Alles nog binnen?quote:
Mooizoquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
Gelukkig wel
Zelfs geen schijterijValt alweer mee
Opzich is het wel fijn als je die shit kwijt kan natuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
Zelfs geen schijterijValt alweer mee
Weet ik, en dan ziet hij mooi dit topic en istie weer helemaal blijquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:27 schreef Sirolf het volgende:
VeenstraVeenstra komt morgen pas terug hoor Deansensitized.
Jij hebt altijd eind januari functioneringsgesprekken?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
Dat dan weer wel natuurlijk
Maar ik heb wel weer getoond dat ik hart voor de zaak heb...Nog steeds zwakjes en toch komen werken
Nee eind van het jaarquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jij hebt altijd eind januari functioneringsgesprekken?.
was snel weer de opmerkingquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
Succes! Of heb je meer aan sterkte?
Kijk, die John weet wat smaak is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:40 schreef Deansensitized het volgende:
John Bakker
Coen: Ja, Sander is drie weken met vakantie.
John: Mooi!
Met de huidige postsnelheid is dit topic waarschijnlijk al voor die tijd vol ;-)quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:39 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Weet ik, en dan ziet hij mooi dit topic en istie weer helemaal blij
Die heeft ie er waarrschijnlijk al grotendeels uitgekotstquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:34 schreef cosmick het volgende:
Opzich is het wel fijn als je die shit kwijt kan natuurlijk.
Als ik het eerder had geweten, had ik wel gezorgd dat deze vol kwamquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:08 schreef Maricha het volgende:
Jammer dat het topic nummer net 443 is en dit dus de 444e MetMichiel is....
Je houdt bij hoeveel uitzendingen jullie hebben gemaakt?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:08 schreef Maricha het volgende:
Jammer dat het topic nummer net 443 is en dit dus de 444e MetMichiel is....
dat blijktquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je houdt bij hoeveel uitzendingen jullie hebben gemaakt?
Kom, dat kunnen we!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:09 schreef Glacier het volgende:
[..]
Als ik het eerder had geweten, had ik wel gezorgd dat deze vol kwam
Wij houden toch ook bij hoeveel topics we volmakenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je houdt bij hoeveel uitzendingen jullie hebben gemaakt?
Ik zeg niksquote:
Alsquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Als FOK nou iets sneller zou zijn wel ja
Ach, als we doorposten moet het zelfs ondanks de traagheid nog wel lukken om dit topic vandaag vol te krijgenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:17 schreef Maricha het volgende:
Echt stom, dat FOK zo langzaam is....
Waarom niet?quote:
Hatemails kunnen naar Breulsquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:17 schreef Maricha het volgende:
Echt stom, dat FOK zo langzaam is....
Goede vraag.....4 per week, reken jij ff?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, als we doorposten moet het zelfs ondanks de traagheid nog wel lukken om dit topic vandaag vol te krijgen
Wanneer valt trouwens de 500e aflevering? Ergens eind april/begin mei?
Nee joh, zo ben ik niet. En bij mij gaat het best snel, zoals jullie kunnen lezenquote:
Ik zou zeggen, kondigen het hier even aanquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Goede vraag.....4 per week, reken jij ff?
En dan kunnen we misschien nog uitzendingen wegvallen.......
Was ik inderdaad al mee bezigquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Goede vraag.....4 per week, reken jij ff?
En dan kunnen we misschien nog uitzendingen wegvallen.......
Ik kan nu nog niet voorspellen of er uitzendingen uitvallen. Moeten de jaarplanning nog krijgenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kondigen het hier even aan
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kom ook wel ff helpen om voor 22.00 naar topic 444 te komen.
Mooiquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:24 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kom ook wel ff helpen om voor 22.00 naar topic 444 te komen.
quote:Als hoogtepunt komt op 5 februari Frits Spits langs om samen met Coen 'De Coen & Sander Show' te maken. Tussen 18.00 uur en 19.00 uur wordt de show speciaal voor deze gelegenheid omgedoopt tot 'De Avondspits', het programma wat Frits Spits tot 1995 op Radio 3 presenteerde.
Ja, mij ook! Goede radiomakerquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:27 schreef -Hans- het volgende:
Las op RadioFreak dat Frits eenmalig is te horen op 3FM !
[..]
Lijkt mij echt tof!
Ook niet vervelend! Waar ga je heen? Orlando?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:26 schreef Broekie het volgende:
En daar was ik al bang voor. 4 afleveringen per week, nog 56 te gaan tot aflevering 500, is nog 14 weken.
Het is nu week 4.
Dus de 500e aflevering valt waarschijnlijk in week 18 of week 19, afhankelijk van hoeveel afleveringen er uitzendingen er weg vallen.
En in die weken zit ik net in Amerika bij de Disney Parken
Kan die zijn hoe snel we het topic volspammenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:27 schreef -Hans- het volgende:
Hoi Glacier en Marc!
Hej Maricha komt Martijn ook nog even langs?
Mm, dat zou minder zijn..maar mischien valt het net goedquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:26 schreef Broekie het volgende:
En daar was ik al bang voor. 4 afleveringen per week, nog 56 te gaan tot aflevering 500, is nog 14 weken.
Het is nu week 4.
Dus de 500e aflevering valt waarschijnlijk in week 18 of week 19, afhankelijk van hoeveel afleveringen er uitzendingen er weg vallen.
En in die weken zit ik net in Amerika bij de Disney Parken
Hij gaat ff op zoek naar zijn inlog..... is ie ff kwijt. Maar er druk mee bezig!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:27 schreef -Hans- het volgende:
Hej Maricha komt Martijn ook nog even langs?
Don't get your hopes upquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]voor 20:00 al vol of leg ik de lat nu te hoog?
Nee, ik bedoel bijv een week van te voren.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:25 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik kan nu nog niet voorspellen of er uitzendingen uitvallen. Moeten de jaarplanning nog krijgen
Yep. M'n grootouders zijn dit jaar 50 jaar getrouwd, en nemen mijn ouders, zusje en mij twee weken mee die kant op.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ook niet vervelend! Waar ga je heen? Orlando?
Toppie!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:29 schreef Maricha het volgende:
Hij gaat ff op zoek naar zijn inlog..... is ie ff kwijt. Maar er druk mee bezig!
Jup, maar ik heb Martijn hier echt een flinke tijd niet gezien in de 3FM reeks. Laatste keer was toen Hugo Schaap de producer was en dat is al maanden geleden....quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:28 schreef Glacier het volgende:
Kan die zijn hoe snel we het topic volspammen
Orlando is te gek!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Yep. M'n grootouders zijn dit jaar 50 jaar getrouwd, en nemen mijn ouders, zusje en mij twee weken mee die kant op.
Opzich hoeft het van mij niet zo, 'k heb het niet zo op Amerika. Maar goed, je moet toch alles een keer geprobeerd hebben hè?
Bovendien kan ik Michiel dan jaloers maken met het feit dat ik twee weken lang bijna dagelijks Mickey overal zie lopen
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:30 schreef Broekie het volgende:
Bovendien kan ik Michiel dan jaloers maken met het feit dat ik twee weken lang bijna dagelijks Mickey overal zie lopen
Ach, gelukkig hebben we dan de podcasts nog. En als iemand ook nog de webcambeelden voor mij op zou willen nemen tegen die tijd ben ik helemaal blijquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:29 schreef Glacier het volgende:
[..]
Mm, dat zou minder zijn..maar mischien valt het net goed
Ah, te gek Maricha!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:29 schreef Maricha het volgende:
Hij gaat ff op zoek naar zijn inlog..... is ie ff kwijt. Maar er druk mee bezig!
Hier zowaar nergens last van!quote:
hij is ingelogd! Komt er dus zo aanquote:
Dat had ik niet moeten zeggen, direct na die post meteen twee timeouts...quote:
Door net als wij hier met z'n allen al aan het doen zijn gewoon te slowchattenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Hoe kan ik nou helpen dit topic vol te spammen als ik na elke refresh weer een pallet posts moet lezen?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:33 schreef Broekie het volgende:
Dat had ik niet moeten zeggen, direct na die post meteen twee timeouts...
Scannen of gewoon niet lezen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:33 schreef Marc63 het volgende:
Hoe kan ik nou helpen dit topic vol te spammen als ik na elke refresh weer een pallet posts moet lezen?
Bijlezen is geen doen nu, moet je skippenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:33 schreef Broekie het volgende:
Door net als wij hier met z'n allen al aan het doen zijn gewoon te slowchatten
"Ha-llo vriendjes, hier is Muijs"quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
hij is ingelogd! Komt er dus zo aan
In gedachten wel !quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
Iemand nog de Nieuwe Revue gekocht vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |