quote:Op zondag 13 januari 2008 12:10 schreef Sjowhan het volgende:
Hoi MutZ, Roel, cosmick en MarijeH en Glacier
Ik denk dat een paar mensen bij 3FM gewoon al van tevoren wisten dat Armin die prijs zou gaan krijgen, en er daarmee direct op ingespeeld hebben.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:30 schreef -Hans- het volgende:
Goedemiddag mensen!![]()
Was weer lekker wakker worden met de show van Diergaarde en Friska Viljor - Gold![]()
3FM is er trouwens snel bij met het weggeven van kaartjes voor Armin van Buuren. Een half uur na het winnen van de popprijs had 3FM al een sportje klaarstaan en kon je kaartjes winnen. Erg snel!
Ik weet het wel zekerquote:Op zondag 13 januari 2008 12:45 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk dat een paar mensen bij 3FM gewoon al van tevoren wisten dat Armin die prijs zou gaan krijgen, en er daarmee direct op ingespeeld hebben.
Denk ook dat een paar mensen bij 3FM wel op de hoogte was wie de popprijs zou gaan winnenquote:Op zondag 13 januari 2008 12:45 schreef Sirolf het volgende:
Ik denk dat een paar mensen bij 3FM gewoon al van tevoren wisten dat Armin die prijs zou gaan krijgen, en er daarmee direct op ingespeeld hebben.
Sowieso, het regelen van zo'n aantal kaarten kost toch echt wel een paar weken voorbereiding.
quote:Op zondag 13 januari 2008 13:46 schreef Glacier het volgende:
Ik ga off..vanavond posten hier zal het wss wel niet worden (goh), dus tot morgen
Ojee, kan je je niets meer herinneren van die dronken daad vannacht?quote:Op zondag 13 januari 2008 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hmz, een paar politieauto's, een ambulance en de officier van dienst in een woning hier in 't appartementencomplex is meestal niet zo'n goed teken hè?
quote:Op zondag 13 januari 2008 13:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ojee, kan je je niet meer herinneren van die dronken daad vannacht?.
mzzl !quote:Op zondag 13 januari 2008 13:46 schreef Glacier het volgende:
Ik ga off..vanavond posten hier zal het wss wel niet worden (goh), dus tot morgen
* MutZ was er om 5:45 alweer uitquote:Op zondag 13 januari 2008 16:12 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Vandaag van 01.00 tot 15.30 op bed gelegen
Die LUCHT!quote:Op zondag 13 januari 2008 16:12 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Vandaag van 01.00 tot 15.30 op bed gelegen
Ik wil ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |