hehequote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt de sleutel in de voordeur laten zitten?
Dat maakt nu toch niet uit. Voor seks moet je nu toch in het Carnavalse zijn..... toch...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je hebt de sleutel in de voordeur laten zitten?
Stiekem wel, he....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Dit had ook wel MEE-GAA-HIT mogen worden, ook een goed nummer.
Leuk liedje idd!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Dit had ook wel MEE-GAA-HIT mogen worden, ook een goed nummer.
Hij staat ook op de "Het beste uit 10 jaar Telekids"-CD, die ik hier heb liggen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:35 schreef MadSteven het volgende:
Ik realiseer me net dat wipneus & pim ook op dat festival staan waar ik sta, misschien dat ik "Nog drie minuten" van hun kan lenen... Hè, nee, bah, die komen op de andere dag vast pas.
Dat gaat snel!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:49 schreef Feivel1 het volgende:
Weekoverzichtfilmpje wordt nu op YouTube gedumpt.
Ja, van die BANK valt niks te werkenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Zie die bankGASTen gaan..... [ afbeelding ]
Ziet er bijzonder sfeervol uit!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Zie die bankGASTen gaan..... [ afbeelding ]
Rokjes en laarzen, ik weet wel waarom ze in de studio zijn...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:49 schreef Sirolf het volgende:
De bankgasten hebben er zin in, staan te dansen in de studio!
Volgens mij hebben ze niet door dat ze in beeld zijn...
Zeg jij met je screenshotsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gaat snel!
Volgende week plaats je de filmpjes al voordat ze zijn gebeurd?
Braboland hequote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Uuropener van MYA is bijzonder fijn!
* -Hans- gaat even wat te drinken scoren. offtopic: de fans van NAC
Helaas... Kwam net weer terug met een biertje...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Daar veranderde de studio even in een darkroom...
En Ekdom + Ekdom + Veenstra = Coen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:58 schreef borisz het volgende:
[..]
klopt Ekdom + Ekdom = Veenstra bij wijze van speke
Welke.....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:00 schreef borisz het volgende:
Braboland heeft ook weer zijn voordelen
Zal wel gezellig zijn hoor maar ik heb er helemaal niets mee als nuchtere Groninger zijnde!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als halve brabo, moet ik me nu beledigd voelen.... ??![]()
Of is het juist een compliment
Koffie
Rotterdam/ midden Brabant spreekt hier....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal wel gezellig zijn hoor maar ik heb er helemaal niets mee als nuchtere Groninger!![]()
* -Hans- zit klaar voor de komende uren
Maar jij doet verder niets aan carnaval?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Rotterdam/ midden Brabant spreekt hier....
Inderdaad een lekker uuropener...
Hey Kevinquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond!!!
Klopt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar jij doet verder niets aan carnaval?![]()
Goeienavond, Kevin :
Vanaf dertig bij mij. (27,28,29 ook wel hoor)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
blonde vrouwen tot 30 jaar kunnen zich melden bij rudy@3fm.nl
Sterker nog, da's een verdomd fijne plaat.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:12 schreef -Hans- het volgende:
Dit klinkt helemaal niet verkeerd hoor! Snoop Dogg FT Robyn
Nuf saidquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:12 schreef -Hans- het volgende:
Dit klinkt helemaal niet verkeerd hoor! Snoop Dogg FT Robyn
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Klopt.
Heul misschien zondag even, maar moet gewoon werken... Dus... (serieus, heel misschien) Vorig jaar wel een leuke meid aan over gehouden...![]()
Dit was de eerste keer dat ik de plaat hoor, maar het zal vast niet de laatste keer zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:14 schreef Sersjee het volgende:
Sterker nog, da's een verdomd fijne plaat.
Net als deze trouwens.
Ze is alleen niet meer bij me.....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:18 schreef -Hans- het volgende:
Oeh, het laatste is natuurlijk helemaal tof!
Idem!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:18 schreef -Hans- het volgende:
Dit was de eerste keer dat ik de plaat hoor, maar het zal vast niet de laatste keer zijn.
Geen idee, Hier staat ie ook gewoon op tafel, niet in een studio... En ook niet op saver. Of het bier moet op zijn........quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:24 schreef Sirolf het volgende:
Waarom staat die Macbook eigenlijk aan in de studio, terwijl 'ie toch bijna altijd op de screensaver staat?
Ah, jij woont in New York? Dan zou het nog een redelijk normaal tijdstip zijn om te beginnen met eten klaarmaken namelijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:26 schreef DaMook het volgende:.
Ik zal mijn avond eten eens gaan klaarmaken.
Mooie tijd...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:26 schreef DaMook het volgende:.
Ik zal mijn avond eten eens gaan klaarmaken.
Als ze een beetje goeie act wil neer zetten, dan ligt ze voor haar huis al in de goot.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Normaal zou ik nu uit gaan, maar ik durf die Carnavals gekte niet in...
Zou Cee al in Tilburg city centrum zijn?
Hehe had geen zin om er eerder aan te beginnenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, jij woont in New York? Dan zou het nog een redelijk normaal tijdstip zijn om te beginnen met eten klaarmaken namelijk.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ze een beetje goeie act wil neer zetten, dan ligt ze voor haar huis al in de goot.
Hij ziet nu elke week Gerard en Michiel. Waar je mee omgaat, raak je mee besmet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Rudy heeft nu ook ineens een pallet woordgrappen!
Ik moet altijd lachen om Veghel. Meerdere malen in cabaret belachelijk gemaakt. Er wonen wel een paar kennissen van me. Die zullen nu wel in die hal zijn....quote:
Naar het schijnt, met uw welnemen...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij ziet nu elke week Gerard en Michiel. Waar je mee omgaat, raak je mee besmet.
Misschien staat er in het telefoon-techniek-ding in de studio wat fout ingesteld o.i.d.? Maar wel erg vreemd idd...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:41 schreef moveyourass-kevin het volgende:
heel vaag, robertjan hoort ons prima, tot rudy hem in de uitzending haalt en dan valt zijn geluid weg :S
Tot ie live moet, dan hoort zijn vriendin dat hij met andere zatte meiden om hem heen staatquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:41 schreef moveyourass-kevin het volgende:
heel vaag, robertjan hoort ons prima, tot rudy hem in de uitzending haalt en dan valt zijn geluid weg :S
Was toen net even aan het verhuizen van desktop naar laptop, maar wat ik ervan gehoord heb klonk idd niet onaardig.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wat vonden we van leine? rudy en ik zijn heel gevoelig voor meisjes met gitaren
Mag ik ff Maxïmo Park aanvragen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Klonk wel leukquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ik doe mee met die gevoeligheid. We hebben ook Steve Ann in Nederlandquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Hoorde hem bewust vandaag voor het eerst. Heerlijk nummer. Echt wel lekker relax nummer....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Geldt trouwens ook voor Shane Shu - The Way She Talks To Me. Fijn liedje.
Nuf said...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:57 schreef Sersjee het volgende:
En we hebben 2 minuten over, dus gier de duiven detectives er maar in
oei valt het al opquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:57 schreef Sersjee het volgende:
En we hebben 2 minuten over, dus gier de duiven detectives er maar in
Mwahquote:
Is er ruimte voor een spring plaat van Editors/ killers/ Smashing Pumkins tegenover het carnavals geweld hier om de hoek.....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:03 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik doequote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
jaja ik heb een hele fijne van de killers ingepland! in 't volgend uur....check maar op moveyourass.nl
Ik doe ff met je mee...quote:
Een hele fijne is natuurlijk een beetje dubbelquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
jaja ik heb een hele fijne van de killers ingepland! in 't volgend uur....check maar op moveyourass.nl
Niet.... hij is zooooo vaak gedraaid op drie ef em...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mail ons maar moveyourass@3fm.nl want ik denk niet dat veel mensen dit gaan raden...
Als je gitaren aan deze versie toevoegd, dan krijg je gewoon het origineelquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:16 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf pakt Eddy's 'Gitaaaaaaaarmuzieeeeeeek'-jingle erbij.
donequote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mail ons maar moveyourass@3fm.nl want ik denk niet dat veel mensen dit gaan raden...
Hot Chipquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Oe hot chip zometeen....
Alleen jammer van hey ja.....
Jammer, ik had best een box van Rudy willen hebben....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Carnaval?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:25 schreef DaMook het volgende:
Zo ben ik weer.
In mijn soldatenpakje.
Eensch.....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:26 schreef MadSteven het volgende:
al ben ik Feijenoord fan van oorsprong.
Jup, dalijk even de kroeg inquote:
Vrolijk liedje joh!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:29 schreef Litton-Lane het volgende:
Dadelijk even op mute, maar daarna de buren weer pesten met lele. Echt zo`n grappig plaatje...
Hier gaan er ook veel naar eindhoven (woon in valkenswaard, stukje onder eindhoven), maar kan me niet herinneren dat er ooit iemand bob is geweestquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:32 schreef MadSteven het volgende:
Bob met carnaval?
Nee, natuurlijk niet, omdat je carnaval met vrienden viert in de stad waar jij of die vrienden wonen. Nogal wiedes. Dan loop je/fiets je/bus je naar huis.
Valkenswaard is stap-technisch prima te doen, ben er vaak genoeg geweest met de voetbal bij wijze van eindeseizoensuitje.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier gaan er ook veel naar eindhoven (woon in valkenswaard, stukje onder eindhoven), maar kan me niet herinneren dat er ooit iemand bob is geweest. Ik zelf blijf ook het liefste hier in het gezellige dorpje trouwens
.
Geweldige tekst.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:37 schreef DaMook het volgende:
Hoe kom je in godsnaam eigenlijk op zo'n tekst.
Ik ook!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:37 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind em toch leuker dan konijntje.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Valkenswaard is stap-technisch prima te doen, ben er vaak genoeg geweest met de voetbal bij wijze van eindeseizoensuitje.
Skinny Jeans
Valkenswaard is zeker top om te stappenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook!
En Valkenswaard schijn je wel heel leuk te kunnen stappen....
Afgelopen zomer veel in België gewerkt. En kwam altijd door Valkenswaard weer in de goede richting. Mooie serveersters ook...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Valkenswaard is zeker top om te stappen. Cafe's in overvloed
. En over het algemeen een gezellige sfeer
.
En daarom vind ik hem nu nog leuk.....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:46 schreef Marc63 het volgende:
Domien, Michiel, Rudy en Eddy zijn uitgesproken John Mayer fans en toch is deze plaat geen MH geweest...
Mja, zelfde geldt voor The Killers en dan vooral de PSB-remix daarvan...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:46 schreef Marc63 het volgende:
Domien, Michiel, Rudy en Eddy zijn uitgesproken John Mayer fans en toch is deze plaat geen MH geweest...
Tiffany, tilburgs popje, zal nu in Tilburg de bloemetjes buiten zetten... Die was er toch uit, laatst...?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:46 schreef Sirolf het volgende:
Dit blijft ook wel een mooi nummer.
Overigens Rudy, Tiffany van de huidige Idols heeft Dance Little Sister ook nog gezongen in een liveshow, dat klonk nog wel redelijk.
Klopt, afgelopen zaterdag.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Tiffany, tilburgs popje, zal nu in Tilburg de bloemetjes buiten zetten... Die was er toch uit, laatst...?
Draaien, draaien, draaien, draaien!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, zelfde geldt voor The Killers en dan vooral de PSB-remix daarvan...
* Sirolf is weer in een letterlijke bui...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Draaien, draaien, draaien, draaien!
Read my mind!
Er zitten wel leuke serveersters tussen jaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Afgelopen zomer veel in België gewerkt. En kwam altijd door Valkenswaard weer in de goede richting. Mooie serveersters ook...
Café De Bel en zo...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Valkenswaard is zeker top om te stappen. Cafe's in overvloed
. En over het algemeen een gezellige sfeer
.
Vinden wij leuk inderdaad!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:51 schreef moveyourass-kevin het volgende:
iets zegt me dat er zo nog een maximo park plaatje voorbij komt zo op de 1e februari van 2008
Ik hoor hem al! helemaal goed ditquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:51 schreef moveyourass-kevin het volgende:
iets zegt me dat er zo nog een maximo park plaatje voorbij komt zo op de 1e februari van 2008
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf is weer in een letterlijke bui...
[ link | afbeelding ]
Nummers @ PM enzoquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Er zitten wel leuke serveersters tussen ja. Maarja ik ken ze ook bijna allemaal
.
Dat lijkt me idd wel een cafe voor jullie jaquote:
Uhmmm, nee ?quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:00 schreef Piles het volgende:
Helaas weer te vroeg gejuicht met EkstraWeekend
Het wordt morgenavond![]()
En ik ben gelijk weg, tot morgenavond
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:02 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat ik net in beeld had... Kun je echt geen chick noemen...
Géén idee! Als 'ie niet in de computer staat kan dat inderdaad best een tijd terug zijn...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
jaja hoeveel jaar zou dat geleden zijn dat deze plaat nog eens op 3FM gedraaid is? (stond niet in de computer trouwens)
Schandalig eigenlijk, het is m.i. net zo'n metalklassieker als Enter Sandman of Paranoid.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
jaja hoeveel jaar zou dat geleden zijn dat deze plaat nog eens op 3FM gedraaid is? (stond niet in de computer trouwens)
Lijkt de nieuwe cd van lenny?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:04 schreef -Hans- het volgende:
[ afbeelding ]Rudy's guilty pleasure: Iron Maiden - Run To The Hills
Remixed by the one and only Paul Rabbering!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:11 schreef -Hans- het volgende:
Deze remix van de Beep Beep song is vet
(he cloon,,,,,,,)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:11 schreef -Hans- het volgende:
Deze remix van de Beep Beep song is vet
Ik zocht vandaag Paul en de borrelnootjes, maar die remixen doen het niet meer...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Remixed by the one and only Paul Rabbering!
Veel plezier in wat je gaat doen...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:14 schreef DaMook het volgende:
Zo en nu ga ik.
Denk niet dat ik er straks nog ben.
.
Dacht eerst aan Terence Trent D'Arby maar die gast op het hoesje heeft inderdaad veel weg van Lenny.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Lijkt de nieuwe cd van lenny?
Die lijkt me echt geweldig...
Nee joh, the Darknessquote:
Heeft hij echt goed gedaan! deze remix versie vind ik op het moment ook beter dan het origineel want die heb ik al veel te vaak gehoord.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:12 schreef Sirolf het volgende:
Remixed by the one and only Paul Rabbering!
Dan zijn het er twee!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:15 schreef Marc63 het volgende:
The Feeling
Telt deze post als een stem?
Dat zal voornamelijk zuipen zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Veel plezier in wat je gaat doen...
Dat zeg ik, veel plezier!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:17 schreef DaMook het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/40568/e4b26fa7/jong_vleesch.html![]()
![]()
.
[..]
Dat zal voornamelijk zuipen zijn.
.
Wat was het antwoord. Ik hoorde alleen oude politiefilm....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:25 schreef Sersjee het volgende:
Errug moeilijk?! Schande!
Clint...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat was het antwoord. Ik hoorde alleen oude politiefilm....
Allemaal voor the Feeling?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de smsjes stromen binnen...
Nou, dat dus.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:48 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
RAWK!
Goede vraag inderdaad... ik vraag het me stiekem ook wel een beetje af.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:57 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie eigen niet echt in wat RJ toevoegd met zn locatie-verslag. Je hoort alleen maar zatte kerels schreeuwen.
Absoluut ! tot volgende weekquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
zo een fijne plaat om mee af te sluiten. tot volgende week!!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Succes met het samenstellen van weer zo'n fijne playlistquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:04 schreef Marc63 het volgende:
Hallo... dat gaat zomaar niet. Geen The Feeling in de Freak11!
1. Simple Things - DB Clifford
2. Run - Gnarls Barkley
3. Nine In The Afternoon - Panic At The Disco
4. Superstar - Lupe Fiasco
5. Diamond Hoo Ha Man - Supergrass
6. Alright - Ledisi
7. Love Has Gone - Dave Armstrong
8. Until I Find You - Tim Van Hamel
9. Hey Hey Hey - Room Eleven
10. Elvis Ain't Dead - Scouting For Girls
11. You Talk - Babyshambles
Hij was al ziek dusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:20 schreef Marc63 het volgende:
Lol... Gerard ziek. Zit ie de hele maand januari af te zeiken, wordt ie op 1 februari ziek.
Iig beterschap natuurlijk!
quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:56 schreef cosmick het volgende:
Paar euro! Da's mooi. Maar vandaag ga je verkleed als Joss Stone de stad in?
Vandaag is een beetje gemengde dag.. sommigen gaan wel verkleed, anderen niet. Morgen barst 't echt los. Maar goed, ik ga verder niet meer op stap, denk ikquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:10 schreef cosmick het volgende:. Ik zie het al haast voor me.
Maar ga je vandaag niet verkleed als iets? Moest vandaag in de stad zijn (aangifte doen van dat akefietje van afgelopen woensdag) en daar zag ik al Maja de Bij, veel beren, zeerovers, dracula's en weet ik veel wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:Nee, is errug veel werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mochten er nog vrijwilligers zijn die een deel van het materiaal door willen kijken, en hoogtepunten willen noteren en opsturen, dan gaat het al een stuk sneller![]()
Met! Ik zie ze zojuist de studio binnenwandelen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:22 schreef borisz het volgende:
Zo Domien met of zonder Annemic ?
Recorder-tijd dusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met! Ik zie ze zojuist de studio binnenwandelen.
Goed plan, dan ga ik verder opzoek waar de fout in EkstraWeekend zit.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:02 schreef Sirolf het volgende:
Zal ik zo het nieuwe topic maar openen? Deze is over 4 posts vol.
En, wat zeiden ze? Ik denk 'niet likken! niet likken!'quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed plan, dan ga ik verder opzoek waar de fout in EkstraWeekend zit.
Volgens mij had een Martin een paar bugs bij zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |