Nou, dat dusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Heehallekiedeehallo!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Heehallekiedeehallo!
Dat was gisteravond. Maar dan 1 uur. Op KX.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:16 schreef broer het volgende:
Zo. Tijd voor drie uur lang de nieuwste muziek.
Traagquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:10 schreef Piles het volgende:
Weinig posten vandaag als Fok zo traag blijft
Was weer rond het hele uur zeker. Elke keer server niet gevonden e.d.quote:
Gisteravond hele avond kunnen fokken zonder aanmerkbare vertragingquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Was weer rond het hele uur zeker. Elke keer server niet gevonden e.d.
Oh, en Adobe Premiere + Vista =
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Piles, heb je de Serious Request-actie al ge-edit?
Niet allemaal tegelijkquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:39 schreef Piles het volgende:
Nee, is errug veel werk
Mochten er nog vrijwilligers zijn die een deel van het materiaal door willen kijken, en hoogtepunten willen noteren en opsturen, dan gaat het al een stuk sneller
Ik neem het wel op natuurlijk, wat komt er?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Staat het cassettebandje klaar voor Borisz?
Dat kan ook een andere reden hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien zijn wij wel de enige luisteraars. Het aantal FOK!-requests is wel erg hoog
Dat we smaak hebben ligt natuurlijk wel erg voor de hand.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kan ook een andere reden hebben
Nee, het verhaal is dat jullie de smsjes al getikt hebben vóór onze oproep, waardoor jullie altijd de eersten zijn. En we hebben maar één plaat de tijd om te screenen, dus vandaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien zijn wij wel de enige luisteraars. Het aantal FOK!-requests is wel erg hoog
deze had ik al voorbereid jaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, het verhaal is dat jullie de smsjes al getikt hebben vóór onze oproep, waardoor jullie altijd de eersten zijn. En we hebben maar één plaat de tijd om te screenen, dus vandaar.
Ah... maar goed dat ik dan mn mail al klaar heb staan voor de volgende requestquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, het verhaal is dat jullie de smsjes al getikt hebben vóór onze oproep, waardoor jullie altijd de eersten zijn. En we hebben maar één plaat de tijd om te screenen, dus vandaar.
Hoe laat komt de oproep volgend uur ongeveer? Dan zet ik nu alvast even een sms'je klaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik zat nog te denken: ga je weer requesten! Zet alleen de radio net pas aan. Was zeker weer happy hardcore?quote:
mijn requestquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:06 schreef MarijeH het volgende:
Heb ik inde afgelopen minuten nog wat gemist? Mijn laptop ging spontaan uit. Snap niet hoe dat kan. De accu was niet leeg en ik had geen stroomstoring.
nee deze plaatquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken: ga je weer requesten! Zet alleen de radio net pas aan. Was zeker weer happy hardcore?
Hehe leukquote:
OK, dat nummer, wist niet dat dat de titel/artiest isquote:
Zo heb je weer wat geleerd voor vandaagquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
OK, dat nummer, wist niet dat dat de titel/artiest is
Lekker voor de zaterdagavond
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:47 schreef Marc63 het volgende:
Haha... als Annemic woensdag of donderdag in de kalverstraat gaat staan dan heb ik er misschien wel een paar euro(cent) voor over om het te zien
Coolquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:56 schreef DaMook het volgende:
Ik heb Domien sinds net als vriend op hyves![]()
.
Ik al heel lang. Ook op Last.fmquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:56 schreef DaMook het volgende:
Ik heb Domien sinds net als vriend op hyves![]()
.
* Sirolf ziet borisz al gillend terug rennen naar FTR.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:03 schreef borisz het volgende:
* borisz neemt een kijkje bij afslag 156, afgekort JOR.
Kortom het Joran van der Sloot forum
Lijkt me heel verstandig. Baggerforumquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf ziet borisz al gillend terug rennen naar FTR.
Voor Last.fm was het zelfs Domien die mij uitnodigde.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook al een tijdje, maar dan op Jaiku ipv Last.fm.
Het is gewoon een dependance van ONZ...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me heel verstandig. Baggerforum
eind lopen van 156 naar 7quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf ziet borisz al gillend terug rennen naar FTR.
Ik zocht een kat met een bril. Sorry.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Voor Last.fm was het zelfs Domien die mij uitnodigde.
Maar mij herkennen als ik em tegenkom is teveel gevraagd...
Ah... dus die had je ook al zien rondlopen bij MetMichiel's verjaardagsfeestje?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:16 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik zocht een kat met een bril. Sorry.
Vanavond dus ff RTL4 kijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
borisz kijk je naar Tele2? Van Gaal begint nu heel boos te worden
nee, ben thuis(bij mijn moeder). Bij mijn vader heb ik tele 2quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
borisz kijk je naar Tele2? Van Gaal begint nu heel boos te worden
Je was de spatie vergeten in de filename, heb ik even aangepast.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:23 schreef Piles het volgende:EkstraWeekend 01-02-2008
![]()
Kan ik nu beginnen aan WeekendDNA
Aangepastquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:26 schreef Broekie het volgende:
Je was de spatie vergeten in de filename, heb ik even aangepast.
Denk niet dat ze het interview tussen Genee en van Gaal laten zien, maar zometeen begint de persconferentie en dat zal wel leuk worden want van Gaal was behoorlijk boos.quote:
oohh okay!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:26 schreef borisz het volgende:
nee, ben thuis(bij mijn moeder). Bij mijn vader heb ik tele 2
Eerder vanavond was al een interview met Genee en Van Gaal te zien. Van Gaal zat zichzelf lekker tegen te spreken en ondertussen steeds bozer worden op Genee. Ook omdat hij geen zin had in een interview dat niet uitgezonden werd. Over dat laatste zat ie dus misquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het interview tussen Genee en van Gaal laten zien, maar zometeen begint de persconferentie en dat zal wel leuk worden want van Gaal was behoorlijk boos.
Zou dat niet hetzelfde interview zijn geweest? Volgens mij waren er wat problemen bij tele2 want het duurde vrij lang voor we de interviews kregen te zien. Persconferentie is trouwens vrij saai. Gebeurt eigenlijk weinig boeiends.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:30 schreef Marc63 het volgende:
Eerder vanavond was al een interview met Genee en Van Gaal te zien. Van Gaal zat zichzelf lekker tegen te spreken en ondertussen steeds bozer worden op Genee. Ook omdat hij geen zin had in een interview dat niet uitgezonden werd. Over dat laatste zat ie dus mis
Zou best kunnen. Toen ik het zag was het live op rtl.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou dat niet hetzelfde interview zijn geweest? Volgens mij waren er wat problemen bij tele2 want het duurde vrij lang voor we de interviews kregen te zien. Persconferentie is trouwens vrij saai. Gebeurt eigenlijk weinig boeiends.
Sirolf in het blauw.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:49 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf schopt borisz, -Hans- en Marc63 naar VBL...
grote schop van 7 naar 70quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:49 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf pakt er aan mega-katapult bij...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:51 schreef borisz het volgende:
[..]
grote schop van 7 naar 70
Lukt je niet.
uuhhm okayquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:47 schreef Marc63 het volgende:
Zou best kunnen. Toen ik het zag was het live op rtl.
Okay Sirolfquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:49 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:05 schreef Piles het volgende:
Sirolf, schop Sjowhan ook eens terug z'n forum in
Lijkt mij erg leuk! heb ook weinig gehoord van Weekend DNA vanwege het voetballen (sorry Sirolf). Weet niet of er meer hier zijn die er behoefte aan hebben?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo, tijd voor eigen muziek. Is er nog behoefte aan WeekendDNA-webcambeelden?
Ff kijken dan maarquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:15 schreef borisz het volgende:
Louis is zo aan de beurt denk ik.
Mja, ik heb nu eenmaal een grondige hekel aan alles wat met voetbal te maken heeft...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:52 schreef Piles het volgende:
* Piles schopt Sirolf naar OUD
Voor alles wat met opvoeden te maken heeft
waarom ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik heb nu eenmaal een grondige hekel aan alles wat met voetbal te maken heeft...
Ik ookquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik heb nu eenmaal een grondige hekel aan alles wat met voetbal te maken heeft...
Alles is beter dan voetbal.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:35 schreef borisz het volgende:
[..]
waarom ?
en hou je wel van andere sporten dan ?
tja waar er mensen zijn is er voetbalquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alles is beter dan voetbal.
20 mensen die achter een balletje aan rennen en die in een net aan de andere kant van het veld proberen te schoppen, waar nog een extra mannetje voor staat, en dan komen daar duizenden mensen op af, die ook nog eens met elkaar op de vuist gaan...
Ik snap gewoon niet wat mensen er leuk aan vinden, that's all.
weer eens wat anders dan een hondquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 08:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan een hond
over honden gesprokenquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 08:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan een hond
quote:Op zondag 3 februari 2008 11:53 schreef -Hans- het volgende:
Haaaaaaaj![]()
Weinig 3FM vandaag maar wel heel veel Tele2 Hengelo
quote:Op zondag 3 februari 2008 12:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nog lekkere wijven gescoord met carnaval?.
zoiets jaquote:Op zondag 3 februari 2008 11:53 schreef -Hans- het volgende:
Haaaaaaaj![]()
Weinig 3FM vandaag maar wel heel veel Tele2.
quote:Op zondag 3 februari 2008 12:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nog lekkere wijven gescoord met carnaval?.
Of had je zoveel gedronken dat je het niet meer weet?quote:
Uhhhhhquote:Op zondag 3 februari 2008 13:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Of had je zoveel gedronken dat je het niet meer weet?
Mijn hemel!quote:Op zondag 3 februari 2008 14:05 schreef Sirolf het volgende:
Giel in Venlo: http://antiroos.com/page/(...)zingle+dom+hatsee%21
Rofl!quote:Op zondag 3 februari 2008 14:05 schreef Sirolf het volgende:
Niet dat ik weet...quote:Op zondag 3 februari 2008 14:17 schreef broer het volgende:
[..]
Mijn hemel!
Dat was voor een weddenschap, toch? Tóch!?
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:05 schreef Sirolf het volgende:
quote:EkstraWeekend TV
Zo, dat was een kort nachtje -- nog geen vijf minuten na Ekstra Weekend kreeg Gerard spontaan last van buikgriep en kotste hij de volledige parkeerplaats onder. Resultaat: ik heb Ekdom In De Nacht van hem overgenomen. Gelukkig kunnen we terugkijken op een erg gezellige Ekstra Weekend, met Martin Gaus als gast en vier losgeslagen bankgastes.
En als je goed kijkt zie je Gerard tijdens Lost In Music al een beetje misselijk worden... en toch blijven meezingen he!
http://www.youtube.com/watch?v=VUlT_mtgy7I
En wat een stilte hierquote:Op zondag 3 februari 2008 22:07 schreef Sjowhan het volgende:
Pff, die pdv maakt 't wel heel bont. Wat een aflevering
Miljoenen mensen kijken en wat gebeurt er? " storing, even geduld aub "quote:Op zondag 3 februari 2008 22:07 schreef Sjowhan het volgende:
Pff, die pdv maakt 't wel heel bont. Wat een aflevering
Jaquote:Op zondag 3 februari 2008 22:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Miljoenen mensen kijken en wat gebeurt er? " storing, even geduld aub "
quote:Op maandag 4 februari 2008 10:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Hoop dat de werkdag snel voorbij is.... habe keine sin!
Ik ben al sinds kerstavond aan het kwakkelen. Niet echt ziek (op de kerstdagen naquote:Op maandag 4 februari 2008 09:36 schreef Glacier het volgende:
Hee SC
Iedereen nog gezond hier? Ik balanceer op het randje
Ik ken mensen die dat gedaan hebben.........quote:Op maandag 4 februari 2008 09:36 schreef Glacier het volgende:
Ik ga trouwens de trein instappen zie ik..het is later dan ik gedacht had
Lekker zomersquote:Op maandag 4 februari 2008 10:55 schreef Againzender het volgende:
Oeh, dit vind ik zo'n lekker nummer
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:22 schreef cosmick het volgende:
Ah, daar hebben we Prins Carnaval ook eindelijk.
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:23 schreef Sirolf het volgende:
7 miljoen vind ik toch wel een beetje veel...
En ze wil je al geen pijn meer doenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:28 schreef cosmick het volgende:
JEMIG wat een vreeeeeeeeeeeeeeeselijk nummer dit.
Ik kreeg net een fax. Ze zaten er al die jaren gruwelijk naastquote:Op maandag 4 februari 2008 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
Opgeteld:
36.320.000
Sinds wanneer wonen er 36 miljoen mensen in NL??????
Dat sowiesooooo!!!!quote:Op maandag 4 februari 2008 11:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Krijg zin in een terrasje met een lief lentje zonnetje en en uitzicht op zee.....
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik kreeg net een fax. Ze zaten er al die jaren gruwelijk naast
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
Opgeteld:
36.320.000
Sinds wanneer wonen er 36 miljoen mensen in NL??????
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:40 schreef Litton-Lane het volgende:
Zin in met mijn spiegelreflex de deur uit te gaan, frisse LUCHT en een mooi vervallen pand gevonden in de buurt....
Jaquote:
Mensen kijken toch méér dan één programma op een avond... En de genoemde programma's waren sws niet tegelijk. En als dat wel 't geval was, kan er ook dubbel geteld worden (minimaal één minuut kijken, geloof ik).quote:Op maandag 4 februari 2008 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja
Maar eigenlijk snap ik het niet, dat wanneer je het opteld het boven het aantal mensen in NL uitkomt...
Van wat ik gezien heb van het weer gisteren bij mij. Is het vandaag beter. Maar het is nog niet veel en ik moet werken ook eigenlijk, dus....quote:Op maandag 4 februari 2008 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Zo'n mooi weer als 't gisteren hier was, zo kut is 't vandaag. Dus ik laat m'n cam maar ff rusten...
Oh jaquote:Op maandag 4 februari 2008 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mensen kijken toch méér dan één programma op een avond... En de genoemde programma's waren sws niet tegelijk. En als dat wel 't geval was, kan er ook dubbel geteld worden (minimaal één minuut kijken, geloof ik).
Ik ook niet (zat in de bus)...quote:Op maandag 4 februari 2008 12:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die heb ik hier niet eens gehoord. Wordt wat als het echt is.....
Iemand heeft zich op Wikipedia ook lopen uitsloven met de Megahit, alle titels sinds '93 zijn daar te vinden...quote:Op maandag 4 februari 2008 12:25 schreef Againzender het volgende:
Damn, dit was ooit een Steunplaat dus
Zie dat iemand alle Steunplaten online heeft gezet, best geinig
geeft altijd wel een grappig tijdsbeeldquote:Op maandag 4 februari 2008 12:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Iemand heeft zich op Wikipedia ook lopen uitsloven met de Megahit, alle titels sinds '93 zijn daar te vinden...
Ik ben nog een torrentje aan 't binnentrekken met alle nummer 1-hits in Engeland sinds 1952quote:Op maandag 4 februari 2008 12:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Iemand heeft zich op Wikipedia ook lopen uitsloven met de Megahit, alle titels sinds '93 zijn daar te vinden...
Ik ben een van die 7 miljoen. Woehoequote:Op maandag 4 februari 2008 11:23 schreef Sirolf het volgende:
Kijkcijfers van gisteren:
1 PETER R DE VRIES MISDAADVERSLAGGEVER 7.030.000
2 BOER ZOEKT VROUW 4.380.000
3 HART VAN NEDERLAND 3.801.000
4 JOURNAAL 20 UUR 2.288.000
5 RTL VOETBAL EREDIVISIE 1.977.000
6 WEGMISBRUIKERS 1.705.000
7 WE GAAN NOG NIET NAAR HUIS 1.246.000
8 SPOED 1.053.000
9 STUDIO SPORT 831.000
10 MARATHONSCHAATSEN NK OPEN WEISSENSEE SV 795.000
7 miljoen vind ik toch wel een beetje veel...
Leuk!quote:Op maandag 4 februari 2008 12:29 schreef Sirolf het volgende:
Leuk om te horen iddquote:Op maandag 4 februari 2008 13:46 schreef Deansensitized het volgende:
Dat carnavals nummer [afbeelding]
Thnxquote:Op maandag 4 februari 2008 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik was 2 weken terug ziek, het heerst he, dus sterkte G![]()
Ik ben idd ook geen fan van die man..quote:Nu voel ik me prima, beetje moe van de late nacht zaterdagnacht en het feit dat ik gister met m'n domme kop die docu van Peter R. de Vries heb zitten kijken..
Vervelende man die Peter....
Joran is een ijskoude harteloze k****tzakquote:Joran ook trouwensHeb gvd 2 uur niks anders gehoord dan: je weet toch man, doekoe etc..
Het is een leuk bandje en een leuk liedje... Maar ik heb er ook genoeg van zo`n beetje...quote:Op maandag 4 februari 2008 14:39 schreef cosmick het volgende:
Ah Leaf. Ze krijgen er maar geen genoeg van. Ik wel![]()
.
Ik ben een half van die 7 miljoen... Op m'n werk tussen de werkzaamheden door stukjes gezien...quote:Op maandag 4 februari 2008 12:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben een van die 7 miljoen. Woehoe
Ik ben maar overgeschakeld naar Real Rock Radio (Radio Digitaal) via http://rdigi.mine.nu/quote:Op maandag 4 februari 2008 17:11 schreef Glacier het volgende:
Ik trok het niet meer en ben naar KinkFM overgeschakeld..
Die draaien de nieuwe Dave Gahan..zulke muziek zou 3FM ook moeten draaien
Ik hoorde het bij Stenders, bij RabRadio en nu ook weer bij S&C. Het was al onbegrijpelijk dat ze het überhaupt draaiden, maar dat ze het maar blijven draaien zorgt er toch wel voor dat ik een kleine hersenverweking bij de muziekpolitie begin te vermoeden.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:39 schreef cosmick het volgende:
Ah Leaf. Ze krijgen er maar geen genoeg van. Ik wel![]()
.
Was je weg dan?quote:Op maandag 4 februari 2008 17:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom is het zo koud in dit land?
Op dat eiland was het zooooo lekker warm!
Alles ging lekker rustig aan, niemand had haast...
[/rant]
Gefeliciteerd! De WebHawk is weer terug!
(maar of je daar blij mee moet zijn?)
tussen 1600 en 1900 wordt je direct afgestraft door de knop te draaien op 96.8quote:Op maandag 4 februari 2008 17:38 schreef Sersjee het volgende:![]()
Zet je na een dag hard werken nietsvermoedend 3fm aan, zit Ali B. in de studio...![]()
Heb dat Real Rock Radio maar aangeslingerd, klinkt best aardig tot nu toe!
Nou, morgen komt Frits Spits, dan ga ik toch echt wel luisteren!quote:Op maandag 4 februari 2008 18:14 schreef borisz het volgende:
[..]
tussen 1600 en 1900 wordt je direct afgestraft door de knop te draaien op 96.8
...
Zwaaitquote:Op maandag 4 februari 2008 17:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom is het zo koud in dit land?
Op dat eiland was het zooooo lekker warm!
Alles ging lekker rustig aan, niemand had haast...
[/rant]
Gefeliciteerd! De WebHawk is weer terug!
(maar of je daar blij mee moet zijn?)
Ook zoquote:
Iemand die dat zei of stond de radio gewoon aan?quote:Op maandag 4 februari 2008 18:56 schreef Piles het volgende:
Vandaag 1e stagedag. Tijdens de voorstel-ronde liep ik een kantoor in, en hoorde ik "Een spannend muziekje"![]()
Dus het bevalt me nu al
Wat voor stage ga je lopen?quote:Op maandag 4 februari 2008 18:56 schreef Piles het volgende:
Vandaag 1e stagedag. Tijdens de voorstel-ronde liep ik een kantoor in, en hoorde ik "Een spannend muziekje"![]()
Dus het bevalt me nu al
Dat laatstequote:Op maandag 4 februari 2008 18:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Iemand die dat zei of stond de radio gewoon aan?
Afdeling Financiën en Control bij een woningbouwverenigingquote:Op maandag 4 februari 2008 18:58 schreef MutZ het volgende:
Wat voor stage ga je lopen?
Dat ze een spannend muziekje nodig hadden voor je rondleidingquote:Op maandag 4 februari 2008 18:56 schreef Piles het volgende:
Dus het bevalt me nu al
Lijkt me wel een leuke stageplekquote:Op maandag 4 februari 2008 19:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat laatste
[..]
Afdeling Financiën en Control bij een woningbouwvereniging
Is het ookquote:
En daar gaan we weer:quote:Op maandag 4 februari 2008 19:24 schreef MichielV het volgende:
Hallo daar!
Heyquote:Op maandag 4 februari 2008 19:24 schreef MichielV het volgende:
Hallo daar!
Eeej Michiel Veenstra!quote:Op maandag 4 februari 2008 19:24 schreef MichielV het volgende:
Hallo daar!
Veenstraquote:Op maandag 4 februari 2008 19:24 schreef MichielV het volgende:
Hallo daar!
Dit dus!quote:Op maandag 4 februari 2008 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eeej Michiel Veenstra!![]()
ps: vet alarm net
Eerst The Killers en nu September - Cry For You. Heerlijk!!!
Ik ben er maar voor een kwart, druk met studie enzo...quote:
quote:
En nu lenny weer...quote:Op maandag 4 februari 2008 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Maaruh, laatste tijd weinig gezien hier! whats up?![]()
Muziekkaal al aardig wat fijne muziek gehoord. Shane Shu vind ik ook wel een erg aardig liedje.
Drukquote:Op maandag 4 februari 2008 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Maaruh, laatste tijd weinig gezien hier! whats up?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2008 19:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
DrukEn even weer genoeg gefokt, dus nu krijgen andere zaken weer ff voorrang
Ik zing absoluut met je mee! tijdloos de plaat van Lenny.. Werd er 's ochtends mee wakker en dat vond ik helemaal niet erg. Overigens wel met het tijdstip waarop de wekker ging, maar dat is weer een heeel ander verhaalquote:Op maandag 4 februari 2008 19:50 schreef Litton-Lane het volgende:
En nu lenny weer...
* Litton-Lane mee zingt...
Maar binnenkort minder druk ? af en toe trouwens wel goed om even minder te Fokken. Zou ik ook moeten doen.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:52 schreef D.Rose het volgende:
DrukEn even weer genoeg gefokt, dus nu krijgen andere zaken weer ff voorrang
quote:Op maandag 4 februari 2008 19:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Druk met de video van FOK! bij MetMichiel?
Ik wou net gaan antwoorden op je vorige post (sorry, was ff druk met het testen van een nieuw prijzensysteem)quote:Op maandag 4 februari 2008 19:56 schreef Deansensitized het volgende:
Wellicht zometeen Veenstra! Veenstra! aan de lijn [ afbeelding ]
Ligt hier voor mequote:Op maandag 4 februari 2008 20:02 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik wou net gaan antwoorden op je vorige post (sorry, was ff druk met het testen van een nieuw prijzensysteem)
Maar zometeen dus de uitslag! Hou je telefoon bij de hand!
Maakt er gelijk werk van....quote:Op maandag 4 februari 2008 19:56 schreef -Hans- het volgende:
Maar binnenkort minder druk ? af en toe trouwens wel goed om even minder te Fokken. Zou ik ook moeten doen.
* -Hans- gaat even journaal kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |