Ik vind hem eigenlijk best wel tofquote:
Over het algemeen heb ik weinig met dit soort nummers, maar deze bevalt me welquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook wel een leuk (lief) liedje!
Het liedje is niet heel spannend qua tempo maar het stemgeluid van die Simone White vind ik wel prettig om te horen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:36 schreef MutZ het volgende:
Over het algemeen heb ik weinig met dit soort nummers, maar deze bevalt me wel
Ik weet niet waarom ik deze wel leuk vind en de rest niet... Ik denk dat het bij mij idd ook aan het stemgeluid van Simone White ligt...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het liedje is niet heel spannend qua tempo maar het stemgeluid van die Simone White vind ik wel prettig om te horen.
Ik heb niet de hele week, maar misschien nog wel een compilatie makenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:11 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Kan ik daaruit verstaan dat je van plan bent om de gehel SR-week online te gooien? De filmpjes?
Ik ben tv aan het kijkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is het hier zó dood?
2 uur niet gepost, het gaat wel verquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is het hier zó dood?
Cool ! vrees alleen dat het niet mijn maat isquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:06 schreef thaWarhead het volgende:
Voor de fans, heb wat 3FM kleding te koop:
[TK} 3FM Kleding/Live 8
Ik heb net boodschappen gedaan en ben nu aan het computeren, tv kijken en radio luisterenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is het hier zó dood?
Ik ook, maar dan gratisquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:29 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- kijkt live voetbal via Tele 2.
Trustequote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:36 schreef MutZ het volgende:
* MutZ meldt haarzelf alvast af, want m'n wekker gaat morgen weer om 5:45
Dat doe je goed!quote:
lolquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Gerard wordt meerdere malen neergeschoten
OMG !quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
[ afbeelding ]
Gerard wordt meerdere malen neergeschoten
Forum Opties | |
---|---|