Zie samenvatting: Ekstra TVquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:53 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
"ff" Ekstra Weekend terug luisteren van gisteren![]()
was `t een beetje toffe uitzending?
Ik zie inderdaad ook liever Annemieke ja! Of vergeet ik nu iemand?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Prachtig hè? Die webcam...
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad ook liever Annemieke ja! Of vergeet ik nu iemand?
ze heeft een hoogquote:
Nou... Zullen we maar beginnen dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:04 schreef Sirolf het volgende:
"Als je van muziek houdt, dan luister je naar 3FM!... Serious Radio... Weekend DNA.... TROS... NPS... Drie...ie...ie...ie... DRIE! EF! EM!"
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:08 schreef MarijeH het volgende:Ik ben klaar voor de eerste Weekend DNA. Ah de webcam is weer ergens anders neergezet zie ik.
't zit hem niet in de camera's maar in het uitvoersignaal geloof ik :-) Als ik het goed hebben kunnen ze bij de tv-menger een knopje omzetten en dan zien ze er weer normaal uitquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Ah, we hebben beeld.
Domien lijkt met die nieuwe breedbeeld-camera's van de Freaknacht trouwens nóg dunner dan 'ie al is.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:12 schreef antiroos het volgende:
dat was de laatste keer dat ik een aanmoedigings SMS stuur :-)
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:12 schreef antiroos het volgende:
Hoihoi, weer een beetje beter?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:12 schreef antiroos het volgende:
roosquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:12 schreef antiroos het volgende:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:15 schreef antiroos het volgende:
- DOMIEN BLIJF VAN DIE CHAMPAGNE AF ALS JE WEET WAT GOED VOOR JE IS!
1. Stiekem zou het toch wel leuk zijn als Domien zometeen weer dronken boven het toilet hangt...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:15 schreef antiroos het volgende:
Trouwens, 2 opmerkingen
- DOMIEN BLIJF VAN DIE CHAMPAGNE AF ALS JE WEET WAT GOED VOOR JE IS!
- Wat leuk dat de oud en nieuw uitzendingen online staan via hier! Door een of andere oudjaarsbug zijn ze bij de publieke omroep definitief kwijt. Dusse: duizendmaal dank! :-)
Laat het Commesariaat van de MaffiaMedia daar maar niet achterkomen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:15 schreef antiroos het volgende:
- Wat leuk dat de oud en nieuw uitzendingen online staan via hier! Door een of andere oudjaarsbug zijn ze bij de publieke omroep definitief kwijt. Dusse: duizendmaal dank! :-)
CvdM heeft er niks mee te maken hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Laat het Commesariaat van de MaffiaMedia daar maar niet achterkomen!
Had je ook zo gereageerd als de naam 'Jewel' of 'Joss Stone' was gevallen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme, het programma is 22 minuten oud en de naam 'Alain Clark'![]()
is alweer gevallen hoor!
Buma/stemra die kunnen je zelf niet controleren. Die moeten altijd via het CVDM acties ondernemen naar omroepen toe.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
CvdM heeft er niks mee te maken hoor.
BUMA/STEMRA en SENA bedoel je.
Neehoor. Die hebben namelijk nog wel iets positiefs.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had je ook zo gereageerd als de naam 'Jewel' of 'Joss Stone' was gevallen?
's Nachts gingen die vragen nog altijd een stukje verder bij Annemieke.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:21 schreef Sersjee het volgende:
Leuk, die vragenroulette!
"Hoe oud is je moeder?"![]()
"Eten uit de vuilnisbak of neuken met Patty Brard?"
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
's Nachts gingen die vragen nog altijd een stukje verder bij Annemieke.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel switcht naar Theo Maassen.
Wie nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel switcht naar Theo Maassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |