:39 schreef AirRaid het volgende:
[..]
vind ik een goed idee, zo wordt het lekker een beetje gehusseld
en dat eene weekje kunnen we best wel wachten
hee niet zo snel quoten ja, moest mijn text veranderenquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:42 schreef foetre het volgende:
[..]
Idd dan loopt het voortaan gelijk
Ik dacht juist de beste 8 teams van de 3 divisies.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:39 schreef AirRaid het volgende:
[..]
doe gewoon de nummers 1 + 2 alleen, anders wordt het een romslomp, en dat eene weekje wachten we wel op div2
De Gele Rakkertjes is volgens mij geen Fok!kerquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:49 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik dacht juist de beste 8 teams van de 3 divisies.
Maar de premiership kan ook bestaan uit de eerste 4 premiership de eerste 2 van ONE de eerste 2 van TWO:
United Black Panthers
Holloway Wannabes
luna cata
FC KVK
Powerdashers
Kristiansund
Kleintje pils
De Gele rakkertjes
dit vind ik topquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:49 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik dacht juist de beste 8 teams van de 3 divisies.
Maar de premiership kan ook bestaan uit de eerste 4 premiership de eerste 2 van ONE de eerste 2 van TWO:
United Black Panthers
Holloway Wannabes
luna cata
FC KVK
Powerdashers
Kristiansund
Kleintje pils
De Gele rakkertjes
Goed idee.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:53 schreef AirRaid het volgende:
[..]
dit vind ik top
alleen is de gele rakkertje wel van een fokker???? anders zou ik Parels voor de zwijnen erbij pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |