Wilco de Winter [Deze speler toevoegen aan je favorieten]quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:44 schreef maniack28 het volgende:
Yep..
Nu nog op zoek naar een Nederlandse middenvelder met een beetje passen en reusachtig pm, die bovennatuurlijk x2 vragen iets teveel loon.... En dan begin volgend seizoen wat wingers aanschaffen...
Is die conditie niet net iets te laag?quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wilco de Winter [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=49 690, 26 jaar en 111 dagen, slecht in vorm
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap zwak. [Krachtig]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: reusachtig Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig1,4 mil...
Nu nog wat spelers eruit, zit ik om 217k salaris per week en dan begin volgend seizoen dus winges erbij... heb zo'n 2,5 mil beschikbaar voor 2 a wingers, 2 b wingers en 2/3 "spitsen" met wing. Isnieveel maar komt goed
Want? 26 jarigen kunnen hun conditie niet meer op uitstekend houden.. dan moet je al 20% per week conditie trainen.... Goed conditie is overigens nog steeds goed genoeg.... en anders train ik iets meer conditiequote:Op zondag 14 oktober 2007 10:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is die conditie niet net iets te laag?
Ik dacht dat alles wat lager is dan uitstekend conditie verlies van de skills zoals positiespel opleverde?quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Want? 26 jarigen kunnen hun conditie niet meer op uitstekend houden.. dan moet je al 20% per week conditie trainen.... Goed conditie is overigens nog steeds goed genoeg.... en anders train ik iets meer conditie
Nog 3 weken, dan kan ik er eindelijk mee kappenquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:00 schreef Wurdsje het volgende:
mja hoor het was weer eens zo ver..
Geen van mn scouts had deze week een spelertje gevonden.. daar betaal je ze dan voor
Doe mij maar de oude JO.quote:Redbad van Zundert (179491762) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 38 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 27-12-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 20
Loon: 270 ¤/week
Eigenaar: Mardy Bums
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
quote:Op zondag 14 oktober 2007 09:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb zojuist een speler gescout bij de jeugd met de voornaam Redbad![]()
inderdaad dan kan ik er eindelijk ook mee kappen.. investeer je trouwens ook al weer in de oude opleiding?quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:03 schreef twi het volgende:
[..]
Nog 3 weken, dan kan ik er eindelijk mee kappenMeer dan 400.000 in de sloot geflikkerd
Tenzij mijn 6,5-ster keeper wat op gaat leveren, maar ik heb het vermoeden dat 6,5 ster net 'matig' is of iets dergelijks
Jep, heb ik ook :/quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:29 schreef jmac het volgende:
Errr
als ik naar de site ga werkt ie. Als ik inlog krijg zie ik de page 2 secondes en daarna gaat ie naar een ad pagina met de melding dat ie de site niet kan laden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |