Nee, dat niet. Ik heb echter via flagcreator zo'n vlaggetjesoverzicht+wereldkaart aan m'n logo gekoppeld. Ik probeer nu maar zoveel mogelijk de bovenste rijen vol te krijgen, en daar ontbreken Argentinië, Frankrijk en Mexico... Heb nog geen wedstrijden vastgelegd/afspraken gemaakt. Ik ga gewoon morgen uit ieder land tussen de 5-10 teams uitdagen en dan zie ik wel wie er haptquote:Op woensdag 19 december 2007 19:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Heb je hele vlaggetjes schema's?
Ik ben nu al een friendly voor volgend seizoen in Al Kuwayt aan het regelen
quote:Hi
I'm a scout for Norway u20, and I'm contacting you regarding your player, Tom Haug.
1. What's his skills?
2. I assume you train playmaking. I was just wondering what training level percent/stamina percent you use.
3. When did he last improve his playmaking skills?
If there is something else you think we should know about your talent, please let me know
Have a very nice day.
madforTIL
quote:Tom Haug
TSI = 9 410 , 19 years and 0 days, solid form
Has wretched experience and weak leadership abilities [Powerful]
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: brilliant Passing: poor
Winger: wretched Defending: wretched
Scoring: wretched Set pieces: poor
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:49 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Die blessure en die rode kaart zorgen ervoor dat hij ineens nog maar uitmuntend middenveld overhad, als je dan kijkt naar zijn ratings stelt het niks meer voor, normaal was het een bovennatuurlijk middenveld geweest
eitjequote:Op donderdag 20 december 2007 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lekkere loting heb jij zeg....je mag tegen de ploeg die de meeste HatStats heeft gehaald de afgelopen bekerronde....
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
eitje
(uhm, al piccend de uitschakeling tegemoet zien dus...)
Ik ga het wel proberen, maar het jammere is wel dat zijn verdedigingsratings ook gewoon vrij sterk zijn. Ik zie wel de meeste kansen met 4-4-2, maar ik vrees dat hij toch gewoon door een 4 mans verdediging heen ramt met zijn aanval en middenveld.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid om te proberen hem weg te counteren (in 4-4-2) ? zelf ga ik ook piccen (daar is de beker tenslotte voor), maar zie wel een 50/50 kans om verder te komen, hoewel mijn tegenstander ook zijn sterkste opstelling in de beker gebruikt en makkelijk kan piccen in de competitie.
Voor de liefhebber, ik wil zelf liever wat meer multiskill gaan trainen.quote:Hilbert Middenmeer (178928194)
17 jaar en 85 dagen, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Volgende verjaardag: 16-01-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 310 ¤/week
Eigenaar: SC diepFries
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed +2 (pop 07-12-07) Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Transferlijst: Middenvelder
Deadline: 23-12-2007 om 15:28
Vraagprijs: 200 000 ¤
Gemiddelde prijs 205 000 ¤
Median Price 197 000 ¤
Wat die twee hierboven zeggen.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:01 schreef Wurdsje het volgende:
Wat ik me nou eigenlijk al een hele tijd afvraag.. en het zal vast wel een ongelooflijke kneusvraag zijn.. Maar in mijn opstelling (na de wedstrijd) zie ik soms 3 gele sterren en een gele ster (met een grijze waas erover) wat houdt dit in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe eens niet zo gek!!quote:Op donderdag 20 december 2007 18:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
heuj
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat die twee hierboven zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:en dat zeg jij!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |