Ooh zo, nee dan snap ik het. Moet nog wachten tot zondag voor m'n eerste wedstrijd. Best jammer dat het nog maar twee wedstrijden zijn. Want ik had me voorgenomen om een heel seizoen op positiespel te trainen, en in de twee weken rust op algemeen en/of conditie te trainen. En dan het seizoen weer positiespel. Daar komt nu ook niks van op deze manier. Toch nog die twee weken positiespel trainen dan maar?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:01 schreef Grumpey het volgende:
feli nic...
Maar met maximaal trainen bedoel ik dat je op alle posities die training krijgen in de week een trainie (jonge speler met toekomst op die skill die je traint) hebt staan. Voor de beste handleiding kan je www.hottrick.org er het beste bij pakken.
Allereerst, algemeen moet je niet trainen, dit beïnvloed alleen maar de vorm van je spelers en die gaat toch wel omhoog op de standaard manier (of omlaag als je pech hebt maar dat moet je maar voor lief nemenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ooh zo, nee dan snap ik het. Moet nog wachten tot zondag voor m'n eerste wedstrijd. Best jammer dat het nog maar twee wedstrijden zijn. Want ik had me voorgenomen om een heel seizoen op positiespel te trainen, en in de twee weken rust op algemeen en/of conditie te trainen. En dan het seizoen weer positiespel. Daar komt nu ook niks van op deze manier. Toch nog die twee weken positiespel trainen dan maar?
Dat dacht ik ook (van die conditie), dat 15% wel voldoende zou zijn... Maar aangezien alles nu zowat is gedaald (en ook wel gestegen) naar 'redelijk' vraag ik me wel af wanneer de stijging naar uitstekend in werking gaat tredenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:05 schreef Grumpey het volgende:
ja, maar als je je conditie op 15% zet zal je conditie op den duur ook wel optimaal zijn, duurt alleen wat langer
Ik zou in tussenseizoen gewoon lekker iets als positiespel of passing ofzo trainen
Mooiquote:Harald Maier:
Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van uitstekend naar formidabel.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:50 schreef qyn het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook (van die conditie), dat 15% wel voldoende zou zijn... Maar aangezien alles nu zowat is gedaald (en ook wel gestegen) naar 'redelijk' vraag ik me wel af wanneer de stijging naar uitstekend in werking gaat treden![]()
Ikzelf zet 'm denk ik toch even op 50% in het tussenseizoen
Nicuuulquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:33 schreef Yurzinho het volgende:
Nicomart, gefeliciteerd met je bromfietscertificaat
dankjewel hequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:33 schreef Yurzinho het volgende:
Nicomart, gefeliciteerd met je bromfietscertificaat
Damn.. Heb ik net deze in de garage staan!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:33 schreef DeHovenier het volgende:
Feli Nicomart met je driewielerrijbewijs!![]()
Check deze low-wheeler!
[ afbeelding ]
in beide gevallen ben je toch wel eens toe aan een nieuwe coach lijkt me, of in ieder geval is het allang tijd om een future coach aan te schaffen, dan kan je op het moment gelijk overstappen indien de coachvaardigheid blijkt te dalen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:58 schreef Daemon19 het volgende:
Vraagje tussendoor, daalt je trainer eerst in leiderschap naar niet-bestaand of naar rampzalig, voor dat hij daalt in coachvaardigheid?
Dat is ook een mooiequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
Damn.. Heb ik net deze in de garage staan!!
[ afbeelding ]
Als je dat nou eerder had gepost!
5 van de 10 berichten zijn hier standaard offtopic. Ik denk ik hou het in die stijlquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
jemig wat een offtopic bedoeling die TT
feli hoor
TU was weer aardig voor me...
vormdaling in mn a-team, inmiddels gemiddelde vorm in mijn 1e elftal 5,2
nee hoor.. dat houdt wel een keer opquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:24 schreef Yankee_One het volgende:
Ben ik nu heel noob als ik nog heel blij ben met mn auto?
Kun je voor 11 miljoen 11 spelers krijgen op wereldklasse-niveau?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:16 schreef foetre het volgende:
Vandaag weer ff wat spelers voor m'n a team kopen(tvp).
nope...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:04 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Kun je voor 11 miljoen 11 spelers krijgen op wereldklasse-niveau?
Zo'n vermoeden had ik al ja...ik baal momenteel van de prijsstijgingen. Ik moet mijn team nodig verjongen, maar dat zal ten koste moeten gaan van het aantal spelers in mijn selectie. En ik heb er momenteel nog maar 17, excl. coach.quote:
Voor 11 miljoen haal je wel 6 wereldklasse spelers.Ik heb natuurlijk 5 trainies in de basis en die zijn niet wereldklasse(nog niet)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:15 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al ja...ik baal momenteel van de prijsstijgingen. Ik moet mijn team nodig verjongen, maar dat zal ten koste moeten gaan van het aantal spelers in mijn selectie. En ik heb er momenteel nog maar 17, excl. coach.
En ik heb nog maar 6 def-trainees, waarvan 4 waardevolle.
Ik twijfel ernstig of ik nog wel def ga blijven trainen, maar weet niet exact hoe ik een eventuele overstap aan zal moeten pakken.
Ik heb al een tijdje een FC (goed/goed), alleen als mn coach nog kan zakken in leiderschap, kan ik eerst nog mn team versterken en dan volgend seizoen pas mn FC promoveren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:17 schreef Grumpey het volgende:
[..]
in beide gevallen ben je toch wel eens toe aan een nieuwe coach lijkt me, of in ieder geval is het allang tijd om een future coach aan te schaffen, dan kan je op het moment gelijk overstappen indien de coachvaardigheid blijkt te dalen.
Ik dacht al dat ze maar tot rampzalig gingen, maar een vriend van me zei dat ze tot niet-bestaand daalden.quote:Als een coach uiteindelijk rampzalig leiderschap heeft (en dat zou ongeveer 10 seizoenen kunnen duren voor een coach met goed leiderschap), zal het verval zijn trainingsvaardigheid aantasten in plaats van zijn uitgeholde leiderschap. Laat ons onderstrepen dat het verval heel langzaam gaat, al zal het enigszins sneller gaan voor coaches met een hoge leiderschapsvaardigheid, zodat een goed leider naar redelijk zou kunnen zakken na 1-2 seizoenen (hoogstwaarschijnlijk pas na twee of meer seizoenen).
Deze dicht ik ook nog wel kansen toequote:Howard Hubbard
TSI = 11 150, 18 jaar en 77 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: briljant Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Goed puntquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
5 van de 10 berichten zijn hier standaard offtopic. Ik denk ik hou het in die stijl
Sterke openingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:41 schreef Bonobo11 het volgende:
jaja Hattrick
Mn eerste trainee voor vleugelspel is binnenquote:Viktor Blok (91677642)
22 years and 62 days, weak form, healthy
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 80 290
Wage: 56 910 ¤/week
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: solid
Winger: inadequate Defending: mythical
Scoring: weak Set Pieces: weak
1 op de 2 had ook gekundquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
In het licht van 5 op de 10 (oftewel, de helft, voor de slimme rekenaars onder U) offtopic berichten, wil ik na aanleiding van mijn vorige, volleeedige offtopic berichtje, nu iets relevants posten.
[..]
Mn eerste trainee voor vleugelspel is binnen![]()
Dit wordt dus een speler die gewoon elke week back staat, defensive hoogstwaarschijnlijk
Da's dus een halve trainee?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
In het licht van 5 op de 10 (oftewel, de helft, voor de slimme rekenaars onder U) offtopic berichten, wil ik na aanleiding van mijn vorige, volleeedige offtopic berichtje, nu iets relevants posten.
[..]
Mn eerste trainee voor vleugelspel is binnen![]()
Dit wordt dus een speler die gewoon elke week back staat, defensive hoogstwaarschijnlijk
Ja, hij heeft weinig ervaring, maar goed.. dat komt wel met de jaren, heb hem aangetrokken voor een paar seizoenenquote:Arjo Duijker (135947270) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
22 jaar en 1 dagen, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Volgende verjaardag: 01-02-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 19 650
Loon: 11 430 ¤/week
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: wonderbaarlijk
Spelmaken: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
(en natuurlijk het gebruikelijke koppenquote:Bram Pieterse (81520257) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
23 jaar en 99 dagen, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die gebalanceerd en oneerlijk is.
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap matig.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 26-10-2007
Total Skill Index (TSI): 13 230
Loon: 4 956 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: FC Broken Ribs
Waarschuwingen: (Geschorst)
Spelmaken: rampzalig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
quote:Je club heeft 14 800 ¤ ontvangen, omdat Remi Coppens (115624094), die zijn carrière bij jouw club begon, onlangs verkocht werd voor 740 000 ¤.
quote:Duncan Muilenburg (179372720) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
17 jaar en 4 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap rampzalig.
Volgende verjaardag: 29-01-2008
Total Skill Index (TSI): 1 320
Loon: 850 ¤/week
Club: Kristiansund
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: redelijk
Scoren: uitstekend Spelhervatting: rampzalig
850k loon, hoe hoog in uitstekend is dat?quote:Duncan Muilenburg (2384399)
17 jaar en 4 dagen, redelijk in vorm
Ik heb hier misschien een interessante speler voor je. Duncan Muilenburg heet hij en hij is 15.
Volgens mij is z'n Scoren nu zowat matig. Wat zijn Scoren betreft, moet ik zeggen dat deze jongen topklasse is.
Mag ik hem een plaats aanbieden in onze jeugdacademie?
Haalt al sinds begin september 7 sterren in de spits. Heb hem op scoren +passen getraind en dit als messages gehad:
08-10-2007 21:45
Wedstrijd Je huidige training is echt niet optimaal voor Duncan Muilenburg. Die jongen hoort eigenlijk zijn Spelhervatting te ontwikkelen.
24-09-2007 21:45
Wedstrijd Ik heb het wel voor Duncan Muilenburg. Als we die zich optimaal laten ontwikkelen, kan hij onze beste speler worden.
10-09-2007 21:45
Wedstrijd Je huidige training is echt niet optimaal voor Duncan Muilenburg. Die jongen hoort eigenlijk zijn Spelhervatting te ontwikkelen.
18-08-2007 21:55
Wedstrijd Deze week was het misschien niet aan zijn spel te zien, maar Duncan Muilenburg zou wel eens onze speler kunnen zijn waar het meeste inzit.
06-08-2007 21:45
Wedstrijd Ik heb het wel voor Duncan Muilenburg. Als we die zich optimaal laten ontwikkelen, kan hij onze beste speler worden.
850e sorryquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:19 schreef ScudRaket het volgende:
850k loon?
Dat is iets van goddelijk scoren
300k gemiddeld, maar hij heeft een hele hoge tsi (1320) en ik geef een gratis training weg (hij speelt zondag), dus ik hoop op 500k...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:04 schreef MacMauser het volgende:
Maniack: Gave speler! Wat levert zoiets nu ongeveer op??
quote:850k loon, hoe hoog in uitstekend is dat?+320 toch? of 250? of wat? ik weet het niet meer
Ja, dat heb je als je keepers traint!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:19 schreef DeHovenier het volgende:
Teams die mij supporteren:
[ afbeelding ]
Die Jelle24 ken ik nieteens
Ik was best scherp, zo'n 24 uur terug.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:14 schreef Verbal_Kint het volgende:
lkkr maniack, ik moet mn eerste toptalent nog binnen zien te halen
rpp: is idd een halve trainee, en dat met inadequate winger, beetje schraal eigenlijk
Hij haalde 7,5 ster in goed vormquote:Robertus Gezelle [playerid=179472850]
17 jaar en 5 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Volgende verjaardag: 29-01-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 320
Loon: 350 ¤/week
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: matig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
quote:Op zondag 14 oktober 2007 09:06 schreef Yurzinho het volgende:
En ook een nieuw logo sinds vandaag:
[ afbeelding ]
Wilco de Winter [Deze speler toevoegen aan je favorieten]quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:44 schreef maniack28 het volgende:
Yep..
Nu nog op zoek naar een Nederlandse middenvelder met een beetje passen en reusachtig pm, die bovennatuurlijk x2 vragen iets teveel loon.... En dan begin volgend seizoen wat wingers aanschaffen...
Is die conditie niet net iets te laag?quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wilco de Winter [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=49 690, 26 jaar en 111 dagen, slecht in vorm
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap zwak. [Krachtig]
Spelmaken: reusachtig Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig1,4 mil...
Nu nog wat spelers eruit, zit ik om 217k salaris per week en dan begin volgend seizoen dus winges erbij... heb zo'n 2,5 mil beschikbaar voor 2 a wingers, 2 b wingers en 2/3 "spitsen" met wing. Isnieveel maar komt goed
Want? 26 jarigen kunnen hun conditie niet meer op uitstekend houden.. dan moet je al 20% per week conditie trainen.... Goed conditie is overigens nog steeds goed genoeg.... en anders train ik iets meer conditiequote:Op zondag 14 oktober 2007 10:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is die conditie niet net iets te laag?
Ik dacht dat alles wat lager is dan uitstekend conditie verlies van de skills zoals positiespel opleverde?quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:59 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Want? 26 jarigen kunnen hun conditie niet meer op uitstekend houden.. dan moet je al 20% per week conditie trainen.... Goed conditie is overigens nog steeds goed genoeg.... en anders train ik iets meer conditie
Nog 3 weken, dan kan ik er eindelijk mee kappenquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:00 schreef Wurdsje het volgende:
mja hoor het was weer eens zo ver..
Geen van mn scouts had deze week een spelertje gevonden.. daar betaal je ze dan voor
Doe mij maar de oude JO.quote:Redbad van Zundert (179491762) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 38 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 27-12-2007
Total Skill Index (TSI): 20
Loon: 270 ¤/week
Eigenaar: Mardy Bums
Fysiek: fit
Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
quote:Op zondag 14 oktober 2007 09:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb zojuist een speler gescout bij de jeugd met de voornaam Redbad![]()
inderdaad dan kan ik er eindelijk ook mee kappen.. investeer je trouwens ook al weer in de oude opleiding?quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:03 schreef twi het volgende:
[..]
Nog 3 weken, dan kan ik er eindelijk mee kappenMeer dan 400.000 in de sloot geflikkerd
Tenzij mijn 6,5-ster keeper wat op gaat leveren, maar ik heb het vermoeden dat 6,5 ster net 'matig' is of iets dergelijks
Jep, heb ik ook :/quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:29 schreef jmac het volgende:
Errr
als ik naar de site ga werkt ie. Als ik inlog krijg zie ik de page 2 secondes en daarna gaat ie naar een ad pagina met de melding dat ie de site niet kan laden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |