quote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gaat het voortaan 16 weken duren voordat een speler popt?
Je nieuwe nick maar weer in de prullenbak gegooid?quote:
Dat zijn in ieder geval mooie bbz stats! Ik kan het niet volgen, maar veel succes (net als de rest)!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:54 schreef Grumpey het volgende:
iedereen die nog leuke wedstrijd wil volgen: Mijn bekerwedstrijd is geniaal tot nu toe....
Ik speel 3-5-2, met counter en pic, met een verdedigende spits en alle reserves tegen een AO team. Ik sta bij de rust 1-0 voor en hij heeft 57% balbezit...
duim duim
Die blessure en die rode kaart zorgen ervoor dat hij ineens nog maar uitmuntend middenveld overhad, als je dan kijkt naar zijn ratings stelt het niks meer voor, normaal was het een bovennatuurlijk middenveld geweestquote:Op woensdag 19 december 2007 18:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Die verdediging van je tegenstander
Jij ook Feli natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 18:52 schreef Kingstown het volgende:
Op naar ronde 8! erg makkelijk op voorsprong gekomen, maar na het afhaken van mijn superspits (gelukkig slechts plus 1) niet meer gescoord en nog 2 SE's tegen, maar ach....alles staat optimaal en we zijn klaar voor de dubbel in de competitie!
Edit: Grumpey ook van harte uiteraard!
Das lekker, ik haalde redelijk(hoog) op neutraal terreinquote:Op woensdag 19 december 2007 19:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
Uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |