Nou, dat dusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Heehallekiedeehallo!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Heehallekiedeehallo!
Dat was gisteravond. Maar dan 1 uur. Op KX.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:16 schreef broer het volgende:
Zo. Tijd voor drie uur lang de nieuwste muziek.
Traagquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:10 schreef Piles het volgende:
Weinig posten vandaag als Fok zo traag blijft
Was weer rond het hele uur zeker. Elke keer server niet gevonden e.d.quote:
Gisteravond hele avond kunnen fokken zonder aanmerkbare vertragingquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Was weer rond het hele uur zeker. Elke keer server niet gevonden e.d.
Oh, en Adobe Premiere + Vista =
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Piles, heb je de Serious Request-actie al ge-edit?
Niet allemaal tegelijkquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:39 schreef Piles het volgende:
Nee, is errug veel werk
Mochten er nog vrijwilligers zijn die een deel van het materiaal door willen kijken, en hoogtepunten willen noteren en opsturen, dan gaat het al een stuk sneller
Ik neem het wel op natuurlijk, wat komt er?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Staat het cassettebandje klaar voor Borisz?
Dat kan ook een andere reden hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien zijn wij wel de enige luisteraars. Het aantal FOK!-requests is wel erg hoog
Dat we smaak hebben ligt natuurlijk wel erg voor de hand.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kan ook een andere reden hebben
Nee, het verhaal is dat jullie de smsjes al getikt hebben vóór onze oproep, waardoor jullie altijd de eersten zijn. En we hebben maar één plaat de tijd om te screenen, dus vandaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien zijn wij wel de enige luisteraars. Het aantal FOK!-requests is wel erg hoog
deze had ik al voorbereid jaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, het verhaal is dat jullie de smsjes al getikt hebben vóór onze oproep, waardoor jullie altijd de eersten zijn. En we hebben maar één plaat de tijd om te screenen, dus vandaar.
Ah... maar goed dat ik dan mn mail al klaar heb staan voor de volgende requestquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, het verhaal is dat jullie de smsjes al getikt hebben vóór onze oproep, waardoor jullie altijd de eersten zijn. En we hebben maar één plaat de tijd om te screenen, dus vandaar.
Hoe laat komt de oproep volgend uur ongeveer? Dan zet ik nu alvast even een sms'je klaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik zat nog te denken: ga je weer requesten! Zet alleen de radio net pas aan. Was zeker weer happy hardcore?quote:
mijn requestquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:06 schreef MarijeH het volgende:
Heb ik inde afgelopen minuten nog wat gemist? Mijn laptop ging spontaan uit. Snap niet hoe dat kan. De accu was niet leeg en ik had geen stroomstoring.
nee deze plaatquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken: ga je weer requesten! Zet alleen de radio net pas aan. Was zeker weer happy hardcore?
Hehe leukquote:
OK, dat nummer, wist niet dat dat de titel/artiest isquote:
Zo heb je weer wat geleerd voor vandaagquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
OK, dat nummer, wist niet dat dat de titel/artiest is
Lekker voor de zaterdagavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |