14.gifquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:16 schreef Sirolf het volgende:
http://www.radionieuws.nl/content.asp?page=3
Ik betrap mezelf er op dat ik minder luister dan een half jaar geleden..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:38 schreef Treezz het volgende:
Stuur een e-mailtje naar ze !, dat zou ik doen, vind het ook wat minders worden, er worden steeds de zelfde muziek gedraaid
Ze luisteren naar je lijkt hetquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:34 schreef Treezz het volgende:
ik hoor de laatste tijd heel veel ; Acda en de munnik en ook nog steeds heel veel blof
ik ook, iig 3fm wel wat minder.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:23 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf er op dat ik minder luister dan een half jaar geleden..
Ik heb er weer zinin hoor.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:42 schreef Piles het volgende:
Nog 20 minuten
Zou Rob deze week de gast zijn, of zouden ze de SR afterparty helemaal overslaan?
Sowieso, zitten ze wel in Hilversum? Het zou ook kunnen dat ze de Eurosonic/Noorderslag pre-party gaan doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:42 schreef Piles het volgende:
Nog 20 minuten
Zou Rob deze week de gast zijn, of zouden ze de SR afterparty helemaal overslaan?
Dat dacht ik eigenlijk...maar ik weet het niet zeker..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:48 schreef Sirolf het volgende:
Sowieso, zitten ze wel in Hilversum? Het zou ook kunnen dat ze de Eurosonic/Noorderslag pre-party gaan doen.
Ze zenden uit vanaf de studio in hilversum.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:49 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk...maar ik weet het niet zeker..
Opzich wel beter, is het tenminste een echte Ekstra weekendquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:51 schreef MarijeH het volgende:
Ze zenden uit vanaf de studio in hilversum.
Nu alleen nog hopen dat zo de cam weer op de studio gaat.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
Opzich wel beter, is het tenminste een echte Ekstra weekend
Of "wiebelen"quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:46 schreef TheZapster het volgende:
Als ze dan toch zo nodig een nederlandse mh willen hebben doe mij dan maar KONIJNTJE
Idd. en dan gewoon gaan draaien a la Studio Brussel. Die draaien echt lekkere muziek, ben ik de afgelopen week achter gekomenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:21 schreef TheVulture het volgende:
Als 3FM zich wil onderscheiden moeten ze die songs van een Rhianna, Enrique Iglesias e.d en al die rapachtige nummers gewoon niet meer draaien en dat lekker aan 538 overlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |