quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:47 schreef Marc63 het volgende:
Haha... als Annemic woensdag of donderdag in de kalverstraat gaat staan dan heb ik er misschien wel een paar euro(cent) voor over om het te zien
Coolquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:56 schreef DaMook het volgende:
Ik heb Domien sinds net als vriend op hyves![]()
.
Ik al heel lang. Ook op Last.fmquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:56 schreef DaMook het volgende:
Ik heb Domien sinds net als vriend op hyves![]()
.
* Sirolf ziet borisz al gillend terug rennen naar FTR.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:03 schreef borisz het volgende:
* borisz neemt een kijkje bij afslag 156, afgekort JOR.
Kortom het Joran van der Sloot forum
Lijkt me heel verstandig. Baggerforumquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf ziet borisz al gillend terug rennen naar FTR.
Voor Last.fm was het zelfs Domien die mij uitnodigde.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook al een tijdje, maar dan op Jaiku ipv Last.fm.
Het is gewoon een dependance van ONZ...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Lijkt me heel verstandig. Baggerforum
eind lopen van 156 naar 7quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf ziet borisz al gillend terug rennen naar FTR.
Ik zocht een kat met een bril. Sorry.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Voor Last.fm was het zelfs Domien die mij uitnodigde.
Maar mij herkennen als ik em tegenkom is teveel gevraagd...
Ah... dus die had je ook al zien rondlopen bij MetMichiel's verjaardagsfeestje?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:16 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik zocht een kat met een bril. Sorry.
Vanavond dus ff RTL4 kijkenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
borisz kijk je naar Tele2? Van Gaal begint nu heel boos te worden
nee, ben thuis(bij mijn moeder). Bij mijn vader heb ik tele 2quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
borisz kijk je naar Tele2? Van Gaal begint nu heel boos te worden
Je was de spatie vergeten in de filename, heb ik even aangepast.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:23 schreef Piles het volgende:EkstraWeekend 01-02-2008
![]()
Kan ik nu beginnen aan WeekendDNA
Aangepastquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:26 schreef Broekie het volgende:
Je was de spatie vergeten in de filename, heb ik even aangepast.
Denk niet dat ze het interview tussen Genee en van Gaal laten zien, maar zometeen begint de persconferentie en dat zal wel leuk worden want van Gaal was behoorlijk boos.quote:
oohh okay!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:26 schreef borisz het volgende:
nee, ben thuis(bij mijn moeder). Bij mijn vader heb ik tele 2
Eerder vanavond was al een interview met Genee en Van Gaal te zien. Van Gaal zat zichzelf lekker tegen te spreken en ondertussen steeds bozer worden op Genee. Ook omdat hij geen zin had in een interview dat niet uitgezonden werd. Over dat laatste zat ie dus misquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk niet dat ze het interview tussen Genee en van Gaal laten zien, maar zometeen begint de persconferentie en dat zal wel leuk worden want van Gaal was behoorlijk boos.
Zou dat niet hetzelfde interview zijn geweest? Volgens mij waren er wat problemen bij tele2 want het duurde vrij lang voor we de interviews kregen te zien. Persconferentie is trouwens vrij saai. Gebeurt eigenlijk weinig boeiends.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:30 schreef Marc63 het volgende:
Eerder vanavond was al een interview met Genee en Van Gaal te zien. Van Gaal zat zichzelf lekker tegen te spreken en ondertussen steeds bozer worden op Genee. Ook omdat hij geen zin had in een interview dat niet uitgezonden werd. Over dat laatste zat ie dus mis
Zou best kunnen. Toen ik het zag was het live op rtl.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou dat niet hetzelfde interview zijn geweest? Volgens mij waren er wat problemen bij tele2 want het duurde vrij lang voor we de interviews kregen te zien. Persconferentie is trouwens vrij saai. Gebeurt eigenlijk weinig boeiends.
Sirolf in het blauw.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:49 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf schopt borisz, -Hans- en Marc63 naar VBL...
grote schop van 7 naar 70quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:49 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf schopt borisz, -Hans- en Marc63 naar VBL...
* Sirolf pakt er aan mega-katapult bij...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:51 schreef borisz het volgende:
[..]
grote schop van 7 naar 70
Lukt je niet.
uuhhm okayquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:47 schreef Marc63 het volgende:
Zou best kunnen. Toen ik het zag was het live op rtl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |