OMG !quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Gerard wordt meerdere malen neergeschoten
En de radio loopt voorquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:14 schreef -Hans- het volgende:
DE uitslag live op ned 3 te zien !
Dat vind ik dan ook weer stijlloosquote:
Was dat niet standaard dat dat gedaan word bij de winnaar ?? Meen ik net ergens gelezen te hebbenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:21 schreef R-Alph het volgende:
Beetje zielig om wat bier te gaan gooien daar
Dat is een vast ritueel begreep ik van Brecht.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:21 schreef R-Alph het volgende:
Beetje zielig om wat bier te gaan gooien daar
Nee, gelukkigquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:21 schreef Piles het volgende:
Ach, laten we blij zijn dat Alain m niet won
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Was dat niet standaard dat dat gedaan word bij de winnaar ?? Meen ik net ergens gelezen te hebben.
Hmm toen was ik zeker aan het zappenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat is een vast ritueel begreep ik van Brecht.
IDD, dat is traditie elk jaarquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:23 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat is een vast ritueel begreep ik van Brecht.
quote:
quote:
Volgens mij kunnen ze het beter de muziekprijs noemen, maar ik vind de muziek van Armin ook niet echt onder pop vallen (al kan pop natuurlijk wel heel breed zijn).quote:Op zondag 13 januari 2008 00:19 schreef Sirolf het volgende:
Die uitslag van de popprijs vond ik toch maar wat raar hoor, Armin van Buuren != popmuziek toch...?
Voorproefje voor de 90s Request-week!quote:Op zondag 13 januari 2008 00:41 schreef -Hans- het volgende:
Omg....... is dit 3FM ?? Ik hoor 2 Unlimited - No Limits.![]()
Stiekem doe ik ook vrolijk meequote:Op zondag 13 januari 2008 00:42 schreef Sirolf het volgende:
Voorproefje voor de 90s Request-week!
* Sirolf stiekem mee-
Held!quote:
quote:Vergeleken met Leaf is BZN je reinste cutting edge.
Ging het over die militairen?quote:Op zondag 13 januari 2008 00:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dat is even schrikken die extra nos uitzending
Inderdaad.quote:
We gingen daar nou eenmaal niet naartoe om de plantjes water te gevenquote:Op zondag 13 januari 2008 00:52 schreef Sirolf het volgende:
Tot nu zijn er al 14 Nederlanders in Afghanistan om het leven gekomen. Da's al best veel (al is het natuurlijk niks vergeleken met de Amerikanen).
Die zijn daar ook niet zoveel hè?quote:Op zondag 13 januari 2008 00:57 schreef Piles het volgende:
[..]
We gingen daar nou eenmaal niet naartoe om de plantjes water te geven
Mja dat wel.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zijn daar ook niet zoveel hè?
Woestijn all over the place.
Wel slim van ze dat ze meteen Annemieke erbij trekken.
Overdreven om daarvoor met een extra uitzending te komenquote:Op zondag 13 januari 2008 00:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dat is even schrikken die extra nos uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |