Damn, aangezien je al zolang bezig bent en ik aanneem dat je weet van je doet lijkt het er toch op dat je die bestanden zo goed als kwijt bent.. of heb je nog hoop?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, alles wat ik nog terug krijg, is mooi meegenomen.... Er zijn mensen die via dd_rhelp heel veel gegevens hebben teruggevonden, dus er is nog kansquote:Op zondag 6 januari 2008 15:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn, aangezien je al zolang bezig bent en ik aanneem dat je weet van je doet lijkt het er toch op dat je die bestanden zo goed als kwijt bent.. of heb je nog hoop?
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoi. Wat een bijzonder mooie zonnige en vooral liefdevolle dag is het vandaag toch!
.
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Zonnig heb ik niet veel van gezien, ben net wakker, en dat kwam dan vooral door dat liefdevolle
Zo blijkt maar weer, af en toe wat bestanden op een dvd'tje knallen kan nooooit kwaadquote:Op zondag 6 januari 2008 15:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, alles wat ik nog terug krijg, is mooi meegenomen.... Er zijn mensen die via dd_rhelp heel veel gegevens hebben teruggevonden, dus er is nog kans. Duurt gewoon heel lang voordat ie alles heeft gekopieerd (doordat de schijf niet meer in optimale conditie is...).
Ha, bah. Maar, zo mis je iig al een paar keer de MH! En da's ook weer mooiquote:Op zondag 6 januari 2008 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgenvroeg Stevie Ann bij Giel.
Maarja, zal wel op het moment zijn dat we op kantoor aan 't Nieuwjaarsontbijt zitten. grrrrr.
Owja. Zo positief had ik 't nog niet bekekenquote:Op zondag 6 januari 2008 19:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha, bah. Maar, zo mis je iig al een paar keer de MH! En da's ook weer mooi.
Je hebt nog gelijk gekregen ook, maar dat kwam vooral doordat de hardeschijf waar ik het op heb opgeslagen vanmorgen de geest begon te geven.quote:
Die heb ik nog niet gehoord.. Misschien wel leuk om terug te luisteren...quote:Op zondag 6 januari 2008 23:38 schreef Piles het volgende:
WeekendDNA heb ik ook opgenomen, mocht het niks worden
Heb Theo Maassen gekeken, dus heb er niet zoveel van meegekregenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gehoord.. Misschien wel leuk om terug te luisteren...
Was het wat?
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb Theo Maassen gekeken, dus heb er niet zoveel van meegekregen
Maar ik kan hem dinsdag wel knippen en uploaden
Van mij mag je hoorquote:Op zondag 6 januari 2008 23:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb Theo Maassen gekeken, dus heb er niet zoveel van meegekregen
Maar ik kan hem dinsdag wel knippen en uploaden
Mijn oude werk(gever) in beeldquote:Op zondag 6 januari 2008 23:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Voor de liefhebbers: 10 jaar krezip op NED 3, na de reclame.
Nu die van Audio. Leuk liedje
Shit als ik dat had geweten had ik het opgenomenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Voor de liefhebbers: 10 jaar krezip op NED 3, na de reclame.
Nu die van Audio. Leuk liedje [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |