Dat lijkt me idd wel een cafe voor jullie jaquote:
Uhmmm, nee ?quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:00 schreef Piles het volgende:
Helaas weer te vroeg gejuicht met EkstraWeekend
Het wordt morgenavond![]()
En ik ben gelijk weg, tot morgenavond
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat ik net in beeld had... Kun je echt geen chick noemen...
Géén idee! Als 'ie niet in de computer staat kan dat inderdaad best een tijd terug zijn...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
jaja hoeveel jaar zou dat geleden zijn dat deze plaat nog eens op 3FM gedraaid is? (stond niet in de computer trouwens)
Schandalig eigenlijk, het is m.i. net zo'n metalklassieker als Enter Sandman of Paranoid.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
jaja hoeveel jaar zou dat geleden zijn dat deze plaat nog eens op 3FM gedraaid is? (stond niet in de computer trouwens)
Lijkt de nieuwe cd van lenny?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:04 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]Rudy's guilty pleasure: Iron Maiden - Run To The Hills
Remixed by the one and only Paul Rabbering!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:11 schreef -Hans- het volgende:
Deze remix van de Beep Beep song is vet
(he cloon,,,,,,,)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:11 schreef -Hans- het volgende:
Deze remix van de Beep Beep song is vet
Ik zocht vandaag Paul en de borrelnootjes, maar die remixen doen het niet meer...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Remixed by the one and only Paul Rabbering!
Veel plezier in wat je gaat doen...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:14 schreef DaMook het volgende:
Zo en nu ga ik.
Denk niet dat ik er straks nog ben.
.
Dacht eerst aan Terence Trent D'Arby maar die gast op het hoesje heeft inderdaad veel weg van Lenny.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Lijkt de nieuwe cd van lenny?
Die lijkt me echt geweldig...
Nee joh, the Darknessquote:
Heeft hij echt goed gedaan! deze remix versie vind ik op het moment ook beter dan het origineel want die heb ik al veel te vaak gehoord.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:12 schreef Sirolf het volgende:
Remixed by the one and only Paul Rabbering!
Dan zijn het er twee!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:15 schreef Marc63 het volgende:
The Feeling
Telt deze post als een stem?
Dat zal voornamelijk zuipen zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Veel plezier in wat je gaat doen...
Dat zeg ik, veel plezier!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:17 schreef DaMook het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/40568/e4b26fa7/jong_vleesch.html![]()
![]()
.
[..]
Dat zal voornamelijk zuipen zijn.
.
Wat was het antwoord. Ik hoorde alleen oude politiefilm....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:25 schreef Sersjee het volgende:
Errug moeilijk?! Schande!
Clint...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat was het antwoord. Ik hoorde alleen oude politiefilm....
Allemaal voor the Feeling?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de smsjes stromen binnen...
Nou, dat dus.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:48 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
RAWK!
Goede vraag inderdaad... ik vraag het me stiekem ook wel een beetje af.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:57 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie eigen niet echt in wat RJ toevoegd met zn locatie-verslag. Je hoort alleen maar zatte kerels schreeuwen.
Absoluut ! tot volgende weekquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zo een fijne plaat om mee af te sluiten. tot volgende week!!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Succes met het samenstellen van weer zo'n fijne playlistquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:04 schreef Marc63 het volgende:
Hallo... dat gaat zomaar niet. Geen The Feeling in de Freak11!
1. Simple Things - DB Clifford
2. Run - Gnarls Barkley
3. Nine In The Afternoon - Panic At The Disco
4. Superstar - Lupe Fiasco
5. Diamond Hoo Ha Man - Supergrass
6. Alright - Ledisi
7. Love Has Gone - Dave Armstrong
8. Until I Find You - Tim Van Hamel
9. Hey Hey Hey - Room Eleven
10. Elvis Ain't Dead - Scouting For Girls
11. You Talk - Babyshambles
Hij was al ziek dusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:20 schreef Marc63 het volgende:
Lol... Gerard ziek. Zit ie de hele maand januari af te zeiken, wordt ie op 1 februari ziek.
Iig beterschap natuurlijk!
quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:56 schreef cosmick het volgende:
Paar euro! Da's mooi. Maar vandaag ga je verkleed als Joss Stone de stad in?
Vandaag is een beetje gemengde dag.. sommigen gaan wel verkleed, anderen niet. Morgen barst 't echt los. Maar goed, ik ga verder niet meer op stap, denk ikquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:10 schreef cosmick het volgende:. Ik zie het al haast voor me.
Maar ga je vandaag niet verkleed als iets? Moest vandaag in de stad zijn (aangifte doen van dat akefietje van afgelopen woensdag) en daar zag ik al Maja de Bij, veel beren, zeerovers, dracula's en weet ik veel wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:Nee, is errug veel werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mochten er nog vrijwilligers zijn die een deel van het materiaal door willen kijken, en hoogtepunten willen noteren en opsturen, dan gaat het al een stuk sneller![]()
Met! Ik zie ze zojuist de studio binnenwandelen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:22 schreef borisz het volgende:
Zo Domien met of zonder Annemic ?
Recorder-tijd dusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met! Ik zie ze zojuist de studio binnenwandelen.
Goed plan, dan ga ik verder opzoek waar de fout in EkstraWeekend zit.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:02 schreef Sirolf het volgende:
Zal ik zo het nieuwe topic maar openen? Deze is over 4 posts vol.
En, wat zeiden ze? Ik denk 'niet likken! niet likken!'quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed plan, dan ga ik verder opzoek waar de fout in EkstraWeekend zit.
Volgens mij had een Martin een paar bugs bij zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |