quote:EkstraWeekend TV
Zo, dat was een kort nachtje -- nog geen vijf minuten na Ekstra Weekend kreeg Gerard spontaan last van buikgriep en kotste hij de volledige parkeerplaats onder. Resultaat: ik heb Ekdom In De Nacht van hem overgenomen. Gelukkig kunnen we terugkijken op een erg gezellige Ekstra Weekend, met Martin Gaus als gast en vier losgeslagen bankgastes.
En als je goed kijkt zie je Gerard tijdens Lost In Music al een beetje misselijk worden... en toch blijven meezingen he!
http://www.youtube.com/watch?v=VUlT_mtgy7I
En wat een stilte hierquote:Op zondag 3 februari 2008 22:07 schreef Sjowhan het volgende:
Pff, die pdv maakt 't wel heel bont. Wat een aflevering
Miljoenen mensen kijken en wat gebeurt er? " storing, even geduld aub "quote:Op zondag 3 februari 2008 22:07 schreef Sjowhan het volgende:
Pff, die pdv maakt 't wel heel bont. Wat een aflevering
Jaquote:Op zondag 3 februari 2008 22:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Miljoenen mensen kijken en wat gebeurt er? " storing, even geduld aub "
quote:Op maandag 4 februari 2008 10:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Hoop dat de werkdag snel voorbij is.... habe keine sin!
Ik ben al sinds kerstavond aan het kwakkelen. Niet echt ziek (op de kerstdagen naquote:Op maandag 4 februari 2008 09:36 schreef Glacier het volgende:
Hee SC
Iedereen nog gezond hier? Ik balanceer op het randje
Ik ken mensen die dat gedaan hebben.........quote:Op maandag 4 februari 2008 09:36 schreef Glacier het volgende:
Ik ga trouwens de trein instappen zie ik..het is later dan ik gedacht had
Lekker zomersquote:Op maandag 4 februari 2008 10:55 schreef Againzender het volgende:
Oeh, dit vind ik zo'n lekker nummer
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:22 schreef cosmick het volgende:
Ah, daar hebben we Prins Carnaval ook eindelijk.
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:23 schreef Sirolf het volgende:
7 miljoen vind ik toch wel een beetje veel...
En ze wil je al geen pijn meer doenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:28 schreef cosmick het volgende:
JEMIG wat een vreeeeeeeeeeeeeeeselijk nummer dit.
Ik kreeg net een fax. Ze zaten er al die jaren gruwelijk naastquote:Op maandag 4 februari 2008 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
Opgeteld:
36.320.000
Sinds wanneer wonen er 36 miljoen mensen in NL??????
Dat sowiesooooo!!!!quote:Op maandag 4 februari 2008 11:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Krijg zin in een terrasje met een lief lentje zonnetje en en uitzicht op zee.....
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik kreeg net een fax. Ze zaten er al die jaren gruwelijk naast
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
Opgeteld:
36.320.000
Sinds wanneer wonen er 36 miljoen mensen in NL??????
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:40 schreef Litton-Lane het volgende:
Zin in met mijn spiegelreflex de deur uit te gaan, frisse LUCHT en een mooi vervallen pand gevonden in de buurt....
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |