Alles nog binnen?quote:
Mooizoquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig wel
Zelfs geen schijterijValt alweer mee
Opzich is het wel fijn als je die shit kwijt kan natuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
Zelfs geen schijterijValt alweer mee
Weet ik, en dan ziet hij mooi dit topic en istie weer helemaal blijquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:27 schreef Sirolf het volgende:
VeenstraVeenstra komt morgen pas terug hoor Deansensitized.
Jij hebt altijd eind januari functioneringsgesprekken?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
Dat dan weer wel natuurlijk
Maar ik heb wel weer getoond dat ik hart voor de zaak heb...Nog steeds zwakjes en toch komen werken
Nee eind van het jaarquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jij hebt altijd eind januari functioneringsgesprekken?.
was snel weer de opmerkingquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
Succes! Of heb je meer aan sterkte?
Kijk, die John weet wat smaak is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:40 schreef Deansensitized het volgende:
John Bakker
Coen: Ja, Sander is drie weken met vakantie.
John: Mooi!
Met de huidige postsnelheid is dit topic waarschijnlijk al voor die tijd vol ;-)quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Weet ik, en dan ziet hij mooi dit topic en istie weer helemaal blij
Die heeft ie er waarrschijnlijk al grotendeels uitgekotstquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:34 schreef cosmick het volgende:
Opzich is het wel fijn als je die shit kwijt kan natuurlijk.
Als ik het eerder had geweten, had ik wel gezorgd dat deze vol kwamquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:08 schreef Maricha het volgende:
Jammer dat het topic nummer net 443 is en dit dus de 444e MetMichiel is....
Je houdt bij hoeveel uitzendingen jullie hebben gemaakt?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:08 schreef Maricha het volgende:
Jammer dat het topic nummer net 443 is en dit dus de 444e MetMichiel is....
dat blijktquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je houdt bij hoeveel uitzendingen jullie hebben gemaakt?
Kom, dat kunnen we!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als ik het eerder had geweten, had ik wel gezorgd dat deze vol kwam
Wij houden toch ook bij hoeveel topics we volmakenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je houdt bij hoeveel uitzendingen jullie hebben gemaakt?
Ik zeg niksquote:
Alsquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Als FOK nou iets sneller zou zijn wel ja
Ach, als we doorposten moet het zelfs ondanks de traagheid nog wel lukken om dit topic vandaag vol te krijgenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:17 schreef Maricha het volgende:
Echt stom, dat FOK zo langzaam is....
Waarom niet?quote:
Hatemails kunnen naar Breulsquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:17 schreef Maricha het volgende:
Echt stom, dat FOK zo langzaam is....
Goede vraag.....4 per week, reken jij ff?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, als we doorposten moet het zelfs ondanks de traagheid nog wel lukken om dit topic vandaag vol te krijgen
Wanneer valt trouwens de 500e aflevering? Ergens eind april/begin mei?
Nee joh, zo ben ik niet. En bij mij gaat het best snel, zoals jullie kunnen lezenquote:
Ik zou zeggen, kondigen het hier even aanquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Goede vraag.....4 per week, reken jij ff?
En dan kunnen we misschien nog uitzendingen wegvallen.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |