Was mij idd ook al opgevallen...quote:
Ik hoorde aan het begin al een paar zinnen die letterlijk van de Frontpage af kwamen (heb die berichten eerder deze week zelf al gelezenquote:
En FOK post nog net het nieuws dat voor hun interessant is ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:50 schreef Piles het volgende:
Waarom niet van FOK! halen? Dat is ook maar een verzamelsite
Dus Tjitse ze de hele tijd op de FPquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoorde aan het begin al een paar zinnen die letterlijk van de Frontpage af kwamen (heb die berichten eerder deze week zelf al gelezen). Dan valt het wel erg op.
Ik denk dat ie eerst nog wat meer wil wennen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:52 schreef valing het volgende:
[..]
Dus Tjitse ze de hele tijd op de FP![]()
Kleine moeite om hier ook even langs te komen lijkt mij
Als ie maar niet denkt dat wij hetzelfde niveau als van de FP-mensen hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:52 schreef valing het volgende:
[..]
Dus Tjitse ze de hele tijd op de FP![]()
Kleine moeite om hier ook even langs te komen lijkt mij
Misschien moet ik maar even het centrum van Grunn ingaan om te kijken of ik Domien buiten tref.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Laatste plaat helemaal volgeluld...
* Sirolf gaat eens kijken wat 'ie gaat doen, TV kijken of toch de radio aan laten...
Vannacht trouwens de Freaknacht vanuit Groningen! Met vanaf 1 uur Giel en Domien (met een loopzender).
Domien draait dus in plaats van Gerard.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Laatste plaat helemaal volgeluld...
* Sirolf gaat eens kijken wat 'ie gaat doen, TV kijken of toch de radio aan laten...
Vannacht trouwens de Freaknacht vanuit Groningen! Met vanaf 1 uur Giel en Domien (met een loopzender).
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:03 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Domien draait dus in plaats van Gerard.
Ja, ik denk dat ik maar iets anders ga luisterenquote:
Goh, da's toevallig, ik ookquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:26 schreef Piles het volgende:
Ben net klaar met knippen van de uitzending van net, kom ik er achter dat Premiere het elke keer presteert om audio en video niet synchroon te laten lopen
Maar ik laat het lekker zo
we hebben een fok! VBL meetquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Goh, da's toevallig, ik ook
Wilde je er nog iets mee zeggen?
VBL. Voetbal? Bah!quote:
Kan ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:07 schreef DaMook het volgende:
Ja, ik denk dat ik maar iets anders ga luisteren.
Ondertussen staat itunes hier alweer even aanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan ookdenk dat ik nog wel even blijf luisteren.
Oeh spannend ! zal wel even wennen worden maar vast wel heel tof om in je 'eigen' huis te zitten. Kicken!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:04 schreef DaMook het volgende:
Ondertussen staat itunes hier alweer even aan, en staat mijn nachtkastje in elkaar
.
Komende week denk ik dat ik de overstap van thuis naar hier ga maken.
Gelukkig hebben we de audio nog.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:11 schreef Piles het volgende:
EkstraWeekend van vanavond gaat vandaag en morgen niet meer lukken. Het opslaan en uploaden gaat te lang duren. Misschien dat ik zondag nog een keer ga knippen en plakken (zodat alles synchroon loopt), en dan alles upload
Met video is het toch net iets leukerquote:
De webcam heeft de volgende codec voor audio als standaard: Windows Media Audio 9 48 kbps, 44 kHz, stereo (A/V) 1-pass CBRquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Met video is het toch net iets leuker
Maar misschien weet jij welke audio-output ik moet kiezen (bitrate, hertz e.d.). Premiere geeft wel een hele lange lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |