quote:Hattrick Supporter
Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 20 euro en je krijgt een paar leuke extra's waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!
Zo'n vermoeden had ik inderdaad ook, vandaar juist nu mijn vragenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:09 schreef Grumpey het volgende:
Yurzinho, ik zou de oudjes er nu toch wel eens uitgooien, omdat ze ook geen bijstats meer hebben. dit seizoen krijg je daar nog wel wat geld voor, volgend seizoen raak je zo nog voor geen stuiver meer kwijt. Alle spelers zonder bijstats worden volgend seizoen niks meer waard, en moet je nu dus koste wat kost kwijtraken.
De spijker op zijn kop. Natuurlijk wil ik niet degraderen! Maar aan de andere kant...De kans is best groot dat ik anders nog jáááren in deze sterke VI blijf hangen. Ik was ook min of meer "out of options"...Maar aan het trainen van Defensive Positions had ik nog niet gedacht. Is dat lukratief? Ik zat zelf eventueel nog aan Passen-trainen te denken...quote:Het beste wat je kan doen is denk ik ook jonge middenvelders met verdedigen kopen, en die op verdedigen trainen (defensive positions). Het zou ideaal in je team passen. Het nadeel is dat je waarschijnlijk niet wil degraderen, maar ik zie weinig opties om je team sterker uit een verandering te laten komen dan dat het nu is.
denk aan iets als redelijk verdedigen, en dat je ze optraint naar formidabel...dat moet wel veel geld opleveren. Misschien iets hoger voor een enkeling.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:21 schreef Yurzinho het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, traint Defensive Positions ( Ik neem aan dat dat controlerend spel is) al je mids én je defs? Ideaal wordt dat inderdaad om een wat jonge mids aan te schaffen, met kleine verdedigingsbijstats denk ik?
Aan de andere kant kun je als je 2x 5-4-1 of 4-5-1 speelt maar liefst 20 spelers per week trainen, dat is dubbel zoveel als met gewoon verdedigen trainen...quote:Op woensdag 19 december 2007 14:37 schreef Yurzinho het volgende:
Ik zie net inderdaad dat het 16 weken duurt om ze 1 level te laten stijgen...zonder conditietraining, als ze 17 zijn...Best lang..
ook een optie, kan je zelfs nog je keeper ook trainen op woensdag en zal je dus maar 4 jonge middenvelders hoeven te kopen van al je middenveldersgeld nu en de helft van je trainies die je nu weg kan doen.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:43 schreef maniack28 het volgende:
Ik zou dan eerder deftrainen met 5 mids en 5 defs... de 5 defs op zondag en de 5 mids op woensdag
bij deze ben je genomineerdquote:Op woensdag 19 december 2007 14:55 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Wat is de koei award?
hmmmmm iets doet me vermoeden dat ik hier niet echt gelukkig mee moet zijnquote:
awards heeft niemand meer zin in/ tijd voorquote:Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
hmmmmm iets doet me vermoeden dat ik hier niet echt gelukkig mee moet zijn, maar waar kan ik vinden welke awards er worden uitgereikt?
Gaat het voortaan 16 weken duren voordat een speler popt?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:37 schreef Yurzinho het volgende:
Ik zie net inderdaad dat het 16 weken duurt om ze 1 level te laten stijgen...zonder conditietraining, als ze 17 zijn...Best lang..
quote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gaat het voortaan 16 weken duren voordat een speler popt?
Je nieuwe nick maar weer in de prullenbak gegooid?quote:
Dat zijn in ieder geval mooie bbz stats! Ik kan het niet volgen, maar veel succes (net als de rest)!quote:Op woensdag 19 december 2007 17:54 schreef Grumpey het volgende:
iedereen die nog leuke wedstrijd wil volgen: Mijn bekerwedstrijd is geniaal tot nu toe....
Ik speel 3-5-2, met counter en pic, met een verdedigende spits en alle reserves tegen een AO team. Ik sta bij de rust 1-0 voor en hij heeft 57% balbezit...
duim duim
Die blessure en die rode kaart zorgen ervoor dat hij ineens nog maar uitmuntend middenveld overhad, als je dan kijkt naar zijn ratings stelt het niks meer voor, normaal was het een bovennatuurlijk middenveld geweestquote:Op woensdag 19 december 2007 18:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Die verdediging van je tegenstander
Jij ook Feli natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2007 18:52 schreef Kingstown het volgende:
Op naar ronde 8! erg makkelijk op voorsprong gekomen, maar na het afhaken van mijn superspits (gelukkig slechts plus 1) niet meer gescoord en nog 2 SE's tegen, maar ach....alles staat optimaal en we zijn klaar voor de dubbel in de competitie!
Edit: Grumpey ook van harte uiteraard!
Das lekker, ik haalde redelijk(hoog) op neutraal terreinquote:Op woensdag 19 december 2007 19:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
Uit.
Nee, dat niet. Ik heb echter via flagcreator zo'n vlaggetjesoverzicht+wereldkaart aan m'n logo gekoppeld. Ik probeer nu maar zoveel mogelijk de bovenste rijen vol te krijgen, en daar ontbreken Argentinië, Frankrijk en Mexico... Heb nog geen wedstrijden vastgelegd/afspraken gemaakt. Ik ga gewoon morgen uit ieder land tussen de 5-10 teams uitdagen en dan zie ik wel wie er haptquote:Op woensdag 19 december 2007 19:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Heb je hele vlaggetjes schema's?
Ik ben nu al een friendly voor volgend seizoen in Al Kuwayt aan het regelen
quote:Hi
I'm a scout for Norway u20, and I'm contacting you regarding your player, Tom Haug.
1. What's his skills?
2. I assume you train playmaking. I was just wondering what training level percent/stamina percent you use.
3. When did he last improve his playmaking skills?
If there is something else you think we should know about your talent, please let me know
Have a very nice day.
madforTIL
quote:Tom Haug
TSI = 9 410 , 19 years and 0 days, solid form
Has wretched experience and weak leadership abilities [Powerful]
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: brilliant Passing: poor
Winger: wretched Defending: wretched
Scoring: wretched Set pieces: poor
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:49 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Die blessure en die rode kaart zorgen ervoor dat hij ineens nog maar uitmuntend middenveld overhad, als je dan kijkt naar zijn ratings stelt het niks meer voor, normaal was het een bovennatuurlijk middenveld geweest
eitjequote:Op donderdag 20 december 2007 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lekkere loting heb jij zeg....je mag tegen de ploeg die de meeste HatStats heeft gehaald de afgelopen bekerronde....
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
eitje
(uhm, al piccend de uitschakeling tegemoet zien dus...)
Ik ga het wel proberen, maar het jammere is wel dat zijn verdedigingsratings ook gewoon vrij sterk zijn. Ik zie wel de meeste kansen met 4-4-2, maar ik vrees dat hij toch gewoon door een 4 mans verdediging heen ramt met zijn aanval en middenveld.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid om te proberen hem weg te counteren (in 4-4-2) ? zelf ga ik ook piccen (daar is de beker tenslotte voor), maar zie wel een 50/50 kans om verder te komen, hoewel mijn tegenstander ook zijn sterkste opstelling in de beker gebruikt en makkelijk kan piccen in de competitie.
Voor de liefhebber, ik wil zelf liever wat meer multiskill gaan trainen.quote:Hilbert Middenmeer (178928194)
17 jaar en 85 dagen, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Volgende verjaardag: 16-01-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 310 ¤/week
Eigenaar: SC diepFries
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed +2 (pop 07-12-07) Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Transferlijst: Middenvelder
Deadline: 23-12-2007 om 15:28
Vraagprijs: 200 000 ¤
Gemiddelde prijs 205 000 ¤
Median Price 197 000 ¤
Wat die twee hierboven zeggen.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:01 schreef Wurdsje het volgende:
Wat ik me nou eigenlijk al een hele tijd afvraag.. en het zal vast wel een ongelooflijke kneusvraag zijn.. Maar in mijn opstelling (na de wedstrijd) zie ik soms 3 gele sterren en een gele ster (met een grijze waas erover) wat houdt dit in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe eens niet zo gek!!quote:Op donderdag 20 december 2007 18:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
heuj
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat die twee hierboven zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:en dat zeg jij!
![]()
![]()
quote:Howard Hubbard
19 jaar en 35 dagen, zwak in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Maakt deel uit van het U-20 Oceania-team!
Volgende verjaardag: 07-03-2008
Nationaliteit: Oceania
Total Skill Index (TSI): 15 320
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Wedstrijden voor nationale U-20 team: 3
En na 1 wedstrijd gestegen:quote:David Sevanyan
TSI = 13 130, 19 jaar en 89 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Die laatste 2 verkoop ik. Nummer 2 heeft even bij U20 Armenie gezeten, maar eruit gekicked nadat ik vergat hem op te stellen in de 1e ronde bekerquote:Michael Rottloff
TSI = 1 350, 18 jaar en 29 dagen, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Tomas Hörlund:
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in positiespel vooruit van uitstekend naar formidabel.
Martien Berlijn:
Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van slecht naar zwak.
Dit is een toppertje.quote:Tomas Hörlund (152149311) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar en 32 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 10-03-2008
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 5 160
Loon: 1 044 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Mardy Bums
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Hoor eens, Marco den Turk is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer matig zijn. Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel, dan zou deze jongen wel eens klasse kunnen zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' zwak op het gebied van Verdedigen wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Marco den Turk (22375625)
16 jaar en 81 dagen
Da's snelquote:19-12-2007 20:25
Wedstrijd Marco den Turk: Je moet gaan nadenken over zijn toekomst. Ik denk dat hij naar de eerste selectie moet om zijn spel verder te ontwikkelen. Of dat een goed plan is? Dat kan alleen jij bepalen.
quote:Helmut Fabricius [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 23 390, 21 jaar en 24 dagen, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: wereldklasse
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
quote:Marat Derevyanchenko [2 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 10 350, 20 jaar en 14 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Lekker dusquote:Altino Sequeira [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 27 330, 21 jaar en 3 dagen, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider [Technisch]
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wereldklasse
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die deed ik op de lagere school ook altijd![]()
Das zeker lekker!quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:48 schreef Yankee_One het volgende:
Vormboost en
[..]
[..]
[..]
Lekker dus
Edit: mijn keeper centraal achterin trouwens maar 0,5 sterquote:Olivier Bijleveld
TSI = 3 210, 17 jaar en 58 dagen, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Technisch]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Kun jij dit weekend aub winnen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:07 schreef foetre het volgende:
is net 1 mil op gebodenquote:
Art van der Gracht (160723324)
20 jaar en 75 dagen, matig in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.
Volgende verjaardag: 27-01-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 5 900
Loon: 870 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: formidabel
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Reservewingerquote:Roberto Boi
TSI = 9 550 , 22 years and 53 days, solid form
Has wretched experience and weak leadership abilities
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: solid Passing: solid
Winger: formidable Defending: weak
Scoring: poor Set pieces: poor
Mensen die naar TSI kijkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:11 schreef One_conundrum het volgende:
verdedigen + 1
17 jarige naar goed.
van deze kerel raak ik gefrustreerd. gekocht met een tsi van 1810 maar niet poppen naar uitstekend
[..]
Die moet je eren!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |