Eensch.....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:26 schreef MadSteven het volgende:
al ben ik Feijenoord fan van oorsprong.
Jup, dalijk even de kroeg inquote:
Vrolijk liedje joh!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Dadelijk even op mute, maar daarna de buren weer pesten met lele. Echt zo`n grappig plaatje...
Hier gaan er ook veel naar eindhoven (woon in valkenswaard, stukje onder eindhoven), maar kan me niet herinneren dat er ooit iemand bob is geweestquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:32 schreef MadSteven het volgende:
Bob met carnaval?
Nee, natuurlijk niet, omdat je carnaval met vrienden viert in de stad waar jij of die vrienden wonen. Nogal wiedes. Dan loop je/fiets je/bus je naar huis.
Valkenswaard is stap-technisch prima te doen, ben er vaak genoeg geweest met de voetbal bij wijze van eindeseizoensuitje.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier gaan er ook veel naar eindhoven (woon in valkenswaard, stukje onder eindhoven), maar kan me niet herinneren dat er ooit iemand bob is geweest. Ik zelf blijf ook het liefste hier in het gezellige dorpje trouwens
.
Geweldige tekst.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:37 schreef DaMook het volgende:
Hoe kom je in godsnaam eigenlijk op zo'n tekst.
Ik ook!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:37 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind em toch leuker dan konijntje.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Valkenswaard is stap-technisch prima te doen, ben er vaak genoeg geweest met de voetbal bij wijze van eindeseizoensuitje.
Skinny Jeans
Valkenswaard is zeker top om te stappenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook!
En Valkenswaard schijn je wel heel leuk te kunnen stappen....
Afgelopen zomer veel in België gewerkt. En kwam altijd door Valkenswaard weer in de goede richting. Mooie serveersters ook...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Valkenswaard is zeker top om te stappen. Cafe's in overvloed
. En over het algemeen een gezellige sfeer
.
En daarom vind ik hem nu nog leuk.....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:46 schreef Marc63 het volgende:
Domien, Michiel, Rudy en Eddy zijn uitgesproken John Mayer fans en toch is deze plaat geen MH geweest...
Mja, zelfde geldt voor The Killers en dan vooral de PSB-remix daarvan...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:46 schreef Marc63 het volgende:
Domien, Michiel, Rudy en Eddy zijn uitgesproken John Mayer fans en toch is deze plaat geen MH geweest...
Tiffany, tilburgs popje, zal nu in Tilburg de bloemetjes buiten zetten... Die was er toch uit, laatst...?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:46 schreef Sirolf het volgende:
Dit blijft ook wel een mooi nummer.
Overigens Rudy, Tiffany van de huidige Idols heeft Dance Little Sister ook nog gezongen in een liveshow, dat klonk nog wel redelijk.
Klopt, afgelopen zaterdag.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Tiffany, tilburgs popje, zal nu in Tilburg de bloemetjes buiten zetten... Die was er toch uit, laatst...?
Draaien, draaien, draaien, draaien!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, zelfde geldt voor The Killers en dan vooral de PSB-remix daarvan...
* Sirolf is weer in een letterlijke bui...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Draaien, draaien, draaien, draaien!
Read my mind!
Er zitten wel leuke serveersters tussen jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Afgelopen zomer veel in België gewerkt. En kwam altijd door Valkenswaard weer in de goede richting. Mooie serveersters ook...
Café De Bel en zo...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Valkenswaard is zeker top om te stappen. Cafe's in overvloed
. En over het algemeen een gezellige sfeer
.
Vinden wij leuk inderdaad!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:51 schreef moveyourass-kevin het volgende:
iets zegt me dat er zo nog een maximo park plaatje voorbij komt zo op de 1e februari van 2008
Ik hoor hem al! helemaal goed ditquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:51 schreef moveyourass-kevin het volgende:
iets zegt me dat er zo nog een maximo park plaatje voorbij komt zo op de 1e februari van 2008
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf is weer in een letterlijke bui...
[ link | afbeelding ]
Nummers @ PM enzoquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Er zitten wel leuke serveersters tussen ja. Maarja ik ken ze ook bijna allemaal
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |