quote:YMFC
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld uitstekend (laag)
Rechterverdediging goed (hoog)
Centrale verdediging goed (heel laag)
Linkerverdediging redelijk (hoog)
Rechteraanval redelijk (zeer hoog)
Centrale aanval goed (zeer hoog)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
HatStats 229
Verdediging 75
Middenveld 90
Aanval 64
De Weverboys
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging uitstekend (hoog)
Centrale verdediging formidabel (zeer hoog)
Linkerverdediging goed (zeer hoog)
Rechteraanval matig (hoog)
Centrale aanval redelijk (hoog)
Linkeraanval redelijk (zeer hoog)
HatStats 206
Verdediging 95
Middenveld 45
Aanval 66
Denk dat ik m maar hou. En zelf verder trainquote:Op zondag 23 december 2007 11:01 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
makkelijk 1 mil, als jem opstelt en op een mooie tijd op de lijst zet (outpost
En voor de 2e maal dit seizoen is dezelfde speler eruit getraptquote:Ladderzatsquad
Player rating and team formation
Team Attitude Normal
Tactic Normal
Tactic skill (no tactic)
Midfield solid (very high)
Right Defence excellent (low)
Central Defence formidable (low)
Left Defence formidable (very high)
Right Attack weak (high)
Central Attack excellent (very low)
Left Attack excellent (very high)
FC Faroukmeisters
Player rating and team formation
Team Attitude (Hidden)
Tactic Normal
Tactic skill (no tactic)
Midfield solid (high)
Right Defence passable (low)
Central Defence solid (low)
Left Defence formidable (low)
Right Attack weak (high)
Central Attack formidable (low)
Left Attack formidable (very low)
Verkopen die gast!!quote:Op maandag 24 december 2007 01:05 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En voor de 2e maal dit seizoen is dezelfde speler eruit getrapt
Vorige keer +5, nu +2. Vorig seizoen stond hij ook al 5 weken aan de kant.
Hij is langer geblesseerd dan fit
Dikke tien!! Lekker de koploper verslaan Waardoor ik nu nog maar 2 punten achter sta op hem ipv 5. Volgende week weer tegen hem maar dan uit! VI here we come!!!!quote:FC RKDEO - Virtual Winne 3 - 0
Al met al een leuk weekje Hattrick. Leuke pull, koploper verslaan!quote:HatStats 170
Verdediging 98
Middenveld 42
Aanval 30
Ik zou t alle 2 doen maar eerst die coach!! Goed coach met slecht leiderschap. Daarna sparen om naar bv 30k te gaan met je stadion. Maar dat kan ook als je in de VII zit. Mijn 1e wedstrijden in de VII was mn stadion bij lange na niet uitverkocht. (25k) Ga nu wel uitbreiden naar 30k (stadion was voor de 1e keer uitverkocht)quote:Op maandag 24 december 2007 01:04 schreef AirRaid het volgende:
er van uitgaande dat i kampioen wordt en dus naar de VII promoveer. wat raden jullie mij aan te doen moet ik mijn stadion van 20.000 man uitbreiden of moet ik mijn trainer ontslaan en een betere aanschaffen
huidige trainer is:
Een redelijk trainer die verdedigend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft briljant ervaring en is een waardeloos leider.
momenteel 427 223 ¤ in kas
quote:Bezig met werkzaamheden
Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 04-01-2008.
Je zal niet direct volle zalen trekken in de VII, tenzij in een heel makkelijke terecht komt. Daarnaast is een goed coach je allereerste prioriteit, want dan train je sneller, hetgeen sneller geld betekent. Geen moeilijke keus.quote:Op maandag 24 december 2007 01:04 schreef AirRaid het volgende:
er van uitgaande dat i kampioen wordt en dus naar de VII promoveer. wat raden jullie mij aan te doen moet ik mijn stadion van 20.000 man uitbreiden of moet ik mijn trainer ontslaan en een betere aanschaffen
huidige trainer is:
Een redelijk trainer die verdedigend is ingesteld.
Een sympathiek persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft briljant ervaring en is een waardeloos leider.
momenteel 427 223 ¤ in kas
Dat maakt toch geen zak uit met het waardeloze leiderschap van je coach.quote:Op maandag 24 december 2007 10:36 schreef TheVulture het volgende:
heeft er iemand nog een koei-award over, ik had gisteren een WO maar ben vergeten te PICcen
Jup, op zeker die coach vervangen. Je stadion is dan je volgende prioriteit.quote:Op maandag 24 december 2007 09:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je zal niet direct volle zalen trekken in de VII, tenzij in een heel makkelijke terecht komt. Daarnaast is een goed coach je allereerste prioriteit, want dan train je sneller, hetgeen sneller geld betekent. Geen moeilijke keus.
hij is gisteren gezakt van slecht naar waardeloosquote:Op maandag 24 december 2007 11:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen zak uit met het waardeloze leiderschap van je coach.
Als je 'm extern aanneemt, is goed/goed erg duur. Als je intern iemand hebt lopen met goed of meer ervaring en goed leiderschap, kan het aantrekkelijk zijn om die coach te maken. Maar die kan je dan nooit meer verkopen als speler, dus kijk daar wel mee uit.quote:Op maandag 24 december 2007 12:49 schreef AirRaid het volgende:
oke aan het eind van het seizoen/begin nieuwe seizoen dus een goede coach aantrekken. moet ik nog op leiderschap of ervaring letten???
quote:Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: goddelijk
quote:F.C.U.t.U. 3-4-2 Normal (disastrous) 1 261
Ladderzatsquad 3-5-2 Normal (disastrous) 3 231
25.11.2007, Round 3 League: V.1 Diff: 30
quote:F.C.U.t.U. 3-5-2 Normal (disastrous) 0 242
VVWF 3-5-2 Normal (disastrous) 1 220
11.11.2007, Round 1 League: V.1 Diff: 22
quote:FC Faroukmeisters 3-5-2 Normal (disastrous) 2 214
F.C.U.t.U. 3-5-2 Pressing (passable) 0 233
02.12.2007, Round 4 League: V.1 Diff: 19
quote:topaanbieding.com 3-5-2 Play creatively (disastrous) 1 214
F.C.U.t.U. 3-5-2 Pressing (passable) 0 229
16.12.2007, Round 6 League: V.1 Diff: 15
quote:F.C.U.t.U. 3-5-2 Normal (disastrous) 3 242
koala63 3-5-2 Attack in the middle (outstanding) 4 235
23.12.2007, Round 7 League: V.1 Diff: 7
Mensen die pressing spelen.quote:Op maandag 24 december 2007 14:21 schreef ScudRaket het volgende:
Een gast uit mijn league heeft de ME nogal tegen.....
[..]
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Kapitaal: 645 408 ¤ (2 292 165) ¤quote:24-12-2007 Verkocht David Sevanyan aan Fc Marco - Univ 1 497 000 ¤ 13 130
24-12-2007 Verkocht Michael Rottloff aan TSV Oberkochen 499 000 ¤ 1 350
Welk niveau haalt hij dan? Ik vind het altijd wel prima als ze zo tegen mij spelen; ik krijg m'n kansen toch wel met mijn middenveld. Volgens mij is het tegen counter wel aardig effectief als een behoorlijk niveau haalt. Redelijk is best hoog voor pressing trouwens.quote:Op maandag 24 december 2007 14:41 schreef Lennox het volgende:
Een gozer uit mn league speelt het ook vaak, maar heeft er vaak succes mee hoor.
Heeft ie niet toevallig één hele zwakke linie... ik had vorig jaar een gast in mijn league die alle hatstats met zijn verdediging haalde, die had dan wel telkens het hoogste aantal hatstats maar degradeerde dikquote:Op maandag 24 december 2007 14:21 schreef ScudRaket het volgende:
Een gast uit mijn league heeft de ME nogal tegen.....
[..]
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
Zijn aanval is niet de beste van de competitie, maar dan nog...quote:Op maandag 24 december 2007 15:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heeft ie niet toevallig één hele zwakke linie... ik had vorig jaar een gast in mijn league die alle hatstats met zijn verdediging haalde, die had dan wel telkens het hoogste aantal hatstats maar degradeerde dik
Redelijk pressing haalt hij. Als hij countert, dan gaat hij naar bovennatuurlijke counter en soms nog wel hoger.quote:Op maandag 24 december 2007 14:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Welk niveau haalt hij dan? Ik vind het altijd wel prima als ze zo tegen mij spelen; ik krijg m'n kansen toch wel met mijn middenveld. Volgens mij is het tegen counter wel aardig effectief als een behoorlijk niveau haalt. Redelijk is best hoog voor pressing trouwens.
Dan heeft-ie z'n conditie aardig op peil en dat voor een counteraar! Komend seizoen zal je wel goed gaan tegenkomen ook, door de keepers die verdedigen gaan krijgen.quote:Op maandag 24 december 2007 15:14 schreef Lennox het volgende:
[..]
Redelijk pressing haalt hij. Als hij countert, dan gaat hij naar bovennatuurlijke counter en soms nog wel hoger.
Nieuwe spits, 2.8 milquote:Björn van Rietschoten (113998247) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
22 jaar en 103 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Zijn ervaring is slecht en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 02-01-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 26 250
Loon: 7 164 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: The Rottweilers
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: uitstekend
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: redelijk
Is die niet een beetje duur?quote:
gebrek aan tijd tot nu toe, en op de beker gespeeld (ronde 7 gehaald). WIl helemaal niet degraderen maar moet dan wel deze week mijn team op orde krijgenquote:Op maandag 24 december 2007 18:59 schreef Ruudt het volgende:
Vind je het niet zonde om te degraderen met zo veel geld?
Ach wat is duur... alles is duur, ik wil een team met iig 3 inner mids, een wtm, een winger en 2 sptisen, hou ik over dan koop ik defs, zo niet, dan nietquote:Op maandag 24 december 2007 18:53 schreef komrad het volgende:
[..]
Is die niet een beetje duur?
trouwens: na miljkovic en wehner verkocht te hebben ga ik richting de 28-29M
Verlanglijstje:
* 2 wing trainees (liefst 1 met of veel def of PM)
* middenvelder
En ik denk eraan om weer defs te gaan trainen![]()
Ga dit seizoen wss toch degraderen
zie bovenstaande vraag, wat denk jij: waar kan ik het beste versterken?quote:Op maandag 24 december 2007 19:08 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach wat is duur... alles is duur, ik wil een team met iig 3 inner mids, een wtm, een winger en 2 sptisen, hou ik over dan koop ik defs, zo niet, dan niet
(ik had btw 19 miljoen + een zootje trianees, dus zal wel richting de 23 mil zitten).
Daarnaast, spelers die aan deze criteria voldoen + Nederlands zijn, zijn nogal schaars...
quote:Op zondag 23 december 2007 10:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee grapje, hij heeft best de kans. Al is zijn conditie niet goed genoeg.
Als je hem zelf traint is de kans iets minder groot, aangezien hij bij een team met een uitstekend coach meer kansen heeft om sneller te groeien.
Het is van veel factoren afhankelijk maar hij heeft een goede kans.
Uhm .... een coach met goed leiderschap voor een mooie TS? Je hebt overal in de basis al goede spelers staan... mids met meer passing is geen slecht idee met de aankomende veranderingen. Of passen en def... en dan defs met een beetje mid (dus als centrale def bijv: bovennatuurlijk def + formidabel positiespel... maar die zullen niet goedkoop zijn).quote:Op maandag 24 december 2007 19:11 schreef komrad het volgende:
[..]
zie bovenstaande vraag, wat denk jij: waar kan ik het beste versterken?
Voor 10k er op gezet, loop de 26ste af maar zit nu al op 160kquote:Jef Geldhof
TSI = 180, 34 jaar en 84 dagen, slecht in vorm
Heeft formidabel ervaring en is een redelijk leider [Technisch]
Conditie: matig Keepen: niet-bestaand
Positiespel: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:Op maandag 24 december 2007 00:40 schreef AirRaid het volgende:
ook wedstrijd 7 werd gewonnen waardoor ik nog steeds ongeslagen aan kop sta.
ook de topscoorder van de competitie staat bij mij onder contract
quote:Het team is de laatste 6 officiële duels ongeslagen. Hiervan werden de laatste 4 gewonnen.
170 Hatstats in de VII en dan promoveren naar de VI? Damnquote:Op maandag 24 december 2007 01:12 schreef Outpost76 het volgende:
[.....]Lekker hatstats record :
[..]
[.....]
Een team uit mijn divisie speelt ook steeds pressing, maar hij scoort wel iedere wedstrijd. Hij haalt steeds redelijk pressie. Nu zijn die andere teams ook niet zo sterkquote:Op maandag 24 december 2007 14:41 schreef Lennox het volgende:
Een gozer uit mn league speelt het ook vaak, maar heeft er vaak succes mee hoor.
[..]
Kapitaal: 645 408 ¤ (2 292 165) ¤
Wordt weer shoppen![]()
Correctquote:Op maandag 24 december 2007 19:18 schreef One_conundrum het volgende:
heb deze oudgediende maar op de lijst gezet
[..]
Voor 10k er op gezet, loop de 26ste af maar zit nu al op 160k
Mis ik iets, of zijn toekomstig trainers gewoon heel erg in trek ...?
oke zal je een geheimpje vertellen:quote:Op maandag 24 december 2007 19:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Uhm .... een coach met goed leiderschap voor een mooie TS? Je hebt overal in de basis al goede spelers staan... mids met meer passing is geen slecht idee met de aankomende veranderingen. Of passen en def... en dan defs met een beetje mid (dus als centrale def bijv: bovennatuurlijk def + formidabel positiespel... maar die zullen niet goedkoop zijn).
Keeper kan ook beter, mjah.. loon enzo
thanx, maar rendement is een probleem: die uitmuntend/briljant rendeerde goed maar dat is vanwege de verhoging vna de prijzen. Petrzela heb ik voor een prikkie gekocht maar over het algemeen zijn miultiskillers tot nu toen niet hele rendabelquote:Op maandag 24 december 2007 19:23 schreef maniack28 het volgende:
Keeper dus... en als vervanging voor je mids gelijkwaardige pos spelers maar met meer passen en/of verdedigenJe trainees zijn super, ik hoop dat ik ook nog geld heb voor zulke WB's
Jah lache he! Maar ben r nog niet hoor!! En als ik t wel haal zal ik flink moeten versterken om daar te blijven zonder meteen weer te degraderen!quote:Op maandag 24 december 2007 19:19 schreef DeHovenier het volgende:
170 Hatstats in de VII en dan promoveren naar de VI? Damn
Gister heb ik 166 Hatstats gehaald waar ik er normaal 170 haal. Nu maar hopen dat ik in een makkelijke VII kom
Daar ga je nog veel meer geld voor krijgen hoor! Reken maar op een tonnetje of 5quote:Op maandag 24 december 2007 19:18 schreef One_conundrum het volgende:
heb deze oudgediende maar op de lijst gezet
[..]
Voor 10k er op gezet, loop de 26ste af maar zit nu al op 160k
Mis ik iets, of zijn toekomstig trainers gewoon heel erg in trek ...?
Klopt, dat probleem heb ik ook.. ik denk zelf dat ik gewoon 19 jarige formi/matig als wingback neer pleur zonder def en nog een centrale def die aanvallend staat..quote:Op maandag 24 december 2007 19:25 schreef komrad het volgende:
[..]
thanx, maar rendement is een probleem: die uitmuntend/briljant rendeerde goed maar dat is vanwege de verhoging vna de prijzen. Petrzela heb ik voor een prikkie gekocht maar over het algemeen zijn miultiskillers tot nu toen niet hele rendabel
heb net een 17 jarige goed wing/redelijk passen gekocht ten vervaning van mijn buitenaards winger met goed passenquote:Op maandag 24 december 2007 19:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Klopt, dat probleem heb ik ook.. ik denk zelf dat ik gewoon 19 jarige formi/matig als wingback neer pleur zonder def en nog een centrale def die aanvallend staat..
Formi met een beetje passen optrainen naar uitmuntend of briljant levert momenteel qua wingers het meeste op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |