Coldplay talkte vast z'n mond voorbij.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:35 schreef Marc63 het volgende:
Webhawk... je avatar loopt voor. De plaat was nog niet ingestart of ik zag al dat Colplay eraan kwam.
Stagedive, geen nieuwjaarsduikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:51 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind die nieuwjaarsduik wel een goeie. Gaat er een cameraploeg mee?
Ow okquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Stagedive is Domien's opdracht. Nieuwjaarsduik was het voorstel voor Annemieke's opdracht.
Daarom vond ik het ook wel een goeie opdracht. Maar Domien moet wel ff filmen natuurlijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow ok. Nieuwjaarsduik wil ik Annemiek wel zien doen
Jupquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Lieve Fok!kers, vinden jullie 't wat?
Nee, ik blijf zitten. Over 2 weken Annemieke!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:24 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben benieuwd naar half 10. Komt er dan een wisseling van de wacht? Of wagen ze zich daar niet aan? Het is natuurlijk wel iets van Gerard en Michiel (althans, in de vorm zoals ze dat bij Ekstra Weekend doen).
Nou dat.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alleen moet Annemiek dalijk maar eens in beeld ipv jij.
En de week erop jij zeker weerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:26 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee, ik blijf zitten. Volgende week Annemieke!
Ik kijk het morgen wel terug. Kijk liever Theo nuquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dat je dan theo opneemtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kijk het morgen wel terug. Kijk liever Theo nu [afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Erg gezellig. Maar dat vond ik de nachtuitzendingen ook al. Leuke items voor de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zoals ik al zei: Calvin Harrisquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:
nopequote:
Had mijn request dan gedraaid.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Grom.
kom op, mag ik ook eens wat te zeggen hebben in zo'n topprogramma?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Grom.
gemistquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:53 schreef Marc63 het volgende:
NEE! TWD-mix! Ik had juist Mr. Brightside in the mix aangevraagd.
Dat was dus When You Were Young in de normale versie. Maar natuurlijk valt daar ook goed op mee te springenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:58 schreef borisz het volgende:
[..]
gemist
AZ zo maar ff terug luisteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |