Zo blijkt maar weer, af en toe wat bestanden op een dvd'tje knallen kan nooooit kwaadquote:Op zondag 6 januari 2008 15:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, alles wat ik nog terug krijg, is mooi meegenomen.... Er zijn mensen die via dd_rhelp heel veel gegevens hebben teruggevonden, dus er is nog kans. Duurt gewoon heel lang voordat ie alles heeft gekopieerd (doordat de schijf niet meer in optimale conditie is...).
Ha, bah. Maar, zo mis je iig al een paar keer de MH! En da's ook weer mooiquote:Op zondag 6 januari 2008 19:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgenvroeg Stevie Ann bij Giel.
Maarja, zal wel op het moment zijn dat we op kantoor aan 't Nieuwjaarsontbijt zitten. grrrrr.
Owja. Zo positief had ik 't nog niet bekekenquote:Op zondag 6 januari 2008 19:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha, bah. Maar, zo mis je iig al een paar keer de MH! En da's ook weer mooi.
Je hebt nog gelijk gekregen ook, maar dat kwam vooral doordat de hardeschijf waar ik het op heb opgeslagen vanmorgen de geest begon te geven.quote:
Die heb ik nog niet gehoord.. Misschien wel leuk om terug te luisteren...quote:Op zondag 6 januari 2008 23:38 schreef Piles het volgende:
WeekendDNA heb ik ook opgenomen, mocht het niks worden
Heb Theo Maassen gekeken, dus heb er niet zoveel van meegekregenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gehoord.. Misschien wel leuk om terug te luisteren...
Was het wat?
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb Theo Maassen gekeken, dus heb er niet zoveel van meegekregen
Maar ik kan hem dinsdag wel knippen en uploaden
Van mij mag je hoorquote:Op zondag 6 januari 2008 23:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb Theo Maassen gekeken, dus heb er niet zoveel van meegekregen
Maar ik kan hem dinsdag wel knippen en uploaden
Mijn oude werk(gever) in beeldquote:Op zondag 6 januari 2008 23:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Voor de liefhebbers: 10 jaar krezip op NED 3, na de reclame.
Nu die van Audio. Leuk liedje
Shit als ik dat had geweten had ik het opgenomenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Voor de liefhebbers: 10 jaar krezip op NED 3, na de reclame.
Nu die van Audio. Leuk liedje [afbeelding]
dank voor de waarschuwing, ik houd de radio nog even tot 9 uur uit danquote:
ZO erg is giel nou ook weer nietquote:Op maandag 7 januari 2008 07:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
dank voor de waarschuwing, ik houd de radio nog even tot 9 uur uit dan [afbeelding]
Mi(Giel) in de ochtend, en dan sort of ekstra weekend doenquote:Op maandag 7 januari 2008 08:23 schreef Deansensitized het volgende:
Goeiemorgen! [afbeelding]
Kunnen ze niet voortaan Veenstra! Veenstra! in de ochtend doen? Giel is ook wel leuk, maar Michiel daarzo was ook wel fijn [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ja, zoietsquote:Op maandag 7 januari 2008 08:52 schreef DaMook het volgende:
Mi(Giel) in de ochtend, en dan sort of ekstra weekend doen.
quote:
Misschien een beetje afwisseling oid? Vind (en vond) giel best oké zo in de autoquote:Op maandag 7 januari 2008 09:04 schreef Deansensitized het volgende:
Welterusten
Michiel in de ochtend, Giel in de avond
Ook een optie jaquote:Op maandag 7 januari 2008 09:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Misschien een beetje afwisseling oid? Vind (en vond) giel best oké zo in de auto
* Sjowhan is er weer vandoor
Zo zegquote:Op maandag 7 januari 2008 09:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, twee flesjes Argentijnse wijn en een flesje champagne overgehouden aan de verloting van de pallets ontvangen relatiegeschenken bij 't Nieuwjaarsontbijt.
En ik begin de dag niet vaak met een zalm-sandwich.
ben er een beetje op uitgekeken. op het programma dan. Giel is op zich niets mis mee, maar die ochtendshow ken ik zo onderhand wel.quote:
En natuurlijk hebben we ff zitten googlenquote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
En natuurlijk hebben we ff zitten googlen. De Pinot Noir uit 2006 zit op 16 pond in een Engels restaurant; mijn fles is uit 2004, dus vast nog wat lekkerder
. En nog een prima flesje Chardonnay erbij
.
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:00 schreef cosmick het volgende:
[..]! Klinkt niet slecht. Je wordt maar wat verwend
.
Ik zit hier met 1 andere collega en alles komt bij ons terechtquote:Op maandag 7 januari 2008 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ja, dat is om het werkelijk waardeloze kerstpakket te compenseren
. Wordt hier ieder jaar gedaan. Managers krijgen heel veel relatiegeschenken en die worden bij de nieuwjaarsborrel of -ontbijt verloot. Nu 86 man aanwezig en iedereen heeft iets gekregen (en dan waren ook nog wat dingen gecombineerd). Maarja, je moet geluk hebben... Sommige dingen zijn echt maar een paar euro waard. Maar er gingen ook digitale fotolijstjes uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |