'without me there wouldnt be a second post'quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
Heb je dit filmpje al gezien? Over Mr. Fipo
Ja toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:21 schreef Glacier het volgende:
[..]
Je moet met elke mogelijkheid rekening houden he
quote:Chatlog van een privé IRC kanaal
12:43:21 <@Carla> oo heerlijk die telefoontjes om te collecteren
12:43:38 <@Carla> vragen ze of ik iets heb mee gekregen van klimaatverandering en te vuil water
12:43:48 <@Carla> zeg ik dat Broekie heeft gecollecteerd bij het glazen huis
12:44:07 <@Carla> weet die meneer ineens niets meer te zeggen en stammeld dan zal ik u niet langer lastig vallen
Zou het de epidemie verklaren?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:15 schreef Sirolf het volgende:
Al mensen in een winterdip geraakt van de nieuwe megahit?
Nog nét nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:15 schreef Sirolf het volgende:
Al mensen in een winterdip geraakt van de nieuwe megahit?
Tsja, als 't gedraaid wordt op de radio, kan je er gerust vanuit gaan dat 't ook in de Top 50 terecht komt.quote:
Maanden geleden ja, maar als die plaat nu pas in de top 50 staat dan begrijp ik dat niet helemaal..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, als 't gedraaid wordt op de radio, kan je er gerust vanuit gaan dat 't ook in de Top 50 terecht komt.
quote:
Dan moeten Blof, Anouk en Di-Rect wat minder nummers uitbrengen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:30 schreef -Hans- het volgende:
Daar zijn ze weer hoor de toppers van Moke. This Plan![]()
Moke is als ik mij niet vergis nog nooit Megahit geweest op 3FM, onbegrijpelijk... !
Hij is pas een paar weken geleden op single uitgekomen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maanden geleden ja, maar als die plaat nu pas in de top 50 staat dan begrijp ik dat niet helemaal..
...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Lijkt de verkiezing van de megahit wel... ook hier zal een platenmaatschappij wel he-le-maal niets mee te maken hebben
.
Heel vaakquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
...
Echt, hóe vaak moeten we nog zeggen dat het geen fck met platenmaatschappijen te maken heeft wat er op 3FM gedraaid wordt? Damn!
Ik denk niet dat de platenmaatschappijen er achter zitten, maar volgens mij krijgt binnenlands product wel voorrang. Staat dat soms ergens in de doelstellingen van de publieke zenders?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
...
Echt, hóe vaak moeten we nog zeggen dat het geen fck met platenmaatschappijen te maken heeft wat er op 3FM gedraaid wordt? Damn!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:06 schreef borisz het volgende:
Roel je hebt te vaak 538 aan staan![]()
daar wordt de alarmschijf en Danceshamh gekozen door de hoge bazen
wel te vaak de bekende bands als megahit, weinig onbekende bandjes als megahit enz.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Kan me niet eens herinneren wanneer ik voor 't laatst *ril* 538 heb gehoord.
Maar jij hebt een ander gevoel bij de keuze van de megahit?
Precies wat ik bedoelquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:14 schreef borisz het volgende:
[..]
wel te vaak de bekende bands als megahit, weinig onbekende bandjes als megahit enz.
Als blof iedere week een single uitbrengt heb je het hele jaar blof als megahit bijwijze van spreken.
Bands als Moke, the sheer ed zouden vaker megahit moeten worden.
Elke Megahit wordt democratisch gekozen. Als een meederheid het niet eens is met een keuze, wordt 'ie simpelweg niet gekozen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de platenmaatschappijen er achter zitten, maar volgens mij krijgt binnenlands product wel voorrang. Staat dat soms ergens in de doelstellingen van de publieke zenders?
Succes nog met de voorbereidingen voor vanavond. Ik zit om 8 uur vooraan bij de radio met mn vlaggetje
Stemmen nachtjocks me? Of was afgelopen week je eerste MH-vergadering?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Elke Megahit wordt democratisch gekozen. Als een meederheid het niet eens is met een keuze, wordt 'ie simpelweg niet gekozen.
Dus jij vind die plaat van Anouk goed ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Elke Megahit wordt democratisch gekozen. Als een meederheid het niet eens is met een keuze, wordt 'ie simpelweg niet gekozen.
Ben ik in m'n eentje een meerderheid?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dus jij vind die plaat van Anouk goed ?
Ik ook! hopelijk is Annemieke er wel want ook zij is verkouden/grieperig..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:01 schreef broer het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de eerste Weekend DNA.
Ik kan niet voorstellen dat een meederheid die plaat goed vindquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ben ik in m'n eentje een meerderheid?
De platenmaatschappijen brengen de singles uit, dus in principe hebben die wel wat te zeggen over wat er op 3FM te horen is. Als zij het niet uitbrengen, is het ook (veel) minder vaak te horen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
...
Zie samenvatting: Ekstra TVquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:53 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
"ff" Ekstra Weekend terug luisteren van gisteren![]()
was `t een beetje toffe uitzending?
Ik zie inderdaad ook liever Annemieke ja! Of vergeet ik nu iemand?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Prachtig hè? Die webcam...
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad ook liever Annemieke ja! Of vergeet ik nu iemand?
ze heeft een hoogquote:
Nou... Zullen we maar beginnen dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:04 schreef Sirolf het volgende:
"Als je van muziek houdt, dan luister je naar 3FM!... Serious Radio... Weekend DNA.... TROS... NPS... Drie...ie...ie...ie... DRIE! EF! EM!"
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:08 schreef MarijeH het volgende:Ik ben klaar voor de eerste Weekend DNA. Ah de webcam is weer ergens anders neergezet zie ik.
't zit hem niet in de camera's maar in het uitvoersignaal geloof ik :-) Als ik het goed hebben kunnen ze bij de tv-menger een knopje omzetten en dan zien ze er weer normaal uitquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Ah, we hebben beeld.
Domien lijkt met die nieuwe breedbeeld-camera's van de Freaknacht trouwens nóg dunner dan 'ie al is.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:12 schreef antiroos het volgende:
dat was de laatste keer dat ik een aanmoedigings SMS stuur :-)
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:12 schreef antiroos het volgende:
Hoihoi, weer een beetje beter?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:12 schreef antiroos het volgende:
roosquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:12 schreef antiroos het volgende:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:15 schreef antiroos het volgende:
- DOMIEN BLIJF VAN DIE CHAMPAGNE AF ALS JE WEET WAT GOED VOOR JE IS!
1. Stiekem zou het toch wel leuk zijn als Domien zometeen weer dronken boven het toilet hangt...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:15 schreef antiroos het volgende:
Trouwens, 2 opmerkingen
- DOMIEN BLIJF VAN DIE CHAMPAGNE AF ALS JE WEET WAT GOED VOOR JE IS!
- Wat leuk dat de oud en nieuw uitzendingen online staan via hier! Door een of andere oudjaarsbug zijn ze bij de publieke omroep definitief kwijt. Dusse: duizendmaal dank! :-)
Laat het Commesariaat van de MaffiaMedia daar maar niet achterkomen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:15 schreef antiroos het volgende:
- Wat leuk dat de oud en nieuw uitzendingen online staan via hier! Door een of andere oudjaarsbug zijn ze bij de publieke omroep definitief kwijt. Dusse: duizendmaal dank! :-)
CvdM heeft er niks mee te maken hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Laat het Commesariaat van de MaffiaMedia daar maar niet achterkomen!
Had je ook zo gereageerd als de naam 'Jewel' of 'Joss Stone' was gevallen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme, het programma is 22 minuten oud en de naam 'Alain Clark'![]()
is alweer gevallen hoor!
Buma/stemra die kunnen je zelf niet controleren. Die moeten altijd via het CVDM acties ondernemen naar omroepen toe.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
CvdM heeft er niks mee te maken hoor.
BUMA/STEMRA en SENA bedoel je.
Neehoor. Die hebben namelijk nog wel iets positiefs.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had je ook zo gereageerd als de naam 'Jewel' of 'Joss Stone' was gevallen?
's Nachts gingen die vragen nog altijd een stukje verder bij Annemieke.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:21 schreef Sersjee het volgende:
Leuk, die vragenroulette!
"Hoe oud is je moeder?"![]()
"Eten uit de vuilnisbak of neuken met Patty Brard?"
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
's Nachts gingen die vragen nog altijd een stukje verder bij Annemieke.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel switcht naar Theo Maassen.
Wie nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel switcht naar Theo Maassen.
Coldplay talkte vast z'n mond voorbij.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:35 schreef Marc63 het volgende:
Webhawk... je avatar loopt voor. De plaat was nog niet ingestart of ik zag al dat Colplay eraan kwam.
Stagedive, geen nieuwjaarsduikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:51 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind die nieuwjaarsduik wel een goeie. Gaat er een cameraploeg mee?
Ow okquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Stagedive is Domien's opdracht. Nieuwjaarsduik was het voorstel voor Annemieke's opdracht.
Daarom vond ik het ook wel een goeie opdracht. Maar Domien moet wel ff filmen natuurlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow ok. Nieuwjaarsduik wil ik Annemiek wel zien doen
Jupquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Lieve Fok!kers, vinden jullie 't wat?
Nee, ik blijf zitten. Over 2 weken Annemieke!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:24 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben benieuwd naar half 10. Komt er dan een wisseling van de wacht? Of wagen ze zich daar niet aan? Het is natuurlijk wel iets van Gerard en Michiel (althans, in de vorm zoals ze dat bij Ekstra Weekend doen).
Nou dat.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alleen moet Annemiek dalijk maar eens in beeld ipv jij.
En de week erop jij zeker weerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, ik blijf zitten. Volgende week Annemieke!
Ik kijk het morgen wel terug. Kijk liever Theo nuquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dat je dan theo opneemtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kijk het morgen wel terug. Kijk liever Theo nu [afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Erg gezellig. Maar dat vond ik de nachtuitzendingen ook al. Leuke items voor de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zoals ik al zei: Calvin Harrisquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:
nopequote:
Had mijn request dan gedraaid.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Grom.
kom op, mag ik ook eens wat te zeggen hebben in zo'n topprogramma?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Grom.
gemistquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:53 schreef Marc63 het volgende:
NEE! TWD-mix! Ik had juist Mr. Brightside in the mix aangevraagd.
Dat was dus When You Were Young in de normale versie. Maar natuurlijk valt daar ook goed op mee te springenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:58 schreef borisz het volgende:
[..]
gemist
AZ zo maar ff terug luisteren![]()
vind ik gewoon de beste, is iets persoonlijks, krijg echt kippenvel bij dat nummerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat was dus When You Were Young in de normale versie. Maar natuurlijk valt daar ook goed op mee te springen
Hmm... misschien dat ze een voorkeur heeft voor FOK!-ers. Toen ik in mei bij haar in de uitzending was vanwege haar webcam-girl item versprak ze zich dat ik niet de eerste sms'er was. Buiten de uitzending was het eerste dat ze vroeg of ik de Marc van het FOK!-forum wasquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
vind ik gewoon de beste, is iets persoonlijks, krijg echt kippenvel bij dat nummer
trouwens de tweede keer dat ik iets aanvraag bij Annemieke, twee keer teruggebeld, twee keer KillersToeval?
Oh oh... onrechtmatig sampletje?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:19 schreef KingOfPop het volgende:
rihanna
Ik heb een paar uur WeekendDNA gemist, maar hebben ze ook prijsvragen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmm... misschien dat ze een voorkeur heeft voor FOK!-ers. Toen ik in mei bij haar in de uitzending was vanwege haar webcam-girl item versprak ze zich dat ik niet de eerste sms'er was. Buiten de uitzending was het eerste dat ze vroeg of ik de Marc van het FOK!-forum was
En The Killers zijn natuurlijk errug goed. Michiel draaide in het Glazen Huis nog de 9minuten-versie van de TWD-Remix van Mr. Brightside. Daar krijg ik kippenvel van.
Als je meedoet met de vragen-roulette (of hoe heette dat ding?) dan maak je kans op de golddigger-vraag en kun je PRIJZEN! winnen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik heb een paar uur WeekendDNA gemist, maar hebben ze ook prijsvragen?
Misschien moeten ze op zaterdagavond wat meer dance-muziek draaienquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:28 schreef broer het volgende:
Klinkt goed allemaal, hoor. Maar ik hoop 's avonds toch altijd op nét iets andere muziek. Iets meer wat je overdag niet hoort.
Maar misschien ben ik gewoon de doelgroep niet.
Aah, leuk!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je meedoet met de vragen-roulette (of hoe heette dat ding?) dan maak je kans op de golddigger-vraag en kun je PRIJZEN! winnen.
Ja, leuk. Dan ga ik gewoon weer, net als vroeger, over naar KX Radio.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien moeten ze op zaterdagavond wat meer dance-muziek draaien.
Hmmmmmmmmmm Goed idee! Die saaie DJs die door je muziek heenpraten... niks op zaterdagavond!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Misschien moeten ze op zaterdagavond wat meer dance-muziek draaien.
Is een keuze, ik blijf gewoon luisterenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:31 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, leuk. Dan ga ik gewoon weer, net als vroeger, over naar KX Radio.
Nog even geduld, over een tijdje is alles (dus ook de webstream) misschien breedbeeld...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Domien lijkt met die nieuwe breedbeeld-camera's van de Freaknacht trouwens nóg dunner dan 'ie al is.
Daar krijg je geen mooie caps vanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Nog even geduld, over een tijdje is alles (dus ook de webstream) misschien breedbeeld...
Dat verwachtte ik al (al vind ik het zelf wat irritant qua formaat), het ziet er alleen nu wel maf uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Nog even geduld, over een tijdje is alles (dus ook de webstream) misschien breedbeeld...
Laatste kans. Morgen is C terug.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:00 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Domien wil weer wat privacy. Domien en Annemieke in de studio en de camera op de gang... Vind C. dat wel goed?![]()
Als dat inhoud dat de webstream ook echt breder wordt ipv minder hoog (zoals RTL deed), is dat opzich een goeiequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
3v12 BPM --> white noise idd.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat komt er nu eigenlijk? 3V12 WitRuis?
Ligt meestal aan zijn platenkeuze denk ikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik vind dit nog best om aan te horen, tijdens het werken.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:21 schreef Broekie het volgende:
Ik zal morgen eens kijken wat ik voor jullie kan doen wat betreft het uploaden hiervan.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:20 schreef Piles het volgende:
Mocht je je ooit afgevraagd hebben hoeveel pallets berichten je al geplaatst hebt sinds het bestaan van deze reeks:
http://piles.nl/3fm/
Met dank aan Webhawk/3FM voor de layout
ik was in de uitzending, en Domien is nu teleurgesteld, dus ja, het was tofquote:
Belooft weinig goeds.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:21 schreef Broekie het volgende:
* Broekie heeft omdat hij de hele avond weg was de webcamstream opgenomen.
Ik zal morgen eens kijken wat ik voor jullie kan doen wat betreft het uploaden hiervan.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik was in de uitzending, en Domien is nu teleurgesteld, dus ja, het was tof
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:26 schreef Againzender het volgende:
ik was in de uitzending, en Domien is nu teleurgesteld, dus ja, het was tof
Heb ik morgen wat te doenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:46 schreef T3hTommay het volgende:
EkstraTV is er wel weer, maar als de uitzending online zouden kunnen komen zoals die twee van december zou dat bijzonder fijn zijn.
Leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:20 schreef Piles het volgende:
Mocht je je ooit afgevraagd hebben hoeveel pallets berichten je al geplaatst hebt sinds het bestaan van deze reeks:
http://piles.nl/3fm/
Die doe ik er mss nog wel een keer bijquote:Op zondag 6 januari 2008 00:01 schreef broer het volgende:
Alleen jammer dat de topics van Serious Request 2006 officieel niet bij de reeks horen. Dan had ik nog iets meer posts gehad.
Als het net iets teveel moeite kost hoeft 't niet, hoor. Zou leuk zijn, maar als je er geen zin in hebt hoeft 't niet.quote:
Ik lijk ook wel gek ookquote:Op zondag 6 januari 2008 00:09 schreef broer het volgende:
Ja, eigenlijk wilde ik het ook zo omzichtig zeggen als T3hTommay, maar toen dacht ik: hij begrijpt vast wel dat ik het zo bedoel.
Nice. Dank je wel.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:15 schreef Piles het volgende:
Ik lijk ook wel gek ook
Maar ze staan erbij: http://piles.nl/3fm/![]()
53bochtquote:Op zondag 6 januari 2008 10:51 schreef borisz het volgende:
het is zelfs al alarmschijf geweest bij 538
Inderdaad. Een heel goed begin, samen met een bak koffiequote:
Ik vind er niks aan. Ze kan beter de wat "hardere" nummers zingen. Dat vind ik iets beter.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:26 schreef Glacier het volgende:
Jammer van de megahit..ik vind het zo'n standaard plaat van Anouk..erg jammer.
Geen idee om gewoon je username/ww te onthouden? Misschien heeft 't wel met een cookie te maken die je blokkeert?quote:Op zondag 6 januari 2008 12:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan. Ze kan beter de wat "hardere" nummers zingen. Dat vind ik iets beter.![]()
En sinds ik de nieuwe firefox heb geïnstalleerd, onthoudt de software niet dat ik ingelogd wil blijven....
Ik heb al een aantal dingen geprobeerd. Maar het is nog niet gelukt...quote:Op zondag 6 januari 2008 12:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen idee om gewoon je username/ww te onthouden? Misschien heeft 't wel met een cookie te maken die je blokkeert?
Wat wij ook trouwens?quote:Op zondag 6 januari 2008 12:44 schreef Litton-Lane het volgende:
(jullie ook trouwens...)
quote:
Dat...quote:Op zondag 6 januari 2008 12:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik kreeg trouwens een uitnodiging voor Bart Arens zijn radio show hyves.
jep. Ik heb wel eens gemaild met Bart...quote:Op zondag 6 januari 2008 12:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Apart, want ik heb geen hyves en ik vraag me af hoe Bartje aan mijn email is gekomen.....
(jullie ook trouwens...)
Ah, 't was een vraagquote:
Hmm, ik niet. En ik heb wél Hyves.quote:
Die heb ik gisteren ook gekregen en ik dacht precies hetzelfde... Heb Bart in het verleden ook wel eens een mailtje gestuurd met de uitnodiging om hier te komen posten. Hij houdt dus wel goed bij wie zijn luisteraars zijn. Heb overigens geen Hyves.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Apart, want ik heb geen hyves en ik vraag me af hoe Bartje aan mijn email is gekomen.....
(jullie ook trouwens...)
Ik heb ook geen mail gekregen, maar heb wel hyves. Misschien heeft het ermee te maken dat ik pas sinds kort een hyves adres heb of sinds kort op dit forum zit.quote:
Zou een uitstekende keuze zijn, inderdaad!quote:Op zondag 6 januari 2008 14:55 schreef -Hans- het volgende:
Ik voel een nieuwe Megahit aankomen! Friska Viljor - Gold![]()
![]()
Zekers! Maar aangezien de MH's altijd kut zijn, zal het wel nooit gaan gebeurenquote:Op zondag 6 januari 2008 14:55 schreef -Hans- het volgende:
Ik voel een nieuwe Megahit aankomen! Friska Viljor - Gold![]()
![]()
(staan ook nog eens op Noorderslag!)
Fijn! fijn! fijn! liedje.
Wat een vrolijke plaat is dat zeg! leuk liedje hoor.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:57 schreef broer het volgende:
Zou een uitstekende keuze zijn, inderdaad!
Betwijfel ook of ze het aandurven, maar het is misschien wel het moment om die plaat Megahit te maken gezien het optreden wat ze komend weekend hier in Grunn gaan geven.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:57 schreef cosmick het volgende:
Zekers! Maar aangezien de MH's altijd kut zijn, zal het wel nooit gaan gebeuren.
Gisteren en eergisteren met een live-cd van knoppix zitten stoeien... daarmee kun je vanaf cd-rom opstarten en werken (inclusief internet enz. enz.). Kan daarmee ook de bewuste hd benaderen, maar krijg maar weinig zo er vanaf gekopieerd. Ben met het scriptje dd_rhelp bezig geweest om een image van de schijf te maken. Voordeel is dat ie niet steeds blijft proberen om bad sectors te kopieren. Duurde alleen wat lang, dus dat hervat ik later nog een keer. Ben benieuwd of ik daarmee nog iets kan redden... En anders zijn er nog wat andere programmaatjesquote:Op zondag 6 januari 2008 15:22 schreef cosmick het volgende:
Bestanden uiteindelijk kunnen kopiëren Roel?
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoi. Wat een bijzonder mooie zonnige en vooral liefdevolle dag is het vandaag toch!
.
Zonnig heb ik niet veel van gezien, ben net wakker, en dat kwam dan vooral door dat liefdevollequote:Op zondag 6 januari 2008 15:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoi. Wat een bijzonder mooie zonnige en vooral liefdevolle dag is het vandaag toch!
.
Damn, aangezien je al zolang bezig bent en ik aanneem dat je weet van je doet lijkt het er toch op dat je die bestanden zo goed als kwijt bent.. of heb je nog hoop?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, alles wat ik nog terug krijg, is mooi meegenomen.... Er zijn mensen die via dd_rhelp heel veel gegevens hebben teruggevonden, dus er is nog kansquote:Op zondag 6 januari 2008 15:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn, aangezien je al zolang bezig bent en ik aanneem dat je weet van je doet lijkt het er toch op dat je die bestanden zo goed als kwijt bent.. of heb je nog hoop?
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Zonnig heb ik niet veel van gezien, ben net wakker, en dat kwam dan vooral door dat liefdevolle
Zo blijkt maar weer, af en toe wat bestanden op een dvd'tje knallen kan nooooit kwaadquote:Op zondag 6 januari 2008 15:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, alles wat ik nog terug krijg, is mooi meegenomen.... Er zijn mensen die via dd_rhelp heel veel gegevens hebben teruggevonden, dus er is nog kans. Duurt gewoon heel lang voordat ie alles heeft gekopieerd (doordat de schijf niet meer in optimale conditie is...).
Ha, bah. Maar, zo mis je iig al een paar keer de MH! En da's ook weer mooiquote:Op zondag 6 januari 2008 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgenvroeg Stevie Ann bij Giel.
Maarja, zal wel op het moment zijn dat we op kantoor aan 't Nieuwjaarsontbijt zitten. grrrrr.
Owja. Zo positief had ik 't nog niet bekekenquote:Op zondag 6 januari 2008 19:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha, bah. Maar, zo mis je iig al een paar keer de MH! En da's ook weer mooi.
Je hebt nog gelijk gekregen ook, maar dat kwam vooral doordat de hardeschijf waar ik het op heb opgeslagen vanmorgen de geest begon te geven.quote:
Die heb ik nog niet gehoord.. Misschien wel leuk om terug te luisteren...quote:Op zondag 6 januari 2008 23:38 schreef Piles het volgende:
WeekendDNA heb ik ook opgenomen, mocht het niks worden
Heb Theo Maassen gekeken, dus heb er niet zoveel van meegekregenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gehoord.. Misschien wel leuk om terug te luisteren...
Was het wat?
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb Theo Maassen gekeken, dus heb er niet zoveel van meegekregen
Maar ik kan hem dinsdag wel knippen en uploaden
Van mij mag je hoorquote:Op zondag 6 januari 2008 23:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb Theo Maassen gekeken, dus heb er niet zoveel van meegekregen
Maar ik kan hem dinsdag wel knippen en uploaden
Mijn oude werk(gever) in beeldquote:Op zondag 6 januari 2008 23:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Voor de liefhebbers: 10 jaar krezip op NED 3, na de reclame.
Nu die van Audio. Leuk liedje
Shit als ik dat had geweten had ik het opgenomenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Voor de liefhebbers: 10 jaar krezip op NED 3, na de reclame.
Nu die van Audio. Leuk liedje [afbeelding]
dank voor de waarschuwing, ik houd de radio nog even tot 9 uur uit danquote:
ZO erg is giel nou ook weer nietquote:Op maandag 7 januari 2008 07:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
dank voor de waarschuwing, ik houd de radio nog even tot 9 uur uit dan [afbeelding]
Mi(Giel) in de ochtend, en dan sort of ekstra weekend doenquote:Op maandag 7 januari 2008 08:23 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen! [afbeelding]
Kunnen ze niet voortaan Veenstra! Veenstra! in de ochtend doen? Giel is ook wel leuk, maar Michiel daarzo was ook wel fijn [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ja, zoietsquote:Op maandag 7 januari 2008 08:52 schreef DaMook het volgende:
Mi(Giel) in de ochtend, en dan sort of ekstra weekend doen.
quote:
Misschien een beetje afwisseling oid? Vind (en vond) giel best oké zo in de autoquote:Op maandag 7 januari 2008 09:04 schreef Deansensitized het volgende:
Welterusten
Michiel in de ochtend, Giel in de avond
Ook een optie jaquote:Op maandag 7 januari 2008 09:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Misschien een beetje afwisseling oid? Vind (en vond) giel best oké zo in de auto
* Sjowhan is er weer vandoor
Zo zegquote:Op maandag 7 januari 2008 09:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, twee flesjes Argentijnse wijn en een flesje champagne overgehouden aan de verloting van de pallets ontvangen relatiegeschenken bij 't Nieuwjaarsontbijt.
En ik begin de dag niet vaak met een zalm-sandwich.
ben er een beetje op uitgekeken. op het programma dan. Giel is op zich niets mis mee, maar die ochtendshow ken ik zo onderhand wel.quote:
En natuurlijk hebben we ff zitten googlenquote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
En natuurlijk hebben we ff zitten googlen. De Pinot Noir uit 2006 zit op 16 pond in een Engels restaurant; mijn fles is uit 2004, dus vast nog wat lekkerder
. En nog een prima flesje Chardonnay erbij
.
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:00 schreef cosmick het volgende:
[..]! Klinkt niet slecht. Je wordt maar wat verwend
.
Ik zit hier met 1 andere collega en alles komt bij ons terechtquote:Op maandag 7 januari 2008 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ja, dat is om het werkelijk waardeloze kerstpakket te compenseren
. Wordt hier ieder jaar gedaan. Managers krijgen heel veel relatiegeschenken en die worden bij de nieuwjaarsborrel of -ontbijt verloot. Nu 86 man aanwezig en iedereen heeft iets gekregen (en dan waren ook nog wat dingen gecombineerd). Maarja, je moet geluk hebben... Sommige dingen zijn echt maar een paar euro waard. Maar er gingen ook digitale fotolijstjes uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |