Timoooooooooooquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:22 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
und? was het een toffe Ekstra Weekend?? Dat half uurtje wat ik heb gehoord iig. wel![]()
Nee. Kan allemaal niet. Dat zegt Pureimaging tenminstequote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:23 schreef T3hTommay het volgende:
Even een vraagje voor de mensen die pureimaging.eu kennen; Kun je die jingles van 3FM die daar opstaan ook downloaden? Zoja, waar? En kan je dan ook die jingles mixen daar onderaan en die mix dan opslaan?
Zeker bij de kapper?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:43 schreef borisz het volgende:
v velzen werd genoemd in 1 van die gratis blaadjes. Ik weet niet meer welke in een uur blader ik ze allemaal door
Komende week verwacht ik mn nieuwe pc met Quad-corequote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
@Piles: Heb je het materiaal van SR al compleet?
Ik heb daar niet meer als 10 mins voor nodigquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:43 schreef borisz het volgende:
v velzen werd genoemd in 1 van die gratis blaadjes. Ik weet niet meer welke in een uur blader ik ze allemaal door
nee in de metro en de boot: in 1 van deze 4 spits, metro, dag en persquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker bij de kapper?![]()
Zometeen live Milow ! die gast/gasten hebben een erg fijne nieuwe single (You Don't Know). Ben wel benieuwd hoe het live klinkt.
hehe de FEBO heeft er zo te horen ook weer een enthousiaste klant bij
oohh okay! we horen het morgen wel wie het wordt. Jammer dat het waarschijnlijk niet Moke zal worden..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:51 schreef borisz het volgende:
[..]
nee in de metro en de boot: in 1 van deze 4 spits, metro, dag en pers
Aan de andere kant jammer dat het nu pas bekend wordt in Nederland. Ik kende het al een half jaar dankzij o.a. StuBru en de Belgische Radio 1quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oohh okay! we horen het morgen wel wie het wordt. Jammer dat het waarschijnlijk niet Moke zal worden..![]()
Zoooo dit slaat in als een bom. Klinkt heel goed Milow - You Don't Know, damn!![]()
WOMBATS
Ja die gast schijnt daar behoorlijk groot te zijn..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:06 schreef TheArt het volgende:
Aan de andere kant jammer dat het nu pas bekend wordt in Nederland. Ik kende het al een half jaar dankzij o.a. StuBru en de Belgische Radio 1
Dat kennen ze indd. niet in belgiëquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:12 schreef -Hans- het volgende:
De Belgische jock heeft er weer een levenservaring bij, de FEBO en het halen van eten uit een luikje in de muur...
Ik meen weleens gehoord te hebben dat je daarvoor een programma als Flip4mac voor nodig hebt, en dat het dan wel werkt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:15 schreef DaMook het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat er in de OP ook links staan die ik op mijn mac kan luisteren![]()
. Wel jammer dat ik de webcam nog steeds niet kan zien in Quicktime oid
.
Flip4mac heb ik, maar dan nog werkt ie nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik meen weleens gehoord te hebben dat je daarvoor een programma als Flip4mac voor nodig hebt, en dat het dan wel werkt.
Thanx ik ga even verder proberenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik meen weleens gehoord te hebben dat je daarvoor een programma als Flip4mac voor nodig hebt, en dat het dan wel werkt.
Hoe kan ik op de Mac beeld en geluid zien en horen?
Apple-gebruikers kunnen gebruik maken van de combinatie QuickTime en Flip4Mac:
QuickTime (versie 7.1.3) (Macintosh en Windows) voor video en audio, MP3, MPEG-4 en virtual reality. Uit te breiden met Flip4Mac om Windows Media af te spelen.
-> Quicktime
-> Flip4Mac
Meer tips voor Mac-gebruikers vindt u op deze pagina bij Microsoft:
-> Windows Media Player voor Mac/Flip4Mac
Bij problemen kan het herinstalleren van Windows Media Player voor Mac uitkomst bieden.
-> Problemen met Flip4Mac?
Voor Intel Mac gebruikers de volgende tip
Maak gebruik van de combinatie: Safari met Rosetta.
- sluit Safari
- open je programmafolder
- controlclick op het icoon van Safari
- klik op 'toon info'
- vink het vakje 'open met/ with Rosetta' aan
- open je browser en open de player
http://portal.omroep.nl/?nav=kbtgiHsHEnCwNxGvHdDM
Apartquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
Dat kennen ze indd. niet in belgië
Kan ik daaruit verstaan dat je van plan bent om de gehel SR-week online te gooien? De filmpjes?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Komende week verwacht ik mn nieuwe pc met Quad-core, misschien dat ik dan eens ga beginnen
Je kan ook voor een tussenoplossing kiezen en op straat gaan liggen slapen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:11 schreef DaMook het volgende:
Zal ik in mijn appartement blijven slapen of toch maar naar huis lopen dalijk (waar ik geen zin in heb na een paar pilsjes) ?
Zou dan mijn eerste nacht slapen hier worden.
Nee ik ga mooi hier slapen heb ik net beslotenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan ook voor een tussenoplossing kiezen en op straat gaan liggen slapen.
quote:Nawlz zegt: (01:18:35)
ik zou gelijk een eskort bellen
Klinkt als een prima compromisquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:14 schreef Sirolf het volgende:
Je kan ook voor een tussenoplossing kiezen en op straat gaan liggen slapen.
Neh lijkt mij nietquote:
Trustequote:
Wij waren te gast tijdens een radio-uitzending. Deze mensen zijn daar in die zaal en de radio is te gast, da's toch wat anders.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:37 schreef Toad het volgende:
Wat waren wij eigenlijk stil in de 3FM studio he? Iedereen zit maar te praten daar in Groningen.
Iddquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wij waren te gast tijdens een radio-uitzending. Deze mensen zijn daar in die zaal en de radio is te gast, da's toch wat anders.
Zekerquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:28 schreef Toad het volgende:
WTF!? De reacties op de ranzige dichter.
Lekker geslapen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |