Ik train al wingersquote:Op zondag 23 december 2007 11:22 schreef One_conundrum het volgende:
weet je al wat je gaat trainen dan?
_____________________________________________________________quote:Op zondag 23 december 2007 11:41 schreef One_conundrum het volgende:
Heeeeeeeeeeelp
Heeft iemand nog dat conditie/gemiddelde leefdtijd lijstje nog ?
2 scouts = meer kans dat je wat leuks pullt. Met 3 scouts is die kans nog groter. Als je 1 scout hebt en je krijgt een slechte pull, dan moet je weer wachten tot volgende week op een leuke pull.quote:Op zondag 23 december 2007 11:45 schreef Soli het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan twee scouts voor je jeugdopleiding? Ze bieden altijd tegelijk een speler aan en je kan maar één scout bellen. Is het toevallig zo dat ze dan naar beide stats zoeken in één speler? Ik heb in ieder geval mijn tweede scout al ontslagen...
Maar wel een klasse middenvelder gescout
Mijn YP, bij mij af te halen voor 2k.quote:Freddie Dodemond (186435289) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar en 88 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft niet-bestaand ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 16-01-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 460
Loon: 310 ¤/week
Eigenaar: Mardy Bums
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Mijn YP,, af te halen voor 0quote:Cees Jan van Raalte (186444128) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar en 9 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 04-04-2008
Total Skill Index (TSI): 570
Loon: 350 ¤/week
Eigenaar: Vy Mamynka
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Mijn YP, af te halen voor 350k.quote:Mike Gehrmann (186449490)
17 years and 107 days, passable form, healthy
A sympathetic guy who is balanced and honest.
Has wretched experience and weak leadership abilities.
Next birthday: 28-12-2007
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 520
Wage: 490 ¤/week
Owner: JHMWMJZMN
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: inadequate
Winger: weak Defending: inadequate
Scoring: solid Set Pieces: inadequate
Redelijk overallquote:Ja? Oh, hallo IJsbrand!
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Nils Elberts.
Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Kijken we naar zijn Verdedigen-vaardigheden, dan is deze jongeman getalenteerd. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Die gaan we dus ook pullen:quote:Dit zijn de opmerkingen van Siedo Nijmeijer voor deze wedstrijd:
Hallo daar,
Marco den Turk: Je hebt vast wel gezien dat hij deze week een uitzonderlijk goede wedstrijd speelde. Laten we hopen dat hij leert om structureel op dat niveau te presteren.
Harold Eilert: Goed nieuws over hem. Hij reageert goed op de trainingssessies die gericht zijn op Verdedigen.
Harold Eilert: Baas, ik heb wat problemen met zijn vader. Hij zegt dat het joch niet meer bij de jeugdopleiding moet blijven omdat de training geen effect meer heeft. Hij heeft enigszins gelijk, maar het is niet zijn beslissing. Toch?
Bedankt voor het luisteren. Je hebt nu vast andere dingen te doen.
Hij is 18 jaar en haalt 6.5 ster als vleugelverdediger.quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Harold Eilert heet en 16 jaar oud is.
Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment matig volgens mij. Volgens mij is deze speler bemoedigend op het gebied van Vleugelspel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Schijnt 100k waard te zijn volgens de TLquote:Harold Eilert (186449767)
18 jaar en 11 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 02-04-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 880
Loon: 370 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Dus even bieden allemaalquote:Hilbert Middenmeer (178928194), 17 jaar en 88 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Volgende verjaardag: 16-01-2008
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 310 ¤/week
Eigenaar: SC diepFries
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed (+2) Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Deadline: 23-12-2007 om 15:28
Vraagprijs: 200 000 ¤
Hoogste bod:
200 000 ¤ door ONDO
http://alltid.org/quote:Op zondag 23 december 2007 13:03 schreef One_conundrum het volgende:
pff, sorry voor de domme vraag, maar heeft iemand een link naar altiid hattrick (ofzo)
google werkt niet mee en hij staat ook niet in de op
Maar weer een tweede scout terug aangenomenquote:Op zondag 23 december 2007 12:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
2 scouts = meer kans dat je wat leuks pullt. Met 3 scouts is die kans nog groter. Als je 1 scout hebt en je krijgt een slechte pull, dan moet je weer wachten tot volgende week op een leuke pull.
Soms komt het voor dat de eerste scout die je belt je al gelijk een leuke speler aanbiedt, dus dan moet je kiezen of je die speler laat vallen en kijkt wat de andere scouts in de aanbieding hebben, of je contracteert die speler en dan kijk je volgende week weer
3 scouts kost je 20k/week, 2 scouts 10k/week en 1 scout 5k/week (dacht ik).
Nouja, ik had nog geen keeper in mn jeudteam, en de andere twee scouts kwamen weer met baggerquote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Jaap Colthof en hij is 16 jaar.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Keepen worden voordat hij bij het eerste komt. Kijken we naar zijn Verdedigen-vaardigheden, dan is deze jongeman hopeloos.
Geven we hem een contract, baas?
Al wel eens échte transfer-ad geplaatst?quote:Op zondag 23 december 2007 13:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ja, ik wil 'm graag kwijt en er iets meer voor vangen (zal ook heus wel gebeuren, maar toch...)
[..]
Dus even bieden allemaal
En http://alltid.org/
Alsof men daar naar kijkt... Misschien dat er hier nog iemand is die 'm interessant vindt..quote:Op zondag 23 december 2007 13:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Al wel eens échte transfer-ad geplaatst?
Hot prospect is één na hoogste, klasse dus in het Nederlands. Prima pull, me dunkt!quote:Op zondag 23 december 2007 10:26 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Doen of niet? Dat "hot prospect talent" is niet zo geweldig toch?
Zo bedoelde ik het niet hoor, vroeg het me gewoon af. Ik doe het de laatste tijd wel, onder het motto baat het niet, dan schaadt het niet. Kleine moeite enzo.quote:Op zondag 23 december 2007 13:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Alsof men daar naar kijkt... Misschien dat er hier nog iemand is die 'm interessant vindt..
De hint is echter duidelijk, ik zal mijn troep hier niet meer spammen, is voor jullie toch niet de moeite waard..
Deze dus:quote:Op zondag 23 december 2007 14:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hot prospect is één na hoogste, klasse dus in het Nederlands. Prima pull, me dunkt!
DIe classificaties staan ook bij de regels trouwens, helemaal onderaan bij de Denominations.
In 't Engels:quote:Inschatting jeugdspeler door scout
topklasse
klasse
getalenteerd
bemoedigend
twijfelachtig
hopeloos
Ik wacht nog steeds op m'n eerste topklassequote:Youth scout prospect
prodigious
hot prospect
talented
hopeful
doubtful
hopeless
Als je sowieso een hoger middenveld haalt, moet je er zo hoog mogelijk overheen gaan. Anders krijgt-ie ook nog gewone kansen naast z'n (maximale) drie counters.quote:Op zondag 23 december 2007 14:47 schreef DJqbl5 het volgende:
Ik heb een vraagje voor mijn wedstrijd van vanavond.
Ik moet tegen iemand die op de counter speelt.
Ikzelf speel 3-5-2 dus middenveld is erg sterk...is het verstandig om met mijn B-middenveld te spelen, zodat het verschil tussen de middenvelden van hem en mij kleiner is?
of maakt het niet uit?
quote:I think I have spotted a future star here, to be honest. He told me his name is Marvin Hasperhoven and is 16 years old.
If we look at his Playmaking skills, I would rate him as a hot prospect young player. Without any further training, this player will remain with poor Playmaking.
Do we sign him, boss?
Sowieso al 1,5 miljoen in kas straks, maar weet me god niet wat ik er voor moet kopen.quote:David Sevanyan
24-12-2007 om 14:37
minus totale vergoedingen: - 7%
1 099 000 ¤
(1 022 070 ¤)
Michael Rottloff
24-12-2007 om 14:25
0.0 ¤
Effect is nooit bewezen, maar er is ook nooit bewezen dat 'ie geen effect heeftquote:Op zondag 23 december 2007 16:57 schreef One_conundrum het volgende:
Heeft een Clown trouwens nog steeds effect? hebben er nog mensen Clowns?
Heb het ook gedaan.quote:Op zondag 23 december 2007 14:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hot prospect is één na hoogste, klasse dus in het Nederlands. Prima pull, me dunkt!
DIe classificaties staan ook bij de regels trouwens, helemaal onderaan bij de Denominations.
tja zelfde hier maar ik zit aan mn salaris plafond en dat geld is te weinig voor versterkingenquote:Op zondag 23 december 2007 17:01 schreef Lennox het volgende:
Eentje die toevallig uit mn jeugdopleiding kwam en verder weinig kon
[..]
Sowieso al 1,5 miljoen in kas straks, maar weet me god niet wat ik er voor moet kopen.
Neuh, je moet 'm gewoon trainen in PM. Dat "Hot Prospect" betekent niks meer dan dat het een goede kan worden. "Poor" slaat dan weer op z'n huidige niveau. Betekent gewoon dat-ie onder PM training redelijk vlot klimt en op z'n 17e rond goed zal zitten.quote:Op zondag 23 december 2007 16:34 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Iemand een verklaring?
Is het een def of een winger bijvoorbeeld?
Ik heb hier wel eens horen vallen dat ergens een GM ofzo het effect heeft ontkent. Het bestaat niet en heeft nooit bestaan. Maar goed, da's allemaal hearsay...quote:Op zondag 23 december 2007 16:57 schreef One_conundrum het volgende:
Heeft een Clown trouwens nog steeds effect? hebben er nog mensen Clowns?
Ik heb geen counter ingesteldquote:Dynamo liet in de 10e minuut zien hoe goed het team in counteren was: Fabio Padrini kon onbedreigd op de keeper af en legde de 0-1 erin.
dat is een 4 sterren, dus zeg formi, middenvelder met een tsi van 4000, dan kun je gvd toch helemaal geen hoge SP hebben? ik zie nu dat die lul al 9 goals heeft gemaakt dit seizoenquote:.Een perfect genomen vrije trap in de 66e minuut zette de bezoekende ploeg op voorsprong. Maker van de 2-3 was Sido Abe Bruininx
SP beïnvloedt de TSI niet, dus iemand met 0 TSI kan Goddelijk SP hebben. Mijn SP-hoer heeft er ook al 9 inliggen tot nu toe trouwens, maar dat waren niet allemaal spelhervattingen. En da's een formi winger.quote:Op zondag 23 december 2007 21:49 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dat is een 4 sterren, dus zeg formi, middenvelder met een tsi van 4000, dan kun je gvd toch helemaal geen hoge SP hebben? ik zie nu dat die lul al 9 goals heeft gemaakt dit seizoen
Nouja 4-2 verloren, de 3-2 viel vlak na de 2-2 in de 2e helft ... Ook wel terecht nu ik de stats vergelijk...
Ow, dat wist ik niet. Wel hoog SP voor die menneer ik had de overige goals van die knakker ook maar even opgezocht.quote:Op zondag 23 december 2007 21:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
SP beïnvloedt de TSI niet, dus iemand met 0 TSI kan Goddelijk SP hebben. Mijn SP-hoer heeft er ook al 9 inliggen tot nu toe trouwens, maar dat waren niet allemaal spelhervattingen. En da's een formi winger.
quote:23-12-2007 0-8! Olé!
Yes! Real heeft met 0-8 verloren van veellopers, wat een geweldige uitslag!
De spelers liepen na de wedstrijd een ereronde van maarliefst 30 minuten en daarna barstte het feest los in de kleedkamer van Real.
De supporters trakteerden hun helden na de wedstrijd op een oorverdovend applaus.
Het bestuur heeft besloten om de spelers ieder een bonus van ¤8,- te geven na deze fantastische prestatie.
Jeugdspeler Dennis Bruns kon zijn geluk niet op: "0-8 verliezen is gaaf, ik ben tevreden."
quote:De Vrolijke Sliding
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging matig (heel laag)
Centrale verdediging matig (hoog)
Linkerverdediging matig (hoog)
Rechteraanval slecht (hoog)
Centrale aanval goed (hoog)
Linkeraanval zwak (zeer hoog)
FC-binnenkantpaal
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld matig (heel laag)
Rechterverdediging matig (heel laag)
Centrale verdediging matig (laag)
Linkerverdediging matig (heel laag)
Rechteraanval redelijk (zeer hoog)
Centrale aanval formidabel (heel laag)
Linkeraanval zwak (laag)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |