Hij was al ziek dusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:20 schreef Marc63 het volgende:
Lol... Gerard ziek. Zit ie de hele maand januari af te zeiken, wordt ie op 1 februari ziek.
Iig beterschap natuurlijk!
quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:56 schreef cosmick het volgende:
Paar euro! Da's mooi. Maar vandaag ga je verkleed als Joss Stone de stad in?
Vandaag is een beetje gemengde dag.. sommigen gaan wel verkleed, anderen niet. Morgen barst 't echt los. Maar goed, ik ga verder niet meer op stap, denk ikquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:10 schreef cosmick het volgende:. Ik zie het al haast voor me.
Maar ga je vandaag niet verkleed als iets? Moest vandaag in de stad zijn (aangifte doen van dat akefietje van afgelopen woensdag) en daar zag ik al Maja de Bij, veel beren, zeerovers, dracula's en weet ik veel wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:Nee, is errug veel werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mochten er nog vrijwilligers zijn die een deel van het materiaal door willen kijken, en hoogtepunten willen noteren en opsturen, dan gaat het al een stuk sneller![]()
Met! Ik zie ze zojuist de studio binnenwandelen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:22 schreef borisz het volgende:
Zo Domien met of zonder Annemic ?
Recorder-tijd dusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met! Ik zie ze zojuist de studio binnenwandelen.
Goed plan, dan ga ik verder opzoek waar de fout in EkstraWeekend zit.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:02 schreef Sirolf het volgende:
Zal ik zo het nieuwe topic maar openen? Deze is over 4 posts vol.
En, wat zeiden ze? Ik denk 'niet likken! niet likken!'quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed plan, dan ga ik verder opzoek waar de fout in EkstraWeekend zit.
Volgens mij had een Martin een paar bugs bij zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |