ik weet niet eens of ik wel rode kleding hebquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als je dan wat roods aantrekt dan zijn jullie beiden in het rood gekleed.
Dan hadden wij toch een betere locatie...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:17 schreef borisz het volgende:
[..]
ik weet niet eens of ik wel rode kleding heb
iig er is de fok! VBL meet in Utreg in Mick o' connels (ofzoiets)
Och, dat is wel vaker gebeurd hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:23 schreef -Hans- het volgende:
wtf de link naar de jaarmix heb ik hier laatst geplaatst. NIet zo legaal schijnbaarstond volgens mij gewoon op de dj sandstorm site..
Wie neemt die rechten-regeltjes wel heel erg nauw?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, dat is wel vaker gebeurd hoor.
DJ Sandstorm neemt het niet altijd even nauw met die rechten-regeltjes qua MP3tjes op internet.
De link die je toen trouwens had geplaatst bestaat al niet meer (404 Page not found), dus je was iig wel op tijd.
BUMA/STEMRA en SENA, die de betalingen ontvangen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wie neemt die rechten-regeltjes wel heel erg nauw?
Van de jaarmix? Wanneer is die uitgezondenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:27 schreef Sersjee het volgende:
Ja, mocht iemand 'em hebben, ik hou me van harte aanbevolen!
uit m'n hoofd op oudjaarsavond voor het programma van Domien, dus tussen 8 en 9quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Van de jaarmix? Wanneer is die uitgezonden
Volgens mij doen zelfs de mensen die er werken wel eens iets illegaals ;-).quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
BUMA/STEMRA en SENA, die de betalingen ontvangen.
Zie editquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
uit m'n hoofd op oudjaarsavond voor het programma van Domien, dus tussen 8 en 9
Zal nog wel ergens anders online verschijnenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:24 schreef Sirolf het volgende:
Och, dat is wel vaker gebeurd hoor.
DJ Sandstorm neemt het niet altijd even nauw met die rechten-regeltjes qua MP3tjes op internet.
De link die je toen trouwens had geplaatst bestaat al niet meer (404 Page not found), dus je was iig wel op tijd.
Kanye is juist tof, dat die Chris Martin er doorheen zit is storend.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:38 schreef Sirolf het volgende:
De muziek van dit nummer vind ik best goed, maar dat gerap hè...
Is officieel uitgebracht en staat vanaf heden op de 3FM playlist !quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:38 schreef Marc63 het volgende:
Wordt deze plaat toch uitgebracht? Gerard draaide em laatst en hij zei dat ie niet uitgebracht zou worden.
Trustequote:
Volgens mij ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij lezen ze de halve FOK!Frontpage van de afgelopen week voor...
Positief tochquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
je hebt nog gelijk ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |