Dat laatstequote:Op maandag 4 februari 2008 18:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Iemand die dat zei of stond de radio gewoon aan?
Afdeling Financiën en Control bij een woningbouwverenigingquote:Op maandag 4 februari 2008 18:58 schreef MutZ het volgende:
Wat voor stage ga je lopen?
Dat ze een spannend muziekje nodig hadden voor je rondleidingquote:Op maandag 4 februari 2008 18:56 schreef Piles het volgende:
Vandaag 1e stagedag. Tijdens de voorstel-ronde liep ik een kantoor in, en hoorde ik "Een spannend muziekje"![]()
Dus het bevalt me nu al
Lijkt me wel een leuke stageplekquote:Op maandag 4 februari 2008 19:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat laatste
[..]
Afdeling Financiën en Control bij een woningbouwvereniging
Is het ookquote:
En daar gaan we weer:quote:Op maandag 4 februari 2008 19:24 schreef MichielV het volgende:
Hallo daar!
Heyquote:Op maandag 4 februari 2008 19:24 schreef MichielV het volgende:
Hallo daar!
Eeej Michiel Veenstra!quote:Op maandag 4 februari 2008 19:24 schreef MichielV het volgende:
Hallo daar!
Veenstraquote:Op maandag 4 februari 2008 19:24 schreef MichielV het volgende:
Hallo daar!
Dit dus!quote:Op maandag 4 februari 2008 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eeej Michiel Veenstra!![]()
ps: vet alarm net
Eerst The Killers en nu September - Cry For You. Heerlijk!!!
Ik ben er maar voor een kwart, druk met studie enzo...quote:
quote:
En nu lenny weer...quote:Op maandag 4 februari 2008 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Maaruh, laatste tijd weinig gezien hier! whats up?![]()
Muziekkaal al aardig wat fijne muziek gehoord. Shane Shu vind ik ook wel een erg aardig liedje.
Drukquote:Op maandag 4 februari 2008 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
Maaruh, laatste tijd weinig gezien hier! whats up?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2008 19:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
DrukEn even weer genoeg gefokt, dus nu krijgen andere zaken weer ff voorrang
Ik zing absoluut met je mee! tijdloos de plaat van Lenny.. Werd er 's ochtends mee wakker en dat vond ik helemaal niet erg. Overigens wel met het tijdstip waarop de wekker ging, maar dat is weer een heeel ander verhaalquote:Op maandag 4 februari 2008 19:50 schreef Litton-Lane het volgende:
En nu lenny weer...
* Litton-Lane mee zingt...
Maar binnenkort minder druk ? af en toe trouwens wel goed om even minder te Fokken. Zou ik ook moeten doen.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:52 schreef D.Rose het volgende:
DrukEn even weer genoeg gefokt, dus nu krijgen andere zaken weer ff voorrang
quote:Op maandag 4 februari 2008 19:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Druk met de video van FOK! bij MetMichiel?
Ik wou net gaan antwoorden op je vorige post (sorry, was ff druk met het testen van een nieuw prijzensysteem)quote:Op maandag 4 februari 2008 19:56 schreef Deansensitized het volgende:
Wellicht zometeen Veenstra! Veenstra! aan de lijn [ afbeelding ]
Ligt hier voor mequote:Op maandag 4 februari 2008 20:02 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik wou net gaan antwoorden op je vorige post (sorry, was ff druk met het testen van een nieuw prijzensysteem)
Maar zometeen dus de uitslag! Hou je telefoon bij de hand!
Maakt er gelijk werk van....quote:Op maandag 4 februari 2008 19:56 schreef -Hans- het volgende:
Maar binnenkort minder druk ? af en toe trouwens wel goed om even minder te Fokken. Zou ik ook moeten doen.
* -Hans- gaat even journaal kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |