Ooh zo, nee dan snap ik het. Moet nog wachten tot zondag voor m'n eerste wedstrijd. Best jammer dat het nog maar twee wedstrijden zijn. Want ik had me voorgenomen om een heel seizoen op positiespel te trainen, en in de twee weken rust op algemeen en/of conditie te trainen. En dan het seizoen weer positiespel. Daar komt nu ook niks van op deze manier. Toch nog die twee weken positiespel trainen dan maar?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:01 schreef Grumpey het volgende:
feli nic...
Maar met maximaal trainen bedoel ik dat je op alle posities die training krijgen in de week een trainie (jonge speler met toekomst op die skill die je traint) hebt staan. Voor de beste handleiding kan je www.hottrick.org er het beste bij pakken.
Allereerst, algemeen moet je niet trainen, dit beïnvloed alleen maar de vorm van je spelers en die gaat toch wel omhoog op de standaard manier (of omlaag als je pech hebt maar dat moet je maar voor lief nemenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ooh zo, nee dan snap ik het. Moet nog wachten tot zondag voor m'n eerste wedstrijd. Best jammer dat het nog maar twee wedstrijden zijn. Want ik had me voorgenomen om een heel seizoen op positiespel te trainen, en in de twee weken rust op algemeen en/of conditie te trainen. En dan het seizoen weer positiespel. Daar komt nu ook niks van op deze manier. Toch nog die twee weken positiespel trainen dan maar?
Dat dacht ik ook (van die conditie), dat 15% wel voldoende zou zijn... Maar aangezien alles nu zowat is gedaald (en ook wel gestegen) naar 'redelijk' vraag ik me wel af wanneer de stijging naar uitstekend in werking gaat tredenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:05 schreef Grumpey het volgende:
ja, maar als je je conditie op 15% zet zal je conditie op den duur ook wel optimaal zijn, duurt alleen wat langer
Ik zou in tussenseizoen gewoon lekker iets als positiespel of passing ofzo trainen
Mooiquote:Harald Maier:
Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van uitstekend naar formidabel.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:50 schreef qyn het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook (van die conditie), dat 15% wel voldoende zou zijn... Maar aangezien alles nu zowat is gedaald (en ook wel gestegen) naar 'redelijk' vraag ik me wel af wanneer de stijging naar uitstekend in werking gaat treden![]()
Ikzelf zet 'm denk ik toch even op 50% in het tussenseizoen
Nicuuulquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:33 schreef Yurzinho het volgende:
Nicomart, gefeliciteerd met je bromfietscertificaat
dankjewel hequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:33 schreef Yurzinho het volgende:
Nicomart, gefeliciteerd met je bromfietscertificaat
Damn.. Heb ik net deze in de garage staan!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:33 schreef DeHovenier het volgende:
Feli Nicomart met je driewielerrijbewijs!![]()
Check deze low-wheeler!
[ afbeelding ]
in beide gevallen ben je toch wel eens toe aan een nieuwe coach lijkt me, of in ieder geval is het allang tijd om een future coach aan te schaffen, dan kan je op het moment gelijk overstappen indien de coachvaardigheid blijkt te dalen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:58 schreef Daemon19 het volgende:
Vraagje tussendoor, daalt je trainer eerst in leiderschap naar niet-bestaand of naar rampzalig, voor dat hij daalt in coachvaardigheid?
Dat is ook een mooiequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
Damn.. Heb ik net deze in de garage staan!!
[ afbeelding ]
Als je dat nou eerder had gepost!
5 van de 10 berichten zijn hier standaard offtopic. Ik denk ik hou het in die stijlquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
jemig wat een offtopic bedoeling die TT
feli hoor
TU was weer aardig voor me...
vormdaling in mn a-team, inmiddels gemiddelde vorm in mijn 1e elftal 5,2
nee hoor.. dat houdt wel een keer opquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:24 schreef Yankee_One het volgende:
Ben ik nu heel noob als ik nog heel blij ben met mn auto?
Kun je voor 11 miljoen 11 spelers krijgen op wereldklasse-niveau?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:16 schreef foetre het volgende:
Vandaag weer ff wat spelers voor m'n a team kopen(tvp).
nope...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:04 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Kun je voor 11 miljoen 11 spelers krijgen op wereldklasse-niveau?
Zo'n vermoeden had ik al ja...ik baal momenteel van de prijsstijgingen. Ik moet mijn team nodig verjongen, maar dat zal ten koste moeten gaan van het aantal spelers in mijn selectie. En ik heb er momenteel nog maar 17, excl. coach.quote:
Voor 11 miljoen haal je wel 6 wereldklasse spelers.Ik heb natuurlijk 5 trainies in de basis en die zijn niet wereldklasse(nog niet)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:15 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al ja...ik baal momenteel van de prijsstijgingen. Ik moet mijn team nodig verjongen, maar dat zal ten koste moeten gaan van het aantal spelers in mijn selectie. En ik heb er momenteel nog maar 17, excl. coach.
En ik heb nog maar 6 def-trainees, waarvan 4 waardevolle.
Ik twijfel ernstig of ik nog wel def ga blijven trainen, maar weet niet exact hoe ik een eventuele overstap aan zal moeten pakken.
Ik heb al een tijdje een FC (goed/goed), alleen als mn coach nog kan zakken in leiderschap, kan ik eerst nog mn team versterken en dan volgend seizoen pas mn FC promoveren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:17 schreef Grumpey het volgende:
[..]
in beide gevallen ben je toch wel eens toe aan een nieuwe coach lijkt me, of in ieder geval is het allang tijd om een future coach aan te schaffen, dan kan je op het moment gelijk overstappen indien de coachvaardigheid blijkt te dalen.
Ik dacht al dat ze maar tot rampzalig gingen, maar een vriend van me zei dat ze tot niet-bestaand daalden.quote:Als een coach uiteindelijk rampzalig leiderschap heeft (en dat zou ongeveer 10 seizoenen kunnen duren voor een coach met goed leiderschap), zal het verval zijn trainingsvaardigheid aantasten in plaats van zijn uitgeholde leiderschap. Laat ons onderstrepen dat het verval heel langzaam gaat, al zal het enigszins sneller gaan voor coaches met een hoge leiderschapsvaardigheid, zodat een goed leider naar redelijk zou kunnen zakken na 1-2 seizoenen (hoogstwaarschijnlijk pas na twee of meer seizoenen).
Deze dicht ik ook nog wel kansen toequote:Howard Hubbard
TSI = 11 150, 18 jaar en 77 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Goed puntquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
5 van de 10 berichten zijn hier standaard offtopic. Ik denk ik hou het in die stijl
Sterke openingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:41 schreef Bonobo11 het volgende:
jaja Hattrick
Mn eerste trainee voor vleugelspel is binnenquote:Viktor Blok (91677642)
22 years and 62 days, weak form, healthy
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 80 290
Wage: 56 910 ¤/week
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: solid
Winger: inadequate Defending: mythical
Scoring: weak Set Pieces: weak
1 op de 2 had ook gekundquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
In het licht van 5 op de 10 (oftewel, de helft, voor de slimme rekenaars onder U) offtopic berichten, wil ik na aanleiding van mijn vorige, volleeedige offtopic berichtje, nu iets relevants posten.
[..]
Mn eerste trainee voor vleugelspel is binnen![]()
Dit wordt dus een speler die gewoon elke week back staat, defensive hoogstwaarschijnlijk
Da's dus een halve trainee?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
In het licht van 5 op de 10 (oftewel, de helft, voor de slimme rekenaars onder U) offtopic berichten, wil ik na aanleiding van mijn vorige, volleeedige offtopic berichtje, nu iets relevants posten.
[..]
Mn eerste trainee voor vleugelspel is binnen![]()
Dit wordt dus een speler die gewoon elke week back staat, defensive hoogstwaarschijnlijk
Ja, hij heeft weinig ervaring, maar goed.. dat komt wel met de jaren, heb hem aangetrokken voor een paar seizoenenquote:Arjo Duijker (135947270) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
22 jaar en 1 dagen, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Volgende verjaardag: 01-02-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 19 650
Loon: 11 430 ¤/week
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: wonderbaarlijk
Spelmaken: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
(en natuurlijk het gebruikelijke koppenquote:Bram Pieterse (81520257) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
23 jaar en 99 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 26-10-2007
Total Skill Index (TSI): 13 230
Loon: 4 956 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: FC Broken Ribs
Waarschuwingen: (Geschorst)
Spelmaken: rampzalig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Je club heeft 14 800 ¤ ontvangen, omdat Remi Coppens (115624094), die zijn carrière bij jouw club begon, onlangs verkocht werd voor 740 000 ¤.
quote:Duncan Muilenburg (179372720) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar en 4 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap rampzalig.
Volgende verjaardag: 29-01-2008
Total Skill Index (TSI): 1 320
Loon: 850 ¤/week
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: rampzalig
850k loon, hoe hoog in uitstekend is dat?quote:Duncan Muilenburg (2384399)
17 jaar en 4 dagen, redelijk in vorm
Ik heb hier misschien een interessante speler voor je. Duncan Muilenburg heet hij en hij is 15.
Volgens mij is z'n Scoren nu zowat matig. Wat zijn Scoren betreft, moet ik zeggen dat deze jongen topklasse is.
Mag ik hem een plaats aanbieden in onze jeugdacademie?
Haalt al sinds begin september 7 sterren in de spits. Heb hem op scoren +passen getraind en dit als messages gehad:
08-10-2007 21:45
Wedstrijd Je huidige training is echt niet optimaal voor Duncan Muilenburg. Die jongen hoort eigenlijk zijn Spelhervatting te ontwikkelen.
24-09-2007 21:45
Wedstrijd Ik heb het wel voor Duncan Muilenburg. Als we die zich optimaal laten ontwikkelen, kan hij onze beste speler worden.
10-09-2007 21:45
Wedstrijd Je huidige training is echt niet optimaal voor Duncan Muilenburg. Die jongen hoort eigenlijk zijn Spelhervatting te ontwikkelen.
18-08-2007 21:55
Wedstrijd Deze week was het misschien niet aan zijn spel te zien, maar Duncan Muilenburg zou wel eens onze speler kunnen zijn waar het meeste inzit.
06-08-2007 21:45
Wedstrijd Ik heb het wel voor Duncan Muilenburg. Als we die zich optimaal laten ontwikkelen, kan hij onze beste speler worden.
850e sorryquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:19 schreef ScudRaket het volgende:
850k loon?
Dat is iets van goddelijk scoren
300k gemiddeld, maar hij heeft een hele hoge tsi (1320) en ik geef een gratis training weg (hij speelt zondag), dus ik hoop op 500k...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:04 schreef MacMauser het volgende:
Maniack: Gave speler! Wat levert zoiets nu ongeveer op??
quote:850k loon, hoe hoog in uitstekend is dat?+320 toch? of 250? of wat? ik weet het niet meer
Ja, dat heb je als je keepers traint!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:19 schreef DeHovenier het volgende:
Teams die mij supporteren:
[ afbeelding ]
Die Jelle24 ken ik nieteens
Ik was best scherp, zo'n 24 uur terug.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
lkkr maniack, ik moet mn eerste toptalent nog binnen zien te halen
rpp: is idd een halve trainee, en dat met inadequate winger, beetje schraal eigenlijk
Hij haalde 7,5 ster in goed vormquote:Robertus Gezelle [playerid=179472850]
17 jaar en 5 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Volgende verjaardag: 29-01-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 320
Loon: 350 ¤/week
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: matig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
quote:Op zondag 14 oktober 2007 09:06 schreef Yurzinho het volgende:
En ook een nieuw logo sinds vandaag:
[ afbeelding ]
Wilco de Winter [Deze speler toevoegen aan je favorieten]quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:44 schreef maniack28 het volgende:
Yep..
Nu nog op zoek naar een Nederlandse middenvelder met een beetje passen en reusachtig pm, die bovennatuurlijk x2 vragen iets teveel loon.... En dan begin volgend seizoen wat wingers aanschaffen...
Is die conditie niet net iets te laag?quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wilco de Winter [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=49 690, 26 jaar en 111 dagen, slecht in vorm
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap zwak. [Krachtig]
Spelmaken: reusachtig Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig1,4 mil...
Nu nog wat spelers eruit, zit ik om 217k salaris per week en dan begin volgend seizoen dus winges erbij... heb zo'n 2,5 mil beschikbaar voor 2 a wingers, 2 b wingers en 2/3 "spitsen" met wing. Isnieveel maar komt goed
Want? 26 jarigen kunnen hun conditie niet meer op uitstekend houden.. dan moet je al 20% per week conditie trainen.... Goed conditie is overigens nog steeds goed genoeg.... en anders train ik iets meer conditiequote:Op zondag 14 oktober 2007 10:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is die conditie niet net iets te laag?
Ik dacht dat alles wat lager is dan uitstekend conditie verlies van de skills zoals positiespel opleverde?quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Want? 26 jarigen kunnen hun conditie niet meer op uitstekend houden.. dan moet je al 20% per week conditie trainen.... Goed conditie is overigens nog steeds goed genoeg.... en anders train ik iets meer conditie
Nog 3 weken, dan kan ik er eindelijk mee kappenquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:00 schreef Wurdsje het volgende:
mja hoor het was weer eens zo ver..
Geen van mn scouts had deze week een spelertje gevonden.. daar betaal je ze dan voor
Doe mij maar de oude JO.quote:Redbad van Zundert (179491762) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 38 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 27-12-2007
Total Skill Index (TSI): 20
Loon: 270 ¤/week
Eigenaar: Mardy Bums
Fysiek: fit
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
quote:Op zondag 14 oktober 2007 09:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb zojuist een speler gescout bij de jeugd met de voornaam Redbad![]()
inderdaad dan kan ik er eindelijk ook mee kappen.. investeer je trouwens ook al weer in de oude opleiding?quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:03 schreef twi het volgende:
[..]
Nog 3 weken, dan kan ik er eindelijk mee kappenMeer dan 400.000 in de sloot geflikkerd
Tenzij mijn 6,5-ster keeper wat op gaat leveren, maar ik heb het vermoeden dat 6,5 ster net 'matig' is of iets dergelijks
Jep, heb ik ook :/quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:29 schreef jmac het volgende:
Errr
als ik naar de site ga werkt ie. Als ik inlog krijg zie ik de page 2 secondes en daarna gaat ie naar een ad pagina met de melding dat ie de site niet kan laden..
quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:43 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
en woensdag ook nog de fok!cup!
Ja, dat kan.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:19 schreef TheVulture het volgende:
Drie centrale mids en een winger naar het midden kan toch gewoon he zonder iets te verneuken?
Ik denk dat ik die optie pak ipv te MOTSEN vanavond... dan moet ik zijn middenveld ook wel aankunnen
quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De troostprijs heeft hij in ieder geval.
You have been challenged!quote:
Lekker bezig!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:21 schreef maniack28 het volgende:
[..]
850e sorry
Ja lekker he? Had al een 18 jarig redelijk/redelijk en een 17 jarig goed/waardeloos gepromoveerd dus
Sinds wanneer heeft positiespel invloed op een verdediger?? Of ben ik nu een heel erge noob?quote:Watze van Huijksloot: Naar mijn mening bereikt hij niet zijn volle potentieel als voetballer wanneer hij niet ook getraind wordt op Positiespel.
Ik zal voor je duimen Outpostquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:35 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Met een beetje geluk ben ik vanavond trouwens kampioen!! Maar dan moet ik zelf wel winnen van de nr 6.En de nr 3 weer winnen van de nr 2. Tis m al eerder gelukt dus waarom niet
edit:
Ik heb mn scouts al gestuurd naar Estadio Olympico Kanana. Zodat ze me met sms op de hoogte kunnen houden van t scoren verloop.![]()
quote:Teamgeest: moorddadig
quote:Laatste nieuws
14-10-2007 om 19:10 Er is een nieuwe speler aangetrokken door United Black Panthers.
14-10-2007 om 18:36 United Black Panthers heeft een speler verkocht.
14-10-2007 om 07:18 Er is een nieuwe speler aangetrokken door United Black Panthers.
13-10-2007 om 18:28 Veel Te Goed heeft een speler verkocht.
11-10-2007 om 21:51 Er is een nieuwe speler aangetrokken door United Black Panthers.
11-10-2007 om 21:34 Er is een nieuwe speler aangetrokken door United Black Panthers.
11-10-2007 om 20:47 Er is een nieuwe speler aangetrokken door United Black Panthers.
11-10-2007 om 20:35 Er is een nieuwe speler aangetrokken door United Black Panthers.
11-10-2007 om 18:26 United Black Panthers heeft een speler verkocht.
11-10-2007 om 18:20 United Black Panthers heeft een speler verkocht.
Ben nog geen 10 sec mod of ik word al god genoemd.quote:
quote:
Jawel, hij was uitgetrained in scoren, want de trainer zij dat spelhervatting een goeie training voor hem was. Zodra je een speler dus in zijn hoofdskill heel hoog hebt en de trainer zegt dat hij beter iets anders kan trainen dan is hij voor die specifieke skill die daarvoor getrained is dus klaar om gepromoveerd te worden en zal die skill niet droppen bij het promoveren (tenzij de speler een slechte mentaliteit heeft). Dit is ook meteen de reden waarom spelers vaak rampzalig hebben in alle andere stats, omdat ze daar te maken krijgen met een skilldrop omdat ze nog niet uitgetrained zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker bezig!!![]()
Maar ik begrijp dat jij niet wacht met t promoveren tot de trainer zegt dat de speler r klaar voor is??
[..]
Sinds wanneer heeft positiespel invloed op een verdediger?? Of ben ik nu een heel erge noob?![]()
Ik stap spontaan over naar Tweakers.net....quote:
quote:Erik Heuts (179520810) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar en 56 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 09-12-2007
Total Skill Index (TSI): 230
Loon: 710 ¤/week
Eigenaar: United Black Panthers
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik stap spontaan over naar Tweakers.net....
Ik dacht wel dat je dat ging zeggenquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:56 schreef -J-D- het volgende:
[..]Deal.
Lukt dat uit je zelf of werkt een ban beter?
schatjequote:Op zondag 14 oktober 2007 19:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat je dat ging zeggen
lul
Is dat trouwens een afdeling van Fok!? Staat zeker helemaal onderaan de list, ben ze nl nog nooit tegen gekomen. Ach ja, iemand van jou niveau moeten ze ook niet een te belangrijk en te vaak bezochte afdeling geven om te modereren, dat gaat je pet te boven...quote:
Banaanvraagquote:Op zondag 14 oktober 2007 19:56 schreef -J-D- het volgende:
[..]Deal.
Lukt dat uit je zelf of werkt een ban beter?
Zo is het maar net, alleen een tactisch wonder kan mij van mijn 2e titel afhouden.quote:
quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Is dat trouwens een afdeling van Fok!? Staat zeker helemaal onderaan de list, ben ze nl nog nooit tegen gekomen. Ach ja, iemand van jou niveau moeten ze ook niet een te belangrijk en te vaak bezochte afdeling geven om te modereren, dat gaat je pet te boven...![]()
Ja, het is huilen met de pet op nu jij mod bentquote:
En dit seizoen op de 2e plek in VI.quote:18-07-2007
01-07-2007 F.K. Partizan Puttershoek eindigde als nummer 1 in VII.340 (seizoen 21).
11-03-2007 F.K. Partizan Puttershoek eindigde als nummer 1 in VIII.135 (seizoen 20).
19-11-2006 Krayn's eleven eindigde als nummer 2 in VIII.135 (seizoen 19).
30-07-2006 Krayn's eleven eindigde als nummer 2 in VIII.135 (seizoen 18).
09-04-2006 Krayn's eleven eindigde als nummer 1 in IX.607 (seizoen 17).
18-12-2005 Krayn's eleven eindigde als nummer 1 in X.288 (seizoen 16).
28-08-2005 Krayn's eleven eindigde als nummer 2 in XI.528 (seizoen 15).
Gij zijt bedanktquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:55 schreef Lennox het volgende:
14-10-2007 (Competitie): goudzoekertjes - R.H.E.S 0 - 2
Helaas de nr 2 heeft gewonnen met 0-4.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen Outpost
Ik heb vanavond maar één doel. Mijn kansen op de titel gaaf houden... Ik denk dat er een nieuw hatstatsrecord inzit met een beetje mazzel... mijn keeper is veel beter in vorm dus da's een leuke boost voor mijn defenceratings...
Ik kan me nog een ban herinneren niet zo lang geleden!quote:
Feli!!!!!quote:
Ok thx dan kan ik deze dus promoveren??quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jawel, hij was uitgetrained in scoren, want de trainer zij dat spelhervatting een goeie training voor hem was. Zodra je een speler dus in zijn hoofdskill heel hoog hebt en de trainer zegt dat hij beter iets anders kan trainen dan is hij voor die specifieke skill die daarvoor getrained is dus klaar om gepromoveerd te worden en zal die skill niet droppen bij het promoveren (tenzij de speler een slechte mentaliteit heeft). Dit is ook meteen de reden waarom spelers vaak rampzalig hebben in alle andere stats, omdat ze daar te maken krijgen met een skilldrop omdat ze nog niet uitgetrained zijn.
Ben benieuwd hoe ver hij is qua verdedigen. Ff terug zat ie op 5 1/2 ster.quote:10-10-2007 21:45
Wedstrijd Watze van Huijksloot: Naar mijn mening bereikt hij niet zijn volle potentieel als voetballer wanneer hij niet ook getraind wordt op Positiespel.
edit 2 :quote:Watze van Huijksloot [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 40, 17 jaar en 9 dagen, zwak in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
In die twee seconden dat je de Hattrick pagina wel ziet moet je gewoon op "stop" duwen. Kun je gewoon je ding doen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:47 schreef Anno20 het volgende:
Ik heb ook last van dat problem... kan wel inloggen, maar direct daarna doorgelinkt naar die adserver dinges... Ben nu al aan het checken op spyware bij mezelf
Ik denk dat dat door die nieuwe leeftijd in dagen niet zoveel meer uitmaakt.Eerst had je aan het einde van het seizoen wat goedkopere spelers maar dat kwam omdat ze haast een jaar ouder werdenquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:28 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ben ook kampioen (in VIII, dat dan weer wel..)
Ik vroeg me alleen nu af wanneer het handig is om spelers te verkopen (m.a.w. wanneer je er het meeste geld voor krijgt). Nu? Of na het einde van het seizoen? Of ergens in de weken tussen de seizoenen? Of maakt het niet zo heel veel uit?
Als iedereen nou zo denkt dat ben ik 1 van de weinge die nu die spelers koopt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:33 schreef Lennox het volgende:
Meer een salariskwestie. Ik wacht liever 2 a 3 weken met een speler kopen. Stel dat hij 50k per week verdient, dan bespaar je in tussenseizoen toch mooi 150k aan salaris.
He beetje wishfull thinking mag ook welquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:44 schreef Lennox het volgende:
Geld wat je uitspaart ben je aan salaris weer kwijt
En wie zegt dat aanbod gelijk blijft?
Het kwam nog mooi uit ookquote:
Wil gaan experimenteren met oude spelers en dit lijkt me wel een leuk begin zoquote:Lech Ciamara (3953210) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
36 jaar en 34 dagen, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft bovennatuurlijk ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 01-01-2008
Nationaliteit: flag Polska
Total Skill Index (TSI): 17 160
Loon: 12 948 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 2
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: mythisch Passen: matig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Hij is 17 jaar en heeft maximaal 5 sterren gehaald geloof ik. Is hij uitgeleerd op verdedigen?quote:03-10-2007 21:45
Wedstrijd Balthasar Toet: Geloof me, het zou goed zijn om hem ook wat training te geven op het gebied van Vleugelspel voordat het te laat is.
01-10-2007 20:15
Wedstrijd Balthasar Toet: Geloof me, het zou goed zijn om hem ook wat training te geven op het gebied van Vleugelspel voordat het te laat is.
26-09-2007 21:45
05-09-2007 21:45
Wedstrijd Balthasar Toet: Het is altijd nuttig als een speler aan meerdere vaardigheden werkt, maar bij hem is het duidelijk dat hij vooral baat kan hebben bij Vleugelspel-trainingen.
29-08-2007 21:45
Wedstrijd Balthasar Toet: Ik hoop dat je hem deze week hebt zien spelen. Hij leverde een van zijn beste prestaties tot dusver.
22-08-2007 21:45
Wedstrijd Balthasar Toet: Hij heeft een behoorlijk talent op het gebied van Vleugelspel. Hij ontwikkelt dit echter niet optimaal met de huidige training. Denk daar maar eens over na...
15-08-2007 21:45
Wedstrijd Balthasar Toet: Naar mijn mening bereikt hij niet zijn volle potentieel als voetballer wanneer hij niet ook getraind wordt op Vleugelspel.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:36 schreef foetre het volgende:
Ik heb al 7 trainies gekocht![]()
Vandaag gaan we er nog 3 aankopen .
Verder is het de bedoeling om nog 1 keeper,2mids en 2 spitsen op wereldklasse niveau binnen 3 weken aan te kopen.
Enige twijfel die ik heb is dat ik nu alles met koppen als specialiteit heb ingekocht.
Maar zal ik de spitsen met koppen of onvoorspelbaar inkopen?
uiteindelijk wil ik 3 spitsen hebben .dan 1 kopper 1 onvoorspelbaar en 1 snelquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je 2 spitsen gaat kopen, dan zou ik er 1 doen met snel en de ander afhankelijk van zijn stats....onvoorspelbaar/koppen is altijd prima, maar technisch kan ook leuk zijn als je hem als DFW wil gaan gebruiken....ik heb er zelf ook 1 en ben daar erg blij mee en bovendien wordt een techn. spits volgend seizoen ook nog iets opgewaardeerd als je hem als DFW gebruikt.
Hahahaha dat lijkt me wel ja!quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:43 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Hij is 17 jaar en heeft maximaal 5 sterren gehaald geloof ik. Is hij uitgeleerd op verdedigen?
Doe je netjes! Die ik gepromoveert heb waren allemaal bagger! De laatste train ik ff naar redelijk en dan verkoop ik de sukkel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb nu 3 trainees uit mijn eigen jeugd![]()
Die leveren me nu al samen zo'n 3,5 ton op volgens de TL... maar ik ga ze nog even doortrainen
Je moet ook gewoon geduld hebben en een beetje mazzel... Ik heb nu 3 15-jarigen achterin staan en ik train verdedigen... ook al zijn ze nu nog slecht of zwak in verdedigen... tegen de tijd dat ze 17 zijn hebben ze een redelijk of goed skillquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe je netjes! Die ik gepromoveert heb waren allemaal bagger! De laatste train ik ff naar redelijk en dan verkoop ik de sukkel.![]()
Leuke speler enige jammere is dat ie zwak leider is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:40 schreef FritsFluitketel het volgende:
Gisteravond 991k op dit spelertje geboden, deadline was vanmorgen en zie net dat ik hem heb
[..]
Wil gaan experimenteren met oude spelers en dit lijkt me wel een leuk begin zoHopen dattie niet meteen geblesseerd raakt
quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon geduld hebben en een beetje mazzel... Ik heb nu 3 15-jarigen achterin staan en ik train verdedigen... ook al zijn ze nu nog slecht of zwak in verdedigen... tegen de tijd dat ze 17 zijn hebben ze een redelijk of goed skill
Hmm, uit de rules; is dat nieuw?quote:Costs for the squad: Each week you pay a sum of money for each player. This includes travelling costs, match kits, and the player's salary. This will cost you 250 ¤ plus a certain amount based on his skills and age. Players who are playing abroad cost their clubs an extra 20%. In the final week of the season the club does not pay player salaries.
Dat is ook wat ik altijd zeg op de HTforums, maar dan hebben die huilies het over aanpassen van plannen. Ja, ieder seizoen aanpassen aan weer nieuwe wijzigingen, dat is echt LT plannenquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:53 schreef Grumpey het volgende:
ik wel, was onderdeel van veranderingspakket begin dit seizoen...
jaja, ze houden hier wel van verrassingen en veranderingen. Lange termijn beleid is slechtste wat je kan doen in dit spel.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:53 schreef Grumpey het volgende:
ik wel, was onderdeel van veranderingspakket begin dit seizoen...
jaja, ze houden hier wel van verrassingen en veranderingen. Lange termijn beleid is slechtste wat je kan doen in dit spel.
Neehoor mijn spits had er 8.toen ik hem pulde was die uitstekendquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:30 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Hoeveel sterren kan een speler uit je jeugdteam maximaal halen? 5?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 05:34 schreef Outpost76 het volgende:
ff off topic: Doden door gasexplosie Oekraïne
Mn collega is zn stiefmoeder zn stiefzus en zn halfzus kwijt WTF.
Het ligt alleen aan wat voor coach vaardigheid die heeft.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:12 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Hoe goed is een coach mbt tot trainingsnelheid als hij uitmuntend ervaring en zwak leiderschap heeft?
He maniack jij traint spitsen he?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:12 schreef maniack28 het volgende:
16-10-2007 Verkocht David Varela aan klopferstadt 1 030 000 ¤ 11 540 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
16-10-2007 Verkocht Klaas Boden aan Mitre Peak F.C. 261 000 ¤ 1 070 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
1e uitmuntend keep met goed ervaring, 2e 18 jaar goed scoren/redelijk passennice
quote:It had been a rainy day, and no more than 8 were scattered around Sportpark de Knollentuin to see the game.
16-10-2007 Kristiansund Pi Power 521 000 ¤ 1 320quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:01 schreef foetre het volgende:
[..]
He maniack jij traint spitsen he?
Wat is mijn YP waard?18 jaar uitstekend scoren loon 710 euro
quote:
Wat zal dit me opleveren?quote:Dominique Kan (179473806)
17 jaar en 55 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Volgende verjaardag: 12-12-2007
Total Skill Index (TSI): 830
Loon: 350 ¤/week
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:16-10-2007 Kristiansund sporting01 950 000 ¤ 113 510 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
Heb nu 2,3 mil cash, dat hou ik.. winger nog in de verkoop volgend seiozen, 3 mil voor 4 wingtrainees + 2/3 spitstrainees (om ook op wing te trainen). Komt goedquote:16-10-2007 Verkocht Ies Weersing aan sporting01 950 000 ¤ 113 510 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
16-10-2007 Verkocht Duncan Muilenburg aan Pi Power 521 000 ¤ 1 320 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
16-10-2007 Verkocht David Varela aan klopferstadt 1 030 000 ¤ 11 540 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
16-10-2007 Verkocht Klaas Boden aan Mitre Peak F.C. 261 000 ¤ 1 070 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
13-10-2007 Gekocht Wilco de Winter van Darkforces 1 457 000 ¤ 56 410 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
13-10-2007 Gekocht Bram Pieterse van FC Broken Ribs 1 020 000 ¤ 13 880 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
13-10-2007 Gekocht Arjo Duijker van Herbieboys 1 580 000 ¤ 23 320 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
12-10-2007 Verkocht Wolter Felius aan Dutchoak United 1 259 000 ¤ 8 950 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
11-10-2007 Verkocht Ionut Popa aan F.C. Camparades 490 000 ¤ 2 760 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
11-10-2007 Verkocht Hans-Frits Block aan Jass Utd 1 173 000 ¤ 57 810 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
09-10-2007 Gekocht Francisco Zambrana van EuskoLabel 18 000 ¤ 60 Deze transfer melden aan de Hattrick-medewerkers
Hier gaat het ook lekker transfers van de laatste 2 weken terwijl er nog 7 toppers weggaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:43 schreef maniack28 het volgende:
En een bovennatuurlijk mid verkocht:
[..]Gaat lekker deze week
[..]
Heb nu 2,3 mil cash, dat hou ik.. winger nog in de verkoop volgend seiozen, 3 mil voor 4 wingtrainees + 2/3 spitstrainees (om ook op wing te trainen). Komt goed
quote:16-10-2007 Gekocht Renaat Zillissen van XX-Paperfighter 150 000 ¤ 190
15-10-2007 Verkocht Darren MacLairish aan buxoteam 34 000 ¤ 820
15-10-2007 Verkocht Federico Kretzinger aan La Naranja Mech 510 000 ¤ 6 250
15-10-2007 Gekocht Bobbie Treur van FCLG 1 917 000 ¤ 31 200
15-10-2007 Gekocht Remie Benneker van Steaua Barierei 230 000 ¤ 840
15-10-2007 Verkocht Klim Martyk aan Deportivo Milit 1 383 000 ¤ 16 170
15-10-2007 Gekocht Lionel Valkenberg van twinteam 239 000 ¤ 420
15-10-2007 Gekocht Ronald Helmink van Midnight Rapids 239 000 ¤ 110
14-10-2007 Gekocht Vito Maduro van balloos 57 000 ¤ 450
14-10-2007 Verkocht Laurentiu Turcu aan mamona club de 55 000 ¤ 1 290
14-10-2007 Gekocht Liam Venema van M.V.F. 3 500 000 ¤ 1 540
11-10-2007 Gekocht Heiko van Welten van D&D United 552 000 ¤ 0
11-10-2007 Gekocht Job Haringa van 2nd Chance 53 000 ¤ 60
11-10-2007 Gekocht Derek Terstall van Boogy 55 000 ¤ 110
11-10-2007 Gekocht Gerlof Moens van L.BALLMINATORS 1 200 000 ¤ 29 950
11-10-2007 Verkocht Carlos Sisto aan real felet 224 000 ¤ 1 500
11-10-2007 Verkocht Daniel Yding aan FC Lazio Roma 50 000 ¤ 750
11-10-2007 Verkocht Léonard Penaud aan Steaua Rm.Valce 306 000 ¤ 3 170
11-10-2007 Gekocht Frederic van Hoek van FC Deventer 39 000 ¤ 60
11-10-2007 Gekocht Rudie Voetelink van Britsie Boys 74 000 ¤ 80
08-10-2007 Verkocht Arturo Lemos aan HNK Korzo 1 734 000 ¤ 21 930
04-10-2007 Verkocht Tudorel Grigoroscutã aan punctualii_2005 1 041 000 ¤ 14 630
02-10-2007 Verkocht Karel Santander aan Vipp 1 677 000 ¤ 69 450
Ik kan je wel vertellen wat het je niet zal gaan opleveren...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:19 schreef -J-D- het volgende:
Wat zal dit me opleveren?
Hehehehhehequote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:08 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen wat het je niet zal gaan opleveren...
De wat?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:44 schreef -J-D- het volgende:
Vandaag = de dag!
De dag van de finale van de Fok!-Cup!
Wat is de wedstrijd-tag?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:44 schreef -J-D- het volgende:
Vandaag = de dag!
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:21 schreef Lennox het volgende:
Hoolieganzen vs. Refused FC
9 assistent en 1 keeperstrainers toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:22 schreef Lyzio het volgende:
Hoeveel assistent trainers maken het dat je spelers sneller een stat omhoog gaan?
Zoveel mogelijk(max 10).quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:22 schreef Lyzio het volgende:
Hoeveel assistent trainers maken het dat je spelers sneller een stat omhoog gaan?
En van Jonks' halve finale in de KNVB beker!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:44 schreef -J-D- het volgende:
Vandaag = de dag!
Varela, heeft die niet ooit de Christiano Ronaldo award gewonnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:12 schreef maniack28 het volgende:
1e uitmuntend keep met goed ervaring, 2e 18 jaar goed scoren/redelijk passennice
je moet je gerenoveerde team eens presenteren als het klaar is, ik ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:48 schreef foetre het volgende:
[..]
Hier gaat het ook lekker transfers van de laatste 2 weken terwijl er nog 7 toppers weggaan![]()
[..]
Ik ben ook benieuwdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:43 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
je moet je gerenoveerde team eens presenteren als het klaar is, ik ben wel benieuwd
quote:Michał Walczyszyn (128613562)
22 jaar en 13 dagen, zwak in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 24-01-2008
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 19 300
Loon: 12 468 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Conditie: matig Keepen: wonderbaarlijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Iemand interesse? Vanavond om 23:00 loopt 'ie af en hij staat nu op 400k. Hoop er toch een ton meer voor te vangen, zodat ik de prijs waar ik 'm voor heb gekocht eruit heb.quote:Isaac Holkema [playerid=83039057]
23 jaar en 58 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 10-12-2007
Total Skill Index (TSI): 5 910
Loon: 2 610 ¤/week
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: formidabel
Ik ben er maar half bij. Moet zo koken enzquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:05 schreef Grumpey het volgende:
heerlijk, ik ga nu naar huis toe, over 15 min join ik jullie in de spannende strijd om de fokcup
Enne JD, jij leraar, bleef eens even met je tengels van mijn basisbeurs af
T zal wel t seizoen daarna wordenquote:Voor:
1. Stadion uitbreiding
2. briljant mid met passen evt laag scoren voor aanvallend mid en koppen 2x
3. formi vleugel met leuk positie, passen, scoren en koppen
4. Coach met goed leiderschap
Ook niet volgens de nieuwe setup? En helpt t niet met zn koppen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:16 schreef twisteddlogic het volgende:
Scoren heeft geen zin voor een mid, ook niet aanvallend
die heeft er wel vertrouwen in..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:03 schreef -J-D- het volgende:
Bboys speelt in een onbegrijpelijke 2-8-0-opstelling.
De tegenstander van Jonks in de halve finale van de landelijke beker!
Ik weet wel zeker dat een NL mid er niet in zit .Je moet dan toch aan minimaal 1.8 mil denken zonder koppen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:44 schreef twi het volgende:
Wat ik moet doen in de komende weken:
1. Vleugeltrainee: 17/18 jaar matig+ vleugelspel redelijk+ scoren, matig+ passen en [ Koppen ] kopen. ~350k
2. Middenvelder: wereldklasse positiespel, matig+ passen, SP-hoer & evt. [ Koppen ] kopen, ~1.5M
Bonus zou zijn als ze Nederlands waren, maar dat zit er denk ik niet in. De eisen zijn al redelijk hoog.
Ik heb als het goed is zo'n 2M te besteden straks, en wil eigenlijk ook een aantal trainees zonder passen vervangen door mindere trainees met passen. Maar eerst deze twee zaken regelen.
Daarom, maar het is ook afhankelijk van 1. natuurlijk. Wellicht geef ik daar slechts 250k aan uit, hou ik 1.7M over. Met 2 ton erbij die je rood mag staan is 't 1.9M. Moet ik alleen even uitvogelen of ik dat wekelijks bij elkaar kan boksen. Salaris moet niet zo'n probleem zijn denk ik, ik hou niet rekening met veel meer dan 20k. 10k daarvan komt uit m'n huidige jeugdopleiding-besparing, en die andere 10k kan ik ook wel lijden gezien ik bij uitwedstrijden nu 7k verliies.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:51 schreef foetre het volgende:
Ik weet wel zeker dat een NL mid er niet in zit .Je moet dan toch aan minimaal 1.8 mil denken zonder koppen.
Wat kost je die reusachtig aan salaris? Nu net moet die kloterige Hattrick server er weer uit liggen zodat ik niet kan kijken wat een reusachtig kost. Salaris schrok me wat af, maar als dat binnen de perken blijft kan ik wellicht beter een bovennatuurlijk/reusachtig kopen. Maar vergeet niet dat ik ook een Kopper + SP hoer wil hebben voor die positie, zal je ook extra voor moeten betalen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:58 schreef Lennox het volgende:
1.8 betaal je veel te veel. Een Reusachtige met matig passen kostte me 1.145 miljoen. Specialiteit [Snel]
Komende tijd ga ik als enige een winger verkopen. Bovennatuurlijk vleugelspel en Uitstekend passen. Zal over een week of 2 stijgen en dan kan ik een Middenvelder erbij kopen.
Ligt natuurlijk ook aan de leeftijd.Ik koop nu rond 23 in vanwege de conditie .26 jaar zijn ze al een stuk goedkoper.En een sp hoer betaal je echt wel wat meer hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:58 schreef Lennox het volgende:
1.8 betaal je veel te veel. Een Reusachtige met matig passen kostte me 1.145 miljoen. Specialiteit [Snel]
Komende tijd ga ik als enige een winger verkopen. Bovennatuurlijk vleugelspel en Uitstekend passen. Zal over een week of 2 stijgen en dan kan ik een Middenvelder erbij kopen.
He kijk je uit met jezelf rijk te rekenen je moet het tussen seizoen overleven (geen vol stadion en minder sponsorgeld)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:02 schreef twi het volgende:
[..]
Daarom, maar het is ook afhankelijk van 1. natuurlijk. Wellicht geef ik daar slechts 250k aan uit, hou ik 1.7M over. Met 2 ton erbij die je rood mag staan is 't 1.9M. Moet ik alleen even uitvogelen of ik dat wekelijks bij elkaar kan boksen. Salaris moet niet zo'n probleem zijn denk ik, ik hou niet rekening met veel meer dan 20k. 10k daarvan komt uit m'n huidige jeugdopleiding-besparing, en die andere 10k kan ik ook wel lijden gezien ik bij uitwedstrijden nu 7k verliies.
Oh, en ik krijg ook nog de bonussen voor 't kampioenschap + promotie + evt. topscorer + seizoenskaarten erbij. Da's ook weer 150kAlles bij elkaar opgeteld zou ik dus zo'n 2.1 a 2.2M hebben na verkoop van de twee spelers die op de TL staan (als ze bij elkaar 800k opleveren).
Ach als je het aan kan qua salaris moet je het doen.Goede speler.Ik hou het voorlopig ff op wereldklasse.Vragen mij al genoeg salarisquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:10 schreef Lennox het volgende:
Je betaalt geen salaris de laatste week van het seizoen. I.c.m die bonussen voor positie/promotie/seizoenkaarten is er dus voor de meeste clubs weinig/niets aan de hand.
Voorbeeldje voor TWI
Bryan Steman (66116788)
Ik weet het.Als het meezit hou ik na m'n teamtransformatie 1 miljoen euro over dat gebruik ik voor het uitbreiden van m'n stadion .Dan heb ik weer wat salarisruimtequote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:27 schreef Lennox het volgende:
Aan stadioninkomsten pak ik bijna het dubbele van jou he. Scheelt al een hoop op je winst en verlies balansje in hattrick
Je kan ook een spits met sp kopen. = leuk voor de topscorers lijst.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:29 schreef twi het volgende:
Inderdaad, het tussenseizoen maak ik me niet zo druk over. Ik zal de speler bookmarken, maar heb met al m'n Koppen-gasten natuurlijk een SP-hoer nodig. Misschien wel leuk om een keeper te zoeken met SP?M'n huidige SP gaat de deur uit, omdat het eigenlijk een overbodige verdediger is. Zoiets wil ik juist voorkomen door een goede PM + SP te kopen. Natuurlijk kan ik altijd een andere middenvelder ook vervangen en daarvoor in de plaats een gelijkwaardige zetten met SP.
Revanche op:quote:24-10-2007 (Vriendschappelijk):
Grumpelix - F.K. Partizan Puttershoek [Voeg deze wedstrijd toe aan je bookmarks]
quote:Vorige wedstrijden
Grumpelix: 1 overwinningen, 0 gelijk
F.K. Partizan Puttershoek: 0 overwinningen, 0 gelijk
Doelsaldo: 1 - 0
Meeste toeschouwers: 32500 (11-04-2007)
11-04-2007 (Beker)
F.K. Partizan Puttershoek - Grumpelix 0 - 1
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:38 schreef Lennox het volgende:
Nee. Grump post toch boven mij?
WO is wel training hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:28 schreef Lennox het volgende:
WO = geen training idd.
Boeit niet zo, mijn verdediger-de-SP-hoer is ook topscorer van m'n competitie. Of het nu de keeper is of een aanvaller, volgens mij heeft scoren geen invloed op hoe de SP worden genomen. Bovendien scoren spitsen die ik koop voor de goals bij mij vrijwel nooitquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je kan ook een spits met sp kopen. = leuk voor de topscorers lijst.
Zijn tegenstander van Zondag speelt een friendly. Stelt niet genoeg spelers op en veroorzaakt een WO. Dat team krijgt geen training. Grumpey vindt dat fijn, omdat vormtechnisch gezien Butskluts United er niet op vooruit kan gaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:52 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
WO is wel training hoor.
Anders zou je training missen (en daarmee genaaid), omdat je tegenstander niemand heeft opgesteld.
Das een manko. Scoren je spitsen wel en ze zijn sp hoer dan staan ze hellemaal boven aan in de topscorers lijst. Je krijgt er wel niks voor maar ik vind t wel leuk. Mijn vorige sp hoer staat trouwens ook boven aan in de topscorers lijst. Mn vorige spitsen scorde ook nooit. Mn nieuwe maakte de winnende afgelopen wedstrijd. Nou maar hopen dat ie dat zondag ook doet!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:52 schreef twi het volgende:
[..]
Boeit niet zo, mijn verdediger-de-SP-hoer is ook topscorer van m'n competitie. Of het nu de keeper is of een aanvaller, volgens mij heeft scoren geen invloed op hoe de SP worden genomen. Bovendien scoren spitsen die ik koop voor de goals bij mij vrijwel nooit
Ok had ik het verkeerd begrepen, als jij zelf een WO veroorzaakt, krijg je idd geen training..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:56 schreef Lennox het volgende:
[..]
Zijn tegenstander van Zondag speelt een friendly. Stelt niet genoeg spelers op en veroorzaakt een WO. Dat team krijgt geen training. Grumpey vindt dat fijn, omdat vormtechnisch gezien Butskluts United er niet op vooruit kan gaan.
![]()
Ja, dat was een legendarische wedstrijd.... mooi manquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:38 schreef Lennox het volgende:
Nee. Grump post toch boven mij?
[..]
Revanche op:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:42 schreef Grumpey het volgende:
Ja dat ga ik hier lekker op een openbaar forum aan iedereens neus hangen![]()
Feit is wel dat er nog een PD achteraan komt voor ons beide wie er ook wint. Dus we kunnen eigenlijk beide niet motsen, omdat we dan weer volgend jaar met elkaar opgescheept zitten. En vooral dat laatste moeten we allebei vooral zien te mijdden want daar schiet niemand wat mee op.
Hmmmmm... Dat heb ik nog nooit geprobeerd... Hoeveel moet je je TI verlagen om een bepaald effect te krijgen??quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt een p/d duel nog wel ontlopen, maar zelfs al zou je motsen en toch nog een p/d duel moeten spelen is er niets aan de hand....éénmalig je TI verlagen en je krijgt je TS zonder problemen weer op POE voor die wedstrijd, dus ik zou zeker alles op alles zetten om zondag te winnen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:01 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hmmmmm... Dat heb ik nog nooit geprobeerd... Hoeveel moet je je TI verlagen om een bepaald effect te krijgen??
Thnx, ik heb een P/D'tje, dus misschien ga ik het wel testen (hangt natuurlijk van de tegenstander af), misschien is een investering doen genoegquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:41 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Thnx, ik heb een P/D'tje, dus misschien ga ik het wel testen (hangt natuurlijk van de tegenstander af), misschien is een investering doen genoeg
Nog 2 wingers en 2 ftw's en ik ben klaarquote:Lars Robinsson (144882227) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
19 jaar en 56 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en oprecht is.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 13-12-2007
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 2 260
Loon: 612 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 1
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: formidabel Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
kheb nog wel een 18 jarige formi wing op de TL staan voor je.. Helaas heeft ie alleen slecht passen..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:17 schreef maniack28 het volgende:
En de 2e winger is ook binnen:
[..]
Nog 2 wingers en 2 ftw's en ik ben klaariig nog 1 winger met pos... en dan nog een jonkie
Ik wi lalleen maar multiskilledquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:27 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
kheb nog wel een 18 jarige formi wing op de TL staan voor je.. Helaas heeft ie alleen slecht passen..![]()
quote:Moses Sauren (26975708) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
28 jaar en 67 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is uitmuntend en zijn leiderschap goed.
Volgende verjaardag: 02-12-2007
Total Skill Index (TSI): 9 260
Loon: 3 750 ¤/week
Spelmaken: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Getting there....quote:Kapitaal: 887 195 ¤ (1 221 332) ¤
Gaan we zo beginnenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:48 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Getting there....
Zondag nog een thuiswedstrijdje...en dan weer geld uitgeven. Weet alleen nog niet precies waaraan, want ik heb momenteel nog geen idee wat ik ga trainen..
quote:Kapitaal: 2 486 052 ¤ (3 436 685) ¤
Totale inkomsten 4 434 686 Totale uitgaven 3 484 053
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |