Oh oh... onrechtmatig sampletje?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:19 schreef KingOfPop het volgende:
rihanna
Ik heb een paar uur WeekendDNA gemist, maar hebben ze ook prijsvragen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmm... misschien dat ze een voorkeur heeft voor FOK!-ers. Toen ik in mei bij haar in de uitzending was vanwege haar webcam-girl item versprak ze zich dat ik niet de eerste sms'er was. Buiten de uitzending was het eerste dat ze vroeg of ik de Marc van het FOK!-forum was
En The Killers zijn natuurlijk errug goed. Michiel draaide in het Glazen Huis nog de 9minuten-versie van de TWD-Remix van Mr. Brightside. Daar krijg ik kippenvel van.
Als je meedoet met de vragen-roulette (of hoe heette dat ding?) dan maak je kans op de golddigger-vraag en kun je PRIJZEN! winnen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik heb een paar uur WeekendDNA gemist, maar hebben ze ook prijsvragen?
Misschien moeten ze op zaterdagavond wat meer dance-muziek draaienquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:28 schreef broer het volgende:
Klinkt goed allemaal, hoor. Maar ik hoop 's avonds toch altijd op nét iets andere muziek. Iets meer wat je overdag niet hoort.
Maar misschien ben ik gewoon de doelgroep niet.
Aah, leuk!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je meedoet met de vragen-roulette (of hoe heette dat ding?) dan maak je kans op de golddigger-vraag en kun je PRIJZEN! winnen.
Ja, leuk. Dan ga ik gewoon weer, net als vroeger, over naar KX Radio.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Misschien moeten ze op zaterdagavond wat meer dance-muziek draaien.
Hmmmmmmmmmm Goed idee! Die saaie DJs die door je muziek heenpraten... niks op zaterdagavond!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Misschien moeten ze op zaterdagavond wat meer dance-muziek draaien.
Is een keuze, ik blijf gewoon luisterenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:31 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, leuk. Dan ga ik gewoon weer, net als vroeger, over naar KX Radio.
Nog even geduld, over een tijdje is alles (dus ook de webstream) misschien breedbeeld...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Domien lijkt met die nieuwe breedbeeld-camera's van de Freaknacht trouwens nóg dunner dan 'ie al is.
Daar krijg je geen mooie caps vanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Nog even geduld, over een tijdje is alles (dus ook de webstream) misschien breedbeeld...
Dat verwachtte ik al (al vind ik het zelf wat irritant qua formaat), het ziet er alleen nu wel maf uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Nog even geduld, over een tijdje is alles (dus ook de webstream) misschien breedbeeld...
Laatste kans. Morgen is C terug.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:00 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Domien wil weer wat privacy. Domien en Annemieke in de studio en de camera op de gang... Vind C. dat wel goed?![]()
Als dat inhoud dat de webstream ook echt breder wordt ipv minder hoog (zoals RTL deed), is dat opzich een goeiequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
3v12 BPM --> white noise idd.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat komt er nu eigenlijk? 3V12 WitRuis?
Ligt meestal aan zijn platenkeuze denk ikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik vind dit nog best om aan te horen, tijdens het werken.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:21 schreef Broekie het volgende:
Ik zal morgen eens kijken wat ik voor jullie kan doen wat betreft het uploaden hiervan.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:20 schreef Piles het volgende:
Mocht je je ooit afgevraagd hebben hoeveel pallets berichten je al geplaatst hebt sinds het bestaan van deze reeks:
http://piles.nl/3fm/
Met dank aan Webhawk/3FM voor de layout
ik was in de uitzending, en Domien is nu teleurgesteld, dus ja, het was tofquote:
Belooft weinig goeds.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:21 schreef Broekie het volgende:
* Broekie heeft omdat hij de hele avond weg was de webcamstream opgenomen.
Ik zal morgen eens kijken wat ik voor jullie kan doen wat betreft het uploaden hiervan.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik was in de uitzending, en Domien is nu teleurgesteld, dus ja, het was tof
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:26 schreef Againzender het volgende:
ik was in de uitzending, en Domien is nu teleurgesteld, dus ja, het was tof
Heb ik morgen wat te doenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:46 schreef T3hTommay het volgende:
EkstraTV is er wel weer, maar als de uitzending online zouden kunnen komen zoals die twee van december zou dat bijzonder fijn zijn.
Leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:20 schreef Piles het volgende:
Mocht je je ooit afgevraagd hebben hoeveel pallets berichten je al geplaatst hebt sinds het bestaan van deze reeks:
http://piles.nl/3fm/
Die doe ik er mss nog wel een keer bijquote:Op zondag 6 januari 2008 00:01 schreef broer het volgende:
Alleen jammer dat de topics van Serious Request 2006 officieel niet bij de reeks horen. Dan had ik nog iets meer posts gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |