Heb ik morgen wat te doenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:46 schreef T3hTommay het volgende:
EkstraTV is er wel weer, maar als de uitzending online zouden kunnen komen zoals die twee van december zou dat bijzonder fijn zijn.
Leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:20 schreef Piles het volgende:
Mocht je je ooit afgevraagd hebben hoeveel pallets berichten je al geplaatst hebt sinds het bestaan van deze reeks:
http://piles.nl/3fm/
Die doe ik er mss nog wel een keer bijquote:Op zondag 6 januari 2008 00:01 schreef broer het volgende:
Alleen jammer dat de topics van Serious Request 2006 officieel niet bij de reeks horen. Dan had ik nog iets meer posts gehad.
Als het net iets teveel moeite kost hoeft 't niet, hoor. Zou leuk zijn, maar als je er geen zin in hebt hoeft 't niet.quote:
Ik lijk ook wel gek ookquote:Op zondag 6 januari 2008 00:09 schreef broer het volgende:
Ja, eigenlijk wilde ik het ook zo omzichtig zeggen als T3hTommay, maar toen dacht ik: hij begrijpt vast wel dat ik het zo bedoel.
Nice. Dank je wel.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:15 schreef Piles het volgende:
Ik lijk ook wel gek ook
Maar ze staan erbij: http://piles.nl/3fm/![]()
53bochtquote:Op zondag 6 januari 2008 10:51 schreef borisz het volgende:
het is zelfs al alarmschijf geweest bij 538
Inderdaad. Een heel goed begin, samen met een bak koffiequote:
Ik vind er niks aan. Ze kan beter de wat "hardere" nummers zingen. Dat vind ik iets beter.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:26 schreef Glacier het volgende:
Jammer van de megahit..ik vind het zo'n standaard plaat van Anouk..erg jammer.
Geen idee om gewoon je username/ww te onthouden? Misschien heeft 't wel met een cookie te maken die je blokkeert?quote:Op zondag 6 januari 2008 12:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik vind er niks aan. Ze kan beter de wat "hardere" nummers zingen. Dat vind ik iets beter.![]()
En sinds ik de nieuwe firefox heb geļnstalleerd, onthoudt de software niet dat ik ingelogd wil blijven....
Ik heb al een aantal dingen geprobeerd. Maar het is nog niet gelukt...quote:Op zondag 6 januari 2008 12:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen idee om gewoon je username/ww te onthouden? Misschien heeft 't wel met een cookie te maken die je blokkeert?
Wat wij ook trouwens?quote:Op zondag 6 januari 2008 12:44 schreef Litton-Lane het volgende:
(jullie ook trouwens...)
quote:
Dat...quote:Op zondag 6 januari 2008 12:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik kreeg trouwens een uitnodiging voor Bart Arens zijn radio show hyves.
jep. Ik heb wel eens gemaild met Bart...quote:Op zondag 6 januari 2008 12:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Apart, want ik heb geen hyves en ik vraag me af hoe Bartje aan mijn email is gekomen.....
(jullie ook trouwens...)
Ah, 't was een vraagquote:
Hmm, ik niet. En ik heb wél Hyves.quote:
Die heb ik gisteren ook gekregen en ik dacht precies hetzelfde... Heb Bart in het verleden ook wel eens een mailtje gestuurd met de uitnodiging om hier te komen posten. Hij houdt dus wel goed bij wie zijn luisteraars zijn. Heb overigens geen Hyves.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Apart, want ik heb geen hyves en ik vraag me af hoe Bartje aan mijn email is gekomen.....
(jullie ook trouwens...)
Ik heb ook geen mail gekregen, maar heb wel hyves. Misschien heeft het ermee te maken dat ik pas sinds kort een hyves adres heb of sinds kort op dit forum zit.quote:
Zou een uitstekende keuze zijn, inderdaad!quote:Op zondag 6 januari 2008 14:55 schreef -Hans- het volgende:
Ik voel een nieuwe Megahit aankomen! Friska Viljor - Gold![]()
![]()
Zekers! Maar aangezien de MH's altijd kut zijn, zal het wel nooit gaan gebeurenquote:Op zondag 6 januari 2008 14:55 schreef -Hans- het volgende:
Ik voel een nieuwe Megahit aankomen! Friska Viljor - Gold![]()
![]()
(staan ook nog eens op Noorderslag!)
Fijn! fijn! fijn! liedje.
Wat een vrolijke plaat is dat zeg! leuk liedje hoor.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:57 schreef broer het volgende:
Zou een uitstekende keuze zijn, inderdaad!
Betwijfel ook of ze het aandurven, maar het is misschien wel het moment om die plaat Megahit te maken gezien het optreden wat ze komend weekend hier in Grunn gaan geven.quote:Op zondag 6 januari 2008 14:57 schreef cosmick het volgende:
Zekers! Maar aangezien de MH's altijd kut zijn, zal het wel nooit gaan gebeuren.
Gisteren en eergisteren met een live-cd van knoppix zitten stoeien... daarmee kun je vanaf cd-rom opstarten en werken (inclusief internet enz. enz.). Kan daarmee ook de bewuste hd benaderen, maar krijg maar weinig zo er vanaf gekopieerd. Ben met het scriptje dd_rhelp bezig geweest om een image van de schijf te maken. Voordeel is dat ie niet steeds blijft proberen om bad sectors te kopieren. Duurde alleen wat lang, dus dat hervat ik later nog een keer. Ben benieuwd of ik daarmee nog iets kan redden... En anders zijn er nog wat andere programmaatjesquote:Op zondag 6 januari 2008 15:22 schreef cosmick het volgende:
Bestanden uiteindelijk kunnen kopiėren Roel?
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoi. Wat een bijzonder mooie zonnige en vooral liefdevolle dag is het vandaag toch!
.
Zonnig heb ik niet veel van gezien, ben net wakker, en dat kwam dan vooral door dat liefdevollequote:Op zondag 6 januari 2008 15:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoi. Wat een bijzonder mooie zonnige en vooral liefdevolle dag is het vandaag toch!
.
Damn, aangezien je al zolang bezig bent en ik aanneem dat je weet van je doet lijkt het er toch op dat je die bestanden zo goed als kwijt bent.. of heb je nog hoop?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, alles wat ik nog terug krijg, is mooi meegenomen.... Er zijn mensen die via dd_rhelp heel veel gegevens hebben teruggevonden, dus er is nog kansquote:Op zondag 6 januari 2008 15:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn, aangezien je al zolang bezig bent en ik aanneem dat je weet van je doet lijkt het er toch op dat je die bestanden zo goed als kwijt bent.. of heb je nog hoop?
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Zonnig heb ik niet veel van gezien, ben net wakker, en dat kwam dan vooral door dat liefdevolle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |