Neequote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
TVP
Fijn nummer van Nickelback dit
Weet jij hoe jij topics moet openen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Rockstar
Weet iemand trouwens of Sander Guis nog op 3FM te horen is:?
Verschrikkelijk ruknummerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
TVP
Fijn nummer van Nickelback dit
Sorry ik moest de tent hier verbouwen voor mijn feestje vanavondquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Weet jij hoe jij topics moet openen?.
Jij hebt vannacht vast geslapen (wat ook best logisch isquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Rockstar
Weet iemand trouwens of Sander Guis nog op 3FM te horen is:?
Van die Benny Hill-muziekquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tot die tijd een..... lullig muziekje.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij hebt vannacht vast geslapen (wat ook best logisch is). Toen was 'ie namelijk weer te horen zoals gewoonlijk.
Daar heeft het wel wat van weg jaquote:
is Rudy er wel vanavond?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jammer dat ik vanavond SuperFriday moet missen, doen jullie Rudy de groeten van me
Oh nee zal wel Noorderslag zijn natuurlijkquote:
dat misschien ook, maar hij had een week rust genomen vanwege die hartritme stoornissen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh nee zal wel Noorderslag zijn natuurlijk
Het heeft eerder een andere reden. Zie z'n weblog, hij ligt ietwat in de lappenmand.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh nee zal wel Noorderslag zijn natuurlijk
Ik lees het net op zijn weblog ja... wat scaryquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het heeft eerder een andere reden. Zie z'n weblog, hij ligt ietwat in de lappenmand.
Maar vorige week zei 'ie idd al dat 'ie er deze week niet zou zijn, vanwege Noorderslag.
Dat bepaald ik zelf welquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekkere rauwe stem heeft'ie...Alleen erger ik me bij Nickelback altijd aan de productie (teveel compressie...maar goed, de radio wordt vervolgens nog eens extra compressie aan toegevoegd)
Ik vind zijn stem juist erg gaafquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:19 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ik heb het idee dat er iets iets uit moeten komen bij die kerel wat niet lukt. Of hij is boos of iets dergelijks. Het luistert allesbehalve lekker.
In de pocketquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zouden ze me aan nemen met zo'n CV:
[ afbeelding ]
Er is idd veel leuks uitgekomen! Jammer dat 3FM het volledig is ontgaanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:47 schreef TheVulture het volgende:
... wat was het toch een fijn muziekjaar eigenlijk he... 2007
Werd dat net on-air gerepen oid? Ik kan nu even niet luisteren.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:16 schreef -Hans- het volgende:Piles
Jaja! de nieuwe 3FM Meeeeeeeeeeeeeeeegahit is bekend !
Lenny Kravitz - I'll Be Waiting is de nieuwe Megahit
Prachtige plaat maar is natuurlijk al wel een poosje te horen op o.a. 3FM.
Ja, mooiquote:
Nope, staat op de 3FM sitequote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:23 schreef Sirolf het volgende:
Werd dat net on-air gerepen oid? Ik kan nu even niet luisteren.
Waarom nu pas dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:16 schreef -Hans- het volgende:Piles
ja, wij verwachtten hem al voor de jaarwisseling als MH, maar toen kwam SR er even tussen. Beetje vreemd dat ze hem dan nu pas MH maken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:16 schreef -Hans- het volgende:Piles
ah, zie het nu ookquote:
Inderdaad. Eens.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:30 schreef Piles het volgende:
Ach, de MH heeft totaal geen waarde meer (voor mij) zo
Beetje jammer
Nee, het is echt vreselijk. 't Is dat dit topic altijd wel fun is, anders zette ik 'm wel op Kink ofzo.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:30 schreef Piles het volgende:
Ach, de MH heeft totaal geen waarde meer (voor mij) zo
Beetje jammer
Zometeen komt Racoon ook weer met wat nieuws. Kun je je lol weer opquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad. Eens.
'Vroeger' was de MH nog een plaat die niemand kende, maar die wel vernieuwend was.
Tegenwoordig is elke scheet die Anouk/Kane/Krezip laat een nieuwe MH, of anders wel een plaat die al 2 maanden te horen is.
Goh, wat verrassendquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:16 schreef -Hans- het volgende:Piles
Dan moest ik de komende week maar eens héél weinig 3FM luisteren.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:16 schreef -Hans- het volgende:
*proest*.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:34 schreef Piles het volgende:
Maar we mogen niet teveel commentaar hebben, want ze worden democratisch door de dj's gekozen!!!![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:34 schreef Piles het volgende:
Maar we mogen niet teveel commentaar hebben, want ze worden democratisch door de dj's gekozen!!!![]()
De pallet die het meest oplevert iigquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
*proest*.
Als echte dj ga je absoluut niet voor dit nummer kiezen, maar dan kies je iets NIEUWS uit die pallet aan cd's die een dj iedere week van de platenmaatschappij krijgt. Of is het een pallet cd's van hetzelfde nummer?
dat zou wel de verkoopcijfers van sommige nummers verklaren!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of is het een pallet cd's van hetzelfde nummer?
ik tel al Novastar en The Cult dit uur, is nu al beter dan het complete programma van gisterenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, zo ineens wordt er weer muziek gedraaid.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
De discussie is weer van start... Kom er maar in, Domien!
De gemiddelde luisteraar kiest dan toch voor de bekende platen, dus dat gaat niet werken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:44 schreef Damzkieee het volgende:
Laat anders de luisteraars kiezen uit een lijstje ofzo?
Tsja, dat krijg je als steeds voor de bekende pulp blijft kiezen...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:44 schreef Damzkieee het volgende:
En wat vreemd dat het zo slecht gaat met de luistercijfers van 3fm he?
Gelukkig hoort Rabbering daar niet bij. Wat een kutmuziek zou je dan krijgen zegquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Het leuke zou juist moeten zijn dat mensen die er verstand van hebben (dj's) een nieuwe plaat kiezen
Ik vermoed al een keer of 4 (per uur dan hè)quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is Hey There Delilah al gedraaid vandaag?
Nee, maar wel The Killers midden in de nachtquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als steeds voor de bekende pulp blijft kiezen...
Is Hey There Delilah al gedraaid vandaag?
Kan me nog herinneren dat ze een jaar of 5 geleden in de top 3 stonden?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net die luistercijfers inderdaad na aanleiding van een opmerking hierboven... ze zijn wel rap gezakt de laatste tijd ja
Dat kuiken was zo gek nog nietquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat ze een jaar of 5 geleden in de top 3 stonden?
Je moet alleen naar de luistercijfers van Limburg kijken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net die luistercijfers inderdaad na aanleiding van een opmerking hierboven... ze zijn wel rap gezakt de laatste tijd ja
Ja, dat is wat lastig soms met Paulquote:
Vaak wel idd, zoals als lastig gaat met die kerelquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, dat is wat lastig soms met Paul
Dat wij C&S over het algemeen niets vinden wil niet zeggen dat er weinig naar geluisterd wordt. Zijn er luistercijfers per dagdeel eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk overigens wel dat het vervangen van die boze negermuziek na Met Michiel door Eric Corton wel een leuke boost van de luistercijfers gaat opleveren voor 3FM... nu Knabbel en Babbel nog lozen van 4 tot 7
Die zijn er, maar ik zou niet weten hoe ik er aan moet komen..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:59 schreef Againzender het volgende:
Dat wij C&S over het algemeen niets vinden wil niet zeggen dat er weinig naar geluisterd wordt. Zijn er luistercijfers per dagdeel eigenlijk?
Het was een beetje een vreemde eend in de bij ja..ik zal het iig niet missen.quote:Het verdwijnen van de boze negermuziek heeft denk ik wel te maken met het aantal luisteraars. Was ook een beetje een raar format zo tussen Ekstra Weekend en Freaknacht.
http://www.radionieuws.nl/content.asp?page=3quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:07 schreef Glacier het volgende:
[..]
Die zijn er, maar ik zou niet weten hoe ik er aan moet komen..
[..]
Het was een beetje een vreemde eend in de bij ja..ik zal het iig niet missen.
Die "boze negermuziek" was wel lachen,quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk overigens wel dat het vervangen van die boze negermuziek na Met Michiel door Eric Corton wel een leuke boost van de luistercijfers gaat opleveren voor 3FM... nu Knabbel en Babbel nog lozen van 4 tot 7
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:03 schreef TheVulture het volgende:
3FM mag van mij gewoon nog veel alternatiever gaan draaien dan nu... lekkere alternative rockmuziekDe sterkste muziekuren zijn eigenlijk tussen 10 en 1 nu met Eric Corton... verder weten Veenstra, Ekdom en Stenders ook wel wat goeie muziek is maar zij zitten wat teveel in een format geharnasd...
Who gives a fuck? maarja, past wel bij 't programma...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:58 schreef Cootz het volgende:
Thomas Berge over of ie met Monique Smit heeft gezoend: "Zeg ik niet".![]()
Geef het dan meteen toe...
14.gifquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:16 schreef Sirolf het volgende:
http://www.radionieuws.nl/content.asp?page=3
Ik betrap mezelf er op dat ik minder luister dan een half jaar geleden..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:38 schreef Treezz het volgende:
Stuur een e-mailtje naar ze !, dat zou ik doen, vind het ook wat minders worden, er worden steeds de zelfde muziek gedraaid
Ze luisteren naar je lijkt hetquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:34 schreef Treezz het volgende:
ik hoor de laatste tijd heel veel ; Acda en de munnik en ook nog steeds heel veel blof
ik ook, iig 3fm wel wat minder.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:23 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er op dat ik minder luister dan een half jaar geleden..
Ik heb er weer zinin hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:42 schreef Piles het volgende:
Nog 20 minuten
Zou Rob deze week de gast zijn, of zouden ze de SR afterparty helemaal overslaan?
Sowieso, zitten ze wel in Hilversum? Het zou ook kunnen dat ze de Eurosonic/Noorderslag pre-party gaan doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:42 schreef Piles het volgende:
Nog 20 minuten
Zou Rob deze week de gast zijn, of zouden ze de SR afterparty helemaal overslaan?
Dat dacht ik eigenlijk...maar ik weet het niet zeker..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:48 schreef Sirolf het volgende:
Sowieso, zitten ze wel in Hilversum? Het zou ook kunnen dat ze de Eurosonic/Noorderslag pre-party gaan doen.
Ze zenden uit vanaf de studio in hilversum.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:49 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk...maar ik weet het niet zeker..
Opzich wel beter, is het tenminste een echte Ekstra weekendquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:51 schreef MarijeH het volgende:
Ze zenden uit vanaf de studio in hilversum.
Nu alleen nog hopen dat zo de cam weer op de studio gaat.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
Opzich wel beter, is het tenminste een echte Ekstra weekend
Of "wiebelen"quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:46 schreef TheZapster het volgende:
Als ze dan toch zo nodig een nederlandse mh willen hebben doe mij dan maar KONIJNTJE
Idd. en dan gewoon gaan draaien a la Studio Brussel. Die draaien echt lekkere muziek, ben ik de afgelopen week achter gekomenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:21 schreef TheVulture het volgende:
Als 3FM zich wil onderscheiden moeten ze die songs van een Rhianna, Enrique Iglesias e.d en al die rapachtige nummers gewoon niet meer draaien en dat lekker aan 538 overlaten
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:07 schreef Feivel1 het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOO!
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI!
* Glacier totally agreesquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:01 schreef Timo20 het volgende:
Idd. en dan gewoon gaan draaien a la Studio Brussel. Die draaien echt lekkere muziek, ben ik de afgelopen week achter gekomen![]()
![]()
![]()
"Bekende" en onbekende door elkaar
Ik hoor nu het origineel...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:20 schreef borisz het volgende:
megahitpotentie http://nl.youtube.com/watch?v=5_LcFlTNopA
StuBru en 3FM hebben toch al een soort connectie dus die playlist mag ook wel hetzelfdequote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Idd. en dan gewoon gaan draaien a la Studio Brussel. Die draaien echt lekkere muziek, ben ik de afgelopen week achter gekomen![]()
![]()
![]()
"Bekende" en onbekende door elkaar
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wow, wat een mooie plaat dit! Nooit eerder gehoord? Nieuw?
Zolang 3FM maar de playlist van StuBru draait en niet andersomquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:21 schreef TheVulture het volgende:
StuBru en 3FM hebben toch al een soort connectie dus die playlist mag ook wel hetzelfde![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zolang 3FM maar de playlist van StuBru draait en niet andersom
Wie niet....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:26 schreef borisz het volgende:
Ik vind die plaat van Lenny te oud als megahit
Ik had 'm 3 a 4 weken geleden al Megahit verwacht, maar het liedje vind ik nog altijd wel mooi.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:26 schreef borisz het volgende:
Ik vind die plaat van Lenny te oud als megahit
http://www.extrafris.nl/producers/ Wie was het...?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:35 schreef Sirolf het volgende:
Video van de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie: http://www.nu.tv/video/show/9711
Half uurtje maarquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
WEEEEEEEEEEKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNDDDD!!!
Of ben ik te laat?
Moest vandaag nog een k**klusje voor mn vader doen. Natuurlijk had ie alles wat ik nodig had in de auto liggen en kon ik er pas om 7 uur aan beginnenquote:
Die mag hier ook wel te gast komenquote:
Ze gaat een hoop punten scoren met de realitycheck.quote:
Wel een schemele kop, maar goed... je kunt niet alles hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer foto's: http://forum.mokkels.nl/5(...)r-koningsberger.html
Zit em in de naam.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:45 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die Marc is wel een coole beller.
Vind haar trouwens vrij irritant maar qua postuur ziet het er wel goed uit.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
Meer foto's: http://forum.mokkels.nl/5(...)r-koningsberger.html
Isabelle van den Boomen volgens mij.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://www.extrafris.nl/producers/ Wie was het...?
De voicelift: Dinand
Je bent pas weer te laat als het maandag isquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:40 schreef Marc63 het volgende:
WEEEEEEEEEEKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNDDDD!!!
Of ben ik te laat?
moet je haar eens horen praten... klinkt alsof ze elke dag tot diep in de nacht heeft lopen feesten.quote:
WH, doe's knopjes afblijven..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Daar was die onbekende gast met jingle-fetish weer...
Ik had eigenlijk moeten bellen. Ik sprak Michiel van de week op de receptie voordat ik naar huis ging, maar hij brak het gesprek af omdat ie moest zeiken. Hadden we het gesprek net mooi ff voort kunnen zettenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat jij het was....
Hm...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
moet je haar eens horen praten... klinkt alsof ze elke dag tot diep in de nacht heeft lopen feesten.
Ziet er goed uit ja!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm...
Nouja, de tieten zijn iig wèl okay!
Die heeft zich gestort in het artiestenleven wssquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:00 schreef Marc63 het volgende:
Ik ken iemand die heel erg op die zanger van Nickleback lijkt...
Al een tijdje niets meer van gehoord.
Ik ben volkomen ontschuldig!quote:
Volgens mij was dit tijdens de wekelijkse band-vergadering.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:17 schreef Horloge het volgende:
Oke, ik denk dat er een beetje over mijn vraag heengelezen is/wordt. Of niemand weet het natuurlijk, maar waar kwam dat fragmentje van Dinand vandaan? Tegen wie had hij het?
Heb je ons nog gezien?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:21 schreef Sersjee het volgende:
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=OaNLBlOnqs8
Er zijn wel wat lichtjes gaan branden na de mededelingen dat Broekie een rood overhemd aan had en Marc een Bert-shirt...quote:
Heb je ook wat vanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=OaNLBlOnqs8
Thanks! Sounds goodquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=HNPYkxMwSDk
http://nl.youtube.com/watch?v=wXNJuYyAUpY
Moke
Krezip ja...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks! Sounds good![]()
Hopelijk morgen de winnaar van de Popprijs ! Maar goed, Krezip is genoemd en die treden niet op dus zij kunnen het ook worden. Ben echt benieuwd.
In een van de gratis kranten stond dat Van Velzen de popprijs wint. Nou, doe mij maar Moke!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks! Sounds good![]()
Hopelijk morgen de winnaar van de Popprijs ! Maar goed, Krezip is genoemd en die treden niet op dus zij kunnen het ook worden. Ben echt benieuwd.
Heeft Anouk al zo'n prijs gewonnen??quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In een van de gratis kranten stond dat Van Velzen de popprijs wint. Nou, doe mij maar Moke!
Daarom is het ook een gratis krant hè?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In een van de gratis kranten stond dat Van Velzen de popprijs wint. Nou, doe mij maar Moke!
Daar moet eigenlijk Het logo TMF Staan... vind ik een beter ideequote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:41 schreef -Hans- het volgende:
Mensen van de techniek zijn weer bezig hoor.
[ afbeelding ]
Maar ja ze zijn al wel een flinke tijd actief en hebben al een boel singles gemaakt dus het zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:41 schreef Treezz het volgende:
Krezip ja..., zo jammer hé van die band, dat ze nou van die blije pop maken, en dat 14 jarige puber kinders die muziek nou leuk vinden
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ! ajb niet die clown !quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:41 schreef Sersjee het volgende:
Als het een aanmoedigingsprijs is, dan geef ik Clark meer kans. Die heeft wat aanmoedigingen nodig om het niveau van Moke te halenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar ja ze zijn al wel een flinke tijd actief en hebben al een boel singles gemaakt dus het zou zomaar kunnen.Maar ik zie de Popprijs meer als een aanmoedigingsprijs en dan denk ik dat het tussen Clark en Moke zal gaan. Mijn favoriet is dan absoluut Moke.
Een boel singles ja, niet de bestequote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar ja ze zijn al wel een flinke tijd actief en hebben al een boel singles gemaakt dus het zou zomaar kunnen.Maar ik zie de Popprijs meer als een aanmoedigingsprijs en dan denk ik dat het tussen Clark en Moke zal gaan. Mijn favoriet is dan absoluut Moke.
Tegenwoordig wel ja..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:42 schreef Treezz het volgende:
[..]
Daar moet eigenlijk Het logo TMF Staan... vind ik een beter idee
Nou, ff kijken op tmf, zie ik weer zo'n Fergiequote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja..![]()
Oeh een toffe van MJ - Beat IT !
Het is ook wel erg veel ouwehoeren en weinig muziek, maar dat ligt ook wel aan het programma. Reaction is bijvoorbeeld niet mijn favo programma maar spoelt terug vind ik dan best wel grappig. Vind de jocks trouwens weinig boeiend.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:47 schreef Treezz het volgende:
Nou, ff kijken op tmf, zie ik weer zo'n Fergiezingen.... maar mischien heeft dat te maken dat ik ouder word en daarom tmf niks meer aan vind
Zo kun je het ook zienquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:45 schreef Marc63 het volgende:
Als het een aanmoedigingsprijs is, dan geef ik Clark meer kans. Die heeft wat aanmoedigingen nodig om het niveau van Moke te halen
Ik zie de huidige vj's niet zo goed terecht komen als de eerste lichtingen. Ik denk dat Renate Verbaan voorlopig de laatste vj is waar we na TMF nog van horen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:47 schreef Treezz het volgende:
[..]
Nou, ff kijken op tmf, zie ik weer zo'n Fergiezingen.... maar mischien heeft dat te maken dat ik ouder word en daarom tmf niks meer aan vind
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:01 schreef Feivel1 het volgende:
Filmpje van Saar @ Marktplaats komt er zo aan.
Filmpje van Saar @ Het nieuwste naamloze item komt er stráks aan.
Zo iets..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Somebody Told me
Killers, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Ik spring met je mee! wat een plaatquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zo iets..
* Litton-Lane gaat springen
Pijnlijk iddquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:12 schreef TheArt het volgende:
Probeerde Saar daar nou een grap te maken met die badkamertemperatuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |