ik weet niet eens of ik wel rode kleding hebquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als je dan wat roods aantrekt dan zijn jullie beiden in het rood gekleed.
Dan hadden wij toch een betere locatie...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:17 schreef borisz het volgende:
[..]
ik weet niet eens of ik wel rode kleding heb
iig er is de fok! VBL meet in Utreg in Mick o' connels (ofzoiets)
Och, dat is wel vaker gebeurd hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
wtf de link naar de jaarmix heb ik hier laatst geplaatst. NIet zo legaal schijnbaarstond volgens mij gewoon op de dj sandstorm site..
Wie neemt die rechten-regeltjes wel heel erg nauw?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, dat is wel vaker gebeurd hoor.
DJ Sandstorm neemt het niet altijd even nauw met die rechten-regeltjes qua MP3tjes op internet.
De link die je toen trouwens had geplaatst bestaat al niet meer (404 Page not found), dus je was iig wel op tijd.
BUMA/STEMRA en SENA, die de betalingen ontvangen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wie neemt die rechten-regeltjes wel heel erg nauw?
Van de jaarmix? Wanneer is die uitgezondenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:27 schreef Sersjee het volgende:
Ja, mocht iemand 'em hebben, ik hou me van harte aanbevolen!
uit m'n hoofd op oudjaarsavond voor het programma van Domien, dus tussen 8 en 9quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Van de jaarmix? Wanneer is die uitgezonden
Volgens mij doen zelfs de mensen die er werken wel eens iets illegaals ;-).quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
BUMA/STEMRA en SENA, die de betalingen ontvangen.
Zie editquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
uit m'n hoofd op oudjaarsavond voor het programma van Domien, dus tussen 8 en 9
Zal nog wel ergens anders online verschijnenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Och, dat is wel vaker gebeurd hoor.
DJ Sandstorm neemt het niet altijd even nauw met die rechten-regeltjes qua MP3tjes op internet.
De link die je toen trouwens had geplaatst bestaat al niet meer (404 Page not found), dus je was iig wel op tijd.
Kanye is juist tof, dat die Chris Martin er doorheen zit is storend.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:38 schreef Sirolf het volgende:
De muziek van dit nummer vind ik best goed, maar dat gerap hè...
Is officieel uitgebracht en staat vanaf heden op de 3FM playlist !quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:38 schreef Marc63 het volgende:
Wordt deze plaat toch uitgebracht? Gerard draaide em laatst en hij zei dat ie niet uitgebracht zou worden.
Trustequote:
Volgens mij ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij lezen ze de halve FOK!Frontpage van de afgelopen week voor...
Positief tochquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
je hebt nog gelijk ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
Was mij idd ook al opgevallen...quote:
Ik hoorde aan het begin al een paar zinnen die letterlijk van de Frontpage af kwamen (heb die berichten eerder deze week zelf al gelezenquote:
En FOK post nog net het nieuws dat voor hun interessant is ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:50 schreef Piles het volgende:
Waarom niet van FOK! halen? Dat is ook maar een verzamelsite
Dus Tjitse ze de hele tijd op de FPquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoorde aan het begin al een paar zinnen die letterlijk van de Frontpage af kwamen (heb die berichten eerder deze week zelf al gelezen). Dan valt het wel erg op.
Ik denk dat ie eerst nog wat meer wil wennen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:52 schreef valing het volgende:
[..]
Dus Tjitse ze de hele tijd op de FP![]()
Kleine moeite om hier ook even langs te komen lijkt mij
Als ie maar niet denkt dat wij hetzelfde niveau als van de FP-mensen hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:52 schreef valing het volgende:
[..]
Dus Tjitse ze de hele tijd op de FP![]()
Kleine moeite om hier ook even langs te komen lijkt mij
Misschien moet ik maar even het centrum van Grunn ingaan om te kijken of ik Domien buiten tref.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Laatste plaat helemaal volgeluld...
* Sirolf gaat eens kijken wat 'ie gaat doen, TV kijken of toch de radio aan laten...
Vannacht trouwens de Freaknacht vanuit Groningen! Met vanaf 1 uur Giel en Domien (met een loopzender).
Domien draait dus in plaats van Gerard.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Laatste plaat helemaal volgeluld...
* Sirolf gaat eens kijken wat 'ie gaat doen, TV kijken of toch de radio aan laten...
Vannacht trouwens de Freaknacht vanuit Groningen! Met vanaf 1 uur Giel en Domien (met een loopzender).
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:03 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Domien draait dus in plaats van Gerard.
Ja, ik denk dat ik maar iets anders ga luisterenquote:
Goh, da's toevallig, ik ookquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:26 schreef Piles het volgende:
Ben net klaar met knippen van de uitzending van net, kom ik er achter dat Premiere het elke keer presteert om audio en video niet synchroon te laten lopen
Maar ik laat het lekker zo
we hebben een fok! VBL meetquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Goh, da's toevallig, ik ook
Wilde je er nog iets mee zeggen?
VBL. Voetbal? Bah!quote:
Kan ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:07 schreef DaMook het volgende:
Ja, ik denk dat ik maar iets anders ga luisteren.
Ondertussen staat itunes hier alweer even aanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan ookdenk dat ik nog wel even blijf luisteren.
Oeh spannend ! zal wel even wennen worden maar vast wel heel tof om in je 'eigen' huis te zitten. Kicken!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:04 schreef DaMook het volgende:
Ondertussen staat itunes hier alweer even aan, en staat mijn nachtkastje in elkaar
.
Komende week denk ik dat ik de overstap van thuis naar hier ga maken.
Gelukkig hebben we de audio nog.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:11 schreef Piles het volgende:
EkstraWeekend van vanavond gaat vandaag en morgen niet meer lukken. Het opslaan en uploaden gaat te lang duren. Misschien dat ik zondag nog een keer ga knippen en plakken (zodat alles synchroon loopt), en dan alles upload
Met video is het toch net iets leukerquote:
De webcam heeft de volgende codec voor audio als standaard: Windows Media Audio 9 48 kbps, 44 kHz, stereo (A/V) 1-pass CBRquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Met video is het toch net iets leuker
Maar misschien weet jij welke audio-output ik moet kiezen (bitrate, hertz e.d.). Premiere geeft wel een hele lange lijst
Timoooooooooooquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:22 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
und? was het een toffe Ekstra Weekend?? Dat half uurtje wat ik heb gehoord iig. wel![]()
Nee. Kan allemaal niet. Dat zegt Pureimaging tenminstequote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:23 schreef T3hTommay het volgende:
Even een vraagje voor de mensen die pureimaging.eu kennen; Kun je die jingles van 3FM die daar opstaan ook downloaden? Zoja, waar? En kan je dan ook die jingles mixen daar onderaan en die mix dan opslaan?
Zeker bij de kapper?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:43 schreef borisz het volgende:
v velzen werd genoemd in 1 van die gratis blaadjes. Ik weet niet meer welke in een uur blader ik ze allemaal door
Komende week verwacht ik mn nieuwe pc met Quad-corequote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
@Piles: Heb je het materiaal van SR al compleet?
Ik heb daar niet meer als 10 mins voor nodigquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:43 schreef borisz het volgende:
v velzen werd genoemd in 1 van die gratis blaadjes. Ik weet niet meer welke in een uur blader ik ze allemaal door
nee in de metro en de boot: in 1 van deze 4 spits, metro, dag en persquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker bij de kapper?![]()
Zometeen live Milow ! die gast/gasten hebben een erg fijne nieuwe single (You Don't Know). Ben wel benieuwd hoe het live klinkt.
hehe de FEBO heeft er zo te horen ook weer een enthousiaste klant bij
oohh okay! we horen het morgen wel wie het wordt. Jammer dat het waarschijnlijk niet Moke zal worden..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:51 schreef borisz het volgende:
[..]
nee in de metro en de boot: in 1 van deze 4 spits, metro, dag en pers
Aan de andere kant jammer dat het nu pas bekend wordt in Nederland. Ik kende het al een half jaar dankzij o.a. StuBru en de Belgische Radio 1quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oohh okay! we horen het morgen wel wie het wordt. Jammer dat het waarschijnlijk niet Moke zal worden..![]()
Zoooo dit slaat in als een bom. Klinkt heel goed Milow - You Don't Know, damn!![]()
WOMBATS
Ja die gast schijnt daar behoorlijk groot te zijn..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:06 schreef TheArt het volgende:
Aan de andere kant jammer dat het nu pas bekend wordt in Nederland. Ik kende het al een half jaar dankzij o.a. StuBru en de Belgische Radio 1
Dat kennen ze indd. niet in belgiëquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:12 schreef -Hans- het volgende:
De Belgische jock heeft er weer een levenservaring bij, de FEBO en het halen van eten uit een luikje in de muur...
Ik meen weleens gehoord te hebben dat je daarvoor een programma als Flip4mac voor nodig hebt, en dat het dan wel werkt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:15 schreef DaMook het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat er in de OP ook links staan die ik op mijn mac kan luisteren![]()
. Wel jammer dat ik de webcam nog steeds niet kan zien in Quicktime oid
.
Flip4mac heb ik, maar dan nog werkt ie nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik meen weleens gehoord te hebben dat je daarvoor een programma als Flip4mac voor nodig hebt, en dat het dan wel werkt.
Thanx ik ga even verder proberenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik meen weleens gehoord te hebben dat je daarvoor een programma als Flip4mac voor nodig hebt, en dat het dan wel werkt.
Hoe kan ik op de Mac beeld en geluid zien en horen?
Apple-gebruikers kunnen gebruik maken van de combinatie QuickTime en Flip4Mac:
QuickTime (versie 7.1.3) (Macintosh en Windows) voor video en audio, MP3, MPEG-4 en virtual reality. Uit te breiden met Flip4Mac om Windows Media af te spelen.
-> Quicktime
-> Flip4Mac
Meer tips voor Mac-gebruikers vindt u op deze pagina bij Microsoft:
-> Windows Media Player voor Mac/Flip4Mac
Bij problemen kan het herinstalleren van Windows Media Player voor Mac uitkomst bieden.
-> Problemen met Flip4Mac?
Voor Intel Mac gebruikers de volgende tip
Maak gebruik van de combinatie: Safari met Rosetta.
- sluit Safari
- open je programmafolder
- controlclick op het icoon van Safari
- klik op 'toon info'
- vink het vakje 'open met/ with Rosetta' aan
- open je browser en open de player
http://portal.omroep.nl/?nav=kbtgiHsHEnCwNxGvHdDM
Apartquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dat kennen ze indd. niet in belgië
Kan ik daaruit verstaan dat je van plan bent om de gehel SR-week online te gooien? De filmpjes?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Komende week verwacht ik mn nieuwe pc met Quad-core, misschien dat ik dan eens ga beginnen
Je kan ook voor een tussenoplossing kiezen en op straat gaan liggen slapen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:11 schreef DaMook het volgende:
Zal ik in mijn appartement blijven slapen of toch maar naar huis lopen dalijk (waar ik geen zin in heb na een paar pilsjes) ?
Zou dan mijn eerste nacht slapen hier worden.
Nee ik ga mooi hier slapen heb ik net beslotenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan ook voor een tussenoplossing kiezen en op straat gaan liggen slapen.
quote:Nawlz zegt: (01:18:35)
ik zou gelijk een eskort bellen
Klinkt als een prima compromisquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:14 schreef Sirolf het volgende:
Je kan ook voor een tussenoplossing kiezen en op straat gaan liggen slapen.
Neh lijkt mij nietquote:
Trustequote:
Wij waren te gast tijdens een radio-uitzending. Deze mensen zijn daar in die zaal en de radio is te gast, da's toch wat anders.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:37 schreef Toad het volgende:
Wat waren wij eigenlijk stil in de 3FM studio he? Iedereen zit maar te praten daar in Groningen.
Iddquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wij waren te gast tijdens een radio-uitzending. Deze mensen zijn daar in die zaal en de radio is te gast, da's toch wat anders.
Zekerquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:28 schreef Toad het volgende:
WTF!? De reacties op de ranzige dichter.
Lekker geslapen?quote:
Hoiquote:
Niet het allerbeste neequote:
Ik heb de eerste nacht ook liggen luisteren wat ik allemaal hoorde. Erg slecht geslapen die nacht idd, maar het went erg snelquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet het allerbeste nee. Is wel wennen
. Ander bed, andere geluiden. Maar komt wel goed zodra ik er een paar dagen geslapen heb
.
Denk ik ook welquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb de eerste nacht ook liggen luisteren wat ik allemaal hoorde. Erg slecht geslapen die nacht idd, maar het went erg snel
Ik vind hem eigenlijk best wel tofquote:
Over het algemeen heb ik weinig met dit soort nummers, maar deze bevalt me welquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook wel een leuk (lief) liedje!
Het liedje is niet heel spannend qua tempo maar het stemgeluid van die Simone White vind ik wel prettig om te horen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:36 schreef MutZ het volgende:
Over het algemeen heb ik weinig met dit soort nummers, maar deze bevalt me wel
Ik weet niet waarom ik deze wel leuk vind en de rest niet... Ik denk dat het bij mij idd ook aan het stemgeluid van Simone White ligt...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het liedje is niet heel spannend qua tempo maar het stemgeluid van die Simone White vind ik wel prettig om te horen.
Ik heb niet de hele week, maar misschien nog wel een compilatie makenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:11 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Kan ik daaruit verstaan dat je van plan bent om de gehel SR-week online te gooien? De filmpjes?
Ik ben tv aan het kijkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is het hier zó dood?
2 uur niet gepost, het gaat wel verquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is het hier zó dood?
Cool ! vrees alleen dat het niet mijn maat isquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:06 schreef thaWarhead het volgende:
Voor de fans, heb wat 3FM kleding te koop:
[TK} 3FM Kleding/Live 8
Ik heb net boodschappen gedaan en ben nu aan het computeren, tv kijken en radio luisterenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is het hier zó dood?
Ik ook, maar dan gratisquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:29 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- kijkt live voetbal via Tele 2.
Trustequote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:36 schreef MutZ het volgende:
* MutZ meldt haarzelf alvast af, want m'n wekker gaat morgen weer om 5:45
Dat doe je goed!quote:
lolquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Gerard wordt meerdere malen neergeschoten
OMG !quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Gerard wordt meerdere malen neergeschoten
En de radio loopt voorquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:14 schreef -Hans- het volgende:
DE uitslag live op ned 3 te zien !
Dat vind ik dan ook weer stijlloosquote:
Was dat niet standaard dat dat gedaan word bij de winnaar ?? Meen ik net ergens gelezen te hebbenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:21 schreef R-Alph het volgende:
Beetje zielig om wat bier te gaan gooien daar
Dat is een vast ritueel begreep ik van Brecht.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:21 schreef R-Alph het volgende:
Beetje zielig om wat bier te gaan gooien daar
Nee, gelukkigquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:21 schreef Piles het volgende:
Ach, laten we blij zijn dat Alain m niet won
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was dat niet standaard dat dat gedaan word bij de winnaar ?? Meen ik net ergens gelezen te hebben.
Hmm toen was ik zeker aan het zappenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat is een vast ritueel begreep ik van Brecht.
IDD, dat is traditie elk jaarquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat is een vast ritueel begreep ik van Brecht.
quote:
quote:
Volgens mij kunnen ze het beter de muziekprijs noemen, maar ik vind de muziek van Armin ook niet echt onder pop vallen (al kan pop natuurlijk wel heel breed zijn).quote:Op zondag 13 januari 2008 00:19 schreef Sirolf het volgende:
Die uitslag van de popprijs vond ik toch maar wat raar hoor, Armin van Buuren != popmuziek toch...?
Voorproefje voor de 90s Request-week!quote:Op zondag 13 januari 2008 00:41 schreef -Hans- het volgende:
Omg....... is dit 3FM ?? Ik hoor 2 Unlimited - No Limits.![]()
Stiekem doe ik ook vrolijk meequote:Op zondag 13 januari 2008 00:42 schreef Sirolf het volgende:
Voorproefje voor de 90s Request-week!
* Sirolf stiekem mee-
Held!quote:
quote:Vergeleken met Leaf is BZN je reinste cutting edge.
Ging het over die militairen?quote:Op zondag 13 januari 2008 00:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dat is even schrikken die extra nos uitzending
Inderdaad.quote:
We gingen daar nou eenmaal niet naartoe om de plantjes water te gevenquote:Op zondag 13 januari 2008 00:52 schreef Sirolf het volgende:
Tot nu zijn er al 14 Nederlanders in Afghanistan om het leven gekomen. Da's al best veel (al is het natuurlijk niks vergeleken met de Amerikanen).
Die zijn daar ook niet zoveel hè?quote:Op zondag 13 januari 2008 00:57 schreef Piles het volgende:
[..]
We gingen daar nou eenmaal niet naartoe om de plantjes water te geven
Mja dat wel.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zijn daar ook niet zoveel hè?
Woestijn all over the place.
Wel slim van ze dat ze meteen Annemieke erbij trekken.
Overdreven om daarvoor met een extra uitzending te komenquote:Op zondag 13 januari 2008 00:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dat is even schrikken die extra nos uitzending
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:10 schreef Sjowhan het volgende:
Hoi MutZ, Roel, cosmick en MarijeH en Glacier
Ik denk dat een paar mensen bij 3FM gewoon al van tevoren wisten dat Armin die prijs zou gaan krijgen, en er daarmee direct op ingespeeld hebben.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:30 schreef -Hans- het volgende:
Goedemiddag mensen!![]()
Was weer lekker wakker worden met de show van Diergaarde en Friska Viljor - Gold![]()
3FM is er trouwens snel bij met het weggeven van kaartjes voor Armin van Buuren. Een half uur na het winnen van de popprijs had 3FM al een sportje klaarstaan en kon je kaartjes winnen. Erg snel!
Ik weet het wel zekerquote:Op zondag 13 januari 2008 12:45 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk dat een paar mensen bij 3FM gewoon al van tevoren wisten dat Armin die prijs zou gaan krijgen, en er daarmee direct op ingespeeld hebben.
Denk ook dat een paar mensen bij 3FM wel op de hoogte was wie de popprijs zou gaan winnenquote:Op zondag 13 januari 2008 12:45 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk dat een paar mensen bij 3FM gewoon al van tevoren wisten dat Armin die prijs zou gaan krijgen, en er daarmee direct op ingespeeld hebben.
Sowieso, het regelen van zo'n aantal kaarten kost toch echt wel een paar weken voorbereiding.
quote:Op zondag 13 januari 2008 13:46 schreef Glacier het volgende:
Ik ga off..vanavond posten hier zal het wss wel niet worden (goh), dus tot morgen
Ojee, kan je je niets meer herinneren van die dronken daad vannacht?quote:Op zondag 13 januari 2008 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hmz, een paar politieauto's, een ambulance en de officier van dienst in een woning hier in 't appartementencomplex is meestal niet zo'n goed teken hè?
quote:Op zondag 13 januari 2008 13:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ojee, kan je je niet meer herinneren van die dronken daad vannacht?.
mzzl !quote:Op zondag 13 januari 2008 13:46 schreef Glacier het volgende:
Ik ga off..vanavond posten hier zal het wss wel niet worden (goh), dus tot morgen
* MutZ was er om 5:45 alweer uitquote:Op zondag 13 januari 2008 16:12 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Vandaag van 01.00 tot 15.30 op bed gelegen
Die LUCHT!quote:Op zondag 13 januari 2008 16:12 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Vandaag van 01.00 tot 15.30 op bed gelegen
Ik wil ookquote:
*troostquote:Op zondag 13 januari 2008 16:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil ook iets (), maar dat zit er ook niet in
Iemand vermoord oid?quote:Op zondag 13 januari 2008 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nah, twee glaasjes wijn gehad, dus met dat geheugen zit 't wel goed
.
Maar ik hoop niet dat het is wat ik vermoed dat het is. Is nu bijna 2 uur na de melding van die ambulance en de politie/OvD is nog steeds binnen...
*opvangtquote:
Je bent wel van de ondersteuning vandaag hequote:Op zondag 13 januari 2008 19:43 schreef MutZ het volgende:
*opvangt
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent wel van de ondersteuning vandaag he
Goed hèquote:
Stukken beter dan dat gejank vanquote:Op zondag 13 januari 2008 22:22 schreef cosmick het volgende:
Hebben we nu morgen dat Lenny Kravitz-vehikel als MH? *ril*.
Mja, zelfs dat hoor ik liever dan die afgrijselijke Anoukquote:Op zondag 13 januari 2008 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stukken beter dan dat gejank vanAnouk
.
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mja, zelfs dat hoor ik liever dan die afgrijselijke Anouk.
Eerste vraagquote:Op zondag 13 januari 2008 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik neem aan dat je vantevoren wel ff gecheckt hebt of M. geen die-hard-fan van Anouk is?
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Eerste vraag. En aangezien ze een hele goede muzieksmaak heeft, vindt ze die rare zogenaamde rockbitch het luisteren niet waard
.
Net American History X gekeken..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |