'without me there wouldnt be a second post'quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:35 schreef Glacier het volgende:
[..]
Heb je dit filmpje al gezien? Over Mr. Fipo
Ja toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:21 schreef Glacier het volgende:
[..]
Je moet met elke mogelijkheid rekening houden he
quote:Chatlog van een privé IRC kanaal
12:43:21 <@Carla> oo heerlijk die telefoontjes om te collecteren
12:43:38 <@Carla> vragen ze of ik iets heb mee gekregen van klimaatverandering en te vuil water
12:43:48 <@Carla> zeg ik dat Broekie heeft gecollecteerd bij het glazen huis
12:44:07 <@Carla> weet die meneer ineens niets meer te zeggen en stammeld dan zal ik u niet langer lastig vallen
Zou het de epidemie verklaren?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:15 schreef Sirolf het volgende:
Al mensen in een winterdip geraakt van de nieuwe megahit?
Nog nét nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:15 schreef Sirolf het volgende:
Al mensen in een winterdip geraakt van de nieuwe megahit?
Tsja, als 't gedraaid wordt op de radio, kan je er gerust vanuit gaan dat 't ook in de Top 50 terecht komt.quote:
Maanden geleden ja, maar als die plaat nu pas in de top 50 staat dan begrijp ik dat niet helemaal..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, als 't gedraaid wordt op de radio, kan je er gerust vanuit gaan dat 't ook in de Top 50 terecht komt.
quote:
Dan moeten Blof, Anouk en Di-Rect wat minder nummers uitbrengen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:30 schreef -Hans- het volgende:
Daar zijn ze weer hoor de toppers van Moke. This Plan![]()
Moke is als ik mij niet vergis nog nooit Megahit geweest op 3FM, onbegrijpelijk... !
Hij is pas een paar weken geleden op single uitgekomen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maanden geleden ja, maar als die plaat nu pas in de top 50 staat dan begrijp ik dat niet helemaal..
...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Lijkt de verkiezing van de megahit wel... ook hier zal een platenmaatschappij wel he-le-maal niets mee te maken hebben
.
Heel vaakquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
...
Echt, hóe vaak moeten we nog zeggen dat het geen fck met platenmaatschappijen te maken heeft wat er op 3FM gedraaid wordt? Damn!
Ik denk niet dat de platenmaatschappijen er achter zitten, maar volgens mij krijgt binnenlands product wel voorrang. Staat dat soms ergens in de doelstellingen van de publieke zenders?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
...
Echt, hóe vaak moeten we nog zeggen dat het geen fck met platenmaatschappijen te maken heeft wat er op 3FM gedraaid wordt? Damn!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:06 schreef borisz het volgende:
Roel je hebt te vaak 538 aan staan![]()
daar wordt de alarmschijf en Danceshamh gekozen door de hoge bazen
wel te vaak de bekende bands als megahit, weinig onbekende bandjes als megahit enz.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Kan me niet eens herinneren wanneer ik voor 't laatst *ril* 538 heb gehoord.
Maar jij hebt een ander gevoel bij de keuze van de megahit?
Precies wat ik bedoelquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:14 schreef borisz het volgende:
[..]
wel te vaak de bekende bands als megahit, weinig onbekende bandjes als megahit enz.
Als blof iedere week een single uitbrengt heb je het hele jaar blof als megahit bijwijze van spreken.
Bands als Moke, the sheer ed zouden vaker megahit moeten worden.
Elke Megahit wordt democratisch gekozen. Als een meederheid het niet eens is met een keuze, wordt 'ie simpelweg niet gekozen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de platenmaatschappijen er achter zitten, maar volgens mij krijgt binnenlands product wel voorrang. Staat dat soms ergens in de doelstellingen van de publieke zenders?
Succes nog met de voorbereidingen voor vanavond. Ik zit om 8 uur vooraan bij de radio met mn vlaggetje
Stemmen nachtjocks me? Of was afgelopen week je eerste MH-vergadering?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Elke Megahit wordt democratisch gekozen. Als een meederheid het niet eens is met een keuze, wordt 'ie simpelweg niet gekozen.
Dus jij vind die plaat van Anouk goed ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:21 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Elke Megahit wordt democratisch gekozen. Als een meederheid het niet eens is met een keuze, wordt 'ie simpelweg niet gekozen.
Ben ik in m'n eentje een meerderheid?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dus jij vind die plaat van Anouk goed ?
Ik ook! hopelijk is Annemieke er wel want ook zij is verkouden/grieperig..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:01 schreef broer het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de eerste Weekend DNA.
Ik kan niet voorstellen dat een meederheid die plaat goed vindquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ben ik in m'n eentje een meerderheid?
De platenmaatschappijen brengen de singles uit, dus in principe hebben die wel wat te zeggen over wat er op 3FM te horen is. Als zij het niet uitbrengen, is het ook (veel) minder vaak te horen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |