Heeft Anouk al zo'n prijs gewonnen??quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In een van de gratis kranten stond dat Van Velzen de popprijs wint. Nou, doe mij maar Moke!
Daarom is het ook een gratis krant hè?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In een van de gratis kranten stond dat Van Velzen de popprijs wint. Nou, doe mij maar Moke!
Daar moet eigenlijk Het logo TMF Staan... vind ik een beter ideequote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:41 schreef -Hans- het volgende:
Mensen van de techniek zijn weer bezig hoor.
[ afbeelding ]
Maar ja ze zijn al wel een flinke tijd actief en hebben al een boel singles gemaakt dus het zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:41 schreef Treezz het volgende:
Krezip ja..., zo jammer hé van die band, dat ze nou van die blije pop maken, en dat 14 jarige puber kinders die muziek nou leuk vinden
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ! ajb niet die clown !quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:41 schreef Sersjee het volgende:
Als het een aanmoedigingsprijs is, dan geef ik Clark meer kans. Die heeft wat aanmoedigingen nodig om het niveau van Moke te halenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar ja ze zijn al wel een flinke tijd actief en hebben al een boel singles gemaakt dus het zou zomaar kunnen.Maar ik zie de Popprijs meer als een aanmoedigingsprijs en dan denk ik dat het tussen Clark en Moke zal gaan. Mijn favoriet is dan absoluut Moke.
Een boel singles ja, niet de bestequote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar ja ze zijn al wel een flinke tijd actief en hebben al een boel singles gemaakt dus het zou zomaar kunnen.Maar ik zie de Popprijs meer als een aanmoedigingsprijs en dan denk ik dat het tussen Clark en Moke zal gaan. Mijn favoriet is dan absoluut Moke.
Tegenwoordig wel ja..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:42 schreef Treezz het volgende:
[..]
Daar moet eigenlijk Het logo TMF Staan... vind ik een beter idee
Nou, ff kijken op tmf, zie ik weer zo'n Fergiequote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja..![]()
Oeh een toffe van MJ - Beat IT !
Het is ook wel erg veel ouwehoeren en weinig muziek, maar dat ligt ook wel aan het programma. Reaction is bijvoorbeeld niet mijn favo programma maar spoelt terug vind ik dan best wel grappig. Vind de jocks trouwens weinig boeiend.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:47 schreef Treezz het volgende:
Nou, ff kijken op tmf, zie ik weer zo'n Fergiezingen.... maar mischien heeft dat te maken dat ik ouder word en daarom tmf niks meer aan vind
Zo kun je het ook zienquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:45 schreef Marc63 het volgende:
Als het een aanmoedigingsprijs is, dan geef ik Clark meer kans. Die heeft wat aanmoedigingen nodig om het niveau van Moke te halen
Ik zie de huidige vj's niet zo goed terecht komen als de eerste lichtingen. Ik denk dat Renate Verbaan voorlopig de laatste vj is waar we na TMF nog van horen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:47 schreef Treezz het volgende:
[..]
Nou, ff kijken op tmf, zie ik weer zo'n Fergiezingen.... maar mischien heeft dat te maken dat ik ouder word en daarom tmf niks meer aan vind
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:01 schreef Feivel1 het volgende:
Filmpje van Saar @ Marktplaats komt er zo aan.
Filmpje van Saar @ Het nieuwste naamloze item komt er stráks aan.
Zo iets..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Somebody Told me
Killers, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Ik spring met je mee! wat een plaatquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zo iets..
* Litton-Lane gaat springen
Pijnlijk iddquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:12 schreef TheArt het volgende:
Probeerde Saar daar nou een grap te maken met die badkamertemperatuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |