*troostquote:Op zondag 13 januari 2008 16:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil ook iets (), maar dat zit er ook niet in
Iemand vermoord oid?quote:Op zondag 13 januari 2008 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nah, twee glaasjes wijn gehad, dus met dat geheugen zit 't wel goed
.
Maar ik hoop niet dat het is wat ik vermoed dat het is. Is nu bijna 2 uur na de melding van die ambulance en de politie/OvD is nog steeds binnen...
*opvangtquote:
Je bent wel van de ondersteuning vandaag hequote:Op zondag 13 januari 2008 19:43 schreef MutZ het volgende:
*opvangt
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Je bent wel van de ondersteuning vandaag he
Goed hèquote:
Stukken beter dan dat gejank vanquote:Op zondag 13 januari 2008 22:22 schreef cosmick het volgende:
Hebben we nu morgen dat Lenny Kravitz-vehikel als MH? *ril*.
Mja, zelfs dat hoor ik liever dan die afgrijselijke Anoukquote:Op zondag 13 januari 2008 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stukken beter dan dat gejank vanAnouk
.
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mja, zelfs dat hoor ik liever dan die afgrijselijke Anouk.
Eerste vraagquote:Op zondag 13 januari 2008 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik neem aan dat je vantevoren wel ff gecheckt hebt of M. geen die-hard-fan van Anouk is?
quote:Op zondag 13 januari 2008 22:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Eerste vraag. En aangezien ze een hele goede muzieksmaak heeft, vindt ze die rare zogenaamde rockbitch het luisteren niet waard
.
Net American History X gekeken..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop