Nope.. Met Miciel toch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
Iemand nog de Nieuwe Revue gekocht vandaag?
Ikke, goed verhaal van Michielquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
Wou jij zeggen dat je die 5 á 6 posts tussen elke reactie van jezelf niet kan lezen voordat je weer gaat posten dan?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Bijlezen is geen doen nu, moet je skippen
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Zie je nou wel, ik wist wel dat ik iets vergeten was vandaag...quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
Ja, doe ik wel...maar lees niet alles braafquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:37 schreef Broekie het volgende:
Wou jij zeggen dat je die 5 á 6 posts tussen elke reactie van jezelf niet kan lezen voordat je weer gaat posten dan?
Lukt mij prima
nee, had een pdf die ik kon lezenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
Is dat Worried About Ray of Goodbye Mr A?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Die plaat van de Hoosiers he, hoe hoog zal die komen in de hitlijst? Misschien wel een van de beste platen van het moment. Naar mijn mening.
Fax ons een kopietje.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
nee, had een pdf die ik kon lezen
Prachtig mooi in Donald Duckpak...quote:
Welke sport ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:39 schreef Sjowhan het volgende:
Ay.
Maar zo wel weer weg, moet kids trainen
Da's al een paar jaar zo...quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:17 schreef Maricha het volgende:
Echt stom, dat FOK zo langzaam is....
Alleen maar oude?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:40 schreef Feivel1 het volgende:
(we kopen nooit nieuwe revue's)
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:40 schreef Feivel1 het volgende:
Fax ons een kopietje.
Dat zal vast wel niet mogen, dus dat moet ik maar uit mn hoofd zetten
Ik was er even bang voor toen ie MH werd, maar hij verveelt nog nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:40 schreef Broekie het volgende:
By the way, we moeten wel ook blijven luisteren hè?VOICST
VOICST
VOICST
Worried About Rayquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:39 schreef Glacier het volgende:
Is dat Worried About Ray of Goodbye Mr A?
Hele album is een aanrader btw.. Cops & Robbers, Cops & Robbers
Dat is inderdaad als er geen uitzendingen uit vallen, wat ik wel verwacht eigenlijk. Maar midden in mijn vakantie dus.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:41 schreef MarijeH het volgende:
zo ik heb net even voor jullie uitgerekend wanneer de 500ste aflevering van met michiel is. De 500ste aflevering vind plaats op woensdag 30 april. Tenminste als ik het goed heb uitgerekend. Die datum valt in week 18.
Dát wist ik maandag al. Tussen 16-17uur was dat bekendquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:27 schreef -Hans- het volgende:
Las op RadioFreak dat Frits eenmalig is te horen op 3FM !
[..]
Lijkt mij echt tof!
Hij is leuk!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:41 schreef Broekie het volgende:
Alleen maar oude?![]()
Sorry, flauw grapje, 'k weet het. Maar moest hem even inkoppen
Je slaat de spijker op zn kopquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Fax ons een kopietje.
Dat zal vast wel niet mogen, dus dat moet ik maar uit mn hoofd zetten
Sirolf !!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's al een paar jaar zo...
Wel toevallig trouwens, topic 443 bij de 444e aflevering. Dat wordt doorposten!
* Glacier heeft ook al meerdere keren zijn verjaardag in de auto gevierdquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:43 schreef Broekie het volgende:
't zit me niet mee in die periode zeg. We vertrekken ook al op m'n verjaardag (27 april) dus die dag ben ik ook al niet in NL...
Mja, er zijn zoveel platen die veel gedraaid worden en toch niet op de playlist terecht komen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Worried About Ray![]()
Zou Rudy de credits verdienen dat die plaat nu op de playlist staat? Hij heeft de plaat behoorlijk lopen draaien tijdens MYA en tijdens zijn diverse invalbeurten.
Naja, maakt niet uit de plaat staat op de lijst en dat is al toppie!
OKayquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:43 schreef Sjowhan het volgende:
Dát wist ik maandag al. Tussen 16-17uur was dat bekend
Nizlopi hoeft van mij niet zoquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
Mja, er zijn zoveel platen die veel gedraaid worden en toch niet op de playlist terecht komen.
Noem een The Feeling (Love It When You Call), Nizlopi, enz.
Vanochtend draaide Gerard I thought it was over weer. Als die niet op de playlist komt...quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, er zijn zoveel platen die veel gedraaid worden en toch niet op de playlist terecht komen.
Helaas helaas.... naja, bekende verhaal denk ik wel maar van sommige platen is het wel jammer dat de playlist niet bereiken (bijv ook The Gossip).quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
Ja, dat zou nog eens leuk zijn!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:45 schreef -Hans- het volgende:
OKayIk luister eigenlijk niet zo naar de C & S show dus ik weet het pas sinds vandaag.
![]()
Misschien is The Hoosiers wel een goede MEGAHIT kandidaat. Zeer vrolijk liedje!
Dat zou toch jammer zijn, de 500e op Koninginnedag....quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:41 schreef MarijeH het volgende:
zo ik heb net even voor jullie uitgerekend wanneer de 500ste aflevering van met michiel is. De 500ste aflevering vind plaats op woensdag 30 april. Tenminste als ik het goed heb uitgerekend. Die datum valt in week 18.
Als het goed is dus precies een dag voor een uitgevallen aflevering (1 mei is altijd Dag van de Arbeidsvitaminenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:41 schreef MarijeH het volgende:
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik de 'oude' platen van The Feeling leuker vind..quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vanochtend draaide Gerard I thought it was over weer. Als die niet op de playlist komt...
Gewoon Michiel precies zoveel dagen vrij geven dat het valt op het moment dat Broekie weer in NL isquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:46 schreef Maricha het volgende:
Dat zou toch jammer zijn, de 500e op Koninginnedag....
Mjah, ik ben juist gewend om op m'n verjaardag vlaai uit te delen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:44 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier heeft ook al meerdere keren zijn verjaardag in de auto gevierd
Love It When You Call vind ik ook een stuk leuker dan de nieuwe single, maar ik vind het allang prima dat er nieuw werk van The Feeling is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik de 'oude' platen van The Feeling leuker vind..
1 mei is ook hemelvaart. Krijgen we dan de Hemelse 100 op de dag van de arbeidsvitaminen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als het goed is dus precies een dag voor een uitgevallen aflevering (1 mei is altijd Dag van de Arbeidsvitaminen). We zullen zien...
Ik zou zo nog geen uitvaldagen kunnen verzinnen... die liggen vooralsnog allemaal in mei namelijk (dag vd arbeidsvitaminen, bevrijdingsdag).
Ben benieuwd hoe het nieuwe album isquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Love It When You Call vind ik ook een stuk leuker dan de nieuwe single, maar ik vind het allang prima dat er nieuw werk van The Feeling is.
Vond em de eerste keer horen ook een stuk minder. Maar hij is wel lekker vrolijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik de 'oude' platen van The Feeling leuker vind..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |