Hij ziet nu elke week Gerard en Michiel. Waar je mee omgaat, raak je mee besmet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Rudy heeft nu ook ineens een pallet woordgrappen!
Ik moet altijd lachen om Veghel. Meerdere malen in cabaret belachelijk gemaakt. Er wonen wel een paar kennissen van me. Die zullen nu wel in die hal zijn....quote:
Naar het schijnt, met uw welnemen...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij ziet nu elke week Gerard en Michiel. Waar je mee omgaat, raak je mee besmet.
Misschien staat er in het telefoon-techniek-ding in de studio wat fout ingesteld o.i.d.? Maar wel erg vreemd idd...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:41 schreef moveyourass-kevin het volgende:
heel vaag, robertjan hoort ons prima, tot rudy hem in de uitzending haalt en dan valt zijn geluid weg :S
Tot ie live moet, dan hoort zijn vriendin dat hij met andere zatte meiden om hem heen staatquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:41 schreef moveyourass-kevin het volgende:
heel vaag, robertjan hoort ons prima, tot rudy hem in de uitzending haalt en dan valt zijn geluid weg :S
Was toen net even aan het verhuizen van desktop naar laptop, maar wat ik ervan gehoord heb klonk idd niet onaardig.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
wat vonden we van leine? rudy en ik zijn heel gevoelig voor meisjes met gitaren
Mag ik ff Maxïmo Park aanvragen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Klonk wel leukquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ik doe mee met die gevoeligheid. We hebben ook Steve Ann in Nederlandquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:48 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Hoorde hem bewust vandaag voor het eerst. Heerlijk nummer. Echt wel lekker relax nummer....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Geldt trouwens ook voor Shane Shu - The Way She Talks To Me. Fijn liedje.
Nuf said...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:57 schreef Sersjee het volgende:
En we hebben 2 minuten over, dus gier de duiven detectives er maar in
oei valt het al opquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:57 schreef Sersjee het volgende:
En we hebben 2 minuten over, dus gier de duiven detectives er maar in
Mwahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |