Alles nog binnen?quote:
Mooizoquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig wel
Zelfs geen schijterijValt alweer mee
Opzich is het wel fijn als je die shit kwijt kan natuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
Zelfs geen schijterijValt alweer mee
Weet ik, en dan ziet hij mooi dit topic en istie weer helemaal blijquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:27 schreef Sirolf het volgende:
VeenstraVeenstra komt morgen pas terug hoor Deansensitized.
Jij hebt altijd eind januari functioneringsgesprekken?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
Dat dan weer wel natuurlijk
Maar ik heb wel weer getoond dat ik hart voor de zaak heb...Nog steeds zwakjes en toch komen werken
Nee eind van het jaarquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jij hebt altijd eind januari functioneringsgesprekken?.
was snel weer de opmerkingquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
Succes! Of heb je meer aan sterkte?
Kijk, die John weet wat smaak is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:40 schreef Deansensitized het volgende:
John Bakker
Coen: Ja, Sander is drie weken met vakantie.
John: Mooi!
Met de huidige postsnelheid is dit topic waarschijnlijk al voor die tijd vol ;-)quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Weet ik, en dan ziet hij mooi dit topic en istie weer helemaal blij
Die heeft ie er waarrschijnlijk al grotendeels uitgekotstquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:34 schreef cosmick het volgende:
Opzich is het wel fijn als je die shit kwijt kan natuurlijk.
Als ik het eerder had geweten, had ik wel gezorgd dat deze vol kwamquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:08 schreef Maricha het volgende:
Jammer dat het topic nummer net 443 is en dit dus de 444e MetMichiel is....
Je houdt bij hoeveel uitzendingen jullie hebben gemaakt?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:08 schreef Maricha het volgende:
Jammer dat het topic nummer net 443 is en dit dus de 444e MetMichiel is....
dat blijktquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je houdt bij hoeveel uitzendingen jullie hebben gemaakt?
Kom, dat kunnen we!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als ik het eerder had geweten, had ik wel gezorgd dat deze vol kwam
Wij houden toch ook bij hoeveel topics we volmakenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je houdt bij hoeveel uitzendingen jullie hebben gemaakt?
Ik zeg niksquote:
Alsquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Als FOK nou iets sneller zou zijn wel ja
Ach, als we doorposten moet het zelfs ondanks de traagheid nog wel lukken om dit topic vandaag vol te krijgenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:17 schreef Maricha het volgende:
Echt stom, dat FOK zo langzaam is....
Waarom niet?quote:
Hatemails kunnen naar Breulsquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:17 schreef Maricha het volgende:
Goede vraag.....4 per week, reken jij ff?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, als we doorposten moet het zelfs ondanks de traagheid nog wel lukken om dit topic vandaag vol te krijgen
Wanneer valt trouwens de 500e aflevering? Ergens eind april/begin mei?
Nee joh, zo ben ik niet. En bij mij gaat het best snel, zoals jullie kunnen lezenquote:
Ik zou zeggen, kondigen het hier even aanquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Goede vraag.....4 per week, reken jij ff?
En dan kunnen we misschien nog uitzendingen wegvallen.......
Was ik inderdaad al mee bezigquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Goede vraag.....4 per week, reken jij ff?
En dan kunnen we misschien nog uitzendingen wegvallen.......
Ik kan nu nog niet voorspellen of er uitzendingen uitvallen. Moeten de jaarplanning nog krijgenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kondigen het hier even aan
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kom ook wel ff helpen om voor 22.00 naar topic 444 te komen.
Mooiquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kom ook wel ff helpen om voor 22.00 naar topic 444 te komen.
quote:Als hoogtepunt komt op 5 februari Frits Spits langs om samen met Coen 'De Coen & Sander Show' te maken. Tussen 18.00 uur en 19.00 uur wordt de show speciaal voor deze gelegenheid omgedoopt tot 'De Avondspits', het programma wat Frits Spits tot 1995 op Radio 3 presenteerde.
Ja, mij ook! Goede radiomakerquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:27 schreef -Hans- het volgende:
Las op RadioFreak dat Frits eenmalig is te horen op 3FM !
[..]
Lijkt mij echt tof!
Ook niet vervelend! Waar ga je heen? Orlando?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:26 schreef Broekie het volgende:
En daar was ik al bang voor. 4 afleveringen per week, nog 56 te gaan tot aflevering 500, is nog 14 weken.
Het is nu week 4.
Dus de 500e aflevering valt waarschijnlijk in week 18 of week 19, afhankelijk van hoeveel afleveringen er uitzendingen er weg vallen.
En in die weken zit ik net in Amerika bij de Disney Parken
Kan die zijn hoe snel we het topic volspammenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:27 schreef -Hans- het volgende:
Hoi Glacier en Marc!
Hej Maricha komt Martijn ook nog even langs?
Mm, dat zou minder zijn..maar mischien valt het net goedquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:26 schreef Broekie het volgende:
En daar was ik al bang voor. 4 afleveringen per week, nog 56 te gaan tot aflevering 500, is nog 14 weken.
Het is nu week 4.
Dus de 500e aflevering valt waarschijnlijk in week 18 of week 19, afhankelijk van hoeveel afleveringen er uitzendingen er weg vallen.
En in die weken zit ik net in Amerika bij de Disney Parken
Hij gaat ff op zoek naar zijn inlog..... is ie ff kwijt. Maar er druk mee bezig!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:27 schreef -Hans- het volgende:
Hej Maricha komt Martijn ook nog even langs?
Don't get your hopes upquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]voor 20:00 al vol of leg ik de lat nu te hoog?
Nee, ik bedoel bijv een week van te voren.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik kan nu nog niet voorspellen of er uitzendingen uitvallen. Moeten de jaarplanning nog krijgen
Yep. M'n grootouders zijn dit jaar 50 jaar getrouwd, en nemen mijn ouders, zusje en mij twee weken mee die kant op.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ook niet vervelend! Waar ga je heen? Orlando?
Toppie!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:29 schreef Maricha het volgende:
Hij gaat ff op zoek naar zijn inlog..... is ie ff kwijt. Maar er druk mee bezig!
Jup, maar ik heb Martijn hier echt een flinke tijd niet gezien in de 3FM reeks. Laatste keer was toen Hugo Schaap de producer was en dat is al maanden geleden....quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:28 schreef Glacier het volgende:
Kan die zijn hoe snel we het topic volspammen
Orlando is te gek!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Yep. M'n grootouders zijn dit jaar 50 jaar getrouwd, en nemen mijn ouders, zusje en mij twee weken mee die kant op.
Opzich hoeft het van mij niet zo, 'k heb het niet zo op Amerika. Maar goed, je moet toch alles een keer geprobeerd hebben hè?
Bovendien kan ik Michiel dan jaloers maken met het feit dat ik twee weken lang bijna dagelijks Mickey overal zie lopen
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:30 schreef Broekie het volgende:
Bovendien kan ik Michiel dan jaloers maken met het feit dat ik twee weken lang bijna dagelijks Mickey overal zie lopen
Ach, gelukkig hebben we dan de podcasts nog. En als iemand ook nog de webcambeelden voor mij op zou willen nemen tegen die tijd ben ik helemaal blijquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:29 schreef Glacier het volgende:
[..]
Mm, dat zou minder zijn..maar mischien valt het net goed
Ah, te gek Maricha!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:29 schreef Maricha het volgende:
Hij gaat ff op zoek naar zijn inlog..... is ie ff kwijt. Maar er druk mee bezig!
Hier zowaar nergens last van!quote:
hij is ingelogd! Komt er dus zo aanquote:
Dat had ik niet moeten zeggen, direct na die post meteen twee timeouts...quote:
Door net als wij hier met z'n allen al aan het doen zijn gewoon te slowchattenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Hoe kan ik nou helpen dit topic vol te spammen als ik na elke refresh weer een pallet posts moet lezen?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:33 schreef Broekie het volgende:
Dat had ik niet moeten zeggen, direct na die post meteen twee timeouts...
Scannen of gewoon niet lezen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Hoe kan ik nou helpen dit topic vol te spammen als ik na elke refresh weer een pallet posts moet lezen?
Bijlezen is geen doen nu, moet je skippenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:33 schreef Broekie het volgende:
Door net als wij hier met z'n allen al aan het doen zijn gewoon te slowchatten
"Ha-llo vriendjes, hier is Muijs"quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
hij is ingelogd! Komt er dus zo aan
In gedachten wel !quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
Iemand nog de Nieuwe Revue gekocht vandaag?
Nope.. Met Miciel toch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
Ikke, goed verhaal van Michielquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
Wou jij zeggen dat je die 5 á 6 posts tussen elke reactie van jezelf niet kan lezen voordat je weer gaat posten dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Bijlezen is geen doen nu, moet je skippen
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Zie je nou wel, ik wist wel dat ik iets vergeten was vandaag...quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
Ja, doe ik wel...maar lees niet alles braafquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:37 schreef Broekie het volgende:
Wou jij zeggen dat je die 5 á 6 posts tussen elke reactie van jezelf niet kan lezen voordat je weer gaat posten dan?
Lukt mij prima
nee, had een pdf die ik kon lezenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
Is dat Worried About Ray of Goodbye Mr A?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Die plaat van de Hoosiers he, hoe hoog zal die komen in de hitlijst? Misschien wel een van de beste platen van het moment. Naar mijn mening.
Fax ons een kopietje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
nee, had een pdf die ik kon lezen
Prachtig mooi in Donald Duckpak...quote:
Welke sport ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:39 schreef Sjowhan het volgende:
Ay.
Maar zo wel weer weg, moet kids trainen
Da's al een paar jaar zo...quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:17 schreef Maricha het volgende:
Alleen maar oude?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:40 schreef Feivel1 het volgende:
(we kopen nooit nieuwe revue's)
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:40 schreef Feivel1 het volgende:
Fax ons een kopietje.
Dat zal vast wel niet mogen, dus dat moet ik maar uit mn hoofd zetten
Ik was er even bang voor toen ie MH werd, maar hij verveelt nog nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:40 schreef Broekie het volgende:
By the way, we moeten wel ook blijven luisteren hè?VOICST
VOICST
VOICST
Worried About Rayquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:39 schreef Glacier het volgende:
Is dat Worried About Ray of Goodbye Mr A?
Hele album is een aanrader btw.. Cops & Robbers, Cops & Robbers
Dat is inderdaad als er geen uitzendingen uit vallen, wat ik wel verwacht eigenlijk. Maar midden in mijn vakantie dus.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:41 schreef MarijeH het volgende:
zo ik heb net even voor jullie uitgerekend wanneer de 500ste aflevering van met michiel is. De 500ste aflevering vind plaats op woensdag 30 april. Tenminste als ik het goed heb uitgerekend. Die datum valt in week 18.
Dát wist ik maandag al. Tussen 16-17uur was dat bekendquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:27 schreef -Hans- het volgende:
Las op RadioFreak dat Frits eenmalig is te horen op 3FM !
[..]
Lijkt mij echt tof!
Hij is leuk!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:41 schreef Broekie het volgende:
Alleen maar oude?![]()
Sorry, flauw grapje, 'k weet het. Maar moest hem even inkoppen
Je slaat de spijker op zn kopquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Fax ons een kopietje.
Dat zal vast wel niet mogen, dus dat moet ik maar uit mn hoofd zetten
Sirolf !!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's al een paar jaar zo...
Wel toevallig trouwens, topic 443 bij de 444e aflevering. Dat wordt doorposten!
* Glacier heeft ook al meerdere keren zijn verjaardag in de auto gevierdquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:43 schreef Broekie het volgende:
't zit me niet mee in die periode zeg. We vertrekken ook al op m'n verjaardag (27 april) dus die dag ben ik ook al niet in NL...
Mja, er zijn zoveel platen die veel gedraaid worden en toch niet op de playlist terecht komen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Worried About Ray![]()
Zou Rudy de credits verdienen dat die plaat nu op de playlist staat? Hij heeft de plaat behoorlijk lopen draaien tijdens MYA en tijdens zijn diverse invalbeurten.
Naja, maakt niet uit de plaat staat op de lijst en dat is al toppie!
OKayquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:43 schreef Sjowhan het volgende:
Dát wist ik maandag al. Tussen 16-17uur was dat bekend
Nizlopi hoeft van mij niet zoquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
Mja, er zijn zoveel platen die veel gedraaid worden en toch niet op de playlist terecht komen.
Noem een The Feeling (Love It When You Call), Nizlopi, enz.
Vanochtend draaide Gerard I thought it was over weer. Als die niet op de playlist komt...quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, er zijn zoveel platen die veel gedraaid worden en toch niet op de playlist terecht komen.
Helaas helaas.... naja, bekende verhaal denk ik wel maar van sommige platen is het wel jammer dat de playlist niet bereiken (bijv ook The Gossip).quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
Ja, dat zou nog eens leuk zijn!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
OKayIk luister eigenlijk niet zo naar de C & S show dus ik weet het pas sinds vandaag.
![]()
Misschien is The Hoosiers wel een goede MEGAHIT kandidaat. Zeer vrolijk liedje!
Dat zou toch jammer zijn, de 500e op Koninginnedag....quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:41 schreef MarijeH het volgende:
zo ik heb net even voor jullie uitgerekend wanneer de 500ste aflevering van met michiel is. De 500ste aflevering vind plaats op woensdag 30 april. Tenminste als ik het goed heb uitgerekend. Die datum valt in week 18.
Als het goed is dus precies een dag voor een uitgevallen aflevering (1 mei is altijd Dag van de Arbeidsvitaminenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:41 schreef MarijeH het volgende:
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik de 'oude' platen van The Feeling leuker vind..quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vanochtend draaide Gerard I thought it was over weer. Als die niet op de playlist komt...
Gewoon Michiel precies zoveel dagen vrij geven dat het valt op het moment dat Broekie weer in NL isquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:46 schreef Maricha het volgende:
Dat zou toch jammer zijn, de 500e op Koninginnedag....
Mjah, ik ben juist gewend om op m'n verjaardag vlaai uit te delen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:44 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier heeft ook al meerdere keren zijn verjaardag in de auto gevierd
Love It When You Call vind ik ook een stuk leuker dan de nieuwe single, maar ik vind het allang prima dat er nieuw werk van The Feeling is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik de 'oude' platen van The Feeling leuker vind..
1 mei is ook hemelvaart. Krijgen we dan de Hemelse 100 op de dag van de arbeidsvitaminen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als het goed is dus precies een dag voor een uitgevallen aflevering (1 mei is altijd Dag van de Arbeidsvitaminen). We zullen zien...
Ik zou zo nog geen uitvaldagen kunnen verzinnen... die liggen vooralsnog allemaal in mei namelijk (dag vd arbeidsvitaminen, bevrijdingsdag).
Ben benieuwd hoe het nieuwe album isquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Love It When You Call vind ik ook een stuk leuker dan de nieuwe single, maar ik vind het allang prima dat er nieuw werk van The Feeling is.
Vond em de eerste keer horen ook een stuk minder. Maar hij is wel lekker vrolijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik de 'oude' platen van The Feeling leuker vind..
Dat telt dus niet......Michiel vrijquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Gewoon Michiel precies zoveel dagen vrij geven dat het valt op het moment dat Broekie weer in NL is
Vrije dagen voor Michiel tellen helaas niet, want dan neemt iemand anders de MetMichiel uitzending over. 't zou echt om een dag moeten gaan waarop er geen MetMichiel uitzending kan zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Gewoon Michiel precies zoveel dagen vrij geven dat het valt op het moment dat Broekie weer in NL is
Dan hadden we ook niet zo zitten spammen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat telt dus niet......Michiel vrij
Rooster dan wat uitzendingen vanaf de Zuidpool in.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dat telt dus niet......Michiel vrij
Ohja..quote:
Touchequote:Op woensdag 23 januari 2008 19:51 schreef Marc63 het volgende:
Dan hadden we ook niet zo zitten spammen.
Brengt me wel op een idee... de laatste aflevering van NoordpoolFM was toch ook MetMichiel? Gewoon ff een Ekstra Weekend omdopen tot MetMichielquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rooster dan wat uitzendingen vanaf de Zuidpool in.
Ohnee, dat waren ook gewoon MetMichiel-afleveringen...
Als we dan toch aan het flessen zijn, gewoon ook in het weekend van 19-22 ff meetellenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:52 schreef Marc63 het volgende:
Brengt me wel op een idee... de laatste aflevering van NoordpoolFM was toch ook MetMichiel? Gewoon ff een Ekstra Weekend omdopen tot MetMichiel
En het weekend openen dan...?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Brengt me wel op een idee... de laatste aflevering van NoordpoolFM was toch ook MetMichiel? Gewoon ff een Ekstra Weekend omdopen tot MetMichiel
Normaal gesproken wel. Vorig jaar was dat wel zo....en zat ik hier ook met Muijs (Michiel was onderweg terug van de Noordpool) nuchter te wezen......quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
Overigens, heeft koninginnedag wel een normale uitzendavond dan?
Nee, we houden het wel eerlijk!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als we dan toch aan het flessen zijn, gewoon ook in het weekend van 19-22 ff meetellen
Zo overdreven hoeft ook weer niet. Maar als Gerard een keer niet kan op vrijdag, gewoon geen invaller regelen (of Maricha) en je hebt een MetMichiel op vrijdagquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als we dan toch aan het flessen zijn, gewoon ook in het weekend van 19-22 ff meetellen
Flauw.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel. Vorig jaar was dat wel zo....en zat ik hier ook met Muijs (Michiel was onderweg terug van de Noordpool) nuchter te wezen......
Nee joh, nog minder dan 130!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Nog iets van 160 reacties !
Ach....het is niet anders! Iemand moet het doen......quote:
MichielFM? Nah, te veel is ook niet goedquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat wordt een week a la SR inplannen dus
Zet Domien er neer en geef 'm een pallet champagne, en laat vervolgens Martijn afbellen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ach....het is niet anders! Iemand moet het doen......
Als je dan de 500e aflevering net zo viert als het 2-jaars feestje is er genoeg drank om dat nuchter door te kunnen strepenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel. Vorig jaar was dat wel zo....en zat ik hier ook met Muijs (Michiel was onderweg terug van de Noordpool) nuchter te wezen......
Zeg het is gewoon een MetMichiel uitzending, ook al is het de 500e.....dat is geen reden tot enorme feesten ofzo.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat wordt een week a la SR inplannen dus
Viel me mee dat hij op de receptie weer champagne dronk..en mochtquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
Zet Domien er neer en geef 'm een pallet champagne, en laat vervolgens Martijn afbellen.
Waarom krijg ik nou ineens flashbacks naar Domien die dat riep naast het Glazen Huis in Den Haag, over de Oud&Nieuw wissel?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ach....het is niet anders! Iemand moet het doen......
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:57 schreef Glacier het volgende:
Het erge is.. Floris en Broekie zitten op irc actief te wezen..ipv hier de boel vol te posten
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:57 schreef Broekie het volgende:
Waarom krijg ik nou ineens flashbacks naar Domien die dat riep naast het Glazen Huis in Den Haag, over de Oud&Nieuw wissel?
Die zei dat namelijk ook exact zo
Och, volgens mij zitten we gezamenlijk door te slaan hiero.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:57 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeg het is gewoon een MetMichiel uitzending, ook al is het de 500e.....dat is geen reden tot enorme feesten ofzo.
En jij hebt blijkbaar nog tijd om de irc te checkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:57 schreef Glacier het volgende:
Het erge is.. Floris en Broekie zitten op irc actief te wezen..ipv hier de boel vol te posten
Hij weet niet dat hij alcoholvrije champie kreegquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:57 schreef Glacier het volgende:
[..]
Viel me mee dat hij op de receptie weer champagne dronk..en mocht
Oh! Ikke niet!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:57 schreef Glacier het volgende:
Even kijken wel ja ..quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
En jij hebt blijkbaar nog tijd om de irc te checken![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hij weet niet dat hij alcoholvrije champie kreeg![]()
grapje
Doorslaan is beter dan niets posten. Anders halen we nooit de 444quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, volgens mij zitten we gezamenlijk door te slaan hiero.
Zo heel erg bijzonder is het nou ook weer niet idd.
Prachtigquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh! Ikke niet!
Mij een beetje vals beschuldigen!
Nou, jij gaat idd vrijuit..van Floris had ik meer posts verwachtquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:59 schreef Broekie het volgende:
Oh! Ikke niet!
Mij een beetje vals beschuldigen!
Toch vind ik het jammer dat ik het niet live kan luisteren/kijken. Maar goed, zoals ik al zei, daar hebben we recorders voor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, volgens mij zitten we gezamenlijk door te slaan hiero.
Zo heel erg bijzonder is het nou ook weer niet idd.
Doorslaan zeg je?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Doorslaan is beter dan niets posten. Anders halen we nooit de 444
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:59 schreef Maricha het volgende:
Hij weet niet dat hij alcoholvrije champie kreeg![]()
grapje
Rare tijd om je keuken uit te gaan breken..quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:01 schreef Sirolf het volgende:
Doorslaan zeg je?
* Sirolf gaat even een moker uit de schuur halen...
"Ja, hier rechtsaf, dan de derde afslag links, met de bocht mee en op de rotonde de 2e afslag nemen en dan alsmaar rechtdoor"quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:02 schreef -Hans- het volgende:
Maricha gaat Martijn helpen om het topic te vinden
Volgens mij ook ! Marichaquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:03 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij zag ik op de webcam dat Maricha Martijn hielp om in te loggen.
Hey TheVulture
Moker halen kost je tijd die je beter aan posten kunt spenderen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Doorslaan zeg je?
* Sirolf gaat even een moker uit de schuur halen...
Hahaha, roflquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:03 schreef Sirolf het volgende:
"Ja, hier rechtsaf, dan de derde afslag links, met de bocht mee en op de rotonde de 2e afslag nemen en dan alsmaar rechtdoor"
Hoi Muijsquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:04 schreef MartijnMuijs het volgende:
Nou nou, he he , poe poe, daar ben ik dan!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:03 schreef Sirolf het volgende:
"Ja, hier rechtsaf, dan de derde afslag links, met de bocht mee en op de rotonde de 2e afslag nemen en dan alsmaar rechtdoor"
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:04 schreef MartijnMuijs het volgende:
Eeej Martijn, volgende keer toch maar even je TomTom gebruikenquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:04 schreef MartijnMuijs het volgende:
Welkom terug!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:04 schreef MartijnMuijs het volgende:
Het KNMI heeft een postwaarschuwing gegeven..het gaat nogal hard zo nu en danquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:04 schreef MartijnMuijs het volgende:
Lange leve Maricha!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:06 schreef Broekie het volgende:
Waar zouden een hoop 3FM medewerkers zijn zonder Maricha?
In ieder geval niet op het forum.
Nu is het nog wel bij te houden..toen ging het echt meesterlijk hardquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:08 schreef Marc63 het volgende:
Het is al weer een maand geleden dat deze post-snelheid nogal al aan de lage kant was.
Dat was idd echt gekkenwerk...quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:08 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nu is het nog wel bij te houden..toen ging het echt meesterlijk hard
Hopelijk zijn we voor 20.30 klaarquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:10 schreef Broekie het volgende:
Dienstmededeling: nog zo'n 73 posts.
Je hoeft niet te tekenen! Je mag ook je grap in tekst mailen hoor, wat jij wilt!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:09 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb vandaag ook een voorkant voor de DD bedacht. Ik moet alleen nog ff zin hebben om em te tekenen. Vroeger tekende ik heel vaak stripfiguren na, maar Donald Duck wilde me nooit echt goed lukken.
Als het nou echt niet wil lukken kan je natuurlijk ook altijd nog even opzoek gaan naar iemand die het wel goed genoeg naar jouw zin kan tekenen, aan de hand van jouw schets.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:09 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb vandaag ook een voorkant voor de DD bedacht. Ik moet alleen nog ff zin hebben om em te tekenen. Vroeger tekende ik heel vaak stripfiguren na, maar Donald Duck wilde me nooit echt goed lukken.
Dan maken we een nieuw topic aan, maar posten er tot 22 uur totaal niet meer in?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:10 schreef Glacier het volgende:
[..]
Hopelijk zijn we voor 20.30 klaar
Ook leukquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:11 schreef Glacier het volgende:
[..]
Toen waren er meer mensen die meeposten..nu is het aantal posts per persoon een stuk hoger
Zoietsquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan maken we een nieuw topic aan, maar posten er tot 22 uur totaal niet meer in?
Wel een teken dat SR elk jaar mensen bij andere stations wegtrektquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:11 schreef Marc63 het volgende:
Veel van die posters... nooit meer wat van gehoord.
Das ook wel handig. Al een deadline? Eens kijken of ik nog zin krijg om em zelf te proberen te tekenen en anders verstuur ik wel ff een last-minute mail.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Je hoeft niet te tekenen! Je mag ook je grap in tekst mailen hoor, wat jij wilt!
Jammer dat ze niet blijven hangen dan...quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:12 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wel een teken dat SR elk jaar mensen bij andere stations wegtrekt
Ik krijg wel een beetje een lamme arm van het postenquote:
Idd...quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:13 schreef Sirolf het volgende:
Jammer dat ze niet blijven hangen dan...
Ik zou het zo snel mogelijk mailen, je weet nooit hoe snel het gaat!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das ook wel handig. Al een deadline? Eens kijken of ik nog zin krijg om em zelf te proberen te tekenen en anders verstuur ik wel ff een last-minute mail.
Als Michiel er niet is kan het alleen maar rustig zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Over het aantal PpP gesproken... lekker rustig avondje vandaag?
Aangezien er heel veel posters bij zaten die alleen maar wat te melden hadden als er wat af te zeiken hadden, vind ik het niet zo erg. Vooral tijdens de finale zat ik me te ergeren aan het gezeik.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet blijven hangen dan...
'k denk dat Martijn een stuk rustiger is, en Maricha hem dus niet in toom hoeft te houden waardoor ze het inderdaad rustiger heeftquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Normaal eigenlijk......alleen vond ik dat ik wel iets meer aandacht aan jullie kon besteden....beetje minder geworden de laatste tijdquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je bent de schade nu iig goed aan het inhalenquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:17 schreef Maricha het volgende:
Normaal eigenlijk......alleen vond ik dat ik wel iets meer aandacht aan jullie kon besteden....beetje minder geworden de laatste tijd
Ja, wie gaat er dan ook weg van het forum tijdens MetMichiel?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:17 schreef Feivel1 het volgende:
Zo! Ik ben er ff niet en jullie spammen dit topic vol
Aah... Liefquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
Normaal eigenlijk......alleen vond ik dat ik wel iets meer aandacht aan jullie kon besteden....beetje minder geworden de laatste tijd
Heb je al bedacht of en zo ja wat je gaat requesten?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:18 schreef -Hans- het volgende:
Om 21:00 is het trouwens request uurtje. Maar dat wisten jullie waarschijnlijk al
Ja..ik stuur er alleen geen , want om 21.00 ben ik d'r niet meerquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:18 schreef -Hans- het volgende:
Om 21:00 is het trouwens request uurtje. Maar dat wisten jullie waarschijnlijk al
Jeetje! Goed dat je het zegt.....quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:18 schreef -Hans- het volgende:
Vooral dat gejank geëmmer over Coen zn emmer.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Aangezien er heel veel posters bij zaten die alleen maar wat te melden hadden als er wat af te zeiken hadden, vind ik het niet zo erg. Vooral tijdens de finale zat ik me te ergeren aan het gezeik.
Voor de luistercijfers is het natuurlijk minder leuk.
Klopt, 2 loopt ook niet top trouwens.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:17 schreef Glacier het volgende:
[..]
Super ADO 2? Met 1 gaat het ook niet echt lekker geloof ik
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:20 schreef MartijnMuijs het volgende:
Ik ben ontzettend druk. In mijn hoofd. Deze post slaat nergens op, maar het helpt ons wel naar de 444!
Nog niet bedacht maar daar ga ik zo even over nadenken, maar weet niet zeker of ik wat ga requesten maar ga er in elk geval even over nadenken. Zag laatst de clip van WhiteTown op TMF en dat vind ik wel zo'n toffe plaat. Misschien dat ik die plaat ga requesten...quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Heb jeal bedacht of en zo ja wat je gaat requesten?
En heb je je request al verstuurd, klaar staan of moet je hem straks nog gaan typen?
'k zal eens wat proberen te bedenken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jeetje! Goed dat je het zegt.....
Was niet mijn schuld! Kreeg een timeout!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:20 schreef Sirolf het volgende:
Twee keer hetzelfde bericht posten Broekie... Ja, zo komen we er wel!
Koste me ff wat tijd die ik niet aan posten kon besteden, maar ik heb de grap gemaild.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:16 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zou het zo snel mogelijk mailen, je weet nooit hoe snel het gaat!
Een troost ik schijn al bijna 10.000 posts hier te hebben en ze slaan allemaal nergens op.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:20 schreef MartijnMuijs het volgende:
Ik ben ontzettend druk. In mijn hoofd. Deze post slaat nergens op, maar het helpt ons wel naar de 444!
"Hoi, ik ben Glacier en ik doe een Schaap na"?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:24 schreef Glacier het volgende:
Bla
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:25 schreef Broekie het volgende:
"Hoi, ik ben Glacier en ik doe een Schaap na"?
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:20 schreef Glacier het volgende:
Ja..ik stuur er alleen geen , want om 21.00 ben ik d'r niet meer
Ik was al bijna m'n wachtwoord vergeten joh, zo lang ben ik hier al niet meer geweest. Enneh, nou, dat dus. Weer een post!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een troost ik schijn al bijna 10.000 posts hier te hebben en ze slaan allemaal nergens op.
Ach, daar hebben we altijd nog de passmailer voor, krijg je gewoon een linkje per e-mail toegestuurd waarmee je je wachtwoord kan resettenquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:27 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Ik was al bijna m'n wachtwoord vergeten joh, zo lang ben ik hier al niet meer geweest. Enneh, nou, dat dus. Weer een post!
Gelukkig weet je em weerquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:27 schreef MartijnMuijs het volgende:
Ik was al bijna m'n wachtwoord vergeten joh, zo lang ben ik hier al niet meer geweest. Enneh, nou, dat dus. Weer een post!
Mja, tussen 4 en 6 is hier bijna nooit iemand, dus zo vaak zien/horen we je niet...quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:27 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:27 schreef MartijnMuijs het volgende:
Morgen gaat mijn wekker om 5:45 dus dan kan ik nog een stukkie Muijs horen! ik haat vroeg opstaan, aaaaaaah!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, tussen 4 en 6 is hier bijna nooit iemand, dus zo vaak zien/horen we je niet...
Moet je ook niet doen, je moet gewoon forum.3fmfan.nl in je favorieten zettenquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:28 schreef broer het volgende:
Ik zal nog eens om half zes een tvp plaatsen, zeg.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:28 schreef broer het volgende:
Ik zal nog eens om half zes een tvp plaatsen, zeg.
Goh, dat hoor ik nou nooit! :-)quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, tussen 4 en 6 is hier bijna nooit iemand, dus zo vaak zien/horen we je niet...
Ik kreeg net een groene fax, dus dan weet je hoe laat het is...quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:30 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Goh, dat hoor ik nou nooit! :-)
Ben jij diegene die altijd zo lekker ligt te slapen? Dat ben jij he?
Nee dat was ik.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:30 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Goh, dat hoor ik nou nooit! :-)
Ben jij diegene die altijd zo lekker ligt te slapen? Dat ben jij he?
Gelukkig een groene, die blauwe zijn altijd wat minderquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:31 schreef Sirolf het volgende:
Ik kreeg net een groene fax, dus dan weet je hoe laat het is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |