Braboland hequote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Uuropener van MYA is bijzonder fijn!
* -Hans- gaat even wat te drinken scoren. offtopic: de fans van NAC
Helaas... Kwam net weer terug met een biertje...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Daar veranderde de studio even in een darkroom...
En Ekdom + Ekdom + Veenstra = Coen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:58 schreef borisz het volgende:
[..]
klopt Ekdom + Ekdom = Veenstra bij wijze van speke
Welke.....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:00 schreef borisz het volgende:
Braboland heeft ook weer zijn voordelen
Zal wel gezellig zijn hoor maar ik heb er helemaal niets mee als nuchtere Groninger zijnde!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als halve brabo, moet ik me nu beledigd voelen.... ??![]()
Of is het juist een compliment
Koffie
Rotterdam/ midden Brabant spreekt hier....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal wel gezellig zijn hoor maar ik heb er helemaal niets mee als nuchtere Groninger!![]()
* -Hans- zit klaar voor de komende uren
Maar jij doet verder niets aan carnaval?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:03 schreef Litton-Lane het volgende:
Rotterdam/ midden Brabant spreekt hier....
Inderdaad een lekker uuropener...
Hey Kevinquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond!!!
Klopt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar jij doet verder niets aan carnaval?![]()
Goeienavond, Kevin :
Vanaf dertig bij mij. (27,28,29 ook wel hoor)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
blonde vrouwen tot 30 jaar kunnen zich melden bij rudy@3fm.nl
Sterker nog, da's een verdomd fijne plaat.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:12 schreef -Hans- het volgende:
Dit klinkt helemaal niet verkeerd hoor! Snoop Dogg FT Robyn
Nuf saidquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:12 schreef -Hans- het volgende:
Dit klinkt helemaal niet verkeerd hoor! Snoop Dogg FT Robyn
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Klopt.
Heul misschien zondag even, maar moet gewoon werken... Dus... (serieus, heel misschien) Vorig jaar wel een leuke meid aan over gehouden...![]()
Dit was de eerste keer dat ik de plaat hoor, maar het zal vast niet de laatste keer zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:14 schreef Sersjee het volgende:
Sterker nog, da's een verdomd fijne plaat.
Net als deze trouwens.
Ze is alleen niet meer bij me.....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:18 schreef -Hans- het volgende:
Oeh, het laatste is natuurlijk helemaal tof!
Idem!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:18 schreef -Hans- het volgende:
Dit was de eerste keer dat ik de plaat hoor, maar het zal vast niet de laatste keer zijn.
Geen idee, Hier staat ie ook gewoon op tafel, niet in een studio... En ook niet op saver. Of het bier moet op zijn........quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:24 schreef Sirolf het volgende:
Waarom staat die Macbook eigenlijk aan in de studio, terwijl 'ie toch bijna altijd op de screensaver staat?
Ah, jij woont in New York? Dan zou het nog een redelijk normaal tijdstip zijn om te beginnen met eten klaarmaken namelijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:26 schreef DaMook het volgende:.
Ik zal mijn avond eten eens gaan klaarmaken.
Mooie tijd...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:26 schreef DaMook het volgende:.
Ik zal mijn avond eten eens gaan klaarmaken.
Als ze een beetje goeie act wil neer zetten, dan ligt ze voor haar huis al in de goot.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Normaal zou ik nu uit gaan, maar ik durf die Carnavals gekte niet in...
Zou Cee al in Tilburg city centrum zijn?
Hehe had geen zin om er eerder aan te beginnenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, jij woont in New York? Dan zou het nog een redelijk normaal tijdstip zijn om te beginnen met eten klaarmaken namelijk.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ze een beetje goeie act wil neer zetten, dan ligt ze voor haar huis al in de goot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |