quote:Hattrick Supporter
Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 20 euro en je krijgt een paar leuke extra's waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!
Zo'n vermoeden had ik inderdaad ook, vandaar juist nu mijn vragenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:09 schreef Grumpey het volgende:
Yurzinho, ik zou de oudjes er nu toch wel eens uitgooien, omdat ze ook geen bijstats meer hebben. dit seizoen krijg je daar nog wel wat geld voor, volgend seizoen raak je zo nog voor geen stuiver meer kwijt. Alle spelers zonder bijstats worden volgend seizoen niks meer waard, en moet je nu dus koste wat kost kwijtraken.
De spijker op zijn kop. Natuurlijk wil ik niet degraderen! Maar aan de andere kant...De kans is best groot dat ik anders nog jáááren in deze sterke VI blijf hangen. Ik was ook min of meer "out of options"...Maar aan het trainen van Defensive Positions had ik nog niet gedacht. Is dat lukratief? Ik zat zelf eventueel nog aan Passen-trainen te denken...quote:Het beste wat je kan doen is denk ik ook jonge middenvelders met verdedigen kopen, en die op verdedigen trainen (defensive positions). Het zou ideaal in je team passen. Het nadeel is dat je waarschijnlijk niet wil degraderen, maar ik zie weinig opties om je team sterker uit een verandering te laten komen dan dat het nu is.
denk aan iets als redelijk verdedigen, en dat je ze optraint naar formidabel...dat moet wel veel geld opleveren. Misschien iets hoger voor een enkeling.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:21 schreef Yurzinho het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, traint Defensive Positions ( Ik neem aan dat dat controlerend spel is) al je mids én je defs? Ideaal wordt dat inderdaad om een wat jonge mids aan te schaffen, met kleine verdedigingsbijstats denk ik?
Aan de andere kant kun je als je 2x 5-4-1 of 4-5-1 speelt maar liefst 20 spelers per week trainen, dat is dubbel zoveel als met gewoon verdedigen trainen...quote:Op woensdag 19 december 2007 14:37 schreef Yurzinho het volgende:
Ik zie net inderdaad dat het 16 weken duurt om ze 1 level te laten stijgen...zonder conditietraining, als ze 17 zijn...Best lang..
ook een optie, kan je zelfs nog je keeper ook trainen op woensdag en zal je dus maar 4 jonge middenvelders hoeven te kopen van al je middenveldersgeld nu en de helft van je trainies die je nu weg kan doen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:43 schreef maniack28 het volgende:
Ik zou dan eerder deftrainen met 5 mids en 5 defs... de 5 defs op zondag en de 5 mids op woensdag
bij deze ben je genomineerdquote:Op woensdag 19 december 2007 14:55 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Wat is de koei award?
hmmmmm iets doet me vermoeden dat ik hier niet echt gelukkig mee moet zijnquote:
awards heeft niemand meer zin in/ tijd voorquote:Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
hmmmmm iets doet me vermoeden dat ik hier niet echt gelukkig mee moet zijn, maar waar kan ik vinden welke awards er worden uitgereikt?
Gaat het voortaan 16 weken duren voordat een speler popt?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:37 schreef Yurzinho het volgende:
Ik zie net inderdaad dat het 16 weken duurt om ze 1 level te laten stijgen...zonder conditietraining, als ze 17 zijn...Best lang..
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gaat het voortaan 16 weken duren voordat een speler popt?
Je nieuwe nick maar weer in de prullenbak gegooid?quote:
Dat zijn in ieder geval mooie bbz stats! Ik kan het niet volgen, maar veel succes (net als de rest)!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:54 schreef Grumpey het volgende:
iedereen die nog leuke wedstrijd wil volgen: Mijn bekerwedstrijd is geniaal tot nu toe....
Ik speel 3-5-2, met counter en pic, met een verdedigende spits en alle reserves tegen een AO team. Ik sta bij de rust 1-0 voor en hij heeft 57% balbezit...
duim duim
Die blessure en die rode kaart zorgen ervoor dat hij ineens nog maar uitmuntend middenveld overhad, als je dan kijkt naar zijn ratings stelt het niks meer voor, normaal was het een bovennatuurlijk middenveld geweestquote:Op woensdag 19 december 2007 18:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Die verdediging van je tegenstander
Jij ook Feli natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 18:52 schreef Kingstown het volgende:
Op naar ronde 8! erg makkelijk op voorsprong gekomen, maar na het afhaken van mijn superspits (gelukkig slechts plus 1) niet meer gescoord en nog 2 SE's tegen, maar ach....alles staat optimaal en we zijn klaar voor de dubbel in de competitie!
Edit: Grumpey ook van harte uiteraard!
Das lekker, ik haalde redelijk(hoog) op neutraal terreinquote:Op woensdag 19 december 2007 19:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
Uit.
Nee, dat niet. Ik heb echter via flagcreator zo'n vlaggetjesoverzicht+wereldkaart aan m'n logo gekoppeld. Ik probeer nu maar zoveel mogelijk de bovenste rijen vol te krijgen, en daar ontbreken Argentinië, Frankrijk en Mexico... Heb nog geen wedstrijden vastgelegd/afspraken gemaakt. Ik ga gewoon morgen uit ieder land tussen de 5-10 teams uitdagen en dan zie ik wel wie er haptquote:Op woensdag 19 december 2007 19:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Heb je hele vlaggetjes schema's?
Ik ben nu al een friendly voor volgend seizoen in Al Kuwayt aan het regelen
quote:Hi
I'm a scout for Norway u20, and I'm contacting you regarding your player, Tom Haug.
1. What's his skills?
2. I assume you train playmaking. I was just wondering what training level percent/stamina percent you use.
3. When did he last improve his playmaking skills?
If there is something else you think we should know about your talent, please let me know
Have a very nice day.
madforTIL
quote:Tom Haug
TSI = 9 410 , 19 years and 0 days, solid form
Has wretched experience and weak leadership abilities [Powerful]
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: brilliant Passing: poor
Winger: wretched Defending: wretched
Scoring: wretched Set pieces: poor
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:49 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Die blessure en die rode kaart zorgen ervoor dat hij ineens nog maar uitmuntend middenveld overhad, als je dan kijkt naar zijn ratings stelt het niks meer voor, normaal was het een bovennatuurlijk middenveld geweest
eitjequote:Op donderdag 20 december 2007 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lekkere loting heb jij zeg....je mag tegen de ploeg die de meeste HatStats heeft gehaald de afgelopen bekerronde....
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
eitje
(uhm, al piccend de uitschakeling tegemoet zien dus...)
Ik ga het wel proberen, maar het jammere is wel dat zijn verdedigingsratings ook gewoon vrij sterk zijn. Ik zie wel de meeste kansen met 4-4-2, maar ik vrees dat hij toch gewoon door een 4 mans verdediging heen ramt met zijn aanval en middenveld.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid om te proberen hem weg te counteren (in 4-4-2) ? zelf ga ik ook piccen (daar is de beker tenslotte voor), maar zie wel een 50/50 kans om verder te komen, hoewel mijn tegenstander ook zijn sterkste opstelling in de beker gebruikt en makkelijk kan piccen in de competitie.
Voor de liefhebber, ik wil zelf liever wat meer multiskill gaan trainen.quote:Hilbert Middenmeer (178928194)
17 jaar en 85 dagen, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Volgende verjaardag: 16-01-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 310 ¤/week
Eigenaar: SC diepFries
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed +2 (pop 07-12-07) Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Transferlijst: Middenvelder
Deadline: 23-12-2007 om 15:28
Vraagprijs: 200 000 ¤
Gemiddelde prijs 205 000 ¤
Median Price 197 000 ¤
Wat die twee hierboven zeggen.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:01 schreef Wurdsje het volgende:
Wat ik me nou eigenlijk al een hele tijd afvraag.. en het zal vast wel een ongelooflijke kneusvraag zijn.. Maar in mijn opstelling (na de wedstrijd) zie ik soms 3 gele sterren en een gele ster (met een grijze waas erover) wat houdt dit in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe eens niet zo gek!!quote:Op donderdag 20 december 2007 18:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
heuj
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat die twee hierboven zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:en dat zeg jij!
![]()
![]()
quote:Howard Hubbard
19 jaar en 35 dagen, zwak in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Maakt deel uit van het U-20 Oceania-team!
Volgende verjaardag: 07-03-2008
Nationaliteit: Oceania
Total Skill Index (TSI): 15 320
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Wedstrijden voor nationale U-20 team: 3
En na 1 wedstrijd gestegen:quote:David Sevanyan
TSI = 13 130, 19 jaar en 89 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Die laatste 2 verkoop ik. Nummer 2 heeft even bij U20 Armenie gezeten, maar eruit gekicked nadat ik vergat hem op te stellen in de 1e ronde bekerquote:Michael Rottloff
TSI = 1 350, 18 jaar en 29 dagen, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Tomas Hörlund:
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van uitstekend naar formidabel.
Martien Berlijn:
Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van slecht naar zwak.
Dit is een toppertje.quote:Tomas Hörlund (152149311) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar en 32 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 10-03-2008
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 5 160
Loon: 1 044 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mardy Bums
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Hoor eens, Marco den Turk is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer matig zijn. Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel, dan zou deze jongen wel eens klasse kunnen zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' zwak op het gebied van Verdedigen wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Marco den Turk (22375625)
16 jaar en 81 dagen
Da's snelquote:19-12-2007 20:25
Wedstrijd Marco den Turk: Je moet gaan nadenken over zijn toekomst. Ik denk dat hij naar de eerste selectie moet om zijn spel verder te ontwikkelen. Of dat een goed plan is? Dat kan alleen jij bepalen.
quote:Helmut Fabricius [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 23 390, 21 jaar en 24 dagen, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: wereldklasse
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Marat Derevyanchenko [2 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 10 350, 20 jaar en 14 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Lekker dusquote:Altino Sequeira [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 27 330, 21 jaar en 3 dagen, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider [Technisch]
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wereldklasse
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die deed ik op de lagere school ook altijd![]()
Das zeker lekker!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:48 schreef Yankee_One het volgende:
Vormboost en
[..]
[..]
[..]
Lekker dus
Edit: mijn keeper centraal achterin trouwens maar 0,5 sterquote:Olivier Bijleveld
TSI = 3 210, 17 jaar en 58 dagen, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Technisch]
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Kun jij dit weekend aub winnen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:07 schreef foetre het volgende:
is net 1 mil op gebodenquote:
Art van der Gracht (160723324)
20 jaar en 75 dagen, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Volgende verjaardag: 27-01-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 5 900
Loon: 870 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Reservewingerquote:Roberto Boi
TSI = 9 550 , 22 years and 53 days, solid form
Has wretched experience and weak leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: solid Passing: solid
Winger: formidable Defending: weak
Scoring: poor Set pieces: poor
Mensen die naar TSI kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:11 schreef One_conundrum het volgende:
verdedigen + 1
17 jarige naar goed.
van deze kerel raak ik gefrustreerd. gekocht met een tsi van 1810 maar niet poppen naar uitstekend
[..]
Die moet je eren!quote:
quote:Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
quote:Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: mythisch Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: formidabel
oh ok, maar hij draagt sowieso meer bij aan de defratings als je hem defensief gebruiktquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:17 schreef maniack28 het volgende:
counter wordt berekend over je defs, niet over alle spelers... ca en wa worden berekend over al je spelers... toch?
Ja dat vraag ik me dus af, staat nergens in de regels te lezen...quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:21 schreef Lennox het volgende:
Langzamer natuurlijk. Je pakt immers meer spelers mee qua training.
Zie discussie eerder in dit topic.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
oh ok, maar hij draagt sowieso meer bij aan de defratings als je hem defensief gebruikt
Even een vraagje over training... ik wil overstappen van verdedigen naar controlerend spel... train je dan langzamer qua weken of maakt dat niet uit?
aha...dan nog maar eens even overwegen wat ik doe...quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zie discussie eerder in dit topic..
Met controlerend spel duurt het een heel seizoen voordat trainees stijgen, da's het grootste minpunt eraan.
23quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:11 schreef One_conundrum het volgende:
leeftijd?
17 en redelijk jaquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das zeker lekker!![]()
Hoe waren die spelers toen je ze kocht? Qua verdedigen?? Zeker niet redelijk?
Dat zijn de leuke berichten.quote:Je team heeft 53 640 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Roger Halvorsen (131662306) onlangs is verkocht voor 1 788 000 ¤.
de eerstequote:Op vrijdag 21 december 2007 18:04 schreef One_conundrum het volgende:
Counterhuftervrienden.
deze:
[..]
of deze?
[..]
TSI moet je niet naar kijken! Die wordt teveel verstoord door andere cq bij skils. Salaris is t belangrijkste in dat geval. Ik dacht dat een trainie van 17 bij ongeveer 640 (aan salaris, ex bonus) moest hebben wil ie op t punt staat om van redelijk naar goed te poppen!quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:28 schreef TheVulture het volgende:
Vraagje, hoeveel TSI en loon heeft een 17-jarige def die op punt van poppen staat van redelijk naar goed? Is daar een richtlijn in te geven?
Dat ga je niet menen! Train je nooit iets anders tussen door dan? Dat haal ik nl nooit met mn trainies op die leeftijd.quote:
Dat speel ik al, daarom heb ik er ook wel vertrouwen in. ben ook benieuwd naar mijn Def ratings met mijn WK keeperquote:
Ik heb net ff naar je wedstrijd gekeken en ik denk dat t best een lastig potje voor je gaat worden. Zijn middenveldrating is uiteraard beter, maar jij speelt wel thuis. Over de gehele lijn heeft je tegenstander best een aardig team. Ik verwacht een close-match. Nou vooruit: 1-0 voor jou, countergoaltje in de 87ste minuut.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:03 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat speel ik al, daarom heb ik er ook wel vertrouwen in. ben ook benieuwd naar mijn Def ratings met mijn WK keeper
als je mij was had je niet gewonnenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:49 schreef One_conundrum het volgende:
Heren, ik heb de volgende case voor u:
Mijn aanval is beter dan zijn verdediging
Mijn verdediging is beter dan zijn aanval.
zijn middenveld is uiteraard beter.(varierend, maar wel altijd matig.
Er is niet echt een systeem te ontdekken of hij wel of niet de vleugels op aanvallen zet of niet, maar hij heeft geen specifieke tactiek.
Wat wordt het nu, een relatief simpele overwinning voor mij, of moet ik nog speciale dingen uithalen?
quote:Harm-Jan van Galen (73042178) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
25 jaar en 61 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap matig.
Volgende verjaardag: 11-02-2008
Total Skill Index (TSI): 146 880
Loon: 87 230 ¤/week
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 2
Gezondheid: in orde
Spelmaken: mythisch Passen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: formidabel
dacht dat je gestopt was?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:54 schreef maniack28 het volgende:
Zo, mn eerste nieuwe speler voor het volgend seizoen:
[..]
Gekocht van AFC Kil en Atak (2.5 mil)
Je las verkeerd, ik heb alles verkocht omdat het zinloos was.... ik ga ook niet mn sup verlengen, loopt volgende week af.. simpelweg omdat ik niet achter het beleid van de devs sta. Zeggen dat er LT geplanned moet worden maar ondertussen KT van alles wijzigen. Ik pas me nu maar weer aan voor volgend seizoen en hoop maar dat er niet teveel veranderd.quote:
haha, kijk mijn eerste post es. Boven aan deze paginaquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:54 schreef maniack28 het volgende:
Zo, mn eerste nieuwe speler voor het volgend seizoen:
[..]
Gekocht van AFC Kil en Atak (2.5 mil)
quote:think I have spotted a future star here, to be honest. He told me his name is Marvin Hasperhoven and is 16 years old.
If we look at his Playmaking skills, I would rate him as a hot prospect young player. Without any further training, this player will remain with poor Playmaking.
Do we sign him, boss?
Don't mind! Ik was ruim tevreden met dit bedrag...quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:44 schreef One_conundrum het volgende:
eej, maus. Ik was donderdag anders bezet, anders had ik ervoor gezorgd dat je spelertje nog wat meer opleverde. Balen dat ik em niet had ...
En mijn verdediging is de laatste tijd wat wisselvallig ca samenstelling, maar die krijgen morgen nog een dikke boost door mijn keepje.
Ik heb er opzich wel vertrouwen in. Ik hoop iig op een man of 40k in het stadion, mijn lage plaats en dergelijke werken niet echt bevorderlijk ...
quote:Matthieu Reijnders (186423397)
17 jaar en 41 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Volgende verjaardag: 03-03-2008
Total Skill Index (TSI): 1 280
Loon: 550 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Mijn YP staat er beter voor. Die had 17 jaar en 1 dag op de teller en had een hogere TSI en ook uitstekend def.quote:Op zondag 23 december 2007 09:04 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn 6 sterren vleugel verdediger! (centraal haalde hij minder sterren!!)
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk een lekkere meevallende pull!! Zou hij U20 kunnen halen??
quote:Op zondag 23 december 2007 09:07 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mijn YP staat er beter voor. Die had 17 jaar en 1 dag op de teller en had een hogere TSI en ook uitstekend def.
lolquote:Op zondag 23 december 2007 01:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, kijk mijn eerste post es. Boven aan deze pagina
quote:Björn van Rietschoten (113998247) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
22 jaar en 102 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak.
Volgende verjaardag: 02-01-2008
Total Skill Index (TSI): 26 250
Loon: 7 164 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: The Rottweilers
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: uitstekend
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: redelijk
Ja hoor, hij mag vanaf de bank kijken hoe mijn Harro het doetquote:Op zondag 23 december 2007 09:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
maar dat was mn vraag niet! Mn vraag was : Kan hij U20 halen?
Doen of niet? Dat "hot prospect talent" is niet zo geweldig toch?quote:Hi boss, nice to speak to you again.
We have an interesting prospect to evaluate. He goes by the name of Frederik Vles and is 15 years old.
With his inadequate overall skills, this might be the player for us. Looking at his Winger skills, this boy could very well be a hot prospect talent.
What do you say? Should we give him a chance?
Transver vergelijking geeft maar iets van 5 ton aan. Wat denk je dat t gaat op leveren dan???quote:Op zondag 23 december 2007 10:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja hoor, hij mag vanaf de bank kijken hoe mijn Harro het doet
Nee grapje, hij heeft best de kans. Al is zijn conditie niet goed genoeg.
Als je hem zelf traint is de kans iets minder groot, aangezien hij bij een team met een uitstekend coach meer kansen heeft om sneller te groeien.
Het is van veel factoren afhankelijk maar hij heeft een goede kans.
Hier ga je veel geld voor vangen als je hem verpatst
Zijn alle (NL) u20's en internationals getrainend door uitstekend coaches dan?quote:Op zondag 23 december 2007 10:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja hoor, hij mag vanaf de bank kijken hoe mijn Harro het doet
Als je hem zelf traint is de kans iets minder groot, aangezien hij bij een team met een uitstekend coach meer kansen heeft om sneller te groeien.
Hier ga je veel geld voor vangen als je hem verpatst
Jammer van zijn leeftijd, maar weer aardige pullquote:Francis Haarhuis (186433203)
19 jaar en 34 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 10-03-2008
Total Skill Index (TSI): 1 110
Loon: 510 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Nee hoor, het is maar net hoor er gepulled is in een bepaalde periode. Maar een speler met een uitstekend coach heeft een snellere vaardigheidsstijging in zichquote:Op zondag 23 december 2007 10:43 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Zijn alle (NL) u20's en internationals getrainend door uitstekend coaches dan?
Nu al??? Dat zou wel geil ehhh gaaf zijn!! Transver kosten waren volgens hattrick max: 5 ton.quote:Op zondag 23 december 2007 10:39 schreef -J-D- het volgende:
Ik dacht wel aan een bedrag richting een miljoen
Misschien zit ik er naast. We shall seequote:Op zondag 23 december 2007 10:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu al??? Dat zou wel geil ehhh gaaf zijn!! Transver kosten waren volgens hattrick max: 5 ton.
jaah ik heb geboden op de bovenste, maar die looopt morgen pas afquote:Op zondag 23 december 2007 10:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
lolHeb jij die andere gekocht?
Ook alvast claimen, deze wordt van mij:
[..]
makkelijk 1 mil, als jem opstelt en op een mooie tijd op de lijst zet (outpostquote:Op zondag 23 december 2007 10:54 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Misschien zit ik er naast. We shall see
Ja wilde er ook op bieden maar zag toen je naam staanquote:Op zondag 23 december 2007 11:00 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
jaah ik heb geboden op de bovenste, maar die looopt morgen pas af
Morgen deze:quote:Freerk Meerloo (84397980) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
24 jaar en 92 dagen, slecht in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap slecht.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 12-01-2008
Total Skill Index (TSI): 32 210
Loon: 22 550 ¤/week
Club: Frentsjer
Waarschuwingen: 1
Spelmaken: bovennatuurlijk Passen: uitstekend
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
of deze:quote:Jorg Schmidt (72721539) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
24 jaar en 105 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Snelheid
Volgende verjaardag: 30-12-2007
Total Skill Index (TSI): 48 060
Loon: 26 070 ¤/week
Club: Hots Knots Begonia
Waarschuwingen: 2
Spelmaken: bovennatuurlijk Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: utopisch
of deze op 1e Kerstdag:quote:Boy Cleven (76890959) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
24 jaar en 93 dagen, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Zijn ervaring is redelijk en zijn leiderschap matig.
Volgende verjaardag: 11-01-2008
Total Skill Index (TSI): 78 370
Loon: 34 210 ¤/week
Club: Frentsjer
Waarschuwingen: 1
Spelmaken: reusachtig Passen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: wonderbaarlijk
quote:Addy den Uijl (68490490) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
25 jaar en 4 dagen, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap redelijk.
Volgende verjaardag: 09-04-2008
Total Skill Index (TSI): 42 310
Loon: 20 630 ¤/week
Club: FC Grasschoppers
Spelmaken: wereldklasse Passen: uitstekend
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: uitmuntend
Ik train al wingersquote:Op zondag 23 december 2007 11:22 schreef One_conundrum het volgende:
weet je al wat je gaat trainen dan?
_____________________________________________________________quote:Op zondag 23 december 2007 11:41 schreef One_conundrum het volgende:
Heeeeeeeeeeelp
Heeft iemand nog dat conditie/gemiddelde leefdtijd lijstje nog ?
2 scouts = meer kans dat je wat leuks pullt. Met 3 scouts is die kans nog groter. Als je 1 scout hebt en je krijgt een slechte pull, dan moet je weer wachten tot volgende week op een leuke pull.quote:Op zondag 23 december 2007 11:45 schreef Soli het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan twee scouts voor je jeugdopleiding? Ze bieden altijd tegelijk een speler aan en je kan maar één scout bellen. Is het toevallig zo dat ze dan naar beide stats zoeken in één speler? Ik heb in ieder geval mijn tweede scout al ontslagen...
Maar wel een klasse middenvelder gescout
Mijn YP, bij mij af te halen voor 2k.quote:Freddie Dodemond (186435289) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar en 88 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 460
Eigenaar: Mardy Bums
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Mijn YP,, af te halen voor 0quote:Cees Jan van Raalte (186444128) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar en 9 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 04-04-2008
Total Skill Index (TSI): 570
Loon: 350 ¤/week
Eigenaar: Vy Mamynka
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Mijn YP, af te halen voor 350k.quote:Mike Gehrmann (186449490)
17 years and 107 days, passable form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and honest.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Next birthday: 28-12-2007
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 520
Wage: 490 ¤/week
Owner: JHMWMJZMN
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: inadequate
Winger: weak Defending: inadequate
Scoring: solid Set Pieces: inadequate
Redelijk overallquote:Ja? Oh, hallo IJsbrand!
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Nils Elberts.
Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Kijken we naar zijn Verdedigen-vaardigheden, dan is deze jongeman getalenteerd. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Die gaan we dus ook pullen:quote:Dit zijn de opmerkingen van Siedo Nijmeijer voor deze wedstrijd:
Hallo daar,
Marco den Turk: Je hebt vast wel gezien dat hij deze week een uitzonderlijk goede wedstrijd speelde. Laten we hopen dat hij leert om structureel op dat niveau te presteren.
Harold Eilert: Goed nieuws over hem. Hij reageert goed op de trainingssessies die gericht zijn op Verdedigen.
Harold Eilert: Baas, ik heb wat problemen met zijn vader. Hij zegt dat het joch niet meer bij de jeugdopleiding moet blijven omdat de training geen effect meer heeft. Hij heeft enigszins gelijk, maar het is niet zijn beslissing. Toch?
Bedankt voor het luisteren. Je hebt nu vast andere dingen te doen.
Hij is 18 jaar en haalt 6.5 ster als vleugelverdediger.quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Harold Eilert heet en 16 jaar oud is.
Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment matig volgens mij. Volgens mij is deze speler bemoedigend op het gebied van Vleugelspel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Schijnt 100k waard te zijn volgens de TLquote:Harold Eilert (186449767)
18 jaar en 11 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 02-04-2008
Total Skill Index (TSI): 880
Loon: 370 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Dus even bieden allemaalquote:Hilbert Middenmeer (178928194), 17 jaar en 88 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 610
Eigenaar: SC diepFries
Positiespel: goed (+2) Passen: waardeloos
Deadline: 23-12-2007 om 15:28
Vraagprijs: 200 000 ¤
Hoogste bod:
200 000 ¤ door ONDO
http://alltid.org/quote:Op zondag 23 december 2007 13:03 schreef One_conundrum het volgende:
pff, sorry voor de domme vraag, maar heeft iemand een link naar altiid hattrick (ofzo)
google werkt niet mee en hij staat ook niet in de op
Maar weer een tweede scout terug aangenomenquote:Op zondag 23 december 2007 12:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
2 scouts = meer kans dat je wat leuks pullt. Met 3 scouts is die kans nog groter. Als je 1 scout hebt en je krijgt een slechte pull, dan moet je weer wachten tot volgende week op een leuke pull.
Soms komt het voor dat de eerste scout die je belt je al gelijk een leuke speler aanbiedt, dus dan moet je kiezen of je die speler laat vallen en kijkt wat de andere scouts in de aanbieding hebben, of je contracteert die speler en dan kijk je volgende week weer
3 scouts kost je 20k/week, 2 scouts 10k/week en 1 scout 5k/week (dacht ik).
Nouja, ik had nog geen keeper in mn jeudteam, en de andere twee scouts kwamen weer met baggerquote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Jaap Colthof en hij is 16 jaar.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Keepen worden voordat hij bij het eerste komt. Kijken we naar zijn Verdedigen-vaardigheden, dan is deze jongeman hopeloos.
Geven we hem een contract, baas?
Al wel eens échte transfer-ad geplaatst?quote:Op zondag 23 december 2007 13:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ja, ik wil 'm graag kwijt en er iets meer voor vangen (zal ook heus wel gebeuren, maar toch...)
[..]
Dus even bieden allemaal
En http://alltid.org/
Alsof men daar naar kijkt... Misschien dat er hier nog iemand is die 'm interessant vindt..quote:Op zondag 23 december 2007 13:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Al wel eens échte transfer-ad geplaatst?
Hot prospect is één na hoogste, klasse dus in het Nederlands. Prima pull, me dunkt!quote:Op zondag 23 december 2007 10:26 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Doen of niet? Dat "hot prospect talent" is niet zo geweldig toch?
Zo bedoelde ik het niet hoor, vroeg het me gewoon af. Ik doe het de laatste tijd wel, onder het motto baat het niet, dan schaadt het niet. Kleine moeite enzo.quote:Op zondag 23 december 2007 13:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Alsof men daar naar kijkt... Misschien dat er hier nog iemand is die 'm interessant vindt..
De hint is echter duidelijk, ik zal mijn troep hier niet meer spammen, is voor jullie toch niet de moeite waard..
Deze dus:quote:Op zondag 23 december 2007 14:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hot prospect is één na hoogste, klasse dus in het Nederlands. Prima pull, me dunkt!
DIe classificaties staan ook bij de regels trouwens, helemaal onderaan bij de Denominations.
In 't Engels:quote:Inschatting jeugdspeler door scout
topklasse
klasse
getalenteerd
bemoedigend
twijfelachtig
hopeloos
Ik wacht nog steeds op m'n eerste topklassequote:Youth scout prospect
prodigious
hot prospect
talented
hopeful
doubtful
hopeless
Als je sowieso een hoger middenveld haalt, moet je er zo hoog mogelijk overheen gaan. Anders krijgt-ie ook nog gewone kansen naast z'n (maximale) drie counters.quote:Op zondag 23 december 2007 14:47 schreef DJqbl5 het volgende:
Ik heb een vraagje voor mijn wedstrijd van vanavond.
Ik moet tegen iemand die op de counter speelt.
Ikzelf speel 3-5-2 dus middenveld is erg sterk...is het verstandig om met mijn B-middenveld te spelen, zodat het verschil tussen de middenvelden van hem en mij kleiner is?
of maakt het niet uit?
quote:I think I have spotted a future star here, to be honest. He told me his name is Marvin Hasperhoven and is 16 years old.
If we look at his Playmaking skills, I would rate him as a hot prospect young player. Without any further training, this player will remain with poor Playmaking.
Do we sign him, boss?
Sowieso al 1,5 miljoen in kas straks, maar weet me god niet wat ik er voor moet kopen.quote:David Sevanyan
24-12-2007 om 14:37
minus totale vergoedingen: - 7%
1 099 000 ¤
(1 022 070 ¤)
Michael Rottloff
24-12-2007 om 14:25
0.0 ¤
Effect is nooit bewezen, maar er is ook nooit bewezen dat 'ie geen effect heeftquote:Op zondag 23 december 2007 16:57 schreef One_conundrum het volgende:
Heeft een Clown trouwens nog steeds effect? hebben er nog mensen Clowns?
Heb het ook gedaan.quote:Op zondag 23 december 2007 14:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hot prospect is één na hoogste, klasse dus in het Nederlands. Prima pull, me dunkt!
DIe classificaties staan ook bij de regels trouwens, helemaal onderaan bij de Denominations.
tja zelfde hier maar ik zit aan mn salaris plafond en dat geld is te weinig voor versterkingenquote:Op zondag 23 december 2007 17:01 schreef Lennox het volgende:
Eentje die toevallig uit mn jeugdopleiding kwam en verder weinig kon
[..]
Sowieso al 1,5 miljoen in kas straks, maar weet me god niet wat ik er voor moet kopen.
Neuh, je moet 'm gewoon trainen in PM. Dat "Hot Prospect" betekent niks meer dan dat het een goede kan worden. "Poor" slaat dan weer op z'n huidige niveau. Betekent gewoon dat-ie onder PM training redelijk vlot klimt en op z'n 17e rond goed zal zitten.quote:Op zondag 23 december 2007 16:34 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Iemand een verklaring?
Is het een def of een winger bijvoorbeeld?
Ik heb hier wel eens horen vallen dat ergens een GM ofzo het effect heeft ontkent. Het bestaat niet en heeft nooit bestaan. Maar goed, da's allemaal hearsay...quote:Op zondag 23 december 2007 16:57 schreef One_conundrum het volgende:
Heeft een Clown trouwens nog steeds effect? hebben er nog mensen Clowns?
Ik heb geen counter ingesteldquote:Dynamo liet in de 10e minuut zien hoe goed het team in counteren was: Fabio Padrini kon onbedreigd op de keeper af en legde de 0-1 erin.
dat is een 4 sterren, dus zeg formi, middenvelder met een tsi van 4000, dan kun je gvd toch helemaal geen hoge SP hebben? ik zie nu dat die lul al 9 goals heeft gemaakt dit seizoenquote:.Een perfect genomen vrije trap in de 66e minuut zette de bezoekende ploeg op voorsprong. Maker van de 2-3 was Sido Abe Bruininx
SP beïnvloedt de TSI niet, dus iemand met 0 TSI kan Goddelijk SP hebben. Mijn SP-hoer heeft er ook al 9 inliggen tot nu toe trouwens, maar dat waren niet allemaal spelhervattingen. En da's een formi winger.quote:Op zondag 23 december 2007 21:49 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dat is een 4 sterren, dus zeg formi, middenvelder met een tsi van 4000, dan kun je gvd toch helemaal geen hoge SP hebben? ik zie nu dat die lul al 9 goals heeft gemaakt dit seizoen
Nouja 4-2 verloren, de 3-2 viel vlak na de 2-2 in de 2e helft ... Ook wel terecht nu ik de stats vergelijk...
Ow, dat wist ik niet. Wel hoog SP voor die menneer ik had de overige goals van die knakker ook maar even opgezocht.quote:Op zondag 23 december 2007 21:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
SP beïnvloedt de TSI niet, dus iemand met 0 TSI kan Goddelijk SP hebben. Mijn SP-hoer heeft er ook al 9 inliggen tot nu toe trouwens, maar dat waren niet allemaal spelhervattingen. En da's een formi winger.
quote:23-12-2007 0-8! Olé!
Yes! Real heeft met 0-8 verloren van veellopers, wat een geweldige uitslag!
De spelers liepen na de wedstrijd een ereronde van maarliefst 30 minuten en daarna barstte het feest los in de kleedkamer van Real.
De supporters trakteerden hun helden na de wedstrijd op een oorverdovend applaus.
Het bestuur heeft besloten om de spelers ieder een bonus van ¤8,- te geven na deze fantastische prestatie.
Jeugdspeler Dennis Bruns kon zijn geluk niet op: "0-8 verliezen is gaaf, ik ben tevreden."
quote:De Vrolijke Sliding
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging matig (heel laag)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging matig (hoog)
Rechteraanval slecht (hoog)
Centrale aanval goed (hoog)
Linkeraanval zwak (zeer hoog)
FC-binnenkantpaal
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Middenveld matig (heel laag)
Rechterverdediging matig (heel laag)
Centrale verdediging matig (laag)
Linkerverdediging matig (heel laag)
Rechteraanval redelijk (zeer hoog)
Centrale aanval formidabel (heel laag)
Linkeraanval zwak (laag)
quote:YMFC
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Middenveld uitstekend (laag)
Rechterverdediging goed (hoog)
Centrale verdediging goed (heel laag)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval redelijk (zeer hoog)
Centrale aanval goed (zeer hoog)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
HatStats 229
Verdediging 75
Middenveld 90
Aanval 64
De Weverboys
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging uitstekend (hoog)
Centrale verdediging formidabel (zeer hoog)
Linkerverdediging goed (zeer hoog)
Rechteraanval matig (hoog)
Centrale aanval redelijk (hoog)
Linkeraanval redelijk (zeer hoog)
HatStats 206
Verdediging 95
Middenveld 45
Aanval 66
Denk dat ik m maar hou. En zelf verder trainquote:Op zondag 23 december 2007 11:01 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
makkelijk 1 mil, als jem opstelt en op een mooie tijd op de lijst zet (outpost
En voor de 2e maal dit seizoen is dezelfde speler eruit getraptquote:Ladderzatsquad
Player rating and team formation
Team Attitude Normal
Tactic Normal
Tactic skill (no tactic)
Midfield solid (very high)
Right Defence excellent (low)
Central Defence formidable (low)
Left Defence formidable (very high)
Right Attack weak (high)
Central Attack excellent (very low)
Left Attack excellent (very high)
FC Faroukmeisters
Player rating and team formation
Team Attitude (Hidden)
Tactic Normal
Tactic skill (no tactic)
Midfield solid (high)
Right Defence passable (low)
Central Defence solid (low)
Left Defence formidable (low)
Right Attack weak (high)
Central Attack formidable (low)
Left Attack formidable (very low)
Verkopen die gast!!quote:Op maandag 24 december 2007 01:05 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En voor de 2e maal dit seizoen is dezelfde speler eruit getrapt
Vorige keer +5, nu +2. Vorig seizoen stond hij ook al 5 weken aan de kant.
Hij is langer geblesseerd dan fit
Dikke tien!! Lekker de koploper verslaan Waardoor ik nu nog maar 2 punten achter sta op hem ipv 5. Volgende week weer tegen hem maar dan uit! VI here we come!!!!quote:FC RKDEO - Virtual Winne 3 - 0
Al met al een leuk weekje Hattrick. Leuke pull, koploper verslaan!quote:HatStats 170
Verdediging 98
Middenveld 42
Aanval 30
Ik zou t alle 2 doen maar eerst die coach!! Goed coach met slecht leiderschap. Daarna sparen om naar bv 30k te gaan met je stadion. Maar dat kan ook als je in de VII zit. Mijn 1e wedstrijden in de VII was mn stadion bij lange na niet uitverkocht. (25k) Ga nu wel uitbreiden naar 30k (stadion was voor de 1e keer uitverkocht)quote:Op maandag 24 december 2007 01:04 schreef AirRaid het volgende:
er van uitgaande dat i kampioen wordt en dus naar de VII promoveer. wat raden jullie mij aan te doen moet ik mijn stadion van 20.000 man uitbreiden of moet ik mijn trainer ontslaan en een betere aanschaffen
huidige trainer is:
Een redelijk trainer die verdedigend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft briljant ervaring en is een waardeloos leider.
momenteel 427 223 ¤ in kas
quote:Bezig met werkzaamheden
Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 04-01-2008.
Je zal niet direct volle zalen trekken in de VII, tenzij in een heel makkelijke terecht komt. Daarnaast is een goed coach je allereerste prioriteit, want dan train je sneller, hetgeen sneller geld betekent. Geen moeilijke keus.quote:Op maandag 24 december 2007 01:04 schreef AirRaid het volgende:
er van uitgaande dat i kampioen wordt en dus naar de VII promoveer. wat raden jullie mij aan te doen moet ik mijn stadion van 20.000 man uitbreiden of moet ik mijn trainer ontslaan en een betere aanschaffen
huidige trainer is:
Een redelijk trainer die verdedigend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft briljant ervaring en is een waardeloos leider.
momenteel 427 223 ¤ in kas
Dat maakt toch geen zak uit met het waardeloze leiderschap van je coach.quote:Op maandag 24 december 2007 10:36 schreef TheVulture het volgende:
heeft er iemand nog een koei-award over, ik had gisteren een WO maar ben vergeten te PICcen
Jup, op zeker die coach vervangen. Je stadion is dan je volgende prioriteit.quote:Op maandag 24 december 2007 09:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je zal niet direct volle zalen trekken in de VII, tenzij in een heel makkelijke terecht komt. Daarnaast is een goed coach je allereerste prioriteit, want dan train je sneller, hetgeen sneller geld betekent. Geen moeilijke keus.
hij is gisteren gezakt van slecht naar waardeloosquote:Op maandag 24 december 2007 11:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen zak uit met het waardeloze leiderschap van je coach.
Als je 'm extern aanneemt, is goed/goed erg duur. Als je intern iemand hebt lopen met goed of meer ervaring en goed leiderschap, kan het aantrekkelijk zijn om die coach te maken. Maar die kan je dan nooit meer verkopen als speler, dus kijk daar wel mee uit.quote:Op maandag 24 december 2007 12:49 schreef AirRaid het volgende:
oke aan het eind van het seizoen/begin nieuwe seizoen dus een goede coach aantrekken. moet ik nog op leiderschap of ervaring letten???
quote:Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: goddelijk
quote:F.C.U.t.U. 3-4-2 Normal (disastrous) 1 261
Ladderzatsquad 3-5-2 Normal (disastrous) 3 231
25.11.2007, Round 3 League: V.1 Diff: 30
quote:F.C.U.t.U. 3-5-2 Normal (disastrous) 0 242
VVWF 3-5-2 Normal (disastrous) 1 220
11.11.2007, Round 1 League: V.1 Diff: 22
quote:FC Faroukmeisters 3-5-2 Normal (disastrous) 2 214
F.C.U.t.U. 3-5-2 Pressing (passable) 0 233
02.12.2007, Round 4 League: V.1 Diff: 19
quote:topaanbieding.com 3-5-2 Play creatively (disastrous) 1 214
F.C.U.t.U. 3-5-2 Pressing (passable) 0 229
16.12.2007, Round 6 League: V.1 Diff: 15
quote:F.C.U.t.U. 3-5-2 Normal (disastrous) 3 242
koala63 3-5-2 Attack in the middle (outstanding) 4 235
23.12.2007, Round 7 League: V.1 Diff: 7
Mensen die pressing spelen.quote:Op maandag 24 december 2007 14:21 schreef ScudRaket het volgende:
Een gast uit mijn league heeft de ME nogal tegen.....
[..]
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Kapitaal: 645 408 ¤ (2 292 165) ¤quote:24-12-2007 Verkocht David Sevanyan aan Fc Marco - Univ 1 497 000 ¤ 13 130
24-12-2007 Verkocht Michael Rottloff aan TSV Oberkochen 499 000 ¤ 1 350
Welk niveau haalt hij dan? Ik vind het altijd wel prima als ze zo tegen mij spelen; ik krijg m'n kansen toch wel met mijn middenveld. Volgens mij is het tegen counter wel aardig effectief als een behoorlijk niveau haalt. Redelijk is best hoog voor pressing trouwens.quote:Op maandag 24 december 2007 14:41 schreef Lennox het volgende:
Een gozer uit mn league speelt het ook vaak, maar heeft er vaak succes mee hoor.
Heeft ie niet toevallig één hele zwakke linie... ik had vorig jaar een gast in mijn league die alle hatstats met zijn verdediging haalde, die had dan wel telkens het hoogste aantal hatstats maar degradeerde dikquote:Op maandag 24 december 2007 14:21 schreef ScudRaket het volgende:
Een gast uit mijn league heeft de ME nogal tegen.....
[..]
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Zijn aanval is niet de beste van de competitie, maar dan nog...quote:Op maandag 24 december 2007 15:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft ie niet toevallig één hele zwakke linie... ik had vorig jaar een gast in mijn league die alle hatstats met zijn verdediging haalde, die had dan wel telkens het hoogste aantal hatstats maar degradeerde dik
Redelijk pressing haalt hij. Als hij countert, dan gaat hij naar bovennatuurlijke counter en soms nog wel hoger.quote:Op maandag 24 december 2007 14:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welk niveau haalt hij dan? Ik vind het altijd wel prima als ze zo tegen mij spelen; ik krijg m'n kansen toch wel met mijn middenveld. Volgens mij is het tegen counter wel aardig effectief als een behoorlijk niveau haalt. Redelijk is best hoog voor pressing trouwens.
Dan heeft-ie z'n conditie aardig op peil en dat voor een counteraar! Komend seizoen zal je wel goed gaan tegenkomen ook, door de keepers die verdedigen gaan krijgen.quote:Op maandag 24 december 2007 15:14 schreef Lennox het volgende:
[..]
Redelijk pressing haalt hij. Als hij countert, dan gaat hij naar bovennatuurlijke counter en soms nog wel hoger.
Nieuwe spits, 2.8 milquote:Björn van Rietschoten (113998247) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
22 jaar en 103 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak.
Volgende verjaardag: 02-01-2008
Total Skill Index (TSI): 26 250
Loon: 7 164 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: The Rottweilers
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: uitstekend
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: redelijk
Is die niet een beetje duur?quote:
gebrek aan tijd tot nu toe, en op de beker gespeeld (ronde 7 gehaald). WIl helemaal niet degraderen maar moet dan wel deze week mijn team op orde krijgenquote:Op maandag 24 december 2007 18:59 schreef Ruudt het volgende:
Vind je het niet zonde om te degraderen met zo veel geld?
Ach wat is duur... alles is duur, ik wil een team met iig 3 inner mids, een wtm, een winger en 2 sptisen, hou ik over dan koop ik defs, zo niet, dan nietquote:Op maandag 24 december 2007 18:53 schreef komrad het volgende:
[..]
Is die niet een beetje duur?
trouwens: na miljkovic en wehner verkocht te hebben ga ik richting de 28-29M
Verlanglijstje:
* 2 wing trainees (liefst 1 met of veel def of PM)
* middenvelder
En ik denk eraan om weer defs te gaan trainen![]()
Ga dit seizoen wss toch degraderen
zie bovenstaande vraag, wat denk jij: waar kan ik het beste versterken?quote:Op maandag 24 december 2007 19:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach wat is duur... alles is duur, ik wil een team met iig 3 inner mids, een wtm, een winger en 2 sptisen, hou ik over dan koop ik defs, zo niet, dan niet
(ik had btw 19 miljoen + een zootje trianees, dus zal wel richting de 23 mil zitten).
Daarnaast, spelers die aan deze criteria voldoen + Nederlands zijn, zijn nogal schaars...
quote:Op zondag 23 december 2007 10:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Uhm .... een coach met goed leiderschap voor een mooie TS? Je hebt overal in de basis al goede spelers staan... mids met meer passing is geen slecht idee met de aankomende veranderingen. Of passen en def... en dan defs met een beetje mid (dus als centrale def bijv: bovennatuurlijk def + formidabel positiespel... maar die zullen niet goedkoop zijn).quote:Op maandag 24 december 2007 19:11 schreef komrad het volgende:
[..]
zie bovenstaande vraag, wat denk jij: waar kan ik het beste versterken?
Voor 10k er op gezet, loop de 26ste af maar zit nu al op 160kquote:Jef Geldhof
TSI = 180, 34 jaar en 84 dagen, slecht in vorm
Heeft formidabel ervaring en is een redelijk leider [Technisch]
Conditie: matig Keepen: niet-bestaand
Positiespel: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitstekend
quote:Op maandag 24 december 2007 00:40 schreef AirRaid het volgende:
ook wedstrijd 7 werd gewonnen waardoor ik nog steeds ongeslagen aan kop sta.
ook de topscoorder van de competitie staat bij mij onder contract
quote:Het team is de laatste 6 officiële duels ongeslagen. Hiervan werden de laatste 4 gewonnen.
170 Hatstats in de VII en dan promoveren naar de VI? Damnquote:Op maandag 24 december 2007 01:12 schreef Outpost76 het volgende:
[.....]Lekker hatstats record :
[..]
[.....]
Een team uit mijn divisie speelt ook steeds pressing, maar hij scoort wel iedere wedstrijd. Hij haalt steeds redelijk pressie. Nu zijn die andere teams ook niet zo sterkquote:Op maandag 24 december 2007 14:41 schreef Lennox het volgende:
Een gozer uit mn league speelt het ook vaak, maar heeft er vaak succes mee hoor.
[..]
Kapitaal: 645 408 ¤ (2 292 165) ¤
Wordt weer shoppen![]()
Correctquote:Op maandag 24 december 2007 19:18 schreef One_conundrum het volgende:
heb deze oudgediende maar op de lijst gezet
[..]
Voor 10k er op gezet, loop de 26ste af maar zit nu al op 160k
Mis ik iets, of zijn toekomstig trainers gewoon heel erg in trek ...?
oke zal je een geheimpje vertellen:quote:Op maandag 24 december 2007 19:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Uhm .... een coach met goed leiderschap voor een mooie TS? Je hebt overal in de basis al goede spelers staan... mids met meer passing is geen slecht idee met de aankomende veranderingen. Of passen en def... en dan defs met een beetje mid (dus als centrale def bijv: bovennatuurlijk def + formidabel positiespel... maar die zullen niet goedkoop zijn).
Keeper kan ook beter, mjah.. loon enzo
thanx, maar rendement is een probleem: die uitmuntend/briljant rendeerde goed maar dat is vanwege de verhoging vna de prijzen. Petrzela heb ik voor een prikkie gekocht maar over het algemeen zijn miultiskillers tot nu toen niet hele rendabelquote:Op maandag 24 december 2007 19:23 schreef maniack28 het volgende:
Keeper dus... en als vervanging voor je mids gelijkwaardige pos spelers maar met meer passen en/of verdedigenJe trainees zijn super, ik hoop dat ik ook nog geld heb voor zulke WB's
Jah lache he! Maar ben r nog niet hoor!! En als ik t wel haal zal ik flink moeten versterken om daar te blijven zonder meteen weer te degraderen!quote:Op maandag 24 december 2007 19:19 schreef DeHovenier het volgende:
170 Hatstats in de VII en dan promoveren naar de VI? Damn
Gister heb ik 166 Hatstats gehaald waar ik er normaal 170 haal. Nu maar hopen dat ik in een makkelijke VII kom
Daar ga je nog veel meer geld voor krijgen hoor! Reken maar op een tonnetje of 5quote:Op maandag 24 december 2007 19:18 schreef One_conundrum het volgende:
heb deze oudgediende maar op de lijst gezet
[..]
Voor 10k er op gezet, loop de 26ste af maar zit nu al op 160k
Mis ik iets, of zijn toekomstig trainers gewoon heel erg in trek ...?
Klopt, dat probleem heb ik ook.. ik denk zelf dat ik gewoon 19 jarige formi/matig als wingback neer pleur zonder def en nog een centrale def die aanvallend staat..quote:Op maandag 24 december 2007 19:25 schreef komrad het volgende:
[..]
thanx, maar rendement is een probleem: die uitmuntend/briljant rendeerde goed maar dat is vanwege de verhoging vna de prijzen. Petrzela heb ik voor een prikkie gekocht maar over het algemeen zijn miultiskillers tot nu toen niet hele rendabel
heb net een 17 jarige goed wing/redelijk passen gekocht ten vervaning van mijn buitenaards winger met goed passenquote:Op maandag 24 december 2007 19:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Klopt, dat probleem heb ik ook.. ik denk zelf dat ik gewoon 19 jarige formi/matig als wingback neer pleur zonder def en nog een centrale def die aanvallend staat..
Formi met een beetje passen optrainen naar uitmuntend of briljant levert momenteel qua wingers het meeste op.
quote:Nik van der Camp (186665340) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 81 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Volgende verjaardag: 24-01-2008
Total Skill Index (TSI): 800
Loon: 370 ¤/week
Eigenaar: The Yanks
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
* NicoMart meldt!quote:Op maandag 24 december 2007 23:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie hebben hier eigenlijk allemaal ht-supporter?
quote:Op maandag 24 december 2007 23:35 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:Op maandag 24 december 2007 23:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zou verbouwen naar 20k. ( Als je dat betalen kan dan) Die 3k extra is de moeite niet. Minimaal verhogen met 5k per keer iig. Dus minimaal naar 18kquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:49 schreef Silver_Shark het volgende:
Kapitaal: 214 601 ¤ (412 079) ¤
+ ik speel zondag thuis
wat zou ik doen Stadion verbouwen?
ik heb 12k plaatsen en die zijn steeds bezet.
verbouwen na 15k?
Idd en ik blijf ook lekker Supporter. Die paar centen kan ik wel missen en t spel wordt er veel leuker door!quote:Op dinsdag 25 december 2007 09:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zonder supporter is het spel een stuk minder leuk....vooral de feds voegen een hoop lol toe aan het spel.
Ik heb iig nog meer dan 1 jaar tegaanquote:Je Supporterlidmaatschap
Je hebt Hattrick Supporter tot 31-12-2008 om 04:23.
Jep die bookmarks vind ik wel verdomd handig.. en het logo is wel grappig om te hebben..quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:33 schreef Yankee_One het volgende:
ik heb Supporter alleen voor de bookmarks
quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:16 schreef Lennox het volgende:
Feds kijk ik echt nooit. Alleen de bookmarks en logo vind ik leuk
quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:32 schreef One_conundrum het volgende:
quote:Yehuda Romano
TSI = 1 130, 18 jaar en 67 dagen, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Snel]
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
Nog 2 miljoen op de bank. Laat het voorlopig maar even staan.quote:Gaetano Lungarella
TSI = 910, 18 jaar en 42 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Welke feds zit je allemaal in dan?quote:Op dinsdag 25 december 2007 09:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zonder supporter is het spel een stuk minder leuk....vooral de feds voegen een hoop lol toe aan het spel.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:40 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb ook supporter, en dat blijf ik ook omdat:
- logo
- bookmarks
- persberichten
- feds
- gastenboek
- etc
Gastenboeken niet meer echt de laatste tijd maar is toch fijner dan die mailtjes versturen enzo. Feds zijn wel heel leukquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:58 schreef DeHovenier het volgende:
Feds en gastenboek vind ik niet zo belangrijk
Binnenquote:Op maandag 24 december 2007 13:38 schreef One_conundrum het volgende:
Gvd, nou loop ik die middenvelder ook nog mis
edit: het volgende project
[..]
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb ook supporter, en dat blijf ik ook omdat:
- Logo
- Bookmarks
- Persberichten
-feds Er is maar 1 leuke fed en das de FOKfed!!
- Gastenboek
- Supporters
- etc
![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Welke feds zit je allemaal in dan?
* Grumpey slaps -J-D- in his face with a very large troutquote:Op woensdag 26 december 2007 18:04 schreef -J-D- het volgende:
*betekent
Fijne kerst enz.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
* Grumpey slaps -J-D- in his face with a very large trout
netjes! feli!quote:Op woensdag 26 december 2007 19:06 schreef Kingstown het volgende:
Jeuj....met pic naar ronde 9.
Vandaag met 9 man geeindigdquote:05-12-2007 17:05 (Vriendschappelijk) F.K. Partizan Puttershoek - insane ones 0 - 7
12-12-2007 17:05 (Vriendschappelijk) F.K. Partizan Puttershoek - Bohemians Bonk Beroepshelden 0 - 5
12-2007 17:05 (Vriendschappelijk) Holloway Wanderers - F.K. Partizan Puttershoek 5 - 0
12-2007 17:05 (Vriendschappelijk) F.K. Partizan Puttershoek - FC Kortgene 0 - 8
Was vandaag met 10 man begonnen en 4-1 gewonnen met 60 hatstatsquote:Op woensdag 26 december 2007 19:47 schreef Lennox het volgende:
Mensen die Fok cup te serieus nemeni suppose
laatste 4 friendly's
[..]
Vandaag met 9 man geeindigd
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:06 schreef Kingstown het volgende:
Jeuj....met pic naar ronde 9.
PM me je gegevens maar dan regel ik t wel...quote:Op woensdag 26 december 2007 21:42 schreef -J-D- het volgende:
Ow? Heb je ook voor mij ingelogd en geaccepteerd?
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:44 schreef MacMauser het volgende:
[..]
PM me je gegevens maar dan regel ik t wel...
EDIT:
Ik pas me btw wel aan je 3-4-2 opstelling van deze week!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |